• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Echt zo van. Hihi Niall, niet doen. LOL }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    'ze was helemaal boos op me omdat ik uit dit ding ben gegaan maar halo het is mijn vriendin niet een vreemde. En ze doet afstandelijk en dwingt me tot alles. Alsof ik een hond ben als ze geen zin heeft in dit nag ze het ook gewoon zeggen' verteld hij. Ik luister aandachtig naar hem terwijl hij door rateld. 'oke ik ben nu ook chagerijnig maar dat komt door alle stress. Het enigste tot nu toe leuke was dat Marlotte en ik wat kregen. Ja en met jou praten maar voor de rest ik kan hier niets doen het is dat ik voor Marlotte blijf en een beetje voor jou want jij doet yenmiste aardig maar ik verwacht dat de rest net zoals op school zijn' zegt hij verder en zucht even. 'en ik ben heel de tijd moe en heb stik veel dorst en in dit onhamdig dong kom ik amper vooruit ik bedoel het is en blijft een kampterrein en we doeb hier blijkbaar niks. En Harry deed wel aardig maar die liet mij dus gewoon liggen pp de grond en is door gerend' zijn zijn laatste woorden voor ik begin met praten
    'Oke, ik bedoel dit niet om te te pesten maar misschien kan je proberen om in de schoenen van Lisa, Harry, en de anderen te staan. Lisa die moet je toch veilig houden, dan is het toch logisch dat je sommige dingen moet doen. Ik bedoel kijk naar je' en ik wijs naar zijn been. 'Dat is nog echt niet goed. En Harry, weet je zeker dat hij je heeft gezien toen je viel? Als hij het weet kan hij je moeilijk helpen. En vind je het niet een klein beetje onaardig om direct hulp te verwachten?' zeg ik en ik kijk hem confronterend aan. Ik weet niet of het helemaal handig is, want hij is wat prikkelbaar maar hij moet het weten. Ik hoor een geluidje, volgens mij hoorde ik 'Niall' ik kijk opzij naar Marlotte die glimlachend ligt te slapen. Ik grinnik even maar ga dan serieus verder met mijn verhaal: 'En de rest, je kent ze nog niet eens! En ze kunnen ook weinig doen als jij weg bent he!' zeg ik wat geirriteerd. Het is toch wel logisch? Ik sluit mijn ogen en probeer mijn ademhaling iets rustiger te laten worden door 1X diep te ademen. dan zeg ik: 'Snap je?'. Ik probeer het zo vriendelijk en rustig te vertellen in de hoop dat mijn rust overgaat naar hem.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan ahah

    'Oke, ik bedoel dit niet om te te pesten maar misschien kan je proberen om in de schoenen van Lisa, Harry, en de anderen te staan. Lisa die moet je toch veilig houden, dan is het toch logisch dat je sommige dingen moet doen. Ik bedoel kijk naar je' hij wijst naar mijn been 'maar niemand kwam helpen als ik haar geen spuit had ggevem lag ze nu of in coma of ze was al dood ja' kaats ik terug naar hem. 'Dat is nog echt niet goed. En Harry, weet je zeker dat hij je heeft gezien toen je viel? Als hij het weet kan hij je moeilijk helpen. En vind je het niet een klein beetje onaardig om direct hulp te verwachten?' gaat hij verder. Marlotte maalt allerlei vage geluiden em af en toe komt mijn naamm voor bij. Gekwetst kijk ik Liam aan.'En de rest, je kent ze nog niet eens! En ze kunnen ook weinig doen als jij weg bent he!' hik klonk geïriteerd en nog meer gekwetst draai ik me weg van hem terwijl de tranem bramdem
    om niet in janken uit de barten speel ik met Mar haar haren. Ik had gedacht dat Liambmeer de type was die je juist niet kwetste en daarom behon ik hem als vriend te zien maar dat beeld is nu wel weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik word langzaam wakker en wrijf in mijn ogen. Mijn hoofd ligt niet op een kussen, zoals ik verwacht had, maar op het been van Niall. Ik kijk op en zie zijn ogen, het lijkt alsof ze tranen maken. 'Niall?' Zeg ik een beetje schor. Ik heb vast weer gepraat in m'n slaap... Ik ga iets rechter op zitten en kus Niall's wang. 'Wat is er?' Vraag ik bezorgd.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik glimlach zwak als Marlotte wakker wordt. " Niall wat is er?" Vraagt ze bezorgd. Ik schud mijn hoofd " eris niks." Zeg ik zacht en geeuw even vermoeid. " Mar wil je me helpen naar de tent, ik wil graag even liggen" vraag ik zacht aan haar en ze knikt. Ik zie dat Erik bezich is met toetjes uitdelen maar gek genoeg had ik gewoon geen trek. " Erik, ik ga even met Marlotte naar de tent om te liggen" zeg ui zacht. Onderzoekend kijkt hij me aan en knikt vervolgens. Daarna wacht ik tot Marlotte me duwde want ik had nergens meer puf voor. Ikmhad het gevoel dat ik hier binnen vijf seconden in slaap zou vallen. Of het nou zittend, staan of liggend was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik ben nog steeds kapot moe. Komt vast door die spuit. Ik sta op en wankel. 'Sorry.' Giechel ik. 'Moe.' Ik ga achter de rolstoel staan en probeer het te duwen. Het lukt wel een beetje maar niet heel goed. Ik duw een keer hard en we zijn al bijna bij zijn tent. Ik help Niall uit de rolstoel te komen. 'Moet je nog wat anders aan?' Vraag ik blozend. Ik ga zelf op het bedje naast die van Niall zitten. En kijk hem even aan. 'Mag ik bij je slapen?' Zeg ik zachtjes. Ik gaap en dat wordt vervolgd door een hoest. Ik doe snel mijn handen voor mijn mond en kijk hoe Niall gaat antwoorden.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik glimlach even zwak naar haar, als we bij de tent zijn helpt ze me uit de rolstoel. Fuck hoe ga ik makkelijk kunnen zitten, ja niet. Ik laat me uiteindelijk maar gewoon vallen en kreun even van de pijn. " waarom zijn verdovingen zo kort" klaag ik verdrietig. Ik had bijna mijn gevoel weer terug helaas."moet je nog wat anders aan? Mag uk bij je slapen?" Ik schud mijnhoofd. Ik had een joggingsbroek aan, hij was vies maar boeiend. Wel trek ik een ander shirt aan. " tuurlijk mag dat. Anders verplaats je even je bed hierheen, tenmiste je slaapzak" stel ik voor. " wil je me onthouden ofik vraag of Erik og naar de stad gaat. Want anders vraag ik gelijk of hij eenof twee trainingsbroeken mee wilt nemen want om zolang in een broek nee, en een chinno aantrekken zie ik ook niet zitten met het dikke been" zeg ik. Met moeite weet ik mezelf in de slaapzak te wurmen en zucht vermoeid even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik knik. 'Tuurlijk' ik stap even uit de tent ren naar de mijne en pak mijn slaapzak snel. Als ik terug kom slaapt Niall al. Wat schattig! Ik leg de slaapzak op jet matrasje, kruip er in en pak Niall's hand. Vervolgens slaap ik binnen 3 minuten. Ik heb weer dezelfde droom. Zou.. Zou dat wat betekenen? Ik schrik wakker en kijk om me heen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ze zegt dat ze hem gaat halen en me zalhelpen. Al voor ik het weet lig ik met mijn mond een stukje open te slapen. Kleine zachte snurkgeluidjes verlaten mijn mond. Ik sliep onrustig. Marlotte kreeg weer een hoestbui, maar dan met bloed erbij. En ik was in paniek, Lisa hield me tegen en grijnsde vals. Ik beweeg onrustig heen en weer. " laat me gaan ik moet helpen" roep ik hard en probeer weer te bewegen. Mijn ademhaling gaat ongelijk en snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Laat me gaan ik moet helpen!' Schreeuwt Niall hard. Ik kus zijn hand en sus hem woordjes toe. 'Rustig Nialler. Ik ben hier. Het komt goed.' Fluister ik. Ik kijk hem aan. Hij zweet en beweegt. Zijn been ligt wel stil, gelukkig. 'Niall ik laat je niet gaan.' Zeg ik zachtjes. 'Ik wil je niet verliezen.' Zeg ik nu wat harder. 'Ik hou van je ' roep ik nu bijna. Ik hoest. Godver. Niet weer. Ik kuch en het is al snel weer over. Lang leve Niall die een spuit met veel vloeistof leeg heeft geprikt. Ik wordt een beetje duizelig en leg mijn hoofd op Niall's borst als ik flauw val.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik voel warme lippen op mijn hand " rustig Nialler ik ben hier alles komt goed"hoor ik een zachte liefdevolle stem zeggen. Half huilend en bezweet schrik ik wakker." Niall iklaat je niet gaan. Ik wil je niet verliezen" zegt ze nu wat harder " ik ou van je" schreeuwt ze en ik schrik weer wakker, blijkbaar was ik weer in slaap gevallen. Ze hoest en ineens valt ze op mijn borst. Oke of ze sliep, of ze was buiten bewustzijn. Ik streel zacht door haar haren terwijl ik mijn ademhaling onder controle probeer te krijgen. " ik hou van je, je mag bij me wonen, ik zal alles voor je doen" zeg ik schor.

    ( mocht je een sa willen over jezelf ofzo laat me het wetenXD)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [een sa?]
    [warning: dramaaa]
    Marlotte

    Ik droom. Dezelfde droom. Ik schrik niet wakker, ik ga door, ik ga verder in mijn droom. Ik merk niets. Het voelt verdoofd. Een pony komt langs. Wacht, een pony? Ik kijk om me heen. Alles is kleurrijk behalve ik. Ik ben wit. Wat? Ik loop verder. Ik zie van alles. Maar het is zo vaag. Ik zie Niall. Hij huilt. Hij heeft een kind vast, een meisje. Ik zie ze huilen. Waarom? Niall mag niet huilen. Ze kijken ergens heen. Ik kijk mee. Ik ben het. Het is mij. Ik ben dood. Ik leef niet meer.
    'NIALL NIET HUILEN' schreeuw ik. Hij kijkt niet om. 'MAAR IK LEEF NOG!' Schreeuw ik erachteraan. Het kindje kijkt onrustig om haar heen. Ik raak haar wang aan. Ze begint te huilen. Ik begin te huilen. Ik ben dood en levend. Wat? Ik snap het niet..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Stand alone dus een kort vehraal ahahahahaha.

    Niall Horan

    Marlotte begint van alles te schreeuwen en plotseling barst ik als een kind in huilen uit. Ik kon er even niet meer egen. Marlotte met een dodelijke ziekte, een been waarvan de verdoving bijna uitgewerkt was en ik had Lisa en Liam boos gemaakt en ik was gewoon op. Ik trek Marlotte tegen me aan. " ik hou van je" fluister ik schor. Ik hield echt van haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik voel hoe ik wordt aangetrokken. Ik open mijn ogen. 'Leef ik?' Vraag ik schor en vermoeid. Ik durf me niet te bewegen. Straks leef ik niet. Dan ben ik ergens waar ik niet weet waar ik ben en wat niet echt is denk ik. Dan zou ik misschien alleen kunnen praten naar de lucht en denken op de aarde. Ik schrik ervan. Zijn dit wel normale gedachtes? Ik open mijn ogen. Het licht doet pijn. 'Leef ik echt?' Vraag ik nog een keer. Hopend op antwoord.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Snikkend verstop ik mijn gezicht in haar haren. " leef ik? Leefik echt?" Vraagt ze verbaasd. " ja" zeg ik kort en schor en haal mijn neus even op. Vermoeid haal ik mijn hand door mijn haar en wil anders gaan liggen " auuuuuuw" gil ik pijnlijk als mijn pijnlijke been mee beweegt. Ik piep pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan