• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assana Barbara Kennedy

    "Wat wil jij?" Hoor ik van langs me komen en ik kijk op naar een glimlachende Harry Styles, ik grinnik zachtjes. "Ik ga voor een warme chocomelk en pannenkoeken met slagroom." Zeg ik vrolijk. Het is misschien wel een beetje een kinderlijke keuze, pannenkoeken met slagroom, maar daar hield ik nu eenmaal van. Ik geef hem een glimlach terug. God, wat een schatje. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip, niet aan denken, niet aan denken, dit is zakelijk, zakelijk. Ik knik in mezelf en richt me weer op de menukaart. "Ik trakteer, kies iets, popstar." Ik giechel zachtjes en leun lichtjes tegen hem aan, we moesten natuurlijk wel op een koppel lijken, dus ik kan dit doen, en hij hoeft natuurlijk ook niet te weten dat ik dit misschien wel een heel klein beetje leuk vind. Een heel klein beetje maar, oké, nee, dit is geweldig. Gelukkig maar dat ik deze morgen foundation opgedaan heb, al ben ik er zeker van dat je de blos erdoorheen kan zien. Waarom ik? Gewoon aan iets anders denken, zou ik de anderen meisjes ook leren kennen? Waarschijnlijk wel. Shit, daar zijn de groene ogen weer, ik sluit mijn ogen, niet aan denken, niet aan denken.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Edward Styles

    Ik kijk haar afwachtend met een glimlach aan. "Ik ga voor een warme chocomelk en pannenkoeken met slagroom." zegt ze op een vrolijke manier. Ik grinnik zachtjes. "Dat is al lang geleden dat ik dat gedronken en gegeten heb, geen slechte keuze honey." Ik knipoog naar haar en kijk in de menukaart, wat zal ik nemen? Hmm ... "Ik trakteer, kies iets, popstar." Ik kijk haar aan. "Niks van, ik trakteer, dat hoort een man te doen voor zijn meisje." Dus nog voor ze iets kan zeggen is er zo een man die de bestelling opneemt. "Wat zal het zijn?" vraagt de man. "Een warme choco, een cola, pannenkoeken met slagroom en een kleine spaghetti bolognese." bestel ik. De man schrijft en knikt, hij zou het zo brengen. Ik kijk haar aan. "Ik trakteer dus." Ik knipoog weer, stop er mee Styles, je mag niet overkomen als een player bij haar! Wat moet ze wel niet denken? Ik glimlach naar haar en bekijk haar ogen. Ik ga wat dichter om ze beter te kunnen bekijken. "Weet je dat jij echt zo van die prachtige ogen hebt? En een stralende glimlach die mij ook laat glimlachen?" fluister ik.


    16 - 09 - '17

    Luciana Jase Carell

    ''Nou ehm, in het begin eigenlijk heel slecht, ik voelde me dood ellendig om de negativiteit en zoals je misschien al weet was ik altijd de minst gelieve en nu is het wel normaler. Ik heb gewoon heel veel steun van de jongens gehad, en aangezien ik niet goed kan liegen zagen de jongens het gelijk als er wat gebeurt was of zo dus dan praatte we erover, en dan helpen we elkaar. Maar nog steeds vind ik haat een moeilijk onderdeel. In het begin zul je echt veel haat krijgen, je zult niet goed genoeg zijn en zo maar als ze zien dat we gelukkig zijn zullen de meeste blij zijn voor ons. Ik probeer zelf zo min mogelijk terug te lezen maar soms op straat willen ze met iedereen op de foto behalve mij en dat raakt me dan wel maar ik doe alsof het niets uit maakt en de jongens trekken me meestal gewoon op de foto's. Als het je dwars zit moet je het mij of Liam of Zayn ofzo gewoon vertellen het lucht op'' Ik keek hem verbaasd aan en glimlachte toch. ''Dat lucht op.. Denk ik.'' grinnikte ik. De bestelling kwam eraan en twee mensen zetten het op tafel, ik moest moeite doen om mijn ogen er niet uit te laten rollen. ''Eet je dat echt allemaal op?'' piepte ik zachtjes. Aan de hoeveelheid eten te zien, at hij écht abnormaal veel. Soms kreeg ik nog geen eens een pakje frietjes op! Dit was wel waanzin. ''Dit méén je niet, een lid van de grootste boyband aller tijden en die eet zoveel? Ik zeg niets meer.'' Ik pakte mijn broodje en begon rustig te eten. Mijn ogen nog steeds naar het eten gericht. Gek mens dat hij was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [AppleBottom goes Hazzakins]


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    ' dat lucht vast op" zegt ze en ik knik. Ik begrpet de bediendes netjes en ikzie Luciana met grote ogen kijken Eet je dat echt allemaal op?' zegt zr met een soort piep en droogjes knik ik. 'ik moet wel een goede start hebben. Ik weet nirtbik eet gewoon heel de dag het liefstevmaarja dat mag en kan nuet' zeg ik pruilend en kijk haar zielif aanm. ''Dit méén je niet, een lid van de grootste boyband aller tijden en die eet zoveel? Ik zeg niets meer.'' ik grinnik. ' eetsmakelijk Luciana' glimlscj ik en val daarna meteen aan op de kip en friet. Ik start met hrt broodje kip en begin daarna aam de kippenpootjeas. 'hmmm owja en we komen hier nogal vaak nij Nandos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe zit het hiermee?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,