• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics, hoe beginnen we?]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:05 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn Topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Het begin zet ik zo neer ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics (: Heb zin in dit RPG (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [M'n topics]


    16 - 09 - '17

    [Begin staat er]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik zat samen met de andere jongens in de concertzaal. Vanavond zou het hier helemaal vol zitten met gillende fans die op ons zaten te wachten, nu zaten wij hier zelf te wachten. En te wachten op iets idioots. Het management had weer één van zijn idiote ideeën in uitvoering gebracht en we waren nu op het punt dat we ze zouden ontmoeten. Onze enige echte nepvriendinnen. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd voordat ik een hand door mijn korte haren haalde. Ik vroeg me nog steeds af hoe ze op het idee waren gekomen om ons nepvriendinnen te geven. We hadden het al druk genoeg met touren, fotoshoots, interviews en optredens en dan wilden ze ons ook nog eventjes laten acteren daarnaast. Ik zag er tegenop en had er totaal geen zin in. Ik leunde wat meer onderuit en keek even naar de jongens naast me. Daarna richtte mijn ogen zich weer op de deur van de concertzaal, benieuwd wat voor meisjes er zouden komen.

    Lynn Yasmin Jones
    Ik had mijn handtas stevig in mijn hand geklemd toen ik de wc inliep om nog een laatste maal mijn uiterlijk te checken. Zometeen zou ik ze gaan ontmoeten, de wereldberoemde jongens van One Direction. Het was de eerste keer dat ik ze zou ontmoeten, maar het zou zeker niet de laatste zijn. Ik werd namelijk de nepvriendin van Zayn Malik. Ach, ik had het slechter kunnen treffen. Ik nam even een diepe zucht en haalde toen een hand door mijn lange, bruine haren waarna ik ze perfect over mijn schouders legde. Nog een laatste likje mascara en ik was er klaar voor. Ik trok mijn zwart, leren jasje recht en liep de wc uit. Zelfverzekerd liep ik op mijn zwarte New Balance sneakers naar de deur van de zaal toe waar ik toch wel een beetje zenuwachtig werd toen ik mijn hand op de deurklink legde en naar binnen stapte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan.

    Zenuwachtig en bangig staar ik stil voor me uit.Zo af en toe weet ik mijn vingers te bewegen en klink er een gitaar geluid door de zaal. Waar sloeg dit op? Nepvriendinnen? Een vriendin hebben oke, maar je gaat toch niet doen alsof.. Straks is ze wel echt op me verliefd en moet ik haar pijn gaan doen. Het zou pas mijn tweede 'vriendin zijn.. Ik kijk even naar Liam en ik ga naast hem zitten. 'ik ben bang Li, wat als ze me niet lief vind?" vraag ik kleintjes. Ik richt me op mijn gitaar, waar ik mijn rust in vond en speel wat deuntjes. Ik hoor een deur open gaan en stop gelijk met spelen. Een meisje komt binnen gelopen met een zelfverzekerde blik. Ik was niet eens goed in acteren, ik wist niet eens wat ik moest doen. Mijn eerste vriendinnetje was toen ik zeven was ofzo, kleuterliefde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jenna Lucy Martens

    Met een zucht stap ik uit de taxi. Ik bedank de taxichauffeur en betaal hem. Met snelle passen loop ik het grote gebouw binnen. Ik ben zenuwachtig, heel erg zenuwachtig. Ik ben een Directioner en een droom van mij was om ze ooit persoonlijk te ontmoeten. Dat gaat nu uiteindelijk gebeuren, maar heel anders dan ik verwacht had. Ik moet het nepvriendinnetje van Liam gaan spelen. Ik heb geen idee hoe dit gaat uitpakken, maar dat nepgedoe is niks voor mij. Ik weet niet of ik het wel ga volhouden als nepvriendin van een beroemdheid, we gaan vast ook haat krijgen terwijl we niet eens echt samen zijn. Ik haal een hand door mijn haar en kijk even rond waar ik heen moet. Mijn hakken hoor je meters ver, ik moet deze wel dragen om groter te zijn, anders raak ik vast nog niet eens bij hun wangen. Ik stop even bij een deur. Ik neem even diep adem en doe deze dan open. Ok, daar zitten ze dan, ik zie dat er net een meisje naar hen toestapt. Met rustige passen loop ik naar binnen. Dit is best spannend.


    16 - 09 - '17

    [Vanaf dinsdag ben ik afwezig tot en met vrijdag ongeveer.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson

    Ongeduldig sta ik op de trein te wachten in Doncaster. Eindelijk was het zover. Ik ging mijn broer weer zien! Zenuwen spoelde door mijn lichaam. Ik werd helemaal gek bij de gedachte dat ik Louis weer zou zien en natuurlijk zijn knappe, beste vrienden. Zodra de trein voor mijn neus staat, ren ik met mijn koffers de trein in. Ik had geen idee hoelang ik bij Louis zou blijven, maar ik kon lang genoeg blijven. Met een grijns laat ik me op een stoel vallen in de trein. Muziek stop ik in mijn oren. Hoewel ik geen fan was van One Direction, keek ik wel gewoon naar de concerten en documentaires. Dat was meer voor Louis, ik was zo trots op hem! Mijn broer! Mijn broer met miljoenen vrouwelijke fans. Door zijn roem heb ik ook heel veel volgers op twitter, instagram enz. erbij gekregen. Het was zo onwerkelijk. Waarom zouden mensen willen weten wat ik doe? Het was eigenlijk wel grappig. Helaas kreeg ik er ook haat bij, maar daar had ik me in de loop van de tijd overheen kunnen zetten en nu negeer ik het als goed als. Al geef ik toe dat ik gewoon minder op twitter ben gegaan. Op instagram werd er alleen maar overbodig gereageerd. Dingen zoals;
    I love your brother!
    I wanna marry your brother!
    I wanna have a brother like you.

    En zo waren er nog duizenden van die zinnetjes. Het was leuk om te lezen en natuurlijk hadden ze ergens wel gelijk, maar ik vond de Louis van vroeger leuker. Voordat hij beroemd werd. Toen zag ik hem veel vaker. Hoewel Louis een geweldige broer is, zou ik op zich met iemand anders willen ruilen. Een beroemde broer is nou ook niet alles. Toch wilde ik niet klagen, want ik zou niet zonder Louis kunnen en het had ook zo zijn voordelen. Nee, klagen wilde ik absoluut niet. Ik was gelukkig, alleen was het een beetje jammer dat ik Louis weinig zag. Nu zou ik hem weer zien! De trein begon te rijden en mijn zenuwen gingen te keer. Op naar One Direction. Op naar Louis!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | mijn topics. |

    Lynn Yasmin Jones
    Ik zette een paar stappen dichter bij de plek waar de jongens zaten en hoorde de deur achter me nogmaals open gaan. Geklik van hakken hoorde ik achter me aankomen en ik keek even glimlachend achterom waarna ik mijn weg naar de jongens weer vervolgde. Ik stond stil voor ze en voelde me net alsof ik een auditie moest doen. Ik voelde hoe mijn handen een beetje klam werden en hoe ik toch zenuwachtiger was dan ik verwacht had. Normaal was ik altijd heel nuchter onder dingen die andere mensen spannend vonden en ging ik er altijd heel nonchalant mee om. Ik besloot om maar gewoon mezelf te zijn en me niet voor te doen als een ander. Ik glimlachte een beetje zwakjes en stelde mezelf netjes voor. 'Hey, ik ben Lynn Jones.' stelde ik mezelf voor met een glimlach op mijn gezicht. Mijn handtas hield ik in mijn linkerhand vast en ik stak mijn hand als eerste uit naar Zayn. 'Ik word dus jou nepvriendin voor de komende tijd.' grinnikte ik terwijl ik wachtte tot hij mijn hand aannam.

    Liam Payne
    'Ik ben bang Li, wat als ze me niet lief vind?' vroeg Niall voorzichtig waarna hij zich weer richtte op de gitaar in zijn schoot. Ik klopte hem even geruststellend op zijn schouder. 'Ze vind je vast wel lief Ni, iedereen vind dat.' probeerde ik hem gerust te stellen. Ik keek naar de deur die ineens openging en een meisje met een zelfverzekerde blik op haar gezicht kwam binnenlopen. Naarmate ze dichterbij kwam merkte ik dat ze toch wel zenuwachtig was. Nog voordat ze ons bereikt had ging de deur alweer open en stapte een ander meisje naar binnen. Ze waren allebei vrij klein, de ene liep op sneakers en de andere had hakken aan op groter te lijken denk ik. Ik zuchtte even toen het eerste meisje voor ons kwam staan. 'Hey, ik ben Lynn Jones.' stelde ze zichzelf voor met een zwak glimlachje. Ik keek naar haar houding en de handtas in haar hand. Ik zag hoe ze haar hand als eerste uitstak naar Zayn. 'Ik word dus jou nepvriendin voor de komende tijd.' grinnikte ze even. Ik grinnikte ook, het klonk zo raar. Nepvriendinnen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan

    'Ze vind je vast wel lief Ni, iedereen vind dat.' stelt Liam me gerust en het helpt wel een beetje. Lipbijtend begin ik weer gitaar te spelen en negeer even de meisjes die binnen komen. Ik moest nu eerst tot rust komen voor ik stopte. Ik speel wat liedjes op mijn gitaar en mijn tong steek uit van concentratie. Als ik rustig genoeg ben leg ik mijn gitaar op mijn schoot en kijk naar de meisjes. de eerste had blauwe sneakers aan als ik het goed zag, maarja mijn kleuren waren niet zo goed. Ze liep op Zayn af. 'Hey ik ben Lynn Jones.' zegt ze met een glimlach. Op het eerste ogenblik zag ze er erg zelfverzekerd uit maar als je beter keek zag je de zenuwen zitten. 'Ik word dus jou nepvriendin voor de komende tijd' grinnikt ze en ik hoor dat Liam ook grinnikt. Een ander meisje komt ook binnen, zij was best klein en droeg hoge hakken om groter eruit te zien. Zij lijkt ook aardig nerveus. Zou zijn mijn 'vriendin'worden? Ik was benieuwd, wat als ze me niet mocht, en helemaal niet mooi en lief was. Het mooie maakte niets uit want het ging om de innerlijk maar wat als ze alleen maar bitchtte?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tonlinson.

    Opgewonden staarde ik om me heen. Vandaag zou mijn zusje weer eens komen! Ik pakte mijn zwarte iPhone uit mijn tas en stuurde een whatsappje naar haar.
    "Verloopt je reis goed? x Lou" Naast de rol van vrolijke broer vervulde ik ook de rol als bezorgde broer. Ik glimlachtte eventjes en richtte me toen naar Harry. 'Wat vind jij van het idee van het management?' Vroeg ik. Ik had liever geen geheimen voor Lizz, maar snapte het ergens ook wel. Ik hoopte dat mijn nieuwe 'vriendin' geen bitch was, maar een vrolijke spontane meid. Die zijn altijd goed. Ik legde mijn hoofd op Harry's schoot en keek hem afwachtend aan. Om de paar seconden checkte ik mijn mobiel of ik al een whatsappje terug had van Lizz. Die zou vast nu wel ergens in de trein zitten. Ik hoopte dat ze ook zin had om mij weer te zien. We hadden een hechte band en ik vond het altijd zó erg als we op wereldtour gingen. Begrijp me niet verkeerd, zo'n tour is geweldig, maar na verloop van tijd ga je wel iedereen missen.