• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Ik trek ook even iets anders aan, kan jij Liam dan vinden?' ik knik 'dat is goed.' 'trouwens nemen we muziek mee? we gaan immers dansen' ik grinnik.
    'Ik heb een radio bij met cd speler, vraag me niet waarom, maar ik heb alleen een Iersdansmuziek cd en een cd van Justin Bieber' glimlach ik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry voor de korte stukken maar ik ben en aan het leren en ik heb even iets anders aan mijn hoofd, sorry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik grinnik. 'Justin Bieber is mijn held' zeg ik zachtjes. 'En Ierse muziek is toch leuk?' Vraag ik. Ik kijk Niall aan van zijn schoenen tot zijn petje. Ik twijfel over wat ik aan moet. Hij ziet er zo knap uit en dan ben ik straks weer heel lelijk en dan vind hij me niet leuk. En dan weet ik het niet meer en dan gaat het dansen ook mis en dat wil ik niet! Want ik wil zo graag zijn meisje zijn...
    Ik bloos in mezelf en kijk Niall geschrokken aan. Hij kijkt een beetje om zich heen. Ik por Niall in zijn zij en meld dat ik me ga omkleden. Ik glimlach en ren dan naar mijn tentje. Twijfelend over wat ik aan wil.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    IrishNialler schreef:
    [sorry voor de korte stukken maar ik ben en aan het leren en ik heb even iets anders aan mijn hoofd, sorry]



    [ik leer ook hoor! En ja, ken het, ja.]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [ik ga eten.]

    Niall Horan
    "Justin Bieber is mijn held" zegt ze zacht. 'De mijne ook, hij is echt geweldig' zeg ik glimlachend. 'en ierse muziek is toch leuk' blij knik ik 'heerlijk' Ik maak een spastische beweging als ze me prikt en grinnik zacht 'liuuum' zoekend kijk ik rond en loop naar buiten toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    Louis begint te lachen. "Die laatste ken ik wel! Dus... tweestemmig of wat?" Ik knik simpel. "Tweestemmig." Vrolijk begint hij het deuntje van Want u Back te fluiten en slingert onze handen heen en weer, met een glimlach schud ik mijn hoofd. Dan begint hij te huppelen, lachend huppel ik met hem mee, tot hij stopt en zijn vinger uitsteekt. "Kijk!" Ik volg zijn blik en kijk recht naar een stuk strand. "Wie er het eerste is!' Roept hij dan terwijl hij begint te rennen. "Niet eerlijk!" Roep ik terwijl ik hem achterna ga. Al snel steek ik hem voorbij en steek mijn tong naar hem uit. Als ik in het zand spring. "Gewonnen! Gewonnen!" Roep ik uit. Lachend draai ik een rondje. Gewonnen.


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte


    Ik ren snel naar mijn tent. Ik kijk in mijn koffer. Kleren, om te dansen. Om mooi te zijn, om alles! Ik gil zachtjes. Dit lukt nooooit!
    Na een poosje kijken besluit ik om een simpel setje aan te trekken, met mijn haar in een vissengraatvlecht. Ook prop ik in mijn rugzak nog een flesje water en wat snacks. Je weet maar nooit. Ik sprint weer terug naar buiten en kijk waar ik Niall kan vinden. Ik zie hem met z'n rug naar me toe staan en spring voorzichtig op zijn rug. 'NIAALLLL!' Roep ik tijdens het rennen/springen op z'n rug. Ik giechel en leg mijn armen om zijn nek.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [Sorry, dat ik nog niet zo gereageerd heb. Ergens waar ik kan inspringen?]


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson:

    "Niet eerlijk!" hoor ik haar roepen. Ik kijk achterom en zie haar al snel rennen. Ik zet een tandje bij, maar ik ben te laat. Ze haalt me al in en steekt haar tong uit. Verbaasd kijk ik haar aan, respect! Ze springt in het zand en zegt: "Gewonnen! Gewonnen!" en ze draait een rondje. Ik sjok naar haar toe en ga in het zand zitten. 'Ik deed mijn best gewoon niet' zeg ik stoer. Ik ga op mijn knieen zitten en zeg: 'Maar respect hoor!' en ik buig voor haar. Dan ga ik naast haar zitten en kijk haar even aan. 'Dit is gezellig' zeg ik simpel. Ik leg mijn handen achter mijn hoofd en ga liggen. Ik kijk naar de wolken en zucht even genietend.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 18:40 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik zie Liam als iemand mijn naam schreeuwr en een gewicht op mijn rug komt. Grijnzend ren ik naar LIam. 'we gaan dansen elkaar aanleren daarna kunnen we bog wat hardlopen doe je mee!'vragend kijk ik hem aan en spring met Mar op mijn rug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Gelukkig reageerde Niall positief! Hij had me ook van zijn rug kunnen afgooien. Maar zo is hij niet. Het lijkt alsof hij wel om me geeft. Daar ben ik blij om. Want dan kan het toch nog leuk worden dit kamp! Ondanks ik te laat kwam. Aan de andere kant, als ik niet te laat was gekomen, hoe zou ik dan Niall kennen? Ik grinnik bij de gedachte. Ineens begint Niall te springen. 'Niaaaallll!' Ik giechel. 'Wat doeeeee je?!' Roep ik blij en begin te lachen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Violet Ambre Sparks

    Louis zet zich langs me neer. "Ik deed mijn best gewoon niet." Zegt hij dan, ik grinnik zachtjes, natuurlijk. Dan zet hij zich op zijn knieën. "Maar respect hoor!" Hij maakt een buiging en zachtjes giechel ik. Hij laat zich weer ik het zand zakken. "Dit is gezellig." Zegt hij waarna hij zich in het zand legt en omhoog kijkt, langzaam laat ik me langs hem neerzakken en kijk hem aan. "Je hebt iets in je haar hangen." Ik grijp naar een blaadje dat in zijn haar hangt en haal het er uit. "Hoelang denk je dat het gaat duren voor ze ons missen?" Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan. Hopelijk lang, op dit moment wil ik genieten van de tijd die ik heb met mijn nieuwe vriend. Als hij al een vriend is. Ik trek mijn vans uit en leg ze naast me op het zand om dan recht te springen. "Kom op, laten we het water ingaan!" Ik een snelle beweging heb ik mijn shirt al uitgetrokken en ligt het op de grond. Ik trek aan Louis' hand en probeer hem recht te krijgen. "Kom op!" Lach ik.


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    'Niaaaallll!'. 'Wat doeeeee je?!' giechelend van het lachen zegt ze het. 'nu ben je net Isabella van Phineus and Pherb' grinnik ik. En laat haar eraf klimmen.
    'oke wij gaan gewoon starten.' grijnzend sleur ik haar mee het hoekje om naar een klein grasveld. ik zet de cd aan en zet mijn handen naast mijn lichaam. 'Oke kijk maar, het is heel gemakkelijk' vlot begin ik met mijn benen en voeten te bewegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Vol verbazing volg ik Niall naar een afgelegen stukje gras. Hij zet de Ierse muziek aan en begint soepel te bewegen met zijn benen en voeten. Ik kijk hem met open mond aan. En dat noemt hij makkelijk. Ik giechel. En probeer hem na te doen. Volgens mij mislukt het aardig. Ik giechel. 'Kan ik het?' Vraag ik en probeer net zo soepel te bewegen zoals hij dat doet. Maar naar mijn idee, blijft hij hierin de held en ik de loser. 'Jij bent de held!' Zeg ik. 'En ik de loser.' Zeg ik fluisterend. Ik kijk Niall aan. Wachtend op zijn antwoord, terwijl hij nog steeds danst.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [mehhhh hate life, iemand chatten en of cammen

    Niall Horan.
    Ik grinnik zacht als ze me probeert na te doen, het zag er meer uit als of ze iets raak probeerde te schoppen. 'kan ik het' vraagt ze en probeert me na te doen. 'weet je, bij mij begon het ook zo, oke ik was drie ofzo maar geloof me als je dit gewoon net als ik elke dag oefen enzo heb je het zo onder de knie' zeg ik gewoon eerlijk. 'jij bent de held en ik de loser' flusiterd ze. 'ow dan wil jij me dadelijk niet zien dansen, omdatje het niet kan betekend niet dat je een loser bent. Je bent een loser als je zegt dat je het niet kan en niet probeerd.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan