• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'noi ehh je voelt vlinders in je buik en je bent graag bij diegene'legt ze me blozend aan en ik wordt ook rood. 'na ik zal eerlijk zijn ik ben graag bij je en ik voel me fijn en mijn buik heeft krievels' blozend kijk ik naar de grond 'dus zo voelt dan verliefd zijn. Waar iedereen het over heefy'mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Misschien. Oke, hoogstwaarschijnlijk want de wind begint al aardig te blazen." Hoor ik Louis zeggen. "Maar regen is superleuk! Je kan een regendans doen meteen liedje." Hij draait een rondje maar stopt dan weer als er een lichtflits door de lucht gaat, het begint al aardig donker te worden, shit. "Maar goed, want you back dus.." Zegt hij dan, ik glimlach en trek me aan hem op, om dan op zoek te gaan naar mijn bloes en schoenen die ik al snel gevonden heb, snel trek ik mijn veel te grote bloes aan en loop terug naar Louis. "Zand, zand, zand!" Mompel ik terwijl ik zijn hand grijp en hem richting een grote steen trek. Het zand waait tegen mijn bloten benen op, wat voelt alsof en duizenden kleine mesjes in je benen worden gestoken. wanneer er nog een flits door de lucht gaat gil ik zachtjes en klem me vast aan Louis, misschien wordt het toch een horror film, of we worden morgen ochtend wakker naast elkaar in de volle zon, dan kan natuurlijk ook.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Ze trekt zich aan me op en zoekt daarna haar blouse en schoenen. Ik besluit om hetzelfde te doen en til mijn schoenen daarna mee. Dan loopt ze weer terug naar me en mompelt: "Zand, zand, zand!" 'Nou inderdaad' zeg ik instemmend. Het waait alle kanten op, je kunt er niet aan ontkomen. Dan pakt ze mijn hand en trekt me naar een grote steen. Ik stop even als ik weer een flits zie, en ik hoor een gegil naast me. Ik kijk opzij en merk dat Violet zich aan me vast heeft geklemd. Het is denk ik toch maar beter om hier weg te gaan. Ik aar even over haar haar en fluister in haar oor: 'Er is niks aan de hand. Zullen we anders nu teruggaan naar de tenten?'. Net na ik dat heb gezegd schiet er me iets te binnen. Vroeger paste ik altijd op mijn nichtje, en als het donker werd moest ik haar ook steeds troosten. Soms acteerde ze gewoon want altijd als ik kwam moets ik een liedje voor haar zingen. Ik glimlach naar de grond tijdens de gedachte.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Er is niks aan de hand. Zullen we anders nu teruggaan naar de tenten?" Ik schud mijn hoofd. "Lijkt me geen goed idee, we moeten een stukje bos doen en ik wil geen boom op mijn hoofd krijgen." Zeg ik waarna ik me tegen de steen opzet en Louis langs me neer trek. De glimlach op zijn gezicht is teder en zacht en eventjes moet ik denken aan mijn moeder die net dezelfde glimlach op haar gezicht krijgt als ze met mijn broertje aan het koken is. Hij wil zo graag kok worden, dat hij mijn moeder elke avond helpt. Langzaam kruip ik korter tegen Louis aan. "Ik haat bliksem." Zeg ik dan zachtjes.


    The artist is the kid that survived.

    Marktte


    'Dus zo voelt verliefd zijn..' Mompelt hij zacht. Ik kijk hem aan en knik verlegen. 'Ja..' Zeg ik. Ik kijk hem aan en glimlach voorzichtig.
    'Enn..' Zeg ik. 'Enn..nu?' Ik bloos en kijk hem aan terwijl ik een beetje met mijn vlecht speel. Ik hoop op het beste, maar verwacht natuurlijk niks.
    Hoe zou hij reageren? Wat zal z'n antwoord zijn? Ik kijk hem aan, alsof ik weet dat hij het antwoord weet.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik glimlach even " ik weet het wel" ik word wat roder en buig langzaam naar haar toe. Voorzichtig en liefdevol druk ik mijn lippen kort op haar lippen en trek me terug. Afwachtend kijk ik haar aan. " dus ehm na uhh zou je dan binnenkort mee uhm op tsja een date willen?" Zenuwachtig frunnik met mijn vingers en slik even. Ik kon wel regelen dat we mochten picknicken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik vergeet waar ik ben, wat ik doe, hoe ik heet en wie mijn familie is. En alleen omdat Niall zijn lippen op de mijne drukte, en me liefdevol kuste. Ik ben in de zevende hemel als die bestaat. Ik kijk Niall glimlachend aan. 'Ik zou niet liever willen!' Antwoord ik. Ik kruip dichter naar hem toe en kijk hem dankbaar en verliefd aan. Ik leg mijn hoofd op zijn benen die uitgestrekt op het gras. Ik grinnik even als ik een grassprietje in mijn gezicht krijg. Ik kijk Niall aan. 'Wanneer dan?' Vraag ik geïnteresseerd en super nieuwsgierig.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen als ze zit. " wanneer dan?" Vraagt haar zachtte stem.
    Ik strijk voorzichtig met mijn vingers door haar zachte warme haren " uhm wanneer ik het geregeld krijg, ik zat te denken aan een picknick"
    Ik kijk haar glimlachend aaen knuffel haar weer. " als ik iets fout doe of iets niet goed zeg het me, je ehm je bent zegmaar mijn eerste vriendin" blozend kijk ik naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Hij legt zijn armen om me heen. Ik giechel en kijk hem gelukkig aan. 'Je bent lief' zeg ik. Hij kijkt me glimlachend aan terwijl hij met mijn haren speelt. Hij knuffelt me. "Als ik iets fout doe of iets niet goed zeg het me, je ehm, je bent zegmaar mijn eerste vriendin." Blozend kijkt hij weg. Ik pak hem zachtjes bij zijn kin. 'Tot nu toe heb je het nog niet verpest. Je maakt het alleen maar perfect.' Ik glimlach en kus hem zachtjes.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    NIal Horan.

    'je bent lief' glimlachend staar ik in haar mooie ogen. 'Tot nu toe heb je het nog niet verpest. Je maakt het alleen maar perfect.' ik glimlach en grinnik. 'gelukkig maar, denk maar niet dat ik het ga verpesten' ik glimlach lief. 'zullen we een rondje gaan rennen?" vragend kijk ikhaar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    || Fuck, heb ernorm veel gemist, kan Harry ergens inspringen? ||

    [hij kan naar Niall en Mar komen op een grasveldje in de buurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sempra schreef:
    || Fuck, heb ernorm veel gemist, kan Harry ergens inspringen? ||


    [Hij kan als een verloren gelopen puppy bij Louis en Violet opduiken :')]


    The artist is the kid that survived.

    [of we fixen op een manier dat Niall en Mar, bij Louis en Violet komen en Harry er ook heen gaat en ze iets met zijn alle gaan doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Verveeld lig ik op het gras. Wat zou iedereen aan het doen zijn? Nieuwsgierig zet ik me recht om vervolgens om me heen te kijken. Als ik niemand zie, sta ik op en klop wat graspollen van me af. Ik schud mijn haar en leg die dan goed. Ineens zie ik Niall en Marlotte. Vrolijk loop ik naar ze toe.
    'Hi.' Mijn stem klinkt heser dan normaal, waarschijnlijk omdat ik net even ingedut ben. Ik ga naast Niall zitten en kijk ze dan, beide, afwachtend aan.
    'Misschien kunnen we naar Louis en Violet?' Opper ik.


    | Opgelost c; |

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 18:11 ]