• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ohnee wacht, ben even in de war, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geldt dat nog steeds dan?

    En verwacht niet van me dat ik alle 12 pagina's door ga lezen (ook al heb ik dat van die mannen wel gelezen),


    Aan niets denken is ook denken.

    [Cyborg -> Alecia]


    26 - 02 - '16

    Lake --> Paynez.


    Reality's overrated.

    Florentina schreef:
    Rol: Dorpeling
    Naam: Alexa Evermore
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Zangeres
    Uiterlijk mét foto:





    Alexa haar oogkleur is een mengeling tussen bruin en groen. In verschillende soorten licht lijken haar ogen soms meer bruin of meer groen te zijn. Ze is ongeveer 1.78 lang en heeft lange benen. Haar huid is licht getint. Voor een vrouw in die tijd is Alexa best gespierd, ze houdt van sporten en beoefent stiekem wat ‘mannensporten’. Het liefst zou ze ook een zwaard kunnen hanteren, maar dat zegt ze natuurlijk tegen niemand. Hoewel Alexa een vrouwelijk uiterlijk heeft, met vrouwelijke rondingen die altijd wel zichtbaar zijn, draagt ze soms juist kleding die ervoor zorgt dat ze meer een jongensachtig uiterlijk krijgt, om ervoor te zorgen dat ze niet opvalt en geen mannen aantrekt. Jurken zijn niet Alexa haar favoriete kledingstukken, maar ze is gedwongen ze te dragen. Ze draagt wel vaak jurken die niet zo lang zijn en waar ze zich wat makkelijker mee kan bewegen dan de jurken die ze van haar familie moet dragen, vaak met een korset. Alexa heeft bruin haar, dat niet heel erg lang is maar wel krullend is, haar haar is donkerbruin van kleur.

    Innerlijk: Alexa is altijd wel vrolijk, zelden zul je haar chagrijnig zien kijken. Ze geniet liever van het leven, dan dat ze overal over gaat zitten piekeren. Ze glimlacht graag naar alles en iedereen en heeft hierdoor veel vrienden, maar er zijn ook mensen die zich aan haar irriteren. Voor een grapje en avontuurtje is Alexa altijd in. Ze is een tikkeltje naïef, maar komt vaak dommer over dan dat ze in werkelijkheid is. Ze staat bekend als iemand die vaak gezien wordt op feestjes, dus denken mensen dat ze een feestbeest is, maar in werkelijkheid houdt Alexa niet van die officiële feesten. Ze moet vaak naar deze feesten omdat haar gezin / familie dit belangrijk vindt, zelf vindt ze de meeste feesten saai waardoor ze vaak met een drankje in haar hand gespot kan worden om de tijd te verdrijven. Het liefst wil Alexa het goede in iedereen zien, ook al is dat soms heel lastig. Ze houdt er niet van als mensen bevooroordeeld zijn, omdat ze vroeger en nog steeds zelf het idee heeft dat mensen te snel over haar oordelen en over haar roddelen. Van roddelen houdt Alexa niet, ze zal het daarom ook niet zo snel doen. Als er iemand is die je kunt vertrouwen met je diepste geheimen, dan is het Alexa wel, want ze vertelt nooit wat door. Alexa is vergevingsgezind maar vertrouwd mensen niet altijd even snel. Soms vindt ze het heel lastig om mensen te vertrouwen, omdat ze wel meer dan eens bedrogen is. Alexa houdt zich niet zo aan officiële regeltjes qua beleefdheid maar zorgt er wel voor dat ze haar familie haar naam niet te veel ten schande maakt. Ze doet zich soms anders voor dan dat ze eigenlijk is, zet dan een toneelstukje op, om ervoor te zorgen dat ze als een degelijk meisje overkomt.
    Geschiedenis: Alexa haar jeugd en puberteit zijn vrij soepel verlopen. Ze komt uit een hecht gezinnetje, waarin iedereen wel werkt of in ieder geval wat uitvoert. Ze heeft een grote broer waarmee ze het goed kan vinden, maar waar ze soms nog wel in conflict kan komen door verschillende opvattingen over hoe men behoort te leven. Rijk is haar gezin nooit geweest, maar ze weten altijd met humor door de wat zwaardere tijden te komen. Haar ouders willen echter wel heel graag dat hun kinderen een betere toekomst krijgen dan dat zij hebben gehad, en willen maar al te graag dat hun dochter eens een degelijke man vindt om mee te trouwen. Haar ouders willen hoger in status komen door de koning te steunen en hard te blijven werken. Al op vroege leeftijd leerde Alexa dingen van hoe het er aan toe ging aan het hof, al interesseerde het haar meestal niet zo. Ze liep vele feesten af waar vaak Koninklijke leden aanwezig waren, gedwongen door haar ouders, en vond er in eerste instantie helemaal niets aan. Ze moest zich beleefd gedragen en had een hekel aan de etiquette die er heerste op dat soort feesten. Na een aantal feesten kreeg ze de smaak echter wel te pakken, al was het niet met de gewilde uitkomst van haar ouders. Ze struinde feesten af om gewoon ordinair gratis drank te kunnen krijgen en mannen, het liefst van Koninklijke afkomst, te verleiden om ze vervolgens aan het eind van de avond te kunnen dumpen of straalbezopen achter te laten. Alexa zong al op jonge leeftijd, haar familie is vrij muzikaal en muziek is haar dus met de paplepel ingegoten. Vroeger zong ze op buurtfeesten, nu zingt ze vaak in kroegen.
    Mening over de koning: Alexa heeft geen duidelijk uitgesproken mening over de koning, ze vindt het wel een beetje een akelige man, maar haar familie heeft haar zo ingeprent dat zijn regeermethodes goed zijn, dat ze zich niet kan voorstellen dat de man door en door slecht is, zoals sommigen in en buiten het dorp haar vertellen. Stiekem staat ze helemaal niet aan de kant van de koning en wil ze het liefst vluchten naar een ver oord, maar dat kan ze gewoonweg niet vanwege haar familie en vrienden die ze dan moet achterlaten.
    Extra: Alexa kan behoorlijk wat drank op, meer dan de meeste mannen, wat niet gebruikelijk is voor vrouwen. Het is iets wat ze niet zegt, maar ook niet geheim houdt. Soms doet ze ook mee aan drankwedstrijdjes van mannen om aan geld te komen. Alexa is altijd al leergierig geweest en nieuwsgierig. Ze wil graag nieuwe dingen leren, maar gaat niet naar een school of iets dergelijks omdat haar gezin daar geen geld voor heeft en ze hen niet met nog meer geldzorgen wilt belasten. Wel werkt Alexa zo vaak mogelijk als ze kan, maar omdat ze zangers is zijn haar werkuren niet vast en neemt ze vaak een bijbaantje erbij.


    Dus, is er nog behoefte aan een personage in e rpg (vrouwelijk) ...?


    Aan niets denken is ook denken.

    Praattopic 2


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil heel graag weer meedoen, maar ik had niet echt de inspiratie voor Ciad, dus ik denk dat ik Ciad wel houd maar dan een andere baan geef, iets van herbergier of zo.


    Vampire + Servant = Servamp

    We hebben iemand nodig die de rol van koning op zich wilt nemen!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh god, ik zou bijna meedoen, alleen om een gekke koning te spelen :'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 0:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naerys schreef:
    We hebben iemand nodig die de rol van koning op zich wilt nemen!


    Zou wel willen, maar dan wordt het wel een hele jonge koning. (ik wacht nog wel of er meerdere willen)


    Vampire + Servant = Servamp

    Father schreef:
    Oh god, ik zou bijna meedoen, alleen om een gekke koning te spelen :'D

    Maar je doet het niet omdat...? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Zou wel willen, maar dan wordt het wel een hele jonge koning. (ik wacht nog wel of er meerdere willen)

    Een hele jonge gaat niet echt...Hij is al getrouwd en kan geen kinderen krijgen.
    Om eerlijk te zijn wil ik ook niet echt dat mijn personage aan pedofilie doet, ook al was er toen nog niet echt sprake van. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 0:24 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Naerys schreef:
    (...)
    Een hele jonge gaat niet echt...Hij is al getrouwd en kan geen kinderen krijgen.
    Om eerlijk te zijn wil ik ook niet echt dat mijn personage aan pedofilie doet, ook al was er toen nog niet echt sprake van. :')



    Oke dat is waar, maar ik denk dat ik Ciad gewoon een andere baan ga geven. (had er even niet over na gedacht)


    Vampire + Servant = Servamp

    Father schreef:
    Oh god, ik zou bijna meedoen, alleen om een gekke koning te spelen :'D


    Dooeeeeeeeeeeee!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered