• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    We beginnen bij dat ze het huis binnenkomen!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:44 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    [Gracias]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het verbaast me dat ik nu al wakker ben, ik ben vroeg gaan slapen en heb m'n wekker gezet vannacht. Om de BBMA te kijken haha ^^]

    Justin Bieber

    Ik kreun lichtjes als Rita weer begint met praten en de zoveelste gemene opmerking naar m'n hoofd gooid. Ik heb de kans niet eens gehad om me normaal voor te stellen aan haar, want mevrouw had al een vooroordeel. 'En wat wilt mevrouw? Drank of een frisje?' zeg ik, nog wachtend op een antwoord. Ze kijkt op en haalt haar schouders op. 'Verras me maar meneer.' zegt ze lachend. Ik grijp naar ook een red bull en gooi deze naar haar toe. 'Maar weet jij wat er is met die Ora, waarom ze zo gemeen doet? Echt wat is haar probleem?' zucht ze geïrriteerd en leunt dan op het aanrecht. Ik haal mijn schouders op en neem een slokje. 'Geen idee, ze was al niet aardig tegen me toen ze me zag. Ik heb de kans niet eens gehad me voor te stellen, hopelijk kunnen we er nog wat leuks van maken. Anders zal het ook niet echt gezellig worden denk ik,' Half glimlachend kijk ik Selena aan terwijl ik zelf op het aanrecht ga zitten. 'So we'll see,'

    Selena Marie Gomez
    Outfit
    Ik zie Justin een blikje naar me gooien die ik behendig vang en zie dat het red bull is, goed voor mij. Ik maak het blikje open en neem een slok en kijk dan weer naar Justin. 'Geen idee, ze was al niet aardig tegen me toen ze me zag. Ik heb de kans niet eens gehad me voor te stellen, hopelijk kunnen we er nog wat leuks van maken. Anders zal het ook niet echt gezellig worden denk ik,' antwoord hij dan half glimlachend naar mij als ik vraag wat er met Rita is en ik knik even. 'We'll see.' herhaal ik dan ook trjl Justin op het aanrecht gaat zitten.


    [Whoeee, ben tweede geworden bij westrijd!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Carlisle > Chico]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 7:12 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Josh Hutcherson

    Ik kijk in de spiegel. Zonnebril op, haar in een kuif. Ik kan ervandoor. 'Josh! Komen! NU!' Roept mijn manager. Ik zucht en loop naar beneden. Ugh, nee... Ze heeft een rekening in haar handen. Vast van die set die ik laatst sloopte. 'Wazzup?' Vraag ik. Haar blik is dodelijk. 'Ik weet niet hoeveel jij op wilt halen met dat programma, maar veel moet het zijn, want je bent namelijk bankroet aangezien ik deze week al tientallen rekeningen binnen heb gekregen.' Zegt ze. Ik zucht. 'Regel nou maar een of andere stomme rol voor me. Ik doe het wel. Maar na dit programma, oke? Ik moet van mijn lieve imago af, en hierna is dat gelukt en dan zal ik me weer normaal gedragen. Het was trouwens jou idee om stoer te doen, dus kijk me niet zo aan.' Lieg ik, en ik pak een flesje bier van de tafel. 'Voor de camera 's ja! Dat jij zo stom zou lopen doen is nieuw voor mij.' Ik loop verder, en stap snel de deur uit. Fans schreeuwen mijn naam, maar ik loop gewoon door. Eindelijk, ik zit in de limo.

    Na een tijdje rijden komen we aan. Ik bekijk het huis. Niet slecht, maar we moeten er wel met zijn vijftienen in. Ik zucht. Wie de anderen zijn weet ik niet, maar hopelijk zijn ze net als ik. Nou ja, ik moet het er maar mee doen. Ik loop naar de woonkamer en ga zitten.

    [iemand voor Josh?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Hij kan naar Rita en Vanessa?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Francisco is ook nog vrij]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    {Ashley heeft ook nog niemand, dus ik zoek ook nog iemand voor Ashley, iemand?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Wat nou als ze allemaal bij elkaar komen? Haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Francisco zit al in de woonkamer]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Rita zit naast Vanessa op de grond in de woonkamer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ashley Benson

    Verveeld loop ik naar de woonkamer. Als ik er aankom zie ik de onbekende jongen al zitten. Ik besluit op de bank te gaan zitten. 'Hoi, ik weet dat het misschien dom klinkt omdat je misschien wel heel bekend bent, maar hoe heet je eigenlijk?' vraag ik dan maar, want dan zou ik van iedereen weten wie wie is en ik zou het ooit moeten vragen. Misschien is hij wel heel beroemd en lijk ik wel heel dom doordat ik het vraag. Ik bekijk hem even snel. Ik ken hem niet, maar hij ziet er niet verkeerd uit. Misschien is hij wel model of zo. Of wacht, acteurs en zangers zien er ook niet verkeerd uit. Maar wat ik bedoel is dat ik écht niet weet waar hij bekend van is.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Josh Hutcherson

    Ik kijk om me heen en merk dat ik helemaal niet alleen ben. Drie anderen zijn ook in de kamer. Alle drie komen ze me bekend voor. Ik moet even nadenken. 'Hey iedereen ik ben Josh.' Zeg ik maar, hopend dat ze me gaan vertellen wie ze zijn. Door de mand vallen op tv kan ik maar beter niet doen. Ik zet mijn zonnebril goed en leun een beetje achteruit. Mijn vest trek ik een beetje open. Soms moet ik gewoon dit soort kleine dingetjes doen. ik haal een hand door mijn haar en kijk ze aan. De jongen herken ik op zich wel. Ooit eens ergens gezien. Op internet waarschijnlijk. Ach, maakt niet uit. We zijn allemaal beroemd, dus dat boeit niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rita Sahatçiu Ora

    Ineens kwamen er weer een aantal binnenlopen. Ik had echt geen idee wie ze waren, want ik was nooit met beroemdheden bezig. 'Hooooii!' riep ik vrolijk luidkeels. 'Jullie komen me bekend voor' mompelde ik toen. 'Ik herken jou' Grijnzend wees ik naar Ashley Benson. 'Jij zit ook in Spring Breakers, samen met mijn grote vriendin Vanessa, hier zo' lachte ik terwijl ik even naar Vanessa keek. 'Hey iedereen ik ben Josh' stelde een jongen zich voor. 'Hi! Ik ben Rita' glimlachte ik. Gek, ik was compleet gek. Gestoord zou je het eerder noemen. Net zoals Cara. God, wat mistte ik haar. Ik had haar nu al bijna twee weken niet meer gezien. Snel pakte ik mijn beanie en trok die weer over mijn hoofd. Die voelde gewoon vertrouwd aan, ik had vaak een muts of een beanie op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Francisco Lachowski

    Ik zat al een tijdje op de bank. Rita en Vanessa [lag zij trouwens niet in bed?] zaten op de grond en ergens en er kwam een blond meisje aan. Ik herkende haar van een serie die Jessiann wel eens keek. Pretty little liars, volgens mij, maar ik herkende haar naam niet.
    'Hoi, ik weet dat het misschien dom klinkt omdat je misschien wel heel bekend bent, maar hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze aan me.
    Ik grinnikte. 'Is niet erg, meer mensen weten het niet. Francisco Lachowski, model,' zei ik er nog maar achteraan.
    Niet veel later kwam Josh Hutcherson binnen. Een van de eersten die ik ook echt kende. Hij speelde Peeta Mellark in een van mijn favoriete films, the Hungergames.
    'Hey iedereen, ik ben Josh,' zei hij. Hij leunde achterover, deed zn vest iets open en zette zijn zonnebril goed.
    Ik snap niet waarom mensen een zonnebril op hebben in huis.
    Rita stelde zichzelf aan beide voor.
    'Hey Josh, ik ben Francisco,' zei ik toen ook maar en stak mijn hand op.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:52 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf