• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lauren Kath Duncan
    Langzaam komt de auto tot stil stand voor het gebouw. "Ik moet snel door, sorry. Je red het wel alleen he." Grapt Layla.
    "Jahoor, ik ben al iets minder zenuwachtig, bedankt voor het brengen." Ik druk een kus op haar wang en stap de auto uit.
    Ietwat nerveus loop ik bij een speciale ingang naar binnen. De gangen in het concert gebouw zijn saai, grijs. En af entoe een bruine deur. Ik loop naar de grote deur waar ik wezen moet en duw hem open. De ruimte is groot. Ik laat mijn ogen door de zaal glijden en Ik zie de vijf jongens zitten en ookal een aantal meiden. Zachtjes schraap ik mijn keel en loop ietwat nerveus op Louis af. Als ik voor hem sta steek ik mijn hand uit. "Ik ben Lauren Duncan, je tijdelijke 'vriendin' " . Zeg ik met een scheve glimlach.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:21 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan

    Ze glimlacht even en begint te vertellen, terwijl ik aandachtig luister.. ''Wel, mijn hele naam is Luciana Jase Carell, ik haat het als iemand me Jase noemt, dat is gewoon een jongensnaam. Ik heb stemmingswisselingen, wat nogal irritant is. Driekwart Engels, een kwart Iers. Ik ben een normaal meisje, als je me zo kan noemen. Ik ben ook nog Katholiek, maar dat is niet heel belangrijk, ook heb ik twee tattoo's. Deze op mijn pols en nog zeven zwaluwen op mijn schouderblad.'' Ik begin te glimlachen 'Yes, ik hou van Ieren' mompel ik grijnzend.'dat is dan ook het enigste betere van het management' mopper ik verder en kijk weer op naar Luciana. Ze krijgt een grote grijns en schud haar hofd. ''Nee, ik was, ben niet zo zenuwachtig. Dat ben ik zelden. Over het haat.. Ik ben bestand tegen mensen die mij haten. Dus ja.'' Ik grinnik 'naja beter dan iemand die net als ik er niet tegen kan want dan ga ik radeloos worden. En zeg me alsjeblieft dat je niet snel huil?' smekend kijk ik haar met grote ogen aan. 'Ik kan niet tegen huilende mensen, maar zullen we anders naar Nando's gaan? Ik begin honger te krijgen'Ik glimlach lief met puppy oogjes naar haar. Ik had al een kwartier geen eten meer gehad.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Daar komt er dus weer een meid binnen. Deze moest wel voor mij bedoeld zijn. Ook al vind ik het nepvriendinnen gedoe maar niets, ik kan er maar beter het beste van maken. Dus ik tover een glimlach op mijn gezicht en kijk haar afwachtend aan. Heupwiegend komt ze naar me toe lopen. " Hoi, ik ben Assana" zegt ze met haar hand uitgestoken. Twijfelend schud ik haar mijn hand. 'Harry". Oh wat dom, natuurlijk weet ze mijn naam al. Wat een geluk dat ze erom kan lachen. Ik maak een gebaar dat ze naast me moest komen zitten. Uit mijn ooghoeken staar ik naar haar. Ze was best knap, moest ik toegeven. Rode sneaker, zwart shirt en een lichte jeans. Geen trut dus. Het management had wel een leuke meid voor me uitgezocht. Per ongeluk maken we oogcontact. Als ze haar tanden blootlacht, merk ik dat ze het liefste glimlach ooit heeft.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:28 ]


