• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou trouwens eventueel ook nog wel een rol willen maken, als er veel rollen afvallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    No offence, maar hij ziet er echt niet uit als negentien. Eerder 13/14 :x


    Het gaat om het idee, kon verder geen foto meer vinden, dus toen kwam ik op deze.


    Vampire + Servant = Servamp

    -- Ow lol dacht dat dit om een andere RPG ging..

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:39 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik weet dat mijn deadline gisteren om 15uur was, maar mocht niet op internet van mijn vader omdat ik zijn laatste deeltje bijna helemaal had opgebruikt (cat)
    Nu hij weg is, weet hij het toch niet dus vandaar dat ik nu wel even tijd heb.
    Ik heb de rollen eens goed bekeken, maar ben toch van mening dat die van Father net iets beter is.
    Deels omdat het uiterlijk beter beschreven is naar mijn mening, gedetailleerder.
    Hij lijkt me de verschrikkelijkste persoon van de twee.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ik weet dat mijn deadline gisteren om 15uur was, maar mocht niet op internet van mijn vader omdat ik zijn laatste deeltje bijna helemaal had opgebruikt (cat)
    Nu hij weg is, weet hij het toch niet dus vandaar dat ik nu wel even tijd heb.
    Ik heb de rollen eens goed bekeken, maar ben toch van mening dat die van Father net iets beter is.
    Deels omdat het uiterlijk beter beschreven is naar mijn mening, gedetailleerder.
    Hij lijkt me de verschrikkelijkste persoon van de twee.

    Yes! Thank you. You will not be disappointed, ghehehe.
    Goed, nu heb ik alleen een samenvatting nodig van waar iedereen is, wat er gebeurd is en wat de onderlinge verhoudingen zijn. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd (=
    En kan ik dan iemand in het kasteel reserveren.
    De huurmoordenaar van de koning leek me leuk.
    Dan heeft hij een vrouw en man die kunnen vermoorden naar zijn zin (=


    "Rebellion's are build on hope"

    Voor zover ik weet, zit Cenred met Annabeth in de bibliotheek te praten over de toestand van het koninkrijk en haar broer.
    Eleonore is gevangengenomen door Alaric nadat hij haar dicht in de buurt van het vluchtelingenkamp had gevonden.
    Ze zitten nu ergens in een hutje in het bos, als ik me niet vergis.
    Caleb was heeft alles zien gebeuren, maar werd niet herkend als de broer van de koningin.
    Hij heeft z'n oude kledij weer aangetrokken en is nu richting het kasteel aan het rijden in de hoop dat hij Eleonore nog kan redden.

    Dat is al wat ik weet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dus de koning doet atm helemaal niks, behalve met zijn luie kont op de troon zitten?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 15:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daenerys heeft net een dealtje gesloten met zijn letterlijk gekke broertje Synon en die rwee lopen nu door de gangen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak nog een personage aan. Ik weet alleen nog niet of ik die op 't kasteel doe of in het dorp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yush ik ook. Wordt een jonge dame van adel :3 maar eerst de hond uitlaten. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe ging de oude koning trouwens om met de koningin? Als die "normaal" tegen haar deed, zal ik dat ook doen, hoewel ik op zich wat anders van plan was.

    @Ubiquitous. Ik heb in mijn rol hetvolgende geschreven "Zijn kleine broertje houdt hij scherp in de gaten, zodat hij geen verkeerde dingen doet." Ik zit er dus aan te denken om haar op te pakken (als ik haar natuurlijk kan vinden met mijn spionen, die dus kunnen falen). Wat denk jij daarvan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ik vind het prima hoor :Y) Als ik nog wat te doen hebt als ze opgepakt, that is, dus niet dat ze alleen in de kerkers weg zit te rotten en geen bezoek krijgt oid :p

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 16:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Father schreef:
    Hoe ging de oude koning trouwens om met de koningin? Als die "normaal" tegen haar deed, zal ik dat ook doen, hoewel ik op zich wat anders van plan was.

    @Ubiquitous. Ik heb in mijn rol hetvolgende geschreven "Zijn kleine broertje houdt hij scherp in de gaten, zodat hij geen verkeerde dingen doet." Ik zit er dus aan te denken om haar op te pakken (als ik haar natuurlijk kan vinden met mijn spionen, die dus kunnen falen). Wat denk jij daarvan?

    Hmm..Nu ik er zo over nadenk hebben ze in de RPG nog geen contact gehad :')
    Hoewel de koningin volgens mijn beschrijving wel bang voor hem is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Hmm..Nu ik er zo over nadenk hebben ze in de RPG nog geen contact gehad :')
    Hoewel de koningin volgens mijn beschrijving wel bang voor hem is.


    Dan kan je toch doen dat de koning op zakenreis is geweest oid? Is misschien wat makkelijker dan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.