• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NIall Horan.

    Een meisje stelt zich voor als Jenna en loopt op Liam af. Na daar hoefde ik voorlopig ook niet bij te komen zeuren dat ik bang was. Ik zucht zacht en kijk even naar Zayn die het wel gezellig bleek te hebben. Nerveus speel ik met mijn vingers en bijt op mijn nagels, het was een slechte tik, ik wist het, maar als ik nerveus was deed ik het gewoon. IK loop richting Zayn maar bedenk me. Ik loop weer terug naar Liam 'weet jij of er een bal is?' vraag ik met een licht trillende stem. Misschien als ik even kon voetballen dat het hielp, maar waarschijnlijk niet. 'trouwens laat maar, ik ga wel gitaar spelen' Als een kind ren ik naar achteren en pak een elektrische gitaar en loopt terug. Ik ga halverwege het podium staan en begin Rock Me te spelen, gelijk nog een keer geoefend. Even vergeet ik alles en ga ik er helemaal op in, daarna ga ik weer terug naast Liam zitten met naast me de elektrische gitaar en op mijn schoot mijn gewone gitaar. Ik kauw wat op mijn nagel als er weer iemand binnen komt gelopen. Een meisje met blond haar en niet al te veel make-up komt op me afgelopen. ''Lucy Carell. Ik ben je nepvriendin.'' zegt ze vriendelijk en ik merk dat ik haar wel mag. Ik glimlach even nog ietswat nerveus en knuffel haar. 'Niall Horan.' stel ik mezelf even voor. IK kijk even naar de rest en grinnik zacht omdat Harry ook zenuwachtig lijkt te zijn. 'zullen we anders even ergens anders gaan zitten' mijn blik kijkt naar de eerste rij met stoelen. Dan waren we even weg van de rest en konden we rustig praten. ze zag er lief en aardig uit.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 18:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    Taylor Angel Brown

    Ik keek even naar mijn backstagepasje om mijn nek. Ik had Simon zo ver gekregen om er één te krijgen. Hij vond het belachelijk dat ik de jongens wou komen verrassen. Uiteindelijk is het me toch gelukt om er één geregeld te krijgen. Met veel gesmeek en gehuil natuurlijk. Ik liet mijn blik even glijden naar de jaloerse meisjes die naar mijn backstagepasje keken. Ik glimlachte mierzoet naar ze maar tegelijkertijd keek ik ze met een steel-het-en-ik-klap-je blik. Ik keek even achterom. Ik had gehoord dat het zusje van Tomlinson er ook was. Ik keek verveeld op mijn horloge. Nog 2 uur en dan mocht ik in ieder geval naar binnen. ´Auw´ stootte ik uit toen een meisje van een jaar of 16 me een keiharde duw gaf om voor op te komen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ik veranderd hem ff.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk. Ik vind het wel spannend eigenlijk, al vraag ik me wel af of de pers het gaat geloven en hoe de fans erop gaan reageren' zei Lynn. 'De pers gelooft al meteen dat we een vriendin hebben, als we met een gewone vriendin over straat lopen. Dat werd elke keer in een interview uitleggen dat we geen vriendin hadden' informeerde ik haar. Het was niet eens mogelijk om bij een vriendin thuis te zijn of we werden al verdacht van een relatie. 'En de fans zullen het niet zo leuk vinden, alhoewel er groepjes zijn die het helemaal geweldig vinden dat we eindelijk onze "ware liefde" hebben gevonden' grinnikte ik. Ze zouden eens moeten weten wie deze meisjes waren, dan was het wel anders. Ach, problemen had ik er niet mee. Nu was Lynn opgewekt en enthousiast, dus ik dacht zo dat ze het niet bepaald heel erg vond. Dat was fijn, zo konden we beter opschieten en hoefden we niet elke minuut van de dag ruzie te maken over wat zo erg aan de ander was, want ik merkte en zag niks ergs aan haar. 'Ik vind het wel lastig dat ik ook moet liegen tegen mijn familie, dat zijn dingen die ik liever niet doe' vertelde ze. Gelijk begrijpend knikte ik. 'Dat snap ik helemaal, dat heb ik ook. Het liefste wil ik gewoon iedereen van mijn familie de waarheid vertellen' knikte ik. Niall begon Rock Me te spelen, waarbij ik automatisch mee begon te neuriën. Al snel kwam er weer een meisje aangelopen wie blijkbaar de nepvriendin van hem was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luciana Jase Carell

    Ik grinnikte even om Niall's gezichtsuitdrukking, hij zag er ietwat nerveus uit, maar ja, ik was bijna nooit nerveus. Niall knuffelde me even en ik knuffelde met een glimlach terug. ''Niall Horan.'' stelde hij zichzelf voor. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog en knikte. ''Leuk te ontmoeten, Meneer Horan.'' lachte ik zacht. ''Zullen we anders even ergens anders gaan zitten'' stelde hij voor. Ik knikte. Het leek me een goed plan, zo konden we elkaar wat beter leren kennen dat was wel handig in een situatie als dit. Uit automatisme begon ik aan mijn topje te friemelen en glimlachte waterig. Ik ging die stemmingswisselingen nog een keek vervloeken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Lynn stond al snel met Zayn te praten en volgens mij klikte het wel tussen die twee. Het andere meisje komt ook langzaam dichterbij en stelt zichzelf voor. 'Hoi, ik ben Jenna Lucy Martens.' zegt ze en ze kijkt even richting mij. Zou zij dan mijn vriendin zijn? 'Liam, ik ben jou nepvriendin.' deelt ze me mee en ze steekt haar hand naar me uit. Ik glimlach en pak haar hand in. 'Leuk je te ontmoeten Jenna, ik ben Liam, maar dat wist je dus al.' lachte ik toen ik haar hand weer losliet en haar even bestudeerde. Een vrolijk gezichtje met een zenuwachtige uitstraling op het moment keek me aan, ze had lange bruine haren met een paar krullen erin en haar ogen waren groot en bruin. Ze had een lieve en aardige uitstraling en ik hoopte dat ze dat ook was. Tot nu toe leek ze me wel aardig, maar het is moeilijk oordelen op een paar woorden. 'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor.' probeerde ik haar zacht gerust te stellen. Niall kwam weer aanlopen en vroeg om een bal, maar al snel liep hij weg en begon Rock Me te spelen. Na een paar minuten kon hij alweer stoppen, want zijn nepvriendin was ook gearriveerd. 'Kom je naar het concert vanavond?' vroeg ik Jenna.

    Lynn Yasmin Jones
    'De pers gelooft al meteen dat we een vriendin hebben, als we met een gewone vriendin over straat lopen. Dat werd elke keer in een interview uitleggen dat we geen vriendin hadden.' vertelde hij en ik haalde even een hand door mijn haren. 'En de fans zullen het niet zo leuk vinden, alhoewel er groepjes zijn die het helemaal geweldig vinden dat we eindelijk onze ''ware liefde'' hebben gevonden.' grinnikte hij. Hij knikte begrijpend toen ik vertelde dat ik het lastig vond om te liegen tegen mijn familie. 'Dat snap ik helemaal, dat heb ik ook. Het liefste wil ik gewoon iedereen van mijn familie de waarheid vertellen.' knikte hij instemmend. Ik keek om toen ik een gitaar hoorde en zag één van de andere jongens, Niall, Rock Me spelen op zijn gitaar. Ik hoorde Zayn zachtjes mee neuriën en ik keek even glimlachend om. Veel tijd om te spelen had Niall niet, want al snel kwam er een meisje zich voorstellen aan hem. 'Het word nog druk hier.' grinnikte ik. 'Dus, is er nog een speciale planning voor vandaag waar ik me aan moet houden?' vroeg ik Zayn. Het management had me wel geïnformeerd over vandaag, maar ik was het allemaal een beetje vergeten en had eigenlijk geen idee wat ik de rest van de dag nog moest doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan.

    Ik begin te glimlachen, ze was aardig dus het zou mee vallen. ''Leuk te ontmoeten, Meneer Horan.'' een grinnik verlaat mijn mond. Met mijn tong glij ik over mijn beugel, perfect, nergens stukjes tussen. Ze loopt me me mee en ik laat haar eerst zitten. 'Dus ehm, wil je wat vertellen over jezelf?' ietswat verlegen kijk ik naar de grond. Ze frunnikte wat aan haar topje, 'dus was je ook zo zenuwachtig of niet? Geloof me ik heb dus echt de hekel aan liegen andere pijn doen dus ik hoop dat we gewoon beste vrienden kunnen worden en we zien wel. Ik hoop alleen niet dat je te veel haat krijgt want dat is nooit echt leuk' zeg ik in een ratel tempo en word rood als ik dat door heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    waar blijft mijn "nepvriendin"? (huil)


    -

    Jenna Lucy Martens

    Als Liam mijn hand vriendelijk schud voel ik me opeens opgelucht, hij kon net zo goed onbeleefd reageren omdat hij dit hele gedoe niet ziet zitten of me stom vind. "Leuk je te ontmoeten Jenna, ik ben Liam, maar dat wist je dus al." lachte hij terwijl hij mijn hand losliet. Ik grinnik zachtjes. "Ja, dat wist ik zeker al." Ik kijk hem glimlachend aan en moet me inhouden niet rood te worden als hij me even van top tot teen bekijkt. Wat zou hij van me vinden? Ik kijk even naar Niall die aankomt en dan weer wegloopt. En later kwam zijn nepvriendin ook al toe. Zou ik niet beter ook de rest even begroeten en een hand geven of ...? Maar al snel hoor ik Liam zijn stem weer. "Kom je naar het concert vanavond?" vraagt hij. Ik kijk hem aan en knik glimlachend. "Ja, helaas alleen want mijn beste vriendin kon niet." Ik aarzelde even om zijn mening te vragen. "Wat vind jij van dit hele gedoe met die nepvriendinnen? Heel eerlijk." Ik ben benieuwd wat zijn antwoordt gaat zijn.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 18:57 ]


    16 - 09 - '17

    Zayn Javadd Malik

    'Het word nog druk hier' grinnikte Lynn. Grijnzend knikte ik, kijkend om me heen. Zo te zien had iedereen behalve Lou en Haz hun nepvriendin in ontvangst genomen. Ik wist niet of die twee het wel met hun nepvriendinnen konden vinden, maar omdat Liam en Niall ook al opgewekt aan het praten waren met hun vriendinnen zou dat goed kunnen. Even snapte ik mijn gedachten niet helemaal. Soms dacht ik gewoon wat ingewikkeld, dus snapte ik er geen bal van. 'Dus, is er nog een speciale planning voor vandaag waar ik me aan moet houden?' vroeg Lynn. 'Niet dat ik weet. Waarschijnlijk moeten we hier blijven tot vanavond, of mogen we nog even de stad in' zei ik. 'Gelukkig hebben we hier veel te doen, anders zou ik me dood vervelen. Wat wil je doen? Verder praten om elkaar te leren kennen, de stad in en ergens gaan lunchen? Kies maar' glimlachte ik. Ik wilde graag wat doen met haar om haar beter te leren kennen. Zo kon ik dingen zoeken wat we gemeen hadden, en dat weer gebruiken voor een andere keer zodat er geen ongemakkelijke stilte kon vallen. Nu ik Lynn had ontmoet was het wel wat minder zenuwslopend. Eigenlijk helemaal niet meer, voor mij dan. Misschien dacht zij dat ik één of andere gek was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wrennah schreef:
    waar blijft mijn "nepvriendin"? (huil)


    [Wil je alsjeblieft met haakjes schrijven, off-topic. En voor minder belangrijke off-topic dingen kan je beter naar het praattopic gaan (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luciana Jase Carell

    Ik plofte neer op een stoel en keek Niall opnieuw aan. ''Dus ehm, wil je wat vertellen over jezelf?'' Ik glimlachte even. ''Wel, mijn hele naam is Luciana Jase Carell, ik haat het als iemand me Jase noemt, dat is gewoon een jongensnaam. Ik heb stemmingswisselingen, wat nogal irritant is. Driekwart Engels, een kwart Iers. Ik ben een normaal meisje, als je me zo kan noemen. Ik ben ook nog Katholiek, maar dat is niet heel belangrijk, ook heb ik twee tattoo's. Deze op mijn pols en nog zeven zwaluwen op mijn schouderblad.'' grinnikte ik. ''dus was je ook zo zenuwachtig of niet? Geloof me ik heb dus echt de hekel aan liegen andere pijn doen dus ik hoop dat we gewoon beste vrienden kunnen worden en we zien wel. Ik hoop alleen niet dat je te veel haat krijgt want dat is nooit echt leuk'' ratelde hij aan één stuk door. Ik kreeg een grote grijns op mijn gezicht en schudde mijn hoofd. ''Nee, ik was, ben niet zo zenuwachtig. Dat ben ik zelden. Over het haat.. Ik ben bestand tegen mensen die mij haten. Dus ja.'' grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Assana Barbara Kennedy

    Langzaam haal ik mijn hand door mijn haar en zucht zachtjes, oké, dus ik moet lief en vrolijk uitzien, dat kan ik wel doen. Ik tover een glimlach op mijn gezicht schud dan mijn hoofd, te vrolijk, veel te vrolijk. Ik zucht en kijk naar mijn schoen punten, ik had een paar rode sneakers aangetrokken, ze waren makkelijk en hadden de perfect vorm rond mijn voet. Ik ben dol op schoenen, sneakers, hakken, plateauzolen, sleehakken, ik had het allemaal, en het paste natuurlijk ook bij mijn kleren, vandaag had ik een lichte jeans aan getrokken met daarop een zwarte bloes, ik keek nog één keer in mijn achteruitkijkspiegel of mijn make-up wel goed zit en knik dan tegen mezelf waarna ik de auto uitstap. Oké, dit is puur zakelijk, puur business. Ik kreeg hier goed voor betaald en dat is waarom ik het doe, gelukkig hebben die vier jaren toneelschool dan toch iets opgeleverd. Met snelle passen wandel ik richting de concerthal, op weg naar de jongen met wie ik veel tijd zal doorbrengen in de volgende paar weken. Wanneer ik voor de zijingang sta kijk ik nog één keer naar mijn haar, ready, set, go! Ik gooi de deur op en loop de gang door, recht naar de grote deuren aan het einde van de gang. deze stonden al open en met een bonzend hart stap ik de zaal in, daar zie ik hem al zitten, Harry Styles.


    The artist is the kid that survived.

    Lynn Yasmin Jones
    'Niet dat ik weet. Waarschijnlijk moeten we hier blijven tot vanavond, of mogen we nog even de stad in.' zei hij en ik liet zijn woorden even tot me doordringen. Tijd om in mijn rol te komen was er dus niet want we zouden dus meteen de vriendinnen moeten spelen. 'Gelukkig hebben we hier veel te doen, anders zou ik me dood vervelen. Wat wil je doen? Verder praten om elkaar te leren kennen, de stad in en ergens gaan lunchen? Kies maar.' zei hij glimlachend en ik beet even zachtjes op mijn onderlip. Een tic die ik had als ik ergens over nadacht of als ik zenuwachtig was. Het werd hier steeds drukker, dus het leek me wel leuk om hier in ieder geval weg te gaan. 'Wat als we dat allemaal combineren, in de stad gaan lunchen en tijdens de lunch elkaar beter leren kennen?' stelde ik grijnzend voor. Soms had ik nog weleens een slimme ingeving hoor. Ik was niet een van de slimste en kon soms ook echt domme opmerkingen hebben, maar ach, die had iedereen weleens toch. 'Dan kunnen we de pers meteen wat geven om over te schrijven.' vulde ik mijn voorstel nog aan. Waarschijnlijk stond er nu al paparazzi te wachten buiten en zouden te camera's beginnen te flitsen zodra de jongens ook maar één stap buiten zette.

    Liam James Payne
    'Ja, dat wist ik zeker al.' zegt ze als ze me glimlachend aankijkt. Na mijn vraag of ze naar het concert komt knikt ze terwijl ze glimlacht. 'Ja, helaas alleen want mijn beste vriendin kon niet.' zei ze. 'Ach, alleen vermaak je je ook wel! Dat beloof ik.' verzekerde ik haar ervan dat ze zich wel ging vermaken vanavond. 'Wat vind jij van die hele gedoe met die nepvriendinnen? Heel eerlijk.' vroeg ze met een lichte aarzeling in haar stem. 'Weet je.. Ik snap niet waarom we dit moeten doen. We kregen eerst altijd een imago opgedragen waar we ons aan moesten houden, allemaal om de meisjes maar zoveel mogelijk aan onze voeten te hebben. En nu moeten we ineens haat op ons afroepen door allemaal een vriendin te hebben?' zei ik terwijl ik mijn wenkbrauwen even fronste. 'Ik snap het niet.' was mijn uiteindelijke oordeel. Ik zuchtte en haalde nogmaals een hand door mijn haren heen. 'En wat vind jij ervan om een nepvriendin te spelen?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.