• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [toen was het dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {sorry voor late reactie, ik moest trainen, 'k ga nu stukje schrijven}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne:

    'Nou, wie gaat nu?' vraagt Louis, de vrolijke. Ik kijk om me heen en zie niemand naar voren stappen. Oke dan maar. Ik doe voorzichtig een stap naar voren en zeg:
    'Liam Payne, 19, ik zing, ga naar de sportschool , en zwem soms.' Niet een geweldige tekst... Naja. Kort maar krachtig. Net als iedereen eigenlijk. Aleen ik heb eerlijkgezegd het beste beeld van Louis gekregen. Ik doe weer een stap achteruit en wacht op de volgende.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ de chat is amazyn

    Niall Horan

    "nou wie gaat nu?" Louis kijkt vrolijk rond en ik merk dat het schaamrood al minder word. 'Liam Payne, 19, ik zing, ga naar de sportschool , en zwem soms.' zegt hij nen stapt weer terug. Zuchtnd kijk ik rond en ik kreeg de nijging om naar de gitaar te sprinten

    ][kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Skyler Isadora Thompson

    De begeleiders roepen ons bij elkaar en we moeten ons voorstellen. Als eerste gaat een jongen genaamd Louis Tomlinson. Daarna komt een Harry, dan een meisje met de naam Violet, dan een jongen Niall en uiteindelijk een Liam. Na Liam stap ik zelf naar voren. 'Ik ben Skyler. Skyler Thompson. Ik ben 18 jaar en houd van voetbal, dieren en zwemmen. Maar vooral voetbal,' zeg ik met een lach op mijn gezicht. Zo. Nu ben ik ook geweest.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:08 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Sorry mijn internet was uitgevallen]
    Violet Ambre Sparks

    "En heeft Violet ook een achternaam?" Vraagt Louis als ik klaar ben. "Sorry nou ik ben dus Louis en ik flap er van alles uit.." Mompelt hij. Ik giechel zachtjes en sla mijn hand weer voor mijn mond. Hij draait zich dan om en zijn oog valt op een blonde jongen een beetje verderop. "En jij" Vraagt hij aan de jongen. Snel zet de blonde jongen een stapje naar voren. "Uhm ik ben Niall Horan, 18 jaar. Ik kom uit Ierland, Mullingar. Ik zing en speel gitaar, piano en ik drum een beetje." Ratelt hij. "Nou, wie gaat nu?" Vraagt de Louis jongen dan. "Liam Payne, 19, ik zing, ga naar de sportschool , en zwem soms." Een jongen met kort bruin haar en lieve bruine ogen stapt vooruit. Met een zucht kijk ik weer naar de Louis jongen, zou hij weer iemand aanduiden? Een meisje met lange blonde haren en roze, blauwe dipdye stapt naar voren. "Ik ben Skyler. Skyler Thompson. Ik ben 18 jaar en houd van voetbal, dieren en zwemmen. Maar vooral voetbal." Ze glimlacht, wel dat ging makkelijk. Ik geef haar een glimlach en kijk om me heen. Er staan nog verschillende mensen die zich nog niet hadden voorgesteld, mijn ogen bleven hangen op Louis die er nog steeds vrolijk uit zag, hoe? Hoe kan iemand zo vrolijk zijn, zo opgewekt en zelfverzekerd?


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Nadat er nog een paar zich voorstellen heb ik het wel gezien. Snel kijk ik of iemand me in de gaten houd en glip dan weg. Ik pak snel mijn spullen en zet ze in de bet ruime tent waar al het een en het ander stond. Tevreden pak ik mijn gituirben bgin Stereo Hearts te zingen terwijl ik alles om me heen vegeet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Ik ben Skyler. Skyler Thompson. Ik ben 18 jaar en houd van voetbal, dieren en zwemmen. Maar vooral voetbal,' zegt het volgende meisje. Leuk, dan kan ik met haar eens gaan voetballen. Ik ben benieuwd wie er vervolgens komt. Ik kijk om me heen en zie op een gegeven moment Violet staan. Ze staat een eindje van de groep af.
    'Kom er bij joh!' zeg ik met een lacht tegen haar. Ik gebaar met mijn hand dat ze wat dichter bij mag komen staan.
    'Ik bijt niet. Maar ik kan niks beloven' zeg ik tegen haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    Gelukkig gaat dit voorstellen lekker snel. 'Ik ben Skyler. Skyler Thompson. Ik ben 18 jaar en houd van voetbal, dieren en zwemmen. Maar vooral voetbal,' zegt het volgende meisje, die blijkbaar Skyler heet. Haar haren vallen me meteen op. Dan merk ik dat Niall wegloopt. Hij was eigenlijk best sneaky. Hij vlucht met zijn spullen de tent in. Ik kijk om me heen of meer mensen hem gemerkt hebben. Ik probeer om ook weg te komen en kijk om de hoek van de tent. Ik hoor dat Niall Stereo Haerts begint te spelen en ook zingen. Als het Refrein komt stap ik langzaam de tent in en begin mee te zingen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Na een tijdje naar Louis gestaard te hebben van een afstandje wordt ik uit mijn gedachten gehaald. "Kom er bij joh!" Hij wuift dat ik dichterbij moet komen en eventjes bijt ik op mijn onderlip. "Ik bijt niet. Maar ik kan niks beloven." Ik giechel zachtjes en wandel naar Louis. "Niet bijten, oké?" Ik por zachtjes in zijn zij en draai me weer naar het publiek. Een zucht verlaat mijn lippen en zachtjes haal ik mijn hand door mijn haar. Oké, nu gewoon jezelf zijn Violet, misschien wordt hij wel je eerste vriend. Ik sla mijn haar allemaal op één schouder zodat mijn sterren tattoo zichtbaar is, zou je hier wel een tattoo mogen hebben? Ik lik over mijn lippen en kijk richting de leider om dan snel mijn haar weer over mijn schouder te slaan.


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten




    Zoals gewoonlijk ben ik weer is te laat. Ik pak snel mijn koffer en doe mijn rugzak op m'n rug en maak een klein sprintje naar de mensen. Ik hijg een beetje. 'Hoi' zeg ik dan zachtjes en ik keer mijn hoofd naar de grond. Waarom was ik niet gewoon op tijd... Ik zicht en laat mijn koffer daar nog even staan en doe mijn rugzak snel af. Ik kijk of er nog een plaatsje is. Nou niet bepaald. Ik zicht en bekijk de mensen even. Ze kijken bijna allemaal terug. Ik denk omdat ik laat ben... Ik ga dan maar op het gras zitten, want ik ben echt nog best wel moe van de reis hiernaar toe. Ik leun met mijn hoofd op m'n handen die ik op m'n benen heb geplaatst.
    Als ik nu al zo goed in de groep zit, kan het toch niet beter.. Ik zucht.



    [sorry kort stukje , intro deeltje en sorry, ik was naar ziekenhuis]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Dootdat ik helemaal opga in miknmmjn muziek merk ik niet dat Liam me gevolgt is. Bij het refrein voegt een stem zich toe en verschrikt kijk ik op en stop met zingen.vautomatisch speel ik door terwijl ik naar Liam kikk en zijn stem luisterd. Hij had een mooi warm stemgeluid. Ik hopte maar niet dat meerdere het gehoord hadden want zingen vond ik heel leuk maar ik was er niet bepaald goed in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    Ik pak mijn oortjes uit mijn jaszak en sluit ze aan op m'n iPhone. Ik ga naar Justin Bieber liedjes en klik daar op down to Earth. Okee misschien een oud liedje, maar wat maakt het uit. Hij is een goede artiest! Ik houd echt van zijn muziek! Ik trek een been op en kijk een beetje rond. Ik denk, dat niemand mij mag. Ik ben toch het rijke kindje hier. Ik heb 6 namen! Niemand mag rijke mensen om wie ze zijn, om het geld. Kan ik er wat aandoen dat mijn vader rijk is geworden? Dat mijn moeder me 6 namen gaf? Ik ben toch ook gewoon normaal een meisje? Ik zucht. Een traan rolt over mijn wang. Ik kan het niet. Ik sta op en laat mijn tas en koffer gewoon staan, er zit wel een etiket op. Ik draai me om, kijk naar de lachende mensen. En ren dan naar een boomstammetje verder op. Er is maar 1 ding wat door mijn hoofd heen gaat: ik ben niet geaccepteerd in deze groep.
    Ik begin zacht te huilen..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Als het nummer afgelopen is bijt ik even op mijn llip. Hij leek zoveel op Greg. 'ssorry ik moet ik moet even ' stotter ik. Met mijn gitaar vast loop ik langs hem de tent uit en loop richting het bos gebied. Een stukje verder zie ik een meisje alleen zitten. Bezorgd loop ik er naar tie en slik even als ze huilt. Voorzichtig ga uk naast haar zitten en aarzelend sla ik een arm om haar. 'heey wat is er?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    Een meisje had zich bij de groep gevoegd, ze zag er stil uit en had zich in het gras gezet, zachtjes tikte ik Louis aan en knikte naar haar, ineens stond ze op, ze liet haar koffers gewoon staan en liep weg, met een frons op mijn gezicht keek ik de groep rond, niemand die iets gemerkt had, natuurlijk. Zachtjes zuchtte ik. "Ik ben zo terug." Mompelde ik tegen Louis, die zich waarschijnlijk al helemaal niet meer in mij geïnteresseerd was en verliet de groep om het meisje te volgen, vanaf een afstandje bleef ik staan ze had zich op een boomstam gezet, volgens mij was ze aan het huilen. Misschien was dit geen goed idee, ik bedoel ik ken haar helemaal niet, zij kent mij ook niet, dit gaat fout aflopen, ineens verschijnt er een jongen in beeld, wacht ik heb hem al eens eerder gezien, langzaam kom ik een beetje korter bij, Niall, herinner ik me dan. Hij had eerder ook de groep verlaten, langzaam wandel ik op het paar af en haal een hand door mijn haar. zachtjes leun ik tegen een boom aan en kantel mijn hoofd. "Gaat het? Ik zag je weglopen." Vraag ik zachtjes. Ik lik eens over mijn lippen, het is niet mijn gewoonte om tegen mensen te praten die ik niet ken, maar, ze leken me wel in orde.


    The artist is the kid that survived.