• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En dan opeens app je me weer...wat moet ik toch met je?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Well, I didn't like that.


    26 - 02 - '16

    Na een lange dag stage lopen op een kinderopvang ben ik eindelijk thuis, eten we spinazie -.- (Niet dat ik het niet lust, heb daar geen zin in)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sam was altijd al een meisje... Lol.


    Dat dacht ik ook al die tijd, maar vandaag postte ze weer wat over die markers hier >_< dus ik ging er naar vragen en op haar profiel staat een mannenpoppetje D: dus ik had al een hele erge mindfuck en toen las ik ineens over het maandelijkse feestje en toen was het een dubbele mindfuck D:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 17:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook al die tijd, maar vandaag postte ze weer wat over die markers hier >_< dus ik ging er naar vragen en op haar profiel staat een mannenpoppetje D: dus ik had al een hele erge mindfuck en toen las ik ineens over het maandelijkse feestje en toen was het een dubbele mindfuck D:


    Oh, dat mag eigenlijk niet en daar hoort ze een waarschuwing voor te krijgen aangezien het onder faken valt.


    Your make-up is terrible

    Nou dat was een moeilijk gesprek. Maar hij wil het nog proberen met mij ^^


    -

    Ja, bedankt, ik weet ondertussen zelf ook wel dat ik een waardeloze trut ben, hoef je niet extra te benadrukken.
    Sorry hoor, dat ik wéér niet goed genoeg voor je ben. Oh wacht, nee, ik ben nooit goed genoeg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lol, dat heb ik nooit gezien, nooit opgevallen. Leuk! :3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zoveel zin in cola nu, maar die is op D:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik heb zoveel zin in cola nu, maar die is op D:

    Ik heb vandaag zo'n "Share with" Coca Cola blikje gemaakt op Amersfoort. Die hadden daar 3 machine's staan om Coca Cola te promoten en daar kon je iemands naam op zo'n blikje zetten. Heb er nu eentje voor Nikki en ik ga hem bewaren totdat ik weer naar haar toe ga :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag zo'n "Share with" Coca Cola blikje gemaakt op Amersfoort. Die hadden daar 3 machine's staan om Coca Cola te promoten en daar kon je iemands naam op zo'n blikje zetten. Heb er nu eentje voor Nikki en ik ga hem bewaren totdat ik weer naar haar toe ga :Y)



    Oh, die stonden laatst ook in Groningen, maar ik had geen tijd daarvoor want ik moest de trein halen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jezus, als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets. +1 is echt geen zinnig commentaar.


    Your make-up is terrible

    Bran schreef:
    (...)

    Oh, die stonden laatst ook in Groningen, maar ik had geen tijd daarvoor want ik moest de trein halen D:

    Aaawh. Ik hoop dat ik ze nog eens in de stad zie. Kan ik er nog eentje maken. Voor wie? Mezelf natuurlijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaawh. Ik hoop dat ik ze nog eens in de stad zie. Kan ik er nog eentje maken. Voor wie? Mezelf natuurlijk :Y)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    [IMAGE]

    Neh, eerder iets als:
    "Share a Coke with:" Awesomeheid

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.