• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Lijkt me leuk, maar beloof me dat je niet om mijn stem gaat lachen!" Zegt hij snel, hij haalt zijn hand door zijn haar dat weer perfect terugvalt. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en geef hem een glimlach om dan te knikken. "Ik hoorde dat hier een klein strandje is, laten we die anders gaan zoeken." Zegt hij dan weer op zijn blij toon, meteen verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht. Dan steekt hij zijn hand naar me uit. "Laten we gaan lopen." Hij glimlacht nog maar eens en met een blije zucht grijp ik zijn hand. "Gewoon zonder het aan iemand te vertellen?" Vraag ik dan, ik hield niet van regels, zeker niet, maar als er iets mis ging, ach misschien zou het wel niet zo erg zijn. Ik geef hem een glimlach en knik. "Kom op." Ik grijp zijn hand met beide handen vast en begin aan hem te trekken.


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte


    Ik vraag me af wat Niall eigenlijk van mij vind. Maar voor jij het hem kan vragen rent hij ervandoor, met de mededeling dat hij gaat eten. Ik giechel, sta op en volg hem. 'Niall! Je moet niet te veel eten hAhaha! Zeg ik. Ook pak ik nu zelf een snack en eet het op. 'Mh, lekker!' Zeg ik blij. Ik kijk Niall aan. Zal ik het hem nu vragen? Ik denk, en besluit, ik wacht nog even, anders komt het zo raar over. Ik tik Niall op zijn schouder zodra ik in mijn ogen wrijf, en leg m'n hoofd op z'n schouder. 'Niall? Ik ben moe...' Zeg ik. En ik meen het. Het is vast het gevolg van die aanval van vanmiddag, waar Niall niet bij was, en dus niks van weet... Ik zucht en gaap. Ik begin daarna hard te hoesten. Ohnee, niet weer...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    'daarom ben ik sterk ik eet veel en om nirt dik te zijn doe ik trainen'grinnik ik. Ze lio pt en naar me toe ik voel haar hoofd. 'Niall ik ben moe'ik grinnik even. 'oke'. Dan begint ze best zwaar te hoesten en ik schiet gelijk in de stress. 'Marlotte gaat het wel. Wil je water of moet je eveb liggen. Niet flauwvallen of doodgaan he'in paniek til ik haar op en ren naar de jongens tent en leg haar in mijn slaapzak. Daarna pak ik een fles drinken en een Marrs. 'hier dribk maar goed en eet dit ook maar. Syraks gebeurd er wat moet ik iemand halen naar het ziekenhuis of moet je naar die ehbo tent. Zeg me wat ik moet doen'ratel ik volkomen in paniek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Gewoon zonder het aan iemand te vertellen?" zegt ze. Ik knik blij, ze zullen ons vast niet missen ofzo. Lekker zonder regels weg, heerlijk. Als ik haar hand vastheb lopen we verder. Het blijft even stil en dan zeg ik: 'Aan welk liedje dacht je? Ik ken er niet zo veel dus verwacht ook niet te veel...' . Tussendoor kijk ik naar mijn schoenen die opeens heel interessant lijken. Sinds wanneer? Ik schud mijn hoofd en glimlach weer naar Violet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    Niall heeft me in zijn slaapzak gelegd. Hij strest nogal. Ik kijk hem aan. Je ziet de paniek in zijn ogen. Ik zucht en gebaar dat hij moet komen zitten. 'Ik heb niks, Niall. Ik ga niet dood.' Ik grinnik en drink een slokje water. 'Maar ik heb een soort ziekte.' Ik knik voorzichtig en wrijf een traan van mijn wang af. 'Het is niets ergs ofzo.. Maar het is wel irritant.' Ik kijk Niall nu langer aan. Hij zou is moeten weten, hoeveel ik om hem geef...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Nialll Horan

    Ze gebaard dat ik moet zittene n dat doe ik dus ppk. 'Niall ik ga niet dood'grinnikt ze en opgelucht knik ik even. 'ik heb een soort ziekte" ik kijk haar even aan en ik knik weer. "sorry ik ben zoals je zag nogal snrl in paniek als ik niet weet wat er is:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar the heck is mijn laatste zin naartoe, aangepast]
    Violet Ambre Sparks

    "Aan welk liedje dacht je? Ik ken er niet zo veel dus verwacht ook niet te veel.." Ik kijk naar Louis die naar zijn schoenen aan het kijken is, we lopen over een kiezel weggetje, nog altijd met mijn hand in de zijne, ik voel hoe ik rood word als ik er aan denk. "Um, ik ken wel een paar liedjes, Runaway Love van Alice Gold?" Stel ik voor. "Of To Build a Home van The Cinematic Orchestra? Oh, oh! Want U Back van Cher Lloyd!" Zeg ik vrolijk, een beetje geschokt van mijn eigen vrolijkheid haal ik mijn hand door mijn haar, dat gebeurt ook niet vaak. Louis heeft me waarschijnlijk aangestoken met zijn vrolijkheid, ik bedoel maar, als hij lach moet je wel met hem mee lachen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 15:38 ]


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte

    Ik giechel, Niall maakte inderdaad paniek. Ik ga iets rechter op zitten en leun met mijn armen op de grond, in de slaapzak van Niall. Ik kijk hem lachend aan. 'Waar denk je aan?' Vraag ik. Aangezien hij diep in gedachten lijkt te zijn. Ik giechel even als ik door mijn arm zak. Niall heeft nog niet gereageerd. Ik wuif mijn hand voor zijn gezicht. 'Nialler?' Vraag ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ze giechelt wat en kijkt lachend me aan. 'Waar denk je aan?' vraagt ze en iki staar weer even voor me uit. 'NIaller?" ik schrik op van haar hand. 'ow ehm, wacht je noemde me Nialler' glimlach ik er omheen. Ik bijt op mijn lip en probeer aan wat anders te denken, eten bijvoorbeeld. Maar het werkte niet, ik was echt in paniek geraakt door haar zware hoest waarom geen idee. Maa rhet idee dat ze iets om me gaf maakte me raar voelen. Naast Greg en mijn ouders en familie waren dat de enigste en niet eens alle familie leden. Ze vonden het raar dat ik snel huilde als ze iets gemeens zeiden, dat ik mijn haar verfde. Ik keek op mijn horloge. 'Ik moet zo wel even trainen' zeg ik zachtjes. Als ik niet optijd trainden en te weinig werd ik straks nog dikker en dat wou ik niet. ik probeerde zoveel mogelijk te verbranden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Um, ik ken wel een paar liedjes, Runaway Love van Alice Gold?" Stel ik voor. "Of To Build a Home van The Cinematic Orchestra? Oh, oh! Want U Back van Cher Lloyd!" zegt ze. Ik begin te lachen. '' Die laatste ken ik wel! Duss... tweestemmig ofwat?' vraag ik aan haar. Als ik om me heen kijk zie ik dat ik haar hand nog vastheb. Ik begin ermee te slingeren en Want you back van Cher Lloyd te fluiten. En of het niet vrolijker kan, begin mik ook te huppelen. Langzaam komt het strandje in zicht. 'Kijk!' zeg ik en ik wijs naar de zee. 'Wie er het eerste is!' roep ik en ik ren zo snel mogelijk naar het water.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    Niall wil straks trainen zegt hij. Ik knik. En ineens begin ik hard te lachen. 'Ik weeeeet iets!!!' Roep ik blij. 'Als we nou gaan dansen, dan leer jij mij Iers dansen en ik jou ook iets! Dan train je ook!' Zeg ik blij en opgewekt. Ik ga recht zitten en leg mijn hand op Niall's knie, 'wil je dat?' Vraag ik nu wat zachter maar nog steeds even opgewekt. Ik hoop dat hij het wil. Maar, ik denk, dat hij nog niet weet, dat ik hem leuk vind. Ik schud m'n hoofd een beetje en kijk Niall verwachtingsvol aan.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik glimlach even en schrik op uit mijn gedachtes als ze begint te lachen. 'Ik weeeet iets!!!' roept ze blij en met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. 'Als we nou gaan dansen, dan leer jij mij Iers dansen en ik jou ook iets! Dan train je ook!' zegt ze opgewekt. 'wil je dat' weer haar hand op mijn knie. Misschien moet ik Liam maar eens vragen of hij het wist. 'waarom ook niet, maar eigenlijk kan ik alleen Iers dansen en meer niet' zeg ik zacht en iets wat beschamend. 'Zal ik anders vragen of Liam ook mee doet? Volgens mij trainde hij ook elke dag of zo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik kijk Niall aan. En knik vervolgens terwijl ik glimlach. 'Tuurlijk mag Liam ook mee!' Zeg ik opgewekt. 'En dat je niet kan dansen, geeft toch niet!' Zeg ik blij. Ik knuffel hem omdat hij een beetje bloost van schaamte. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Maar sta snel weer op en sta op. 'Gaan dan maar?' Zeg ik met een glimlach.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    'tuurlijk mag Liam ook mee! en dat je niet kan dansen, geeft toch niet!' ik glimlach even zwak door haar knuffel en voel haar hoofd weer op mijn schouder. Snel staat ze op 'gaan dan maar?' zegt ze glimlachend en ik knik/ 'ik trek wel even andere kleding aan ' glimlachend trek ik snel mijn shirt uit en kijk even goedkeurend naar mijn buik, niet te dik gelukkig. ik pak een ander shirt en trek zonder schaamte snel een joggingsbroek aan met wat gympen. 'voila' ik leg een pet op mijn haar. en glimlach 'klaar.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Toen Niall zijn shirt uittrok, smolt ik, en vergat ik even te ademen. Hij is zo knap. Knapper kan niet, denk ik. Ik keek even weg, omdat ik bloosde. Toen hij klaar was, besloot ik ook maar even mijn kleren te veranderen. 'Ik trek ook even iets anders aan, kan jij Liam dan vinden?' Ik kijk hem aan en glimlach. Denkend over wat ik aan moet doen. 'Trouwens, nemen we muziek mee? We gaan immers dansen?' Zeg ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .