• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nial Horan

    Ze pakt een wokkel en stok er twee half in haar mond. Lachend pak ik een handje uit de zak. 'weet dat eten heilig is'knipoog ik en eet de wokkels om en slaak een jeerlijk geluid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik eet snel mijn wokkel op em kijk naar mijn schoenen. Interessant... Ik vind Niall leuk. Im sure. Ik kijk hem aan en glimlach. Zou ik het hem vertellen... Nee... Ik kijk hem nog een keer aan en lach om zijn gezicht, zijn mond vol wokkels, en zijn blik en het geluidje wijst erop dat hij het heerlijk vind. Ik grinnik. 'Lekker Niall?' Ik lach een beetje. En kijk dan even rond. Waarom ziet Niall het nou gewoon niet verdorie!


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Violet Ambre Sparks

    "Dat kan nog heeel lang duren, dus dan hebben wij mooi de tijd." Lacht Louis waarna hij op zijn lip bijt. Hij staat op. "Je wou er toch in?"Hij geeft me een grijns en lift me op als een baby. Met een zachte gil sla ik mijn armen rond zijn nek, hij mag dan wel niet van de grootste zijn maar sterk is hij wel. Hij rent richting het water en ik spartel met mijn voeten. "Nou hup! Het water in jij!" Zegt hij waarna ik door de lucht word gegooid en in het water beland. Terwijl ik mijn adem probeer in te houden, zie ik hoe Louis een duik neemt en naar me toe komt gezwommen, ik grijp naar zijn handen en trek hem naar me toe om dan mijn armen rond zijn nek te slaan en hem een glimlach te geven.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Nadat ze mij dichter na haar toe getrokken heeft slaat ze haar handen om mijn nek en glimlacht ze naar me. Ik glimlacht terug en haal een hand door mijn haar. Ik plaats mijn handen rond haar middel terwijl ik probeer te watertrappelen. 'Je bent leuk' flipt ineens uit mijn mond. Mijn ogen worden groot en ik slik een keer. Ik open mijn mond om nog iets te zeggen maar er komt niks uit... Ik bijt op mijn lip en kijk hoe ze er op reageert.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'lekker he Niall:met mijn mond vol knik ik. 'heerlijk:met volle mind slik ik het moeilijk door. 'geloof me ik eet altijd en veel'glimlachend eet ik weer een handje.'owja en ik zou niet iets jatten van eren bij me'tip ik haar en grijns even met een mond vol eokkels. 'hmm ze zitten tussen mijn beugel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik grinnik even om Niall maar als snel hou ik weer op. Zolang hij niet weet dat ik hem leuk vind, is het moeilijk concentreren. Bovendien geeft hij geen hints of zegt hij lieve dingen. Misschien wordt ik wel gefriendzoned. Ik schrik een beetje en begin te hoesten. Na een tijdje stop ik weer en haal de tranen uit mijn ogen. 'Sorry' zeg ik, en een nieuwe hoestbui start. Ik hoest en hoest en kom amper op adem. Soms zou ik willen dat ik nooit bestond. Zoals nu. Waar ik afga van schaamte, voor mijn crush...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Violet Ambre Sparks

    Louis geeft me een glimlach terug. "Je bent leuk." Zegt hij dan, hij verweid zijn ogen en ik hoor hem slikken. Ik schud lachend mijn hoofd en leg het op zijn schouder. "Dat was de slechtste mop die je vandaag verteld hebt." Mompel ik zachtjes terwijl ik ons zachtjes van links naar rechts waggel. Het water was best warm, ik hou ervan als het water warm is. Zachtjes speel ik met Louis' nekharen. Ik was kleiner dan hem, wat leuk is. Ik hou ervan als mensen groter dan mij zijn. Zeker als het knappe jongens zijn die een lief gezicht hebben en vrolijk zijn, met blauwe ogen en een licht getinte huid- Oh god. Wat heb ik nu weer gedaan. Ik kijk op naar Louis, de zon geeft zijn huid net de juiste glinstering en ik glimlach. "Maar ik vind jou ook leuk hoor." Mompel ik dan zachtjes.


    The artist is the kid that survived.

    Niall

    Verschrikt kijk ik haar aan als ze begint te hoesten en bujt op mr lip. 'wil je wat water of wat moet ik doe !' paniek klonk door in mijn stem terwijl ik diep adem om rustig te blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Dit is mijn kans. Wat wil je dat ik doe, dat vroeg hij. Ik slik en kijk hem aan. 'Ik wil dat je zegt wat je van m-me vind.' Zeg ik vastberaden maar met een kleine stotter. Ik wordt rood en kijk maar mijn schoenen. Ik durf niet op te kijken. Straks zegt hij dat hij me haat. Wacht, ik moet iets toevoegen. 'Want Euh, Niall?' Zeg ik er nog geen minuut achteraan. 'Ik ben Euh, verliefd.. Op.. Op.. J-jo-jou...' Nu bloos ik nog meer. Dit is de engste en spannendste minuut van m'n leven geweest. Mijn crush vertellen dat ik gevoelens heb voor hem. Ik kijk hem voorzichtig aan. Bang en nieuwsgierig naar z'n reactie.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Louis Tomlinson:

    Ze schud lachend haar hoofd die ze vervolgens op mijn schouder. "Dat was de slechtste mop die je vandaag verteld hebt." zegt ze dan. Jep, je hebt het verknald Lou denk ik in mezelf. Ik zucht een keer diep. Als ze weer haar hoofd van mijn schouders haalt mompelt ze: "Maar ik vind jou ook leuk hoor.". Ik merk dat mijn benen zwaar worden. Natuurlijk omdat we met kleding zwemmen... 'Zullen we even naar de kant? Mijn benen worden zwaar. Weet je wat? Pak mijn benen maar ik zwem wel.' zeg ik. Ook om een ongemakkelijke stilte te voorkomen. Houd de vrolijkheid er in! Met mijn beste borstcrawl armen zwem ik naar de kant en ga zitten. Tussen het water en de zee zodat er af en toe wat water tegen me kan komen. Ik zie het langzaam ook donkerder worden. Door de wolken?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 21:58 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    Ik schrik wakker van geluiden om me heen. Wacht, wakker? Ik lag gewoon te slapen op de tafel, hoe falend? Ik kijk op mijn horloge. Voor zover mijn ogen het kunnen zien is het 4 uur? Geen idee het ziet er heel wazig uit. Ik wrijf in mijn ogen en loop naar de tent, waar gekgenoeg niemand is. Wat moest ik hier? Uh, geen idee. Ik loop weer terug en pak een flesje water van de tafel. Ik gooi het in mijn gezicht en ik voel me meteen wakkerder. Niet 100% maar toch een stuk beter.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Even niet begrijpwnd kijk ik haar aan als ze me veaagt wat ik van haar vind. 'na je bent mooi enn uhh vrolijk vriendelijk met humor:zeg ik eerlijk. 'nou ehm Niall ik ben verliefd op je' ze is rood en eveb kijk ik haar onbegrijpelijk aan. 'wacht wat op mij? Je maakt een grapje nog nooit is ienand op mij geweest' zeg ik stotterend en verbaasd. 'de uhh ik weet het niet Mar. Ik ... Ik weet hrt niet. Ik voel me fijn bij je op mijn gemak maar hoe voelt dat dan verliefd zijn?' als een kind kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Zullen we even naar de kant? Mijn benen worden zwaar. Weet je wat? Pak mijn benen maar ik zwem wel." Ik lachte en schudde mijn hoofd om dan mezelf aan zijn benen vast te klemmen. Hij zwemt naar de kant en met een glimlach laat ik zijn benen weer los. Ik zet me recht op en hang mijn haar over één schouder. "Denk je dat het gaat regenen?" Vraag ik dan zachtjes. Dat zou nog al eens iets zijn, als een zomerkamp nou in een regenkamp veranderd. Ik giechel zachtjes. Meestal regent het in horror films, wel nu niet in Camp Sleepaway, een film die ik niet zo lang geleden gezien heb, het gaat over een groep jongeren die ook op zomerkamp gaan en dan gaan ze één voor één dood, vermoordt. Een rilling loopt over mijn rug, als dat maar niet gebeurd.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    "Denk je dat het gaat regenen?" vraagt ze aan me. 'Misschien. Oke, hoogstwaarschijnlijk want de wind begint al aardig te blazen' zeg ik nog steeds huiverend naar de lucht. Ik hoor haar giechelen, die heeft wel vaker een binnenpretje. Ik spring op en zeg: 'Maar regen is superleuk! Je kan een regendans doen meteen liedje.' En ik draai een rondje als een ballerina. Dan bedenk ik me dat we hier eigenlijk waren om te zingen. Ik begin te grinnkiken maar al snel wordt het gestopt door een flits. Dit word tegen. 'Maar goed, want you back dus...' zeg ik om het onderwerp op te brengen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    Hoe verliefd zijn voelt. Hoe leg je dat uit? Ik kijk Niall aan. 'Nou, euhm, je voelt,. Vlinders in je buik,, en je voelt je heel fijn bij die ander,,' ik bloos een beetje. 'En je voelt je hart sneller kloppen en je,, ja,, bent gewoon verliefd...' Ik kijk hem voorzichtig aan. Wat zal hij zeggen. Zou hij ook verliefd zijn of niet? Ik kijk even om me heen van schaamte, maar al snel trekt hij mijn blik weer,


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .