• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    Na een 10 minuten zoeken zie ik eindelijk een nummer in de buurt van 22. 18. Ik kijk naar Casey. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal.' zing ik expres zo vals mogelijk. Er staat een grote grijns op mijn gezicht en ik kijk Casey aan. 'En het is niet lief om mijn mislukte grappen slecht te noemen.' zeg ik zogenaamd gekwetst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Macabre schreef:
    Lily
    Ik zat nog steeds op het randje van mijn bed. Het fotolijstje dat al die tijd op mijn nachtkastje had gestaan, bevond zich in mijn handen; het was een foto van mij en Damon, om precies te zijn van achttien jaar terug. Ik kon me nog precies het moment herinneren waarop we elkaar na honderden jaren weerzagen en hoe ontzettend geïrriteerd ik er door was.
    Nu was ik er dankbaar voor.
    Een glimlachje speelde rond mijn lippen en een traan rolde uit mijn ooghoek; een traan van opluchting. Ik was zo blij om hem terug te hebben. Het feit dat ik zeventien jaar lang onophoudelijk naar hem had gezocht was voor mij een bewijs dat ik écht van hem hield, en hem niet zomaar heb gebruikt, zoals Damon af en toe had gedacht, vroeger.


    Damon
    Toen ik de kamer binnenliep zag ik een fotolijstje in haar handen, toen ik dichterbij kwam zag ik dat er een foto in zat van haar en mij. Ik zag de glimlach op haar gezicht en de traan in haar ooghoek, een glimlach die bij mij ook een glimlach liet verschijnen. Ik knoopte mijn bloes een eindje dicht en met een vingerknip werd mijn haar weer de lengte dat het 17 jaar geleden had gehad. Ik liep naar Lily toe en liet me naast haar op het bed zakken, 'blijven we hier?' vraag ik haar dan vervolgens, 'ik heb geen tijd gehad om me in te schrijven voor dit school jaar' voeg ik er dan met een flauwe glimlach aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Mijn hart sloeg een slag over van de schrik toen ik iemand hoorde knippen met zijn vingers en met een ruk keek ik op, aangezien ik zo was verdronken in mijn gedachten.
    Ik glimlachte toen ik Damon zag staan.
    ''Blijven we hier?'' vroeg hij, nadat hij naast me was komen zitten, ''Ik heb geen tijd gehad om me in te schrijven voor dit schooljaar,'' voegde hij er met een flauwe glimlach aan toe.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Waar dacht je aan, dan?'' vroeg ik hem. Ik zette het lijstje weg en veegde snel de traan van mijn wang. Ik keek Damon aan en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    Lucas Booth
    Ik draai mijn sleutel om zodat het 55 word. 'Wel 55 denk ik.' grinnik ik. 'Ofwel is het ... 22. Aan jouw om dat onderscheid uit te maken.' Ik kijk haar grijnzend aan. Ik begin al te slenteren naar de gang waar ik denk dat de kamers zijn, er van uitgaand dat ze me wel kan inhalen.

    Jake Sadler
    Ik verstrengel onze vingers en kijk even naar het nummer. 86. Dat betekend gang 2, denk ik. In elke gang zijn ongeveer 45 kamers. Ik loop op mijn gemak naar de 2de gang en zie dat kamer 86 niet ver van de grote trap is. 'We zijn er, aan jouw de eer.' glimlach ik naar Leslie.

    [@Jaimes Slaapt Alexi nu bij hen?]


    [Dat was toch het plan?]

    Leslie Sadler
    Jake gaat voor en ik volg hem terwijl ik de gangen door kijk. Cimmeria...pff, hier zijn nogal wat dingen gebeurt. Eigenlijk voelt het wel raar. Iedereens leven gaat door van deze school, maar dat van mij blijft eigenlijk altijd stil staan. Even ben ik in gedachte, totdat ik zie dat Jake op mij aan het wachten is en met een glimlach naar me kijkt. "Sorry, wat?" vraag ik dan, aangezien ik niet heb gehoord wat hij zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Augustus Phoenix Simeon
    Gus trok een wenkbrauw op toen de jongen niet antwoordde en liep toen in een wijde boog om hem heen. Weird. Waarom was ik ook weer hier? vroeg Augustus zich af en voor een seconde verscheen Melchinor's gezicht voor Gus' ogen. Just daarom. Augustus liep de kamer in waar vier bedden stonden, een bureau en een open raam dat uitzicht gaf op het bos achter de school. Aangezien drie van de vier bedden al bezet waren liep Gus naar het laatste en dropte daar zijn rugzak op. De rest van zijn spullen waren hier al op school afgezet geweest in de vakantie en die moest Gus nog gaan halen bij zijn locker. Dat zou hij later wel doen.
    Augustus merkte het meisje pas later op. Ze kon niet ouder zijn dan zestien en had lang, donkerbruin haar dat als een krullend gordijn over haar schouders viel. Ze was knap, maar niet Gus' type. En natuurlijk was ze drie jaar jonger dan hij. Of dat dacht hij tenminste. Haar leeftijd was moeilijk te schatten. Zweetdruppeltjes stonden op haar voorhoofd en haar ogen waren rood van de tranen. Ze rilde.
    Gus trok nogmaals een wenkbrauw op en keek even naar de jongen bij de deur in de hoop dat die behulpzaam zou zijn zodat hij niet met het meisje hoefde te praten.
    "Eh- alles goed?" vroeg Augustus dan maar toen bleek dat de jongen geen hulp ging zijn. Hij was niet echt geïnteresseerd in de problemen van het meisje maar het zou verschrikkelijk onbeleefd zijn om haar gewoon te negeren en zo'n eerste indruk wilde hij niet achterlaten.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler - demon
    Ik lach. 'Laat maar.' Ik wil de sleutel in het slot steken maar merk dan dat de deur al open is wat betekend dat onze kamergenoot er al is. Ik duw de deur open en zie de regenboogharige kleuren die we nu al 5 jaar niet meer gezien hebben. 'Alexi.' glimlach ik. Ze draait zich geschrokken op en ik schrik lichtjes. Haar ogen zijn rood van het huilen. Het moet moeilijk zijn om hier te zijn voor haar. Ik kijk om me heen en zie dat de kamer helemaal hetzelfde is ingericht van toen met Axton. Zij heeft het bed ingepikt die op dezelfde plaats van het hare staat. Ik leg mijn tas op het bed die op dezelfde plaats als de mijne stond. Ik weet niet echt wat te doen. 'Hi.' komt er schor over haar lippen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler P/Crawford
    Ik zet de muziek op zijn luidste en laat de tonen door me heen gaan, ik loop nog iets sneller daardoor en ga dieper en dieper het bos in. Ty waar ben je? May zit terug in zijn hoofd blijkbaar. Beetje rennen, niets om je zorgen om te maken. antwoord hij en loopt nog wat sneller. Ik stop plots als ik iemand voor me zie staan. Of niet iemand, iets. Een zwarte schim. Het straalt dreiging uit. May heb je ooit een zwart soort schim gezien? Is het gevaarlijk? denk ik dan maar er komt geen antwoord. De schim blokeert hun verbinding blijkbaar. Ok het is gevaarlijk. Maar als Tyler knippert met zijn ogen is het weg en de dreiging ook. Hij blijft iets verward achter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    Volgens mij schrok ze toen ik met mijn vingers knipte, aangezien ze ruw opkeek en keek alsof ze net was onderbroken bij iets wat ze dacht. 'Waar dacht je aan, dan?' Vroeg ze me nadat ik was gaan zitten en had gevraagd of we hier bleven, ze legde het lijstje weg en veegde de traan van haar wang op het moment dat ik het had willen doen. 'Nergens aan, ik vroeg me het gewoon af' antwoord ik en wreef even op mijn hooft, hopend dat de paracetamols snel gingen werken. Het voelde aan alsof ik net wakker was geworden na een hele avond drinken 'Wat wil jij?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Caritate Mansue May
    'Eh- alles goed?' vroeg de jongen
    Ik wou zo snel mogelijk de kamer uit. De viezigheid van me afspoelen.
    'Ja, alles goed' glimlachte ik dus geforceerd
    Ik stond op en verdween in de badkamer.
    Ik deed de deur op slot en plenste koud water in mijn gezicht.
    Al snel trok het rood uit mijn gezicht en was ik toonbaar.
    Ik liep de badkamer uit en keek met een vies gezicht naar de lakens.
    'Rot dromen, rot stemmen, rot koning.' zachtjes verder tierend verschoonde ik de lakens.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Tyler P/Crawford
    Ik flits me naar de badkamer. Ik kan liegen dat ik door het raam naar binnen gekomen ben. Ik loop de kamer in en ga stil op het bed zitten. Ik kijk voor me en probeer te bevatten wat net gebeurt is. Het was gevaarlijk maar... waarom heeft het me niets gedaan dan? Of proberen aan te doen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Lucas Booth
    Na een 10 minuten zoeken zie ik eindelijk een nummer in de buurt van 22. 18. Ik kijk naar Casey. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal.' zing ik expres zo vals mogelijk. Er staat een grote grijns op mijn gezicht en ik kijk Casey aan. 'En het is niet lief om mijn mislukte grappen slecht te noemen.' zeg ik zogenaamd gekwetst.


    Casey Hazel
    Na wat lijkt in eeuwigheid komen we eindelijk in de buurt van onze kamer. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal.' hoor ik dan plots Lucas naast me zingen, met een grote grijns, nogal, ja vals.. Ik laat mijn blik richting Lucas gaan en schiet in de lach en schud mijn hoofd. 'Prachtig Lucas, prachtig, maar als je voor mij aan het zingen bent mag je stoppen.' zeg ik grijnzend en steek even mijn tong naar hem uit. 'En het is niet lief om mijn mislukte grappen slecht te noemen.' zegt hij dan gekwetst, niet dat ik geloof dat hij echt gekwetst is. 'Sorry Lucas, het was de beste slechtste grap ever!' zeg ik heel overdreven, maar lach dan toch even om mijn domme opmerking en draai mijn hoofd dan van hem weg en zie dat we bij de kamer zijn en pak mijn sleutel en open de deur voor ons en sprint al snel naar binnen, zet mijn tassen en koffers ergens in de kamer neer en spring dan op een bed zodat ik er languit op lig. 'Eindelijk liggen!' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    Ik lach terug. 'Oke ik zal me proberen normaal te gedragen.' zeg ik met nadruk op proberen. Ik recht mijn rug en loop met een effen gezicht de kamer in. Ik ga netjes op de rand van een bed zitten en onderdruk de drang om er als een mongool op te springen. Normaal doen Lucas, normaal doen en vooral niet lachen, beveel ik mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Viderian Orion Gytowe
    Ik schud mijn hoofd als ik zie dat Caritate weer opstaat. Alles gaat goed.
    Ze zegt iets tegen de jongen en loopt de badkamer in met een verwarde uitdrukking.
    Ik ga op mijn bed zitten en al snel komt Cari de badkamer uitgelopen. Ze mompelt wat en verschoont haar lakens.
    Even later komt Tyler binnen gewandeld. Als iedereen er is besluit ik om me om te gaan kleden en te gaan slapen.
    'Trusten!' zeg ik tegen niemand in het bijzonder
    Ik hoor nog vaag Cari 'Night Night' roepen en dan bevind ik me in dromenland.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler - demon
    Ik lach. 'Laat maar.' Ik wil de sleutel in het slot steken maar merk dan dat de deur al open is wat betekend dat onze kamergenoot er al is. Ik duw de deur open en zie de regenboogharige kleuren die we nu al 5 jaar niet meer gezien hebben. 'Alexi.' glimlach ik. Ze draait zich geschrokken op en ik schrik lichtjes. Haar ogen zijn rood van het huilen. Het moet moeilijk zijn om hier te zijn voor haar. Ik kijk om me heen en zie dat de kamer helemaal hetzelfde is ingericht van toen met Axton. Zij heeft het bed ingepikt die op dezelfde plaats van het hare staat. Ik leg mijn tas op het bed die op dezelfde plaats als de mijne stond. Ik weet niet echt wat te doen. 'Hi.' komt er schor over haar lippen.


    Leslie Sadler
    Jake opent de deur voor ons en ik knik maar gewoon, aangezien ik geen idee heb wat Jake zojuist tegen me gezegd heeft. Even was ik in mijn eigen wereld en dan heb ik wel vaker dat ik niets of niemand nog hoor. Ik loop achter Jake de kamer in en zie dan een bekende gestalte. Wat een toeval. Ergens verbaast het me dat ze nog steeds dezelfde kleuren haren heeft. Zolang als ik haar ken heeft ze die regenboog al. Ik krijg een soort dejavu als ik de kamer zie. Precies zoals Jake's oude kamer. Alexi haar ogen zijn rood en ik bijt eventjes op mijn lip. "Hey, goed je weer te zien," zeg ik dan en loop verder de kamer in. Ik laat mijn spullen op het andere bed verschijnen en haal een hand door mijn haar. "Weer zin in het nieuwe schooljaar?" vraag ik dan aan Alexi.

    Judy Faith
    Ik pak mijn sleutel aan en kijk dan nog even naar Callum. "Het was leuk je te ontmoeten, Callum, ik ben er zeker van dat we elkaar nog wel tegen komen. Deze school is namelijk niet zo heel erg groot." Ik pak dan mijn koffer op en ga richting mijn kamer. Binnen hoor ik al mensen en dan open ik de deur. "Hi," zeg ik dan en zie een jongen en een meisje. Mijn kamergenoten dus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    - Judy is nu ook in de kamer Naoomboom (: -


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.