    -

    Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson

    Ik dreig haast in slaap te vallen, maar de trillingen van mijn mobieltje zorgen ervoor dat ik wakker blijf. Ik pak nieuwsgierig mijn mobiel en open het berichtje van Louis.
    Ja, ik zit in de trein! Als alles goed gaat ben ik op tijd voor het concert. Hopelijk wat eerder. Ik heb alleen geen backstage pas, maar ik regel wel iets. Lou! Ik kan niet wachten om je te zien? Hoe gaat het met de jongens?
    Ook al zit ik in de trein, de adrenaline spoelt door mijn lichaam. Een jongen aan de andere kant kijkt me verbaasd aan, maar ik negeer het. Meisjes schuin voor me zitten de hele tijd naar me te kijken, maar ook dat negeer ik. Ik stop mijn oortjes in mijn oren en kijk naar het landschap dat voorbij zoeft. Ik bijt hard op mijn lip en zucht diep. Ik kon gewoon niet wachten om Louis te zien. Bovendien wilde ik de jongens ook wel weer een keertje zien, dat had ik al veel te lang niet. Ik zucht diep en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    'Wat als we dat allemaal combineren, in de stad gaan lunchen en tijdens de lunch elkaar beter leren kennen?' stelde ze grijnzend voor, waarbij ik haar goedkeurend aankeek. 'Dan kunnen we de pers meteen wat geven om over te schrijven' vulde ze aan. 'Perfect idee' stemde ik in. 'Wat ben ik blij dat ik jou als nepvriendin heb, en niet iemand anders' glimlachte ik. Ik had echt geluk, Lynn was geweldig. Buiten zouden we wel kijken waar we wat zouden eten. 'Even melden dat we weg zijn' zei ik. Snel liep ik naar Niall die nu ook zat te praten. 'Ik en Lynn zijn even weg, we komen dadelijk weer terug' meldde ik aan hem, waarna ik weer terug liep naar Lynn. 'Kom, dan gaan we' glimlachte ik. We konden bij een restaurant, maar als ze daar niet zo'n zin in had ook gewoon bij de Starbucks, een broodjeszaak of zoiets makkelijk gaan zitten. Ik was er niet bepaald op gekleed om in een chique restaurant te gaan zitten met mijn witte shirt en zwarte skinnyjeans. Het maakte me niet zoveel uit, eerlijk gezegd. Al zouden we naar China gaan om te eten, ik vond alles goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    Al gauw heb ik een berichtje binnen van Lizz.
    "Ja, ik zit in de trein! Als alles goed gaat ben ik op tijd voor het concert. Hopelijk wat eerder. Ik heb alleen geen backstage pas, maar ik regel wel iets. Lou! Ik kan niet wachten om je te zien? Hoe gaat het met de jongens?"
    Ik glimlach en bijt dan even op miijn lip.
    "Ik regel wel wat voor je. Kom een halfuur voor het concert via de achteringang. Als het goed is staat daar niemand, en iedereen denkt dat die deur op slot is. Wat niet zo is, ik wilde een keertje naar buiten en toen heb ik de deur gekraakt ^^. Ik ben daar dan ook. Ik kan ook niet wachten om je te zien, het is al veel te lang geleden, als je skype en whatsapp niet meetelt. Het gaat goed met de jongens, ze kunnen ook niet wachten om jou te zien. Is het leuk in de trein? x Lou."
    Ik zucht tevreden en leg dan mijn mobiel weer weg. Plots zie ik een meisje aan komen lopen. Ze schraapt nerveus haar keel.
    "Ik ben Lauren Duncan, je tijdelijke 'vriendin'" Zegt ze. Ik glimlach geruststellend naar haar. “Louis, Louis Tomlinson.” Zeg ik, waarna ik haar bestudeer, best knap.
    “Kom je vanavond bij het concert kijken?” Vraag ik, waarna ik op mijn lip bijt.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:54 ]

    Lynn Yasmin Jones
    Hij keek me even goedkeurend aan. 'Perfect idee.' stemde hij in. 'Wat ben ik blij dat ik jou als nepvriendin heb, en niet iemand anders.' glimlachte hij en ik glimlachte een beetje verlegen terug terwijl ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen kroop. 'Ach, ik doe mijn best.' wuifde ik het nonchalant weg. 'Even melden dat we weg zijn.' zei hij en hij liep naar Niall, die een stuk verderop zat te praten met zijn 'vriendin'. Hij zei iets tegen Niall en even bestudeerde ik hem toen hij terug kwam lopen. Zijn witte shirt en zwarte skinnyjeans stonden hem perfect, alhoewel ik ervan overtuigd was dat alles hem goed zou staan. Snel richtte ik mijn ogen weer naar de vloer, bang dat hij zou merken dat ik hem bestudeerde. 'Kom, dan gaan we.' glimlachte hij en ik knikte even voordat ik wegliep van de plek waar we stonden en de deur van de zaal opende. We liepen door allerlei gangen heen zodat de fans ons nog niet konden zien. 'Moet ik een zonnebril of iets opzetten en je hand vasthouden?' vroeg ik voor de zekerheid maar aan Zayn. Ik bedoel, je speelt niet elke dag iemands nepvriendin, en zeker niet van iemand die wereldberoemd is. Ik had expres een zonnebril in mijn witte shirt gehaakt, zodat ik het ding snel op zou kunnen zetten. Wat verlegen frummelde ik aan het gouden ritsje van mijn zwarte, leren jasje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson

    Ik grijns als ik weer een sms'je binnen krijg.

    Oké, dan zie je me daar. Ik whatsapp je wel als ik er ben. Ja, het is geweldig in de trein. Hoor je het sarcasme? Anyway, veel plezier met de soundcheck, love you little brother <3 Doe alvast de groetjes aan iedereen!

    Ik stop mijn mobiel in mijn jaszak en kijk om me heen. De jongen kijkt me steeds even aan. Ik glimlach naar hem. Waarom zou ik saai in mijn eentje gaan zitten als een redelijk knappe jongen de hele tijd naar me loopt te kijken en alleen zit? Ik pak mijn spullen en plof naast hem neer.
    'Hé,' begroet ik hem met een charmante glimlach. 'Waar gaat de reis heen?' Ik doe mijn muziek uit en begin een heel gesprek met hem. Misschien kon hij nog een lift voor me regelen? Met een lachje en best ongeduldig vervolgd mijn reis zich weer. Nog iets minder dan een half uurtje. Hoewel ik een gesprek voer, kan ik maar aan één ding denken; Ik ga Louis weer zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het gaat hier snel ..]

    Jenna Lucy Martens

    "Weet je.. Ik snap niet waarom we dit moeten doen. We kregen eerst altijd een imago opgedragen waar we ons aan moesten houden, allemaal om de meisjes maar zoveel mogelijk aan onze voeten te hebben. En nu moeten we ineens haat op ons afroepen door allemaal een vriendin te hebben?" antwoordt hij op mijn vraag. Ik knik begrijpend. Ik kan heb geen ongelijk geven en ik kijk dan ook totaal niet uit naar de haat die ik zal krijgen. "Ik snap het niet." zegt hij uiteindelijk nadat hij even fronste. Hij zucht en haalt een hand door zijn haren. "En wat vind jij ervan om een nepvriendin te spelen?" vraagt hij mij. Ik bijt op mijn lip en denk even na, ja wat vind ik hier nou precies van? Ik zucht zachtjes. "Ik weet niet ... eerlijk gezegd zag ik totaal niet uit naar dit nepgedoe, zo ben ik helemaal niet en zou ik nooit zijn. Het is wel spannend om zo dicht bij jullie te zijn en een eer om een een vriendin van één van jullie te kunnen zijn, maar dan nog. Waarom moet dit? Ik kijk totaal niet uit naar de haat die we sowieso gaan krijgen ... Ik ben ook bang om de gevolgen ervan en wat als jij me niet moet hebben? Ik bedoel, stel dat jij me opeens een enorme trut vindt? Dan gaat het nog erg leuk worden ..." Ik praat misschien raar ja, maar hopelijk begrijpt hij het ergens wel.


    16 - 09 - '17

    Luciana Jase Carell

    ''Yes, ik hou van Ieren'' mompelde hij grijnzend. Ik schudde lachend mijn hoofd. ''dat is dan ook het enigste betere van het management'' Ik knikte maar wat, ik was ook wel verbaasd dat ik de baan van de nepvriendin van Niall kreeg aangewezen. Ach, het leek me namelijk wel leuk. ''Naja beter dan iemand die net als ik er niet tegen kan want dan ga ik radeloos worden. En zeg me alsjeblieft dat je niet snel huil?'' Ik grinnikte even en haalde mijn schouders op. ''Hangt ervan af, ik heb stemmingswisselingen dus ik kan zomaar in huilen uitbarsten.'' mompelde ik. ''Ik heb er wel pillen voor, dus daar moet je je geen zorgen over maken.'' glimlachte ik waterig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lauren Kath Duncan.
    "Louis, Louis Tomlinson." Stelt hij zich voor. Gelijk denk ik aan James Bond. Kort grinnik ik.
    "Kom je vanavond bij het concert kijken?" Vraagt Louis, waarna hij op zijn lip bijt. Wat er übersexy uit ziet.
    Ik knik, "Ja, ik heb er super veel zin in. Ik heb jullie nog nooit live gehoort." Zeg ik en haal daarna een hand door mijn bruine lokken haal. Ik kijk naar het blauwe stoeltje naast hem. En voorzichtig laat ik me op het stoeltje zakken, waarna ik Louis glimlachend aan kijk. Wat me nu pas opvalt is dat zijn ogen mooi blauw zijn. Blozend kijk ik naar mijn handen en daarna weer naar hem.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zayn Javadd Malik

