• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    "Je hebt iets in je haar hangen." zegt Violet en ze haalt een blaadje uit mijn haar. "Hoelang denk je dat het gaat duren voor ze ons missen?" vraagt ze dan. Ik lach en zeg: 'Dat kan nog heeel lang duren, dus dan hebben wij mooi de tijd. Vlak daarna verlies ik me in de twinkel in haar ogen. Automatisch bijt ik op mijn lip. Dan springt ze op. "Kom op, laten we het water ingaan!" zegt ze nadat ze haar vans uit heeft gedaan. Mijn mondhoeken krullen omhoog."Kom op!" lacht ze terwijl ze aan mijn hand trekt. Met een grijns sta ik op. Mijn broek is al 'opgestroopt' en ik gooi mijn schoenen aan de kant. 'Je wou er toch in?' zeg ik met een grijns. Ik leg mijn hand achter haar rug en buk dan om mijn andere arm onder haar knieen. Ik til haar op en ren met haar naar het water. 'Nou hup! Het water in jij!' zeg ik en ik gooi haar in de lucht zodat ze daarna in het water valt. Ik duik haar achterna en zoek haar even op.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    'Je bent een loser als je het niet kan omdat je het niet probeert' zegt hij. Ik kijk Niall dankbaar aan en stop even met dansen om hem een knuffel te geven. Ik vind Iers dansen leuk, maar oh zo moeilijk. 'Niall? Wat wil je leren? Hip hop, street dance, salsa, tango, iets langzaams, iets snels?' Ik kijk hem verwachtingsvol aan en grinnik als ik mijn benen beweeg op de Ierse muziek. Het mislukt en ik val. Ik begin te lachen. 'Oooppsss' lach ik. Ik grinnik nog even en ga dan weer rechtop staan. 'Nou', zeg ik, 'wat wil je leren?' Ik kijk hem uitdagend aan.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [we stonden bij liam komt hij ook niaar het grasveldej

    Niall Horan.

    'Niall? Wat wil je leren? Hip hop, street dance, salsa, tango, iets langzaams, iets snels?' ik grinnik en denk na. Ze beweegt als een gek haar benen en valt waardoor ik lach 'ooopss' lacht ze mee en grinnikend kijk ik hoe ze opstaat'nou wat wil je leren?' 'zoiezo geen balroom dingetjes want ja dat word hem niet. doe maar uhm iets als uhm tsja, iets wat niet te snel is en niet te sloom iets van streetdance hiphop achtig iets' zeg ik nogal vaag en barst daarna in lachen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Niall deed nogal vaag over wat hij wil leren, ik grinnik en als hij in lachen uitbarst, hou ik het ook niet meer. Ik begin heel hard te lachen en val weer op de grond, deze keer van het lachen. Ik kijk Niall lachend aan. Hij staat boven me. Ohmen.. Van binnen is het heel druk, vlinders vliegen door mijn hele lichaam. Ik heb het gevoel dat als ik niet snel het kooitje open, dat het deurtje openbarst. Ik giechel en trek Niall aan zijn been. Doordat hij nog steeds lacht, valt hij makkelijk om. Zijn hoofd komt op mijn buik. Ik lach harder. Het is alsof we dronken zijn. 'Hahahahahaha Niall! We zijn net dronken!' Ik lach. 'Van Iers dansen! Hahahahahahahah!' Ik sla zachtjes op Niall zijn buik, die eerder voelt als een spierbundel. Ik grinnik, als hij is wist..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik begin nog harder te gieren als ze met haar aanstekelijke lach mee begint te lachen. ze trekt aan mijn been waardoor ik met een plof op de grond zit en barst nog harder in lachen uit. 'Hahahahahaha Niall! We zijn net dronken!' Ik lach. 'Van Iers dansen! Hahahahahahahah!' haar humor was vaag maar ik vond het wel leuk. Ik lig momenteel op de grond ineen gekrompen van de buikpijn van het lachen. En ik voel haar zacht slaan waardoor ik tranen in mijn ogen krijg van het lachen

    [let liam comming>?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Niall is zo schattig als hij zo lacht, ik grinnik en blijf lachen. Het doet gewoon pijn aan al mijn spieren. Ik voel een traan over mijn wang lopen. Het voelt anders dan huilen, want dit is ook huilen van het lachen. Ik kom niet meer bij, ik beweeg een beetje met mijn arm en raak Niall zijn haartjes aan waarmee ik z'n cap van z'n hoofd afsla. Ik lach harder. Ik pak de cap op en zet hem op mijn hoofd. Het is een beetje te groot. Hij zakt een beetje over mijn ogen, ik lach. 'Charmant?' Vraag ik, fake serieus. Wat natuurlijk mislukt door al mijn gegiechel en gelach.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik begin harder en harder te lachen als ze de cap van mijn hoofd slaat en op zet. 'Charmant?' ik knik. Volgens mij hoorde ze ons twaalf kilometer verder nog lachen maarja. 'haha en dan hihi moet je zo ahhahahaahah' ik trek een duckface en maak een piece teken met mijn vingers en begin weer te lachen.'teringkriebel' lach ik rollend over de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Zijn lach is zo aanstekelijk, ik lach harder en kijk hem aan. 'Zo hahahaha?' Vraag ik en trek ook een Duckface en maak een peace teken. Ik giechel en lach en kom gewoon niet meer bij. Ik rol een beetje over de grond en lig nu naast Niall. Zijn hoofd dicht bij het mijne. Hij heeft tranen op zijn wangen van het lachen. Ik lach en haal zijn tranen weg. 'Hahahaahha Niall! Je huilltttt! Hahahaha' zeg ik vrolijk en de cap zakt weer voor mijn ogen. 'Niall hahahahah ik zie niks hahahha hihihi' ik lach harder en kijk hem aan, ook hij komt niet meer bij.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [trololololol]
    niall horan

    'Zo hahahaha?' ik begin te lachen om haar gezicht. 'stop maar, ik kan niet meer' hijg ik nog lachend. ze valt ook op de de grond en ze veegt mijn lach tranen weg, 'Hahahaahha Niall! Je huilltttt! Hahahaha' de cap glijd voor haar ogen, hahahahah ik zie niks hahahha hihihi' nog steeds lachend zet ik mijn hoofd boven haar gezicht en trek de cap weg 'BOEEEEE" gil ik hard klacend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    'Boeeeeeee!' Schreeuwt Niall hard. Ik lach. En geef hem speels een klap in z'n gezicht. 'Hahaahha. Je liet me schrikken!' Ik moet op adem komen en zucht diep, zoveel lachen maakt je moe. Ik ga rechter op zitten en kijk Niall aan. Hij is zo lief. Zo vrolijk. Zo schattig. Gewoon. Perfect.
    Hoop dat hij mij ook zo ziet. Ik kijk hem glimlachend aan en zet de pet op Niall's hoofd. 'Hij past jou beter' giechel ik na.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Nep boos kijk ik haar aan als ze me een zachte klap geeft 'Hahaahha. Je liet me schrikken!'. Ik sla mijn armen als een kindje over elkaar en trek een overdreven boos gezicht. ´Mar is niet lief tegen Niall´ expres maak ik mijn accent wat erger. ´hij past jou beter´ giechelt ze en zet hem op mijn hoofd en ik maak een knikje met mijn hoofd. ´altijd fijn, petten als je haar niet zit of mijn blond uitgegroeid is ´ glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    'Mar is niet lief tegen Niall' zegt Niall overdreven en uber schattig. Ik grinnik. 'Awwwwww! Sorryy!' Zeg ik gemeend. Ik grinnik als Niall zijn armen over elkaar doet.
    'Hoe kan Mar het goed maken met Niall?' Vraag ik uitdagend, ik knipoog en glimlach. Ik ben benieuwd wat hij zal zeggen. Ik kijk hem verwachtingsvol aan en wacht ongeduldig op z'n antwoord.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [dadelijk op mobiel en niet zo vaak meer.....

    Niall Horan

    'Awwwwww! Sorryy!' met moeite weet ik mijn lach in te houden, 'Hoe kan Mar het goed maken met Niall?' ik begin vals te grijnzen. 'Nauuuu als Mar voortaan eten haalt voor Niall, en hem eten geeft ' grijnzend kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [owja even voor morgen in de ochtend eerst tandarts, dan in de middag heb ik examen en moet ik folderen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik knik instemmend en lach. Ik grijp mijn rugzak, open het en haal er een zak chips uit. Ik maak de zak open en kijk Niall aan. 'Niall wil hebben?' Vraag ik uitdagend. Ik stop een wokkel voor de helft in mijn mond en frons. Ik eet het chipje op en pak er nog een. Deze stop ik voor een kwart in mijn mond en grijns. Zou hij het doen?


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .