• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lauren Kath Duncan.

    Zachtjes grinnik ik om zijn pruillipje. "Lijkt me leuk." Stem ik toe. "Is de McDonalds hier dichtbij?" Vraag ik maar gelijk aan Louis.
    Ik hoor dat ik een Whatsappje binnenkrijg. Ik vis mijn iPhone 5 uit mijn broekzak en ontgrendel hem.
    -Heey, heb je zin om af te spreken? x Thomas en Katinka.
    Zachtjes zucht ik en begin een berichtje terug te typen. -Nee, sorry. Ik ben op dit moment bezig. Binnekort misschien, love ya. xLauren.
    Ik stop mijn smartphone weer in mijn broekzak en ik sta op van het stoeltje.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:34 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan.

    Ik knik snel naar Liam die weg gaat.. ''Hangt ervan af, ik heb stemmingswisselingen dus ik kan zomaar in huilen uitbarsten.'' mompelde ze''Ik heb er wel pillen voor, dus daar moet je je geen zorgen over maken.'' ik knik. 'gaan we wat eten jij mag kiezen waar'beloof ik haar. Het liefsye ging ik naar Nandos maarja.'ik mag jou wel ik denk dat het wel goed komt. Zolang ik niet tegen familie hoef te liegen dus gaan we' ongeduldig wip ik heen en weer op de stoel ik had echt trek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson

    Ik glimlach naar de jongen en hoor zijn verhaal aan. Hij is een leuk gezelschap, dat zeker. Ik grijns even als hij een grapje maak. In de eerste instantie negeer ik het binnenkomende sms'je, maar het is Louis, dus kan ik het niet laten.
    Misschien op papier, in je hoofd niet. We both know that ;)
    Grijnzend verstuur ik het berichtje.
    'Wie was dat,' vraagt de jongen nieuwsgierig.
    'Mijn broer Louis,' zeg ik met een glimlachje. Achter me hoor ik ineens gegil.
    'Ik zei het toch,' gilt een meisje. Verbaasd draai ik me om en staar ze aan. Dan schud ik mijn hoofd en glimlach even. Ze worden allebei rood. Ik grinnik.
    'Kan ik jullie helpen?' Misschien had ik die vraag beter niet kunnen stellen, want ineens krijg ik een heel verhaal over me heen. Uiteindelijk vragen ze of ze op de foto mogen met me. Dat is niet de eerste keer, maar toch is het raar. 'Natuurlijk.' Ik sta op en loop naar ze toe. Ze maken een foto en beginnen weer enthousiast te lachen en praten. Ik zeg ze gedag en ga weer zitten. De jongen kijkt me met een lachje aan.
    'Zo, je bent beroemd?'
    'Nope, mijn broer. Hij speelt in die Boyband, One Direction.' De jongen staart me even aan.
    'Waag het niet een opmerking te maken, ze zijn niet gay. Allemaal niet.' De jongen steekt zijn handen in de lucht.
    'Dat wilde ik niet zeggen.' Ik schud lachend mijn hoofd.
    'Goed, ik geloof je.'

    Eindelijk! Ik heb mijn eigen fans. Ik krijg er meer Bro (:

    Lachend verstuur ik op verzenden met de foto erbij. Ik kijk naar de jongen en ons gesprek gaat verder. Ondertussen nadert London en ik kan niet wachten. Zouden de andere jongens me eigenlijk nog wel mogen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik ga slapen morgen geschiedenis en bio examen..)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn Yasmin Jones
    Hij lachte even. Even was ik bang dat ik een domme vraag had gesteld. 'Dat zou wel het beste zijn, want die flitsen zijn verschrikkelijk en het moet wel een beetje geloofwaardif overkomen.' knikte hij waarbij hij mijn hand vastpakte. Ik pakte met mijn andere hand mijn Ray Ban zonnebril uit mijn witte shirtje en zette hem op mijn gezicht. Ik duwde het ding goed op mijn neus en zag alles ineens een stuk donkerder. Ook Zayn zette zijn zonnebril op en ik hing mijn handtas om mijn schouder, bang dat iemand hem uit mijn handen zou trekken. Ik nam nog een diepe zucht voordat hij de deuren opendeed en nog voordat we een paar meter buiten waren werden we al omringd door paparazzi. Flitsen schoten voor mijn ogen door, mijn zonnebril hield het ergste tegen. Allerlei vragen werden naar ons toe gegooid. Wie ik was, of ik Zayn's nieuwe vriendin was, waar we naartoe gingen, hoe het met de band ging. Ik verschuilde me een beetje achter Zayn die me snel mee tussen de paparazzi doortrok en hield de vriendelijke glimlach op mijn gezicht, net als Zayn deed. Nadat we een paar meter verder waren lieten ze ons met rust en liepen we verder. Ik zuchtte even. 'Zo, heb ik dat ook weer meegemaakt.' lachte ik. De zon scheen niet, maar toch hield ik mijn zonnebril maar op. In de verte kwam een schattige, kleine lunchroom in zicht en ik knikte er naar. 'Zullen we daar wat gaan eten?' vroeg ik. Nog steeds had ik zijn hand vast, en eerlijk, zo slecht voelde het nog niet eens. Het was alsof het nooit anders geweest was.

    Liam Payne
    Ze knikt begrijpend en bijt even op haar lip terwijl ze nadenkt. Ze zucht zachtjes. 'Ik weet niet... eerlijk gezegd zag ik totaal niet uit naar dit nepgedoe, zo ben ik helemaal niet en zou ik nooit zijn. Het is wel spannend om zo dicht bij jullie te zijn en een eer om een vriendin van één van jullie te kunnen zijn, maar dan nog. Waarom moet dit? Ik kijk totaal niet uit naar de haat die we sowieso gaan krijgen.. Ik ben ook bang om de gevolgen ervan en wat als jij me niet moet hebben? Ik bedoel, stel dat je me opeens een enorme trut vind? Dan gaat het nog erg leuk worden..' waren de woorden van de waterval die opeens uit haar mond vloeide. Ik knikte begrijpend, ik snapte wel dat ze niet uitkeek naar de haat die er zeker ging komen. Het was voor ons op het begin ook zwaar hoor, de haat verwerken, maar nu keek ik er doorheen en keek ik alleen nog maar naar de positieve reacties die we krijgen. 'Ik weet niet waarom het moet en ik snap dat je enorm onzeker bent. Maar, we gaan er samen het beste van maken en ik ga je zoveel mogelijk beschermen tegen alle haat.' probeerde ik haar gerust te stellen. 'Dus, Jenna, vertel eens wat over jezelf?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    'Zo, dat heb ik ook weer meegemaakt' lachte ze. 'Ik heb medelijden met je, je moet het nog meer mee gaan maken' grinnikte ik. Zelfs als ik er niet was, want als je zo pal voor de paparazzi liep dan zou je nog veel last van ze krijgen. Het ergste was nog, deze paparazzi was de meest erge. In Amerika was het zelfs minder erg. 'Zullen we daar wat gaan eten?' vroeg Lynn toen ze naar de lunchroom knikte. 'Ja hoor' glimlachte ik. Al was ik in bijna alle lunchrooms en restaurants geweest, bedankt Niall, kende ik deze niet. Waarschijnlijk was ie nieuw, of ik had hem gewoon nog nooit opgemerkt. Zou heel goed kunnen. Samen met Lynn, nog altijd haar hand vasthoudend, liep ik naar het kleine gebouw. Ik liet haar hand los en maakte de deur open, om hem vervolgens voor haar open te houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry voor het korte stukje, ik zit op mijn mobiel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    Liam knikte nadat ik uitgepraat was. "Ik weet niet waarom het moet en ik snap dat je enorm onzeker bent. Maar, we gaan er samen het beste van maken en ik ga je zoveel mogelijk beschermen tegen alle haat." Awh, dat is erg lief van hem! "Dat is lief." glimlach ik. "Dus, Jenna, vertel eens wat over jezelf?" Ohjee, ik vreesde al om deze vraag te krijgen, ik ben zo slecht in vertellen over mezelf. "Ok, hier ben ik slecht in, maar ik zal het proberen." begin ik. Ik kuch eens. "Mijn naam weet je al, ik ben 18 jaar, redelijk sociaal vind ik. Ik sta vaak open voor nieuwe dingen, dus eigenlijk ook wel voor dit gedoe. Ik ben behulpzaam, vrienden en familie kunnen altijd op mij rekenen en ik ben betrouwbaar. Ik ben niet bang om mijn handen vuil te maken. Euhm wat kan ik nog vertellen ..." Ik denk even na. "Ik kan best slecht tegen slechte kritiek en ga daar dan ook meteen op in." Ik bijt een beetje beschamend op mijn lip. "Ik hou van dansen en toneel en ik heb een hekel aan spinnen. Genoeg?" Wauw, ik kan nog redelijk veel over mezelf vertellen vind ik.


    16 - 09 - '17

    Lynn Yasmin Jones
    'Ik heb medelijden met je, je moet het nog meer mee gaan maken' grinnikte hij. Ik wist dat hij gelijk had, paparazzi was overal, en vooral als je de zogenaamde vriendin van één van de leden van de bekendste boyband ter wereld was. 'Ach, ik zal er maar aan moeten wennen.' zei ik. Hij stemde toe om bij de lunchroom te gaan eten en liet mijn hand los om de deur voor me open te maken en open te houden. Ik stapte naar binnen met Zayn vlak achter me en meteen greep ik zijn hand weer vast, misschien uit een stukje bescherming voor mezelf, misschien een stukje acteerwerk en misschien ook wel een stukje spontaan, omdat het goed voelde. De ober kwam naar ons toe en het viel me op dat hij extra vriendelijk deed, waarschijnlijk herkende hij Zayn, en hij wees ons een plekje aan een tafel achterin het restaurant. Voor ons kwam dat goed uit, dan hadden we wat rust. We liepen langs alle tafeltjes af naar de achterkant van het restaurant en overal zag ik mensen wijzen, onderling fluisteren. Alleen omdat Zayn er was. Zuchtend nam ik achterin plaats op een stoel en kon daar eindelijk mijn zonnebril af doen. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen tegen het felle licht en stopte de zonnebril in mijn tas. 'Het is echt onwerkelijk. De ene dag ben ik een dood normaal meisje en de andere dag zit ik te lunchen met de enige echte Zayn Malik.' zei ik zacht.

    Liam James Payne
    'Dat is lief.' glimlacht ze. 'Oke, hier ben ik slecht in, maar ik zal het proberen.' begin ze en ze kucht even. 'Mijn naam weet je al, ik ben 18 jaar, redelijk sociaal vind ik. Ik sta vaak open voor nieuwe dingen, dus eigenlijk ook wel voor dit gedoe. Ik ben behulpzaam, vrienden en familie kunnen altijd op mij rekenen en ik ben betrouwbaar. Ik ben niet bang om mijn handen vuil te maken. Euhm wat kan ik nog vertellen.. Ik kan best slecht tegen slechte kritiek en ga daar dan ook meteen op in. Ik hou van dansen en toneel en heb een hekel aan spinnen. Genoeg?' vertelt ze en ik laat de woorden even tot me doordringen. Slecht tegen slechte kritiek.. Dat kon nog weleens slecht vallen bij de fans, bedacht ik me. 'Oke, ik kan je nu al zeggen dat er slechte kritiek gaat komen, zowel via internet als op straat. Ga er asjeblieft niet op in.' legde ik haar voorzichtig uit. Ze zou het alleen maar erger maken voor zichzelf als ze erop in zou gaan. Ze leek me een leuk meisje en ik hoopte dat we een goede band op konden bouwen. 'Oke, we hebben nog genoeg tijd voor het concert, wat wil je gaan doen?' vroeg ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Het ergerde me wel wat dat ik allerlei mensen hoorde fluisteren en zag wijzen. Enkel omdat ik in One Direction zat maakte me nog niet beter dan andere mensen. Maar het feit dat Lynn mijn hand weer had vastgepakt maakte wel wat beter. Het voelde vertrouwd en fijn. Al snel gingen die gedachtes weer weg, want het moest wel. Ze speelde ten slotte mijn vriendin. Een nepvriendin had trouwens tot nu toe helemaal geen nadelen. We kregen gelukkig een plaatsje achteraan, zodat we minder last hadden van de mensen. Lynn zette haar zonnebril af en knipperde even. Ook ik zette mijn zonnebril af en stopte hem in mijn zak. 'Het is echt onwerkelijk. De ene dag ben ik een dood normaal meisje en de andere dag zit ik te lunchen met de enige echte Zayn Malik.' zei ze wat zachtjes. Grijnzend keek ik haar aan. 'Het leven kan in èèn klap veranderen' knikte ik instemmend. Even dacht ik na maar begon toch. 'Oké, we stellen elkaar om de beurt een vraag zodat we elkaar langzaam leren kennen, goed?' stelde ik voor. 'Jij begint' besloot ik toen met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry als ik het al gezegt heb maar ik ben vanaf morgen tot vrijdag oop kamp. Ciao.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jenna Lucy Martens

    'Oke, ik kan je nu al zeggen dat er slechte kritiek gaat komen, zowel via internet als op straat. Ga er alsjeblieft niet op in.' zei hij. Hmm, dit verwachtte ik al. Ik knik. "Dit had ik me al bedacht en ik ga zeker proberen en niet op in te gaan, gaat moeilijk worden, maar ik ga het zeker proberen!" Ik bijt op mijn lip. Dit gaat een moeilijke klus voor me worden, maar ik moet proberen volhouden en hopelijk lukt het mij ook. Zoveel mogelijk proberen negeren en in mezelf denken wat beter is dan dat wat ze zeggen. "Oke, we hebben nog genoeg tijd voor het concert, wat wil je gaan doen?" vraagt hij grijnzend. "Euhm ..." Ik denk even na. Wat zouden we nog kunnen doen? "Misschien ergens iets gaan drinken waar we rustig kunnen praten of zo?" stel ik voor. "Of als je zelf iets weet, stel maar voor dan?"


    16 - 09 - '17

    Lynn Yasmin Jones
    Ook Zayn zette zijn zonnebril af en stopte hem in zijn zak. Daarna keek hij me grijnzend aan. 'Het leven kan in één klap veranderen.' knikte hij instemmend. Even viel er een stilte waarin ik Zayn zichtbaar zag nadenken. 'Oké, we stellen elkaar om de beurt een vraag zodat we elkaar langzaam leren kennen goed?' stelde hij voor en ik knikte. 'Jij begint.' besloot hij met een glimlach. 'Jij bent gemeen! Een meisje zonder inspiratie een vraag laten verzinnen.' De ober kwam aanlopen als mijn redding en vroeg wat we wilde drinken. 'Doe mij maar water.' zei ik tegen hem, ik wachtte tot ook Zayn had besteld en de ober weer weg was. Ik beet even zachtjes op mijn onderlip terwijl ik nadacht en haalde een hand door mijn lange haren die daarna over mijn schouder vielen. Ik ging rechtop zitten toen ik een goede vraag had verzonnen. 'Wie is je grootste voorbeeld en waarom?' vroeg ik hem. Het was het eerste wat in me op kwam en ik vond het wel een goede vraag om een goed beeld over hem te vormen.

    Liam Payne
    'Dit had ik me al bedacht en ik ga zeker proberen om er niet op in te gan, gaat moeilijk worden, maar ik ga het zeker proberen!' zegt ze en ze bijt op haar lip wat er ongelooflijk schattig uitzag. 'Euhm.. Misschien ergens iets gaan drinken waar we rustig kunnen praten ofzo?' stel ik voor. 'Of als je zelf iets weet, stel maar voor dan?' vraagt ze. Ik knik, 'We kunnen we wat gaan drinken! Even melden dat we weg gaan.' zei ik en ik liep naar Harry, die nog in de zaal was met zijn nepvriendin. 'Hazz, ik en Jenna gaan wat drinken in de stad.' zei ik tegen hem en ik liep weer terug naar Jenna. 'We kunnen gaan.' zei ik tegen haar. Het was misschien wel slim om nu al naar buiten te gaan, dan had ze de paparazzi gehad voor de eerste keer en konden zij weer iets leuks schrijven. 'Ben je klaar voor een hoop cameraflitsen en geschreeuw?' vroeg ik voordat we de zaal uitliep en de gang opstapte. Ik zocht mijn zonnebril in mijn jaszak en zette het ding alvast op, dat scheelde weer een hoop last aan mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 23:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Toen de ober kwam bestelde Lynn een water, dus ik besloot maar hetzelfde te nemen. Zachtjes beet ze op haar lip en dacht na. Een gewoonte die we beiden gemeen hadden, schijnbaar. Als ik nadacht, zenuwachtig was of iets achter hield beet ik ook altijd op mijn lip. Ineens ging ze rechtop zitten en luisterde ik goed. 'Wie is je grootste voorbeeld en waarom?' vroeg ze. 'Michael Jackson en Chris Brown. Maar als ik moest kiezen dan zou het Michael Jackson zijn. Hij maakte geweldige muziek, was wereldberoemd en bracht hit na hit uit. Zo wil ik ook worden. Natuurlijk niet in mijn eentje, en ik verwacht ook niet dat we beter worden want hij was zowat de beste zanger ooit, maar ik wil dat mensen mij en de jongens over een aantal jaar nog herinneren' legde ik uit. Nu was ik aan de beurt. Eens kijken. 'Het mooiste moment van je leven?' vroeg ik haar nieuwsgierig. Het zou wat vertellen over Lynn's levensstijl en de personen rond haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    Liam knikt. "We kunnen wel wat gaan drinken! Even melden dat we weg gaan." Ik knik en wacht even. Ik kijk hem na en keur even zijn achterste, not bad. Ik kuch als ik mezelf betrap op staren. Als Liam terug komt glimlach ik lief naar hem. Hij valt best goed mee, beter dan ik gedacht had. Ik mag denk ik wel van geluk spreken dat ik zijn nepvriendin mag zijn. Niet dat de andere jongens niet even goed zouden zijn, maar ik ben gewoon blij met Liam. "We kunnen gaan." zegt Liam. Ik knik en loop met hem mee. "Ben je klaar voor een hoop cameraflitsen en geschreeuw?" vraagt hij nog voordat we de zaal uitlopen en dan de gang inkomen. Ik zucht zachtjes. "Zal wel moeten zeker?" Ik grinnik en loop verder met hem mee. Ik zie hoe hij zijn zonnebril op zet, die heb ik nu toevallig niet meegenomen, maar dat vind ik niet erg. Ik hoop stiekem dat er geen paparazzi zal zijn, maar ik denk wel dat die er zullen zijn. Ik moet het toch een keer meemaken en ik zal het gewoon moeten worden, dusja.


    16 - 09 - '17