• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ubiquitous schreef:
    Oh ik vind het prima hoor :Y) Als ik nog wat te doen hebt als ze opgepakt, that is, dus niet dat ze alleen in de kerkers weg zit te rotten en geen bezoek krijgt oid :p

    Ze zou sowieso van mij regelmatig bezoek krijgen :Y) Wat voor illegale praktijken doet ze precies? -te lui om het op te zoeken-

    Naerys schreef:
    (...)
    Hmm..Nu ik er zo over nadenk hebben ze in de RPG nog geen contact gehad :')
    Hoewel de koningin volgens mijn beschrijving wel bang voor hem is.

    Bang zijn moet ze zeker :Y) En dat is best slecht eigenlijk. Een koning en koningin die nooit contact hebben gehad. Daar zal ik zeker wat aan doen.

    En het terugkomen van een zakenreis is een goed idee. Ik denk dat ik genoeg weet voor mijn eerste post. Zal straks wat gaan schrijven :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Bang zijn moet ze zeker :Y) En dat is best slecht eigenlijk. Een koning en koningin die nooit contact hebben gehad. Daar zal ik zeker wat aan doen.

    En het terugkomen van een zakenreis is een goed idee. Ik denk dat ik genoeg weet voor mijn eerste post. Zal straks wat gaan schrijven :Y)


    Ja, ik heb haar wat langer geleden gemaakt toen ik in een niet al te snuggere-vakantie status verkeerde, dus ze is niet geweldig uitgewerkt in haar character sheet :Y)

    Ze jaagt op dieren en volgens mij was dat verboden vroeger, verkoopt dit op de zwarte markt, steelt, breekt in als nodig en tegen betaling verschaft ze anderen informatie of is ze bereid deze voor ze te verzamelen door bijv. te spioneren oid. Oh, ze overvalt ook wel eens van die huifkarren/paard en wagens (ik weet nooit de exacte naam van die krengen), met name die als eindbestemming het kasteel hebben. Die bijvoorbeeld kleding of voedsel brengen en ze is er niet vies van de mensen die de opdracht hebben gekregen deze goederen naar het kasteel te brengen te vermoorden. Kortom, vrijwel alles om er zelf beter van te worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja, ik heb haar wat langer geleden gemaakt toen ik in een niet al te snuggere-vakantie status verkeerde, dus ze is niet geweldig uitgewerkt in haar character sheet :Y)

    Ze jaagt op dieren en volgens mij was dat verboden vroeger, verkoopt dit op de zwarte markt, steelt, breekt in als nodig en tegen betaling verschaft ze anderen informatie of is ze bereid deze voor ze te verzamelen door bijv. te spioneren oid. Oh, ze overvalt ook wel eens van die huifkarren/paard en wagens (ik weet nooit de exacte naam van die krengen), met name die als eindbestemming het kasteel hebben. Die bijvoorbeeld kleding of voedsel brengen en ze is er niet vies van de mensen die de opdracht hebben gekregen deze goederen naar het kasteel te brengen te vermoorden. Kortom, vrijwel alles om er zelf beter van te worden.

    I see. The king wants her dead or captured from now on. Goodluck.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    I see. The king wants her dead or captured from now on. Goodluck.


    Didn't expect anything else. maar die liefde is geheel wederzijds :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mag ik een vrouw op het kasteel reserveren?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Rol: Vrouw op het kasteel
    Naam: Arissa Ehlana Dae
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Dienstmeisje
    Uiterlijk mét foto:



    Arissa is met haar 1,67 niet erg lang. Ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft witblond haar dat in golven tot halverwege haar rug vallen. Haar ogen zijn grijsblauw en ze heeft appelwangetjes.
    Innerlijk: Arissa lijkt op het eerste gezicht lief en onschuldig maar haar uiterlijk is bedrieglijk. Arissa is een afstandelijk meisje. Om haar heen heeft ze muren opgetrokken waar tot nu toe niemand doorheen heeft weten te breken. Ze is over het algemeen wel beleeft maar ze kan soms kortaf zijn. Ze is heel wraakzuchtig, ze vergeet nooit iets en is ook bepaald niet vergevingsgezind. Ze is dus zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Het is sterk af te raden om met haar te spelen want dat is net als spelen met vuur, uiteindelijk zal je jezelf brandden. Arissa houdt er dan wel niet van om als speeltje gebruikt te worden, dat houdt niet in dat ze er niet van houd om met anderen te spelen. Ze geniet ervan om de slimste in de kamer te zijn, om de situatie onder controle te hebben. Je weet nooit of wat Arissa je vertelt de waarheid is of niet, ze is dan ook dol op dubbelbluf en een geweldige leugenaar.
    Arissa is een meisje met losse zeden. Ze houdt ervan om mannen te verleiden, om controle en macht over hen te hebben. Het is juist het feit dat ze ontschuldig oogt dat in haar voordeel werkt.
    Geschiedenis: Arissa is de bastaarddochter van een handelaar. Tot haar zevende woonde ze bij hem maar toen hij op het punt stond in het huwelijk te treden werd ze naar een klooster gestuurd. De strenge regels en de nonnen die voortdurend op haar lette bevielen haar niet dus op haar elfde glipte ze in de nacht weg. Ze reisde met een voerman mee naar een dorp enkele kilometers van het kasteel verwijderd waar hij haar naar een weeshuis bracht. Het beviel haar hier ook niet en op haar dertiende had ze zoveel problemen gemaakt dat ze eruit werd gegooid. Arissa begon in tussen een vrouwenlichaam te krijgen en werd daarom toegestaan om als serveerster in een taverne te werken. Hier merkte ze al gauw dat ze met haar lichaam veel voor elkaar kon krijgen, daarbij hield ze van de controle die ze over mannen had. Op haar achttiende was een jongeman zo verliefd dat hij haar uiteindelijk ten huwelijk vroeg. Arissa verliet het dorp onmiddelijk en werd als dienstmeisje aangenomen.
    Mening over de koning: Arissa laat het koud wie de koning is. Zolang zijzelf veilig is interesseert het haar niet dat de koning mensen dood laat martelen maar als de koning vandaag of morgen neergestoken werd en Synon zijn baan overneemt zou dat onmiddellijk accepteren.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:27 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Sorry voor de late reactie maar momenteel weet ik niet of er nog plek was op het kasteel.
    Er waren mensen die al hadden gereserveerd maar ik heb de tijd nog niet gehad om ze er tussen te zetten.
    Nu kan dat ook niet want ik zit op mijn mobiel.
    Donderdag, laat op de avond zal ik me er eens in vast bijten, dan ben ik terug van vakantie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Sorry voor de late reactie maar momenteel weet ik niet of er nog plek was op het kasteel.
    Er waren mensen die al hadden gereserveerd maar ik heb de tijd nog niet gehad om ze er tussen te zetten.
    Nu kan dat ook niet want ik zit op mijn mobiel.
    Donderdag, laat op de avond zal ik me er eens in vast bijten, dan ben ik terug van vakantie.


    Ik trek de mijne wel in, ik heb al een vrouwelijk personage en heb wat nieuwe RPG's gejoind + morgen begint school weer, druk zat dus (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er staat dat Arissa van Candira is, dat is geloof ik een foutje?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow