• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mijn excuses voor het dubbel posten, mijn tablet reageert gewoon te traag. en ook excuses voor de korte reacties.)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 0:25 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil de koning wel zijn, vul hem vandaag of morgen in.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Naerys schreef:
    (...)
    Maar je doet het niet omdat...? :')

    Omdat ik bang ben dat ik er snel mee kap, wat de laatste tijd na 1 à 2 maanden toch wel gebeurd. Ik weet zeker dat ik een goede koning zou zijn, daarvoor ben ik fucked up genoeg. Meh, nu twijfel ik echt heel erg!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 0:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Omdat ik bang ben dat ik er snel mee kap, wat de laatste tijd na 1 à 2 maanden toch wel gebeurd. Ik weet zeker dat ik een goede koning zou zijn, daarvoor ben ik fucked up genoeg. Meh, nu twijfel ik echt heel erg!


    Doe het.
    Dan krijg je een kusje van Nikki!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok goed, de eerste goede(!) rol krijgt het personage van de koning (:
    Er is tijd tot 25 augustus 15u00 en dan kies ik.
    Altijd tof zo'n deadline (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Koning
    Naam: Chaucey Alistair Lancaster
    Leeftijd: 29
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Koning
    Uiterlijk mét foto:


    Chaucey is 1,89 en gespierd. Hij heeft donker haar dat tot op zijn schouders valt. Hij heeft donkere ogen, een stoppelbaard en een redelijk knap gezicht. Zijn uiterlijk kan op sommige mensen een beetje afschrikwekkend overkomen en zelfs als hij een van zijn zeldzame momenten van vreugde ervaart ziet hij er nors uit.
    Innerlijk: Chaucey had zijn hele leven al enkele psychopathische trekjes. Hij is erg wantrouwig, ziet overal complotten en probeert zich hier tegen te wapenen. Hij heeft overal spionnen en is als de dood dat iemand hem van zijn troon af probeert krijgen. Hij is een narcist die zichzelf als de allerbelangrijkste en beste persoon op deze wereld ziet waardoor hij zich ook heel erg overheersend gedraagt, vanuit zijn oogpunt is iedereen er om het naar zijn zin te maken. Chaucey is behulpzaam en vriendelijk naar zijn familie maar dat is alleen omdat hij opgevoed is om zich zo te gedragen. Hij heeft een tijd lang zijn best gedaan om zijn vader voorbeeld te volgen maar is intussen van mening dat hij alles op zijn manier kan doen omdat hij koning is.
    Geschiedenis: Chaucey was de oudste van de twee prinsen. Hij was de oogappel van zijn ouders en twaalf toen zijn jongere broer Synon geboren werd. Hij heeft een slechte band met Synon en probeert hem zoveel mogelijk te mijden. Zijn vader overleed toen hij twintig was waarna hij de troon besteeg. Vijf jaar later trouwde hij met Annabeth Collins, de zus van een van zijn ridders. Een aantal maanden geleden ging het goed mis met Chaucey, hij was al tijden gespannen omdat hij nog steeds geen erfgenaam had en vreest dat na zijn dood de troon over zou gaan naar Synon, iets wat hij zijn jongere broer absoluut niet gunt. Toen Caleb dreigde hem te doden als hij Annabeth iets aan zou doen veranderde hij in een waanzinnige.
    Mening over de koning: Chaucey is zelf koning en denkt dat hij superieur aan iedereen is.
    Extra: Chaucey heeft een dochter maar zij is een bastaard en hij zorgt er dus ook voor dat niemand van haar bestaan weet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:27 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mij lijkt het leuk om nog een man in het kasteel te hebben.
    Ik dacht misschien aan een huurmoordenaar. We hebben al een moordenaares, maar een moordenaar leek me ook handig (=


    "Rebellion's are build on hope"

    Rol: Herbergier buiten het dorp.
    Naam: Ciad Morningstar
    Leeftijd: 19 en drie maanden.
    Geslacht: jongen
    Beroep: Herbergier
    Uiterlijk mét foto: Het is van de Game of thrones I know, maar dit is het enige wat ik kon vinden, sorry


    Ciad is vrij klein. Hij is 1.71 m en vrijwel gespierd. Zijn donkere kleur ogen, geven een vertrouwd gevoel af aan de mensen in het dorp. Om zijn haks draagt hij een medailon, gemaakt van metaal, waar de sleutel van de herberg in zit.
    Innerlijk: Ciad is een hard doorwerkende persoon die graag in de bossen leeft.Ciad is ook een persoon waar niet mee te spotten valt. Hij als herbergier weet wie komt en weet wie gaat, maar hij kan ook erg geliefd onder de bevolking zijn en maakt vriendelijke praatjes met de mensen. Hij is ook snel om de gasten bezig te houden.
    Geschiedenis: Ciad is opgegroeid in een klein huisje in het bos. Nadat zijn moeder op onverklaarbare wijze overleed, besloten zijn vader en hij te verhuizen naar het dorp om een nieuw leven te lijden als waard. De herberg 'De gouden gans' runt hij na de dood van zijn geliefde vader de herberg. Ciad had eerst verschrikkelijke moeite mee om het rond te krijgen, maar al snel bleek hij toch de talent te hebben.
    Mening over de koning: Denkt vrij normaal en wilt de koning.
    Extra: Ciad is een goede kok, dat hij geleerd heeft van zijn overleden vader.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    You know, ik wil al heel lang een keer iemand van adel maken voor een rpg. Misschien dat als hier een aantal rollen afvallen ik dat wel doe, iemand van adel die op reis is (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Koning
    Naam: Argus Erasmus Lancaster
    Leeftijd: 31
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Koning
    Uiterlijk mét foto:

    Argus is 1,71, heeft piekzwart kort haar, grijze fonkelende ogen die meestal zo koud zijn als ijs. Hij is redelijk stevig gebouwd, hoewel het de laatste tijd afneemt, doordat hij vaker op zijn troon zit dan dat hij erop uit gaat. De kras op zijn wang is het resultaat van een moordpoging op hem, die hij zonder al te veel moeite kon verijdelen. Ze hadden hem gewoon verrast. Over het algemeen draagt hij altijd zijn uitrusting en pronkt de gouden troon als een ster in de hemel op zijn hoofd. Dit zodat mensen hem niet zomaar een mes in zijn lichaam kunnen duwen. Verder straalt hij een bepaalde vorm van macht en autoriteit uit. Het soort autoriteit waarmee je niet spot.

    Innerlijk:
    Hij is een gestoord persoon. Hij is narcistisch, egoïstisch, kortzichtig, koppig en wantrouwend. Hierdoor heeft, nadat hij de troon had opgeëist, het hele regime veranderd in een onderdrukking. Toen het volk eenmaal naar hem luisterde, heeft hij allemaal veiligheidsmaatregelen in werking gesteld. Waaronder het gebruik van spionen, vallen en bewakers (die hij naar de laatste aanval heeft verdubbeld). Verder veracht hij bijna iedereen, wat een van de vele redenen is waardom hij geen vrienden heeft. Verder vind hij familie overrated en geeft hij hen weinig aandacht.
    Hij heeft geen vertrouwen voor wie dan ook en hem vertrouwen is vaak een heel slecht idee wat eindigd met een mes in je rug. Als je in het kasteel werkt en je werk goed doet zal je geen last van hem hebben, maar als je een fout maakt zul je daar zwaar voor boeten.

    Geschiedenis:
    Argus heeft de kroon geclaimd door zijn vader van de troon te stoten. Dit heeft hij gedaan door zijn vader te onthoofden en tijdens een verzameling het lichaam in de menigte te gooien. Waarom hij dit heeft gedaan is niemand echt duidelijk, misschien wel omdat hij altijd werd behandeld als iemand die een stuk slechter was dan zijn broer die het altijd zoveel beter deed dan hij. Hier heeft hij ook uiteindelijk wraak op genomen (levend verbrand). Zijn moeder en kleine broertje leven nog, maar dit alleen omdat Argus geen reden had om ze vermoorden. Zij is mentaal door het lint gegaan en is op het moment een kasplantje. Zijn kleine broertje houdt hij scherp in de gaten, zodat hij geen verkeerde dingen doet.

    Mening over de koning:
    He is the king!

    Extra:
    Argus houdt ervan om vrouwen uit het volk te selecteren en mee naar zijn slaapkamer te nemen voor een paar "privelessen". Zijn instelling is "hoe jonger, hoe beter". Hierdoor verbergen de meeste moeders hun dochters zo goed mogelijk of proberen hem om te praten hen mee te nemen ipv. hun dochter.

    Ik ben druk bezig! Ik probeer trouwens alles zo echt mogelijk te krijgen. In de Middeleeuwen (of een tijd die er dicht bij ligt) wordt men echt niet 1.89m. De gemiddelde lengte voor een man was toen 1,67m.
    Volgens mij is hij wel een beetje klaar.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 23:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeah, ik vind het nu al een engerd, hij heeft zo'n creepy lach :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hehehe, wat een pervert. :'D
    Awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zuig in beschrijvingen en omschrijvingen. Als ik hem ga spelen wordt hij een stuk erger dan wat er nu staat en zul je zien wat ik bedoel met gestoorde koning. Ghehehe.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Macabre schreef:
    Hehehe, wat een pervert. :'D
    Awesome.



    Haha inderdaad :')

    Chaucey is btw ook wel een gaaf personage, lol, kunnen die twee geen broers, neven of 'vrienden' zijn oid? Haha.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LyraPhoenix schreef:
    Rol: Herbergier buiten het dorp.
    Naam: Ciad Morningstar
    Leeftijd: 19 en drie maanden.
    Geslacht: jongen
    Beroep: Herbergier
    Uiterlijk mét foto: Het is van de Game of thrones I know, maar dit is het enige wat ik kon vinden, sorry


    Ciad is vrij klein. Hij is 1.71 m en vrijwel gespierd. Zijn donkere kleur ogen, geven een vertrouwd gevoel af aan de mensen in het dorp. Om zijn haks draagt hij een medailon, gemaakt van metaal, waar de sleutel van de herberg in zit.
    Innerlijk: Ciad is een hard doorwerkende persoon die graag in de bossen leeft.Ciad is ook een persoon waar niet mee te spotten valt. Hij als herbergier weet wie komt en weet wie gaat, maar hij kan ook erg geliefd onder de bevolking zijn en maakt vriendelijke praatjes met de mensen. Hij is ook snel om de gasten bezig te houden.
    Geschiedenis: Ciad is opgegroeid in een klein huisje in het bos. Nadat zijn moeder op onverklaarbare wijze overleed, besloten zijn vader en hij te verhuizen naar het dorp om een nieuw leven te lijden als waard. De herberg 'De gouden gans' runt hij na de dood van zijn geliefde vader de herberg. Ciad had eerst verschrikkelijke moeite mee om het rond te krijgen, maar al snel bleek hij toch de talent te hebben.
    Mening over de koning: Denkt vrij normaal en wilt de koning.
    Extra: Ciad is een goede kok, dat hij geleerd heeft van zijn overleden vader.


    No offence, maar hij ziet er echt niet uit als negentien. Eerder 13/14 :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered