• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Doen jullie maar dat hij ''niet meer kan' ik moet nu weg, sorreh (harreh), automatisch sorreh. (harreh-) AAH! BYE )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    Ik kreun, zucht en hoest. Ik kan er zo slecht tegen als mensen pijn hebben. Terwijl ik ze toch altijd wil hebben, gaat het altijd mis. Ik voel me duizelig worden en verlies de controle over mijn lichaam. Voor ik het weet, weet ik niks meer en verdwijnt alles en iedereen in een zwart gat vol gehoest en gekuch. Ik val op de grond en dreun hard op de grond met mijn armen die mijn lichaam automatisch opvangen. Ik lig op de stenen en mijn ogen zijn open. Ik zie alleen niks en kan alleen maar hoesten. Ineens stop ik met hoesten en mijn ogen sluiten zich.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [en nu? lol miss. erik doen jij?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wie doet Erik ? Jij?]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [lol is goed, maar ze zijn met zijn tween weg gevallen... dus misschien kun jij lisa doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jupp goesdd!]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Erik de begeleider.

    Ik kijk op als Niall naar me toe komt gerold. Hij stameld iets duidelijk in paniek en wijst naar de tafel waar ze net heen gegaan waren. ik zie twee mensen daar liggen en duw de rolstoel snel vooruit. Ik zie dat Liam en Marlotte op de grond liggen. Eerst voel ik aan hun polzen, harten klopte nog. Daarna zeg ik dat Niall erbij moet blijven. Hij was veel minder snel dan ik. Ik trek een sprintje naar de caravan en doe de deur open. 'Lisa kom je even helpen. Ik heb twee patienten die flauwgevallen zijn. Marlotte en Liam' zeg ik snel en ren weer terug. Ik bekom me over Marlotte zodat Lisa Liam kan helpen. Ik til haar op en breng haar naar de EHBO tent. Niall rolt zich nogal langzaam achter me aan maar ik ben veel sneller. Ik leg haar op een bedje en leg een dekentje ove rhaar heen zodat ze geen kauw vat. Waarschijnlijk is ze weer eens flauw gevallen. 'Marlotte? Marlotte hoor je mij?' ik verwachte geen antwoord maar ik had het vermoede dat ze mij wel eens zou kunnen horen 'Je ligt in de EHBO tent en Niall is onderweg naar je.' zeg ik rustig en duidelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa, begeleider.


    Ik ren meteen Erik achterna en zie twee mensen op de grond. Marlotte en Liam. En een gebroken Niall zit erbij. Ik haal diep adem en loop daarna naar Liam toe. 'Liam hoor je mij?' Geen antwoord. Ik zucht en til hem op. Hij is niet heel zwaar gelukkig. Ik loop naar de EHBO tent en leg hem op het vrije bedje. Ik schud hem heel voorzichtig heen en weer. Hij reageert een beetje. 'Liam?' zeg ik duidelijk en langzaam. 'Kom op. Liam, ik ben Lisa. Ik ben hier. Je moet wakker worden.' Ik kijk vluchtig hoe het met Marlotte gaat en met Niall. Hij zit er een beetje verlaten bij. Ik gooi hem een wafel toe met een pakje drinken. Hij knikt dankbaar. Ik hoor Marlotte hoesten. 'Wat is er met haar?' vraag ik aan Erik terwijl ik Liam's gezicht vochtig maak met een washandje.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Zodra ik er ben zit ik een beetje alleen zodat hun de ruimte hebben. Lisa zie het en gooit me een pakje drinken en een wafel toe. Dankbaar vang ik het op en begin aan de wafel terwijl ik bezorgd naar Marlotte kijk. 'sorry van toenstraks Lisa' zeg ik er zachtjes. 'wat is er met haar?' vraagt Lisa aan Erik. 'ze heeft een ziekte' zeg ik zacht. Ik knabbel wat aan de wafel. 'en zem oet van die spuiten maar niet te veel en ik had toenstraks al een ingespoten maar ze hoeste en viel weg' zeg ik zacht. 'misschien van de schrik dat heeft ze wel eens'

    Erik

    Ik luister geconcentreerd naar wat Niall zegt en knik. 'Marlotte, wakker worden' zeg ik zacht. voorzichtig schud ik haar heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    { Whut? :( Too bad... }


    [Ik doe dit dus echt nooit meer via gsm]


    The artist is the kid that survived.

    Violet Ambre Sparks

    "Laat ik maar zeggen dat we terug kunnen lopen." Louis pakt me op en zet me recht om zich dan om te draaien, met een giechel spring ik om zijn rug. "Ahoy landrotten! Violet Sparks, hier!" Ik gooi mijn arm in de lucht, naar mijn ontzichtbaar leger en grom als een piraat. "Dit is mijn muilezel, Louis, hij zal ons leiden naar de buit!" Ik giechel zachtjes en sla mijn armen rond zijn nek. "Laat me niet vallen, oké?" Fluister ik zachtjes in zijn oor, ik druk me steviger tegen zijn rug op en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    The artist is the kid that survived.

    Lisa:

    'Logish! Dat spul moet je wel in een ader spuiten! Nu zit het in haar bloed. Dit is niet goed.' en ik kijk even naar Liam. 'Waarom zoveel trouble op 1 dag?' mompel ik in mezelf


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    "Ahoy landrotten! Violet Sparks, hier!" zegt ze en ik moet lachen. . "Dit is mijn muilezel, Louis, hij zal ons leiden naar de buit!" zegt ze daarna. 'Kwetsend...' zeg ik. Maar goed dat ze weet dat ik de buit zal vinden. "Laat me niet vallen, oké?" fluisterd ze in mijn oor. Ik voel haar warme adem de zijkant van mijn gezicht strelen, waarna de wind het al weer wegblaast. Rustig zeg ik: 'Dat zou ik nooit doen. Als jij je maar goed vasthoud' zeg ik glimlachend. Ik spring een keer om Violet steviger te pakken en hol dan richting het pad. Na een tijdje ga ik huppelen. Op een gegeven moment stop ik en zet ik Violet neer. Ik draai me naar haar om. 'We zijn er!' zeg ik. 'De schat staat nu recht voor me' glimlach ik en ik geef haar een kusje op haar neus.

    (Omg, ik heb een lollig idee. De spullen niet gaan halen! )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [miss. kunnen ze met nialler kletsen?]

    Niall Horan.

    'Logish! Dat spul moet je wel in een ader spuiten! Nu zit het in haar bloed. Dit is niet goed.' Ik bijt op mijn lip om een opmerking in te houden. 'Waarom zoveel trouble op 1 dag?' ik grinnik 'omdat het pubers zijn' antwoord Erik 'maar hoe gaat we dit oplossen?' vraagt hij aan haar. 'wil je me roepen als ze wakker is ik ga even' ik wijs naar buiten. Hij knikt begrijpend en moeilijk rl ik me weer naar buiten waar ik Louis zie met Violet. Langzaam rol ik erheen terwijl ik het kleedje over mijn been weer even goed leg. 'Hoi, waar waren jullie? Harry en ik ging jullie zoeken" nieuwsgierig kijk ik ze aan. Dat was aardig hoog omdat Louis best lang was en ik in een rolstoel zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik voel me redelijk slim nu... ;P Me like! En nu voel ik me dom want er zit juist bloed in aders.... Neee :( )

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:29 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3