• Hello!

    Ik ben opzoek naar story's!

    Liever geen: Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, HungerGames
    Wel: Fanfictions met een bijzondere verhaallijn. (One Direction, Justin Bieber, Austin Mahone) en verhalen met een andere mooie en goeie verhaallijn.

    Het lieft verhalen die goed geschreven zijn, leestekens goed zijn gebruikt en het mogen verhalen zijn die net zijn begonnen. zolang de verhalen maar niet zijn afgelopen Ook lange verhalen die nog steeds bezig zijn. Verder moet er regelmatig een hoofdstuk worden geupload.

    Weten jullie nog verhalen voor mij?

    Alvast bedankt.

    x Merel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Lol, Nevermind :')

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:08 ]


    Little do you know

    ik heb miss wel een verhaal. wat niet veel voorkomt op Q. :p hopes you likes : p



    soundtrack :


    Ze komen terug
    Je kunt ze niet zien
    Ze ruiken je angst
    Je kan je niet verbergen
    De jacht is geopend
    Bid


    voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
    ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
    maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
    vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
    ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
    en toen gebeurde dit...




    http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you can't get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    In de droge stad Lance, ergens in Nederland, gebeurde er nooit wat bijzonders. De zestienjarige Loté Beckers woonde er in en verveelde zich in de zomervakantie. Omdat ze dat jaar niet op vakantie ging, was dat thuisblijven geblazen. Thuis was het nogal een saaie boel. Ze was enig kind en de enige twee mensen wie haar gezelschap brachten waren haar ouders. Haar moeder Samantha en haar vader Stan Beckers hadden wel werk, maar in de zomervakantie hadden ze vrije dagen opgevraagd. Nou, omdat Loté geen vriendinnen had op school, kon ze nooit met iemand naar buiten om iets leuks te doen. Op een dag besefte ze dat het niet goed was om de hele vakantie thuis te blijven. Ze besloot naar buiten te gaan en met de trein naar Parijs gaan. Het begon allemaal heel leuk, ook voor Loté zelf, maar wat als ze daar naar een museum ging met allemaal schilderijen met erop.. met erop iets bijzonders? Met erop.. een kalender?


    Deze story is gebaseerd op de oude voorspelling van dat de wereld zou vergaan op eenentwintig december 2012.

    © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/stories/116421/its-begin-with-love-letter/#


    Kawaii ^w^

    verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me-but-that-isnt/
    -One direction bestaat niet
    -Niall horan, een badboy met een geheim
    -Eliza, een meisje dat zich niet zomaar laat gebruiken

    verhaal:[url] http://www.quizlet.nl/stories/115180/friends-and-boyfriends--harry-styles/[/url]
    -One direction bestaat
    -Lizzy probeert haar kanker te overwinnen
    -Niall helpt haar daarbij
    -Harry vindt haar wel leuk...

    verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/117985/a-dream-costs-nothing-unless-you-want-it-to-come-true-ft-niall-horan/
    -Geschreven samen met Milaa
    -Proloog

    I made a lot of mistakes in the past, I don't want to make them again, but everytime I see you, you make me smile and feel good. You make me wanne love you. Love can be beautiful but it can also hurts. I want you to let me feel special, to let me feel yours, to let me know you care about me. I want you to remember me, to stay with me, but I'm afraid, you will forget me. I wish I could tell you. But the words would come out wrong
    I love you, I really do, but I can't, I don't want to lose you.

    -One direction bestaat
    -Rose is een model
    -Felicity heeft een soort van relatie met Harry
    -Niall en Rose worden goede vrienden, maar willen ze meer?

    Alle verhalen zijn nog bezig en ik plaats ongeveer dagelijks een nieuw hoofdstuk bij alle verhalen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    [url].http://www.quizlet.nl/stories/117816/the-big-game--one-direction/ [/url]
    Het verhaal gaat over 2 vriendinnen die gaan mee doen aan een zangwedstrijd. De eerste prijs: liedje opnemen met ONE DIRECTION :)
    het verhaal is nog niet zo ver en 1D komt op dit moment nog niet voor. Normaal kan ik iedere dag 1 of 2 hoofdstukken uploaden xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    For the king
    Rose is de koningsdochter - Will de bakkerszoon. Van kleins af aan zijn Rose en Will al beste vrienden en elke dag riskeren ze gevaarlijke -en zelfs levensbedreigende - straffen om elkaar in het geheim te ontmoeten; diep in het groene, grote woud. Als Rose gedwongen wordt door haar vader en stiefmoeder om te gaan trouwen, besluit ze samen met Will om ergens heen te vluchten. Maar eenmaal op weg, komen ze heel ergens anders aan dan dat ze voor ogen hadden... Met z'n tweeën gaan ze een reis tegemoet vol gevaar, spanning en avontuur. Zal dit goed aflopen? En komen ze ooit nog thuis?

    Wishes are only granted in Fairy Tales.









    Trailer
    Start 18-06-2013
    Eindigt eind 2013
    OP | Fantasy | Avontuur | Historie
    Deelt mee aan SOTY
    ©Lizor




    I will remember you, and all that we have been through
    There is no angel, that can be more angel than you
    I see you every night when your star is shining bright
    And I cry and I smile, I wish you where here, with me

    Please don't give up the fight
    For no reason, but your own
    I never said that the fight would be easy
    Because it won't

    ~One direction bestaat
    Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn 1D story:

    The lost brother || One Direction



    One of you is my lost brother
    I don't know who, but I will find him
    No matter how hard it will get

    Jasmine heeft de schrik van haar leven als ze haar moeder doodbloedend aantreft op de slaapkamer van haar moeder. De laatste woorden van haar moeder vormen een duidelijke opdracht. Ze moet haar verloren broer vinden. Tijdens haar zoektocht raakt ze steeds meer in de problemen, en is er steeds een reddende engel. Wie is hij, en waarom beschermt hij Jasmine?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -


    In een dorpje hier ver vandaan, werd er een meisje geboren. Ze heette Kealyn. Ze wist niks af van alle geheimen van het dorp. Ze wist niet wat anderen te verbergen hadden. Haar moeder wilde haar niks vertellen, haar vader niet, nee, niemand. Ze vonden dat Kealyn er prima zelf achter kon komen.
    Op een avond moest ze vechten. Vechten tegen een geest. Een geest die haar lichaam in wilde..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 20:13 ]


    Some people are art and do art at the same time