    Ik grinnikte even zacht toen Lynn haar ogen neersloeg. Ze was echt heel schattig. Tussen het lopen door keek ik af en toe haar aan. 'Moet ik een zonnebril of iets opzetten en je hand vasthouden?' vroeg ze. Een kort lachje verliet mijn mond. Ja, ze was echt schattig. 'Dat zou wel het beste zijn, want die flitsen zijn verschrikkelijk en het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen' knikte ik, waarbij ik haar hand vastpakte. Je kon zien aan Lynn dat ze wat verlegen was, ik was daar in tegen niet zo bescheiden. Nog snel voordat we weggingen had ik ook mijn jas aangetrokken, want warm was het niet bepaald hier in hartje Londen. Met mijn andere hand die nog vrij was zette ik mijn zonnebril op die in mijn zak zat en zag ik dat we alweer bij de deuren aan waren gekomen. Roken zou ik niet in het bijzijn van Lynn doen, want ik wilde haar niet tot last zijn. Ook had ik zo'n vermoede dat zij al helemaal niet rookte, alhoewel zeg nooit nooit, dus zou ik ook niet tijdens het eten door naar buiten gaan. Het leek me niet bepaald leuk als je "vriendje" jou even alleen achterliet voor ene sigaret. Het was goed dat ik weer wat geminderd was. De deuren maakte ik open, en al bijna gelijk toen we buiten stonden kwamen er allemaal paparazzi rond ons heen. Vragend of ik een nieuwe vriendin had, wie Lynn was et cetera. Het liefst zou ik nou ze een dodelijke blik toe willen werpen, maar in plaats daar van hield ik de glimlach op mijn gezicht en trok Lynn snel mee tussen de paparazzi door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    “Oké, dan zie je me daar. Ik whatsapp je wel als ik er ben. Ja, het is geweldig in de trein. Hoor je het sarcasme? Anyway, veel plezier met de soundcheck, love you little brother <3 Doe alvast de groetjes aan iedereen! ” Glimlachend kijk ik naar het whatsappje.
    “Zal ik doen, en remember; ik ben nog altijd de grootste hier (: x Lou.”
    Snel kijk ik op van mijn mobiel. “Sorry, dat was mijn zusje.” Verontschuldig ik me tegen Lauren. "Ja, ik heb er super veel zin in. Ik heb jullie nog nooit live gehoort." Geeft ze als antwoord op mijn vraag. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ineens merk ik dat Zayn ertussen uit is. “Zullen we naar de McDonalds gaan?” Vraag ik met een pruillipje. Daarnaast kunnen we elkaar ook meteen beter leren kennen.

    Charlotte Kendra Vendetta.

    Ik zat chagerijnig op de bank bij Harry thuis. Gemma had gezegd dat ik hier wel mocht blijven, en dat Harry naar een soundcheck was. En nu was ik dus boos. Ik mocht altijd mee naar soundchecks, en nu ineens niet meer. Ik pakte mijn mobiel en whatsappte hem. Hey Hazz, waarom mocht ik niet mee? :c Verzenden. Zo. Ik zou hem even lekker een schuldgevoel geven. 'Charlotte, wil je ook wat drinken?' vroeg Gemma. Ik knikte, en na een tijdje kwam ze terug met een beker warme chocolademelk met een grote toef slagroom. Ik nam het aan en dronk het geluidloos op. Ik beet op mijn lip. Ik had niet verwacht dat ik me zo gekwetst zou voelen om zo'n lullige soundcheck. Gemma kwam naast me zitten, en ze keek me bezorgd aan. 'Char, gaat het wel?' Ik knikte. 'Het is gewoon... Ik ben nog nooit niet meegeweest naar een soundcheck. En nou gaat hij ineens zonder te zeggen dat hij er een had.' Gemma knikte begrijpelijk, en we bleven stil zitten, in het niets starend.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wrennah, sorry, maar zou je alsjeblieft Assana niet willen besturen? (:]
    Assana Barbara Kennedy

    Met een glimlach loop ik op de krullenbol af. "Hoi, ik ben Assana." Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek, zijn groene ogen richten zich naar me toe en eventjes denk ik dat hij me gaat negeren. Hij schud mijn hand. "Harry." Zegt hij, ik grinnik, een man van weinig woorden dus. Hij maakt een gebaar dat ik langs hem mag komen zitten en ik knik snel, met een glimlach zet ik me langs hem neer. "Het is fijn om je eindelijk te ontmoeten, ik zal er alles voor doen om deze verhouding echt te laten lijken." Oh, dat was misschien niet de beste tekst, maar het is nog altijd zakelijk, er zat waarschijnlijk toch niet meer in dan een vriendschap, en dat gaat waarschijnlijk ook al niet lukken, vanaf het moment dat onze ogen elkaar ontmoeten houd ik mijn adem in, oh god, groene ogen, mooie groene ogen. Oké, hou het hoofd koel. Ik plaats mijn handen op mijn knieën en knik om dan hem een welgemeende glimlach te geven. Hij was best aardig, tot nu toe, hij zag er ook niet bepaald slecht uit, wat een hele opluchting is, eigenlijk, ik zit op de plaats waar duizenden andere meisje zouden willen zitten, ik zit langs Harry Styles, één van de leden van werelds beroemdste boy band, en ik weet niet wat te zeggen.


    The artist is the kid that survived.