• Hello!

    Ik ben opzoek naar story's!

    Liever geen: Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, HungerGames
    Wel: Fanfictions met een bijzondere verhaallijn. (One Direction, Justin Bieber, Austin Mahone) en verhalen met een andere mooie en goeie verhaallijn.

    Het lieft verhalen die goed geschreven zijn, leestekens goed zijn gebruikt en het mogen verhalen zijn die net zijn begonnen. zolang de verhalen maar niet zijn afgelopen Ook lange verhalen die nog steeds bezig zijn. Verder moet er regelmatig een hoofdstuk worden geupload.

    Weten jullie nog verhalen voor mij?

    Alvast bedankt.

    x Merel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    I'm Right here. Why can't you see me?
    Maya viel nooit erg op. Altijd alleen. Soms leek het wel alsof haar ouders niet wisten da ze bestond.
    Maya wilt dat dit verandert. Ze wilt gezien worden. Gehoord worden. Niet langer ontzichtbaar zijn.
    Op een dag word het allemaal erger. Haar ouders negeren haar compleet en ze krijgt steeds meer het gevoel dat ze ontzichtbaar is. Tot dat er een nieuw meisje in de stad komt.


    Soundtrack:

    Even when you can't see me i'll be there for you. I'll be always in your heart ,but you don't know that i exist~ Maya Green

    http://www.quizlet.nl/stories/111678/im-right-here-why-cant-you-see-me/


    You're a Vampire????
    fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.



    http://www.quizlet.nl/stories/110782/youre-a-vampire/

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:05 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!



    http://www.quizlet.nl/stories/22317/untold-secrets/

    Tom een doodgewone jongen op een doodgewone school heeft een geheim. hij durft het aan niemand te vertellen , en als zijn vader geweldadig begint te worden neemt zijn leven een drastishe wending

    Story 1
    Van een vriend:
    Story 2

    Game of Thrones stories


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Titel hoofdstuk: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Gewoon alle leeftijden, alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/

    ik hoop dat het je bevalt


    "It means no worries, for the rest of your days"



    Trailer

    When they meet, Sophie has no interest in a longterm relationship. Neither does Harry.
    But do they both mean it?



    Written by Arachme.
    Starting Summer 2013.
    If you want to read it in English: click


    Lis.





    Every breath you take
    Every move you make
    Every bond you brake
    Every step you take
    I'll be watching you


    © Payneless
    Harry Styles & Avery Woodson
    One Direction bestaat
    neem abo, geen waarschuwing


    Bekijk de spoiler voor proloog:
    Zijn handen gleden over haar prachtige lichaam, alsof ze de enige waren. Meteen drukte ik Enkele keren op het knopje van mijn Nikon. Ze bewogen zachtjes op de muziek, steeds dichter naar elkaar toe. Een grijns ontstond op mijn gezicht bij het gedacht dat ik sappige foto’s had bemachtigd. Wanneer hun lippen elkaar raakten, duwde ik het knopje in voor een laatste keer. Ik besloot dat het genoeg was voor vandaag, morgen zou ik weer pracht exemplaren vastleggen. Meneer Styles verdiende wat privacy. Dat laatste deed me lachen, dé Harry Styles kreeg nooit privacy dat wist zelfs het kleinste kind. Trok ik geen foto’s dan was het wel iemand anders. Ik borg mijn Nikon veilig weg en trok mijn jas aan, rustig verliet ik het danscafeetje.

    Eenmaal bij de voordeur gekomen, draaide ik deze voorzichtig van het slot. Het was al laat dus wilde ik mijn moeder niet wekken. Ze zou zot worden als ze wist dat ik er weer opuit was getrokken, volgens haar verdienden beroemdheden rust en vrijheid. Zeker als ze rond de twintig jaar waren, ze hoorden op die leeftijd te genieten en te proeven van het leven. Ik herinner het me nog hoe ze zei: ‘Het is schandalig hoe paparazzi die jongens achterna zit. Waag het niet hoor, Avery Woodson, als ik weet dat je je vrije tijd aan hen besteed zal het je beste dag niet zijn.’ Jammer voor haar droomde ik van een succesvolle paparazzicarrière en was One Direction nu eenmaal de ideale prooi. Eigenlijk konden ze me niet veel schelen, ze waren de vijf Justin Biebers van het moment die vroeg of laat vervangen zouden worden.

    story


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    The Summerbreak - One Direction


    How do you cope when
    the one you love is with someone else,
    and there’s nothing you could do about it?
    How do you deal with
    the fact that if you had tried he could have been yours?


    How do you cope when
    you have to watch them being happy and in love?
    How long can you go on like that,
    until you rightly explode?

    Bromance.
    One Direction bestaat.
    CURLYMONSTER en CLIFFORD


    Pretty is just a pretty word.

    ----> I'm a killer. Malik
    Alvast bedankt :)


    Live is what you make, so make it beautiful

    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 3 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 10:23 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    dubbelpost sorry

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 10:22 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben nog bezig met schrijven maar ik probeer elke dag 1 hoofdstuk te schrijven! (Dit houdt alleen in als ze gelezen worden,,.)
    Het gaat over A Game Of Thrones, het Noordelijke Continent.


    Het gaat over Shae.
    .
    (Fanfiction dat deeltelijk gebasseerd is op het echte verhaal. Veel spoilers zullen er niet in voorkomen.)
    Shae A Game Of Thrones


    Whut

    Heey!
    Momenteel ben ik bezig met een story: I forgive you || Niall Horan
    Ik wil niet teveel gaan verklappen, daarom heb ik onder de spoiler knop de proloog gezet.
    De hoofdpersonages;
    Elise Ella Hensson:


    Niall James Horan:



    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !