• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Dubbel post, oeps.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:48 ]

    Justin Bieber

    Alsof ze het automatisch doet slaat ze voorzichtig haar armen om mij heen en legt haar hoofd op mijn schouder neer. 'Ik heb je wel een beetje gemist hoor. 3 maanden is veel, weet je.' zeg ik en ze knikt zacht. 'Ik heb je ook wel gemist Bieber.' zegt ze en kijkt me aan waarna ze zich langzaam los maakt, met een glimlachje rond haar lippen.'3 Maanden zijn inderdaad lang, maar die kunnen we hier weer inhalen.' grijnst ze. 'Maar iets te drinken?' vraagt ze met een knik naar de keuken. Hevig schud ik ja en loop al richtig de keuken, in de hoop dat ze me gelijk volgt. "En wat wilt mevrouw? Drank of een frisje?" Terwijl ik de koelkast open doe, kijk ik haar vragend aan. Voor mezelf pak ik een blikje red bull van de bovenste plank. Het was ondertussen al 10 uur en donker buiten. Ik ben benieuwd wat de eerste avond zal brengen. Feesten zal ik niet gelijk doen, rustig aan doen dus.

    Rita Sahatçiu Ora

    Verveeld keek ik toe hoe Justin naar de keuken liep. Ik hoorde zijn stem en een overdreven, geërgerde kreun verliet mijn mond. Hij was hoorbaar in alle hoeken en plaatsen in het huis. 'Moet het liefdeskoppeltje nou serieus weer klef gaan doen? Ach, ik vind het best zolang jullie maar geen seks hebben in deze kamer, of in de meisjeskamer want dan trap ik jullie beiden het huis uit' liet ik luid weten. Wat had ik een hekel aan die twee. Het zou me niks verbazen of ze zouden dadelijk al zoenend de kamer inkomen. Nog maar even en dan hoorde je kreunen uit één van de kamers komen. Zolang ze netjes in de jongenskamer bleven, vond ik het goed. Het was al donker geworden. Aangezien de camera's van morgen kwamen vond ik het wel tijd om even in het huis te blijven en iedereen te leren kennen. Misschien zaten er nog wel leuke mensen bij, had ik weer nieuwe vrienden gemaakt. Wat me al eerder was opgevallen, was dat Niall Horan er ook was. Ik herkende hem wel, bij prijsuitreikingen had ik wel eens een vaag gesprek gehad met één van zijn bandleden. Ook had ik What Makes You Beautiful gezongen als cover bij BBC radio. De rest kwam me ook wel redelijk bekend voor, de enige de me niet zo interesseerde was die Luke. MTV keek ik vaak genoeg, maar de serie "Degrassi" was echt alleen maar aan één stuk door drama. Niks voor mij.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 20:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Rita heeft echt een probleem met iedereen he? XD En waarom haat ze Selena ook? Maar Selena kan misschin ook nog zo zijn! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze heeft alleen een hekel aan Selena omdat Justin zo close met Selena is. Als Selena zichzelf aardig voorstelt is dat weg ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vanessa Hudgens
    Gapend werd ik wakker, ik had misschien maar een halfuurtje geslapen maar mijn hoofdpijn was weg en ik voelde me stukken beter. Snel trok ik een zwarte skinny en een hoodie met OXFORD erop. Mijn haren vielen wild langs mijn gezicht en ik trok snel een beanie over mijn hoofd.
    Ik rende naar benden en kwam de woonkamer in, ik zag meteen Rita Ora zitten.
    'Hoi,' zei ik vrolijk terwijl ik naast haar kwam zitten, 'wat zie je er cool uit!'


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [Iemand voor Luke? Hij is in de woonkamer op de bank.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik be nu met Selena aan het schrijven, maar Luke zou bij Justin en Selena in de keuken komen zitten... Of weet ik veel..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Selena Marie Gomez
    Justin knikt hevig ja en ik lach even. Hij begint al naar de keuken te lopen en ik loop achter hem aan, maar net voor ik de keuken in wil lopen hoor ik iemand anders die een niet al te leuke opmerking maakt naar mijn mening. 'Moet het liefdeskoppeltje nou serieus weer klef gaan doen? Ach, ik vind het best zolang jullie maar geen seks hebben in deze kamer, of in de meisjeskamer want dan trap ik jullie beiden het huis uit' Ik draai mijn hoofd die kant op en zie daar Rita Ora zitten en zucht ook even. Ze leek me wel aardig, maar als ze zo gaat doen.. Ik kijk haar strak aan en open dan toch mijn mond. 'Serieus, wat is je probleem?' zeg ik dan en houd mijn blik op haar, maar blijf gewoon kalm, maar ik snap het echt niet. Wat heb ik fout gedaan of Justin? 'Je leek me wel aardig, maar als je nu zo gaat doen. Wat hebben Justin en ik eigenlijk fout gedaan?!' vraag ik dan en schud mijn hoofd. 'En oordeel niet voordat je iets weet, Justin en ik zijn gewoon vrienden.' zucht ik dan en rol mijn ogen en zonder nog iets te zeggen of op een antwoord te wachten loop ik de keuken in achter Justin aa. Ik ben nu gewoon kalm gebleven, ik heb geen zin in een ruzie meteen de eerste dag en dan al vijanden te maken. Maar als ze nog eens zo iets zegt blijf ik minder kalm, ze kent me niet eens!
    'En wat wilt mevrouw? Drank of een frisje?' hoor ik dan Justin zeggen en kijk op en haal mijn schouders op. 'Verras me maar meneer.' zeg ik lachend. 'Maar weet jij wat er is met die Ora, waarom ze zo gemeen doet? Echt wat is haar probleem?' zucht ik geïrriteerd en leun dan op het aanrecht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rita Sahatçiu Ora

    'Hoi' zei Vanessa vrolijk, waarna ze naast me kwam zitten. Ik had haar na even denken herkent. Vooral van Spring Breakers. Ineens herinnerde ik me ook wie het ene meisje was, Ashley Benson. Vraag me niet hoe ik op het idee was gekomen om de film te kijken want Cara wilde hem graag zien. Het was niks voor mij, horror en thriller waren dé perfecte genres. 'Wat zie je er cool uit!' complimenteerde Vanessa me. Vrolijk keek ik haar aan. 'Dankjewel! Jij hebt ook een gave outfit aan' glimlachte ik. 'En' Ik stak even mijn vinger op waarbij ik haar grijnzend aankeek. 'Je bent een geweldig actrice' zei ik vervolgens, om mijn vinger weer te laten zakken. Het was een gewoonte geworden, wist ook niet hoe. 'Serieus, wat is je probleem?' vroeg Selena opeens toen ze haar hoofd omdraaide. 'Dat is dat vriendje van je' glimlachte ik opgewekt naar haar. 'Je leek me wel aardig, maar als je nu zo gaat doen. Wat hebben Justin en ik eigenlijk fout gedaan?!' vroeg ze erna. 'Ik ben ook aardig. Alleen ik heb het niet zo met je vriendje' grinnikte ik. 'En oordeel niet voordat je iets weet, Justin en ik zijn gewoon vrienden' Overdreven rolde ze met haar ogen. Een lach verliet mijn mond. 'Alsof ik geen internet heb. Overal wordt het bevuilt door "Bieber en Gomez weer bij elkaar" en dan vervolgens "Selena en Justin uit elkaar". Ik moet gewoon kotsen' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maar weetje wat ik me afvroeg. Zijn Rita en Cara alleen vrienden, of hebben ze ook wat met elkaar?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Cara is een erg goede vriendin van Rita geworden. Er gaan roddels dat ze samen wat hebben, maar niemand weet of het waar is [:

    Edit: Een soort Larry Stylinson, als je begrijpt wat ik bedoel. Alleen in plaats van een "bromance" een romance]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ow, I get it!

    Maar ben echt bored.. Heb niks te doen..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het nogal druk, zusjes die de hele tijd hyper op en neer zitten te springen, alles regelen voor een RPG, wedstrijd bijhouden waar ik aan mee doe op Q, en dan nog eens kijken naar Glee wat ik gemist heb ^^. Ach, ik vermaak me ook niet bepaald]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jij hebt teminste iets te doen, ik niks. Bij al mijn RPGs moet ik wacten tot de ander reageert... Maar thuis is er ook niks te doen.... Maar morgen kan ik waarschijnlijk niet veel reageren tot een uur of 4/5, heb danscompetitie/wedstrijd. Maar misschien wel tussendoor, want ik doe mee met de groepen en die zijn als eerst en dan duo's en solo's dus dan moet ik toch nog een eeuwigheid wachten tot de prijsuitreiking...]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp