• Hello!

    Ik ben opzoek naar story's!

    Liever geen: Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, HungerGames
    Wel: Fanfictions met een bijzondere verhaallijn. (One Direction, Justin Bieber, Austin Mahone) en verhalen met een andere mooie en goeie verhaallijn.

    Het lieft verhalen die goed geschreven zijn, leestekens goed zijn gebruikt en het mogen verhalen zijn die net zijn begonnen. zolang de verhalen maar niet zijn afgelopen Ook lange verhalen die nog steeds bezig zijn. Verder moet er regelmatig een hoofdstuk worden geupload.

    Weten jullie nog verhalen voor mij?

    Alvast bedankt.

    x Merel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    kijk maar (:
    Ik had het verhaal al langer in mijn hoofd en heb hem nèt aangemaakt.
    hoofdstukken komen binnenkort (:

    secret danger.


    together through the storm.

    World War : Planet Earth ~ The Avengers ~



    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light



    Wanneer het geluk hen tegemoet komt, komt een ander gevaar naar boven

    Wanneer een Alien een ei legt in het lichaam van Captain America en hem daarbij “ dood “ verklaard heeft leek dit echter het begin van een nieuwe Alien oorlog.
    Een oorlog die geleid wordt door de duivelde broer Loki die de handen in elkaar geslagen heeft tijdens z'n ballingschap met de Hybrid..
    Dokter Travis, een buitenaards expert van Sector 12 die aan Illegale handelingen doet in verband met buitenaards leven komt te weten dat er nog een alien soort op de aarde is. Genaamd : the Hybrid.
    De alien verspreid zich razendsnel over het gehele Amerikaans gebied door de mensen te gebruiken als broedplek.
    Hierbij heeft President Barack Obama besloten om iedereen te evacueren als je zelf gescand in orde bent.
    Nick Fury en z’n team slaan de handen terug in elkaar met de predators om de wereld te redden van deze soort.


    Made by : @WhiteTigerproductions
    Made on : 1.07.2013
    genere : Fanfiction , Actie, Sci - Fi
    age : 16+ ( hard kill scenes )
    Language : Nederlands geschreven, Predators zinnen zijn begrijpbaar.
    Music is based on : Movie soundtracks like : Battleship, Transformers, The Avengers, Predators vs Aliens,.... and other music in each chapter
    you see the things from Jade Slatherine her eyes.

    Link ----[url] http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/[/url]



    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Crave you

    De negentienjarige Collin Foster is kapot na het overlijden van zijn een jaar jongere vriendin Charlotte Thompson.
    Wanneer hij met vrienden naar een chique club gaat, ontmoet hij Brooklyn. Zij kan in het begin geen hoogte krijgen
    van Collin, maar later begint ze gevoelens voor hem te ontwikkelen, gevoelens van liefde. Tot haar spijt beantwoordt
    hij deze liefde niet en ze denkt dat hij haar 'gewoon' niet leuk vindt, maar de reden hierachter licht veel, veel dieper...

    Ik weet niet of je het wat vindt, maar ik zou het in ieder geval aanraden om een paar hoofdstukken te lezen, zodat je
    dan kunt beoordelen of je door wilt lezen of niet. =) Hoeft natuurlijk niet, maar ik zou het je aanraden. Liefs, Ylva.

    http://www.quizlet.nl/stories/120984/wings-remain/


    Real bands save fans, real fans save bands.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!