• Heyy mensjes

    Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een probleempje: mijn haar is extreem dik.
    Van mezelf heb ik eigenlijk ook een bos krullen, maar vanwege het feit dat mijn haar zo dik en lang (15 cm onder mijn schouders) is, zakken ze altijd uit binnen 5 minuten. Ik heb al vaak de kapper om advies gevraagd (verschilldende kappers zelfs xD), en die hebb en geen flauw idee.
    -Als je het in laagjes knipt gaat mijn haar nog wijder om mijn hoofd heen staan, wat er echt totaal niet uit ziet
    -Zelfs áls de krullen blijven zitten, ziet het er niet uit want krullen staan me niet
    -Stijlen (zelf of de kapper) werkt niet, want mijn haar is daar echt te dik voor
    -Leuke tutorials van youtube werken vaak ook niet, want die worden gedaan door mensen met lang dun niet-pluizend haar xD

    Ik weiger mijn haar kort te laten knippen, ik heb het een keer gedaan en daar heb ik heel veel spijt van gehad, het werd nog veel lelijker. Als ik een normale paardenstaart doe ziet dat er ook vreemd uit omdat mijn haar dan in de paardenstaart ontploft :P

    Tegenwoordig draag ik mijn haar alstijd in een schuine vlecht, maar ik vind het zo saai. Ik gebruik de shampoo, conditioner en *random spuitflesje waarvan ik de naam niet weet* van de antipluis lijn van andrelon, maar ik heb niet het idee dat het werkt.

    Heeft iemand een advies over iets nieuws wat ik met mijn haar kan doen, wat niet teveel tijd kost? Of weet iemand wat ik met mn haar aanmoet?
    Thanks :)

    PS: sorry voor mijn extreem lange verhaal :P


    Music is life :)

    CaramelCandy schreef:
    (...)

    Hoe valt jouw haar dan? Als ik mijn haar gewoon los laat hangen gaat het heel wijd om mijn hoofd staan en ziet het er echt niet uit :P

    Bij mij ook. Alleen ben ik de enige die het lelijk vind, de rest vind het 'mooi'.


    •*• Lululu •*•

    Vraag eens aan je kapper om je haar uit te dunnen -ik ken het probleem en uitdunnen helpt toch echt wel een beetje-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    hmmm, als ik iedereen hier geloof word dat dus toch een afspraak bij de kapper binennkort xD

    Mallory schreef:
    (...)
    Bij mij ook. Alleen ben ik de enige die het lelijk vind, de rest vind het 'mooi'.


    Ja, heel veel van mijn vriendinnen vinden het ook 'mooi', maar als ik het te lang zo draag (zegmaar meer dan 4 uur) pluist het teveel en word het echt te erg (vinden mijn vriendinnen dan ook) en ik ben niet van plan mijn haar te gaan kammen bij de wc's xD


    Music is life :)

    Ik heb juist superdun haar en krullen en dat staat ook alle kant op behalve omlaag :')
    Maar nja, zoals de meesten al zeiden, uitdunnen. Maar wat is er mis met je haar in een schuine vlecht? Zou willen dat ik dat kon, haha.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb hetzelfde haar als jou, na jaren stijlen, en blijven stijlen heeft dit eindelijk effect. Alleen mijn haar is nu super kapot. :')
    Uitdunnen is de beste optie, though. Meer kan je niet echt laten doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben gezegend met veel, redelijke dik en stijl haar wat na een goede borstel beurt weer goed op zijn plek zit, dus echte haar tips heb ik niet. (Ik moet wel elke dag met crème spoeling douchen, anders is het verschrikkelijk droog.) Dan toch maar naar de kapper, die weten altijd wel veel meer. En een kapper hoeft niet eens perse zo duur te zijn, de kapper waar ik heen ga die kost 12,50 per knipbeurt geloof ik. De producten die je bij de kapper kan kopen zijn prijzig, maar wel goed. Als je echt niet zo veel geld hebt voor dat soort producten, zou ik naar winkels gaan die A-merken redelijk goedkoop verkopen.
    Bijvoorbeeld bij de action hebben ze gewoon A-merk conditioner die goedkoper is. In Groningen hebben we bijvoorbeeld ook de weg=pech, ook een winkel met goedkope A-merken.
    John Frieda producten zijn trouwens ook wel goed!


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik ben gezegend met veel, redelijke dik en stijl haar wat na een goede borstel beurt weer goed op zijn plek zit, dus echte haar tips heb ik niet. (Ik moet wel elke dag met crème spoeling douchen, anders is het verschrikkelijk droog.) Dan toch maar naar de kapper, die weten altijd wel veel meer. En een kapper hoeft niet eens perse zo duur te zijn, de kapper waar ik heen ga die kost 12,50 per knipbeurt geloof ik. De producten die je bij de kapper kan kopen zijn prijzig, maar wel goed. Als je echt niet zo veel geld hebt voor dat soort producten, zou ik naar winkels gaan die A-merken redelijk goedkoop verkopen.
    Bijvoorbeeld bij de action hebben ze gewoon A-merk conditioner die goedkoper is. In Groningen hebben we bijvoorbeeld ook de weg=pech, ook een winkel met goedkope A-merken.
    John Frieda producten zijn trouwens ook wel goed!


    God I love John Frieda..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb wel een product in de kast staan waarvan je mooiere krullen krijgt, maar je zegt dus dat je vind dat krullen je niet staan. Alleen van dit spul worden mijn krullen mooier maar ook veel platter, en dat blijft zo. Zonder dat spul staat mijn haar zowat als een rondje om mijn hoofd heen, en met dat spul heb ik ineens plat lang, maar wel krullend, haar.
    Het is wel prijzig (cat). Maar goed ik heb geen dik haar en jij wilt geen krullen, waar dit product voor bedoeld is..
    als je wel wilt weten hoe het heet dan moet je t maar zeggen dan zoek ik t ff voor je op.

    Ikzelf heb ook dik haar, het is bij mij een aantal keren flink utgedund maar nu heb ik gezegd dat ik het niet meer wil. Mijn haar is net over mijn schouders, omdat ik het korter gehad heb. Ik had ook erge pluishaar enz. wat ik gebruik is de haarlijn van Dove, de conditioner en shampoo, de naam precies geen idee maar het zijn witte flessen met een geel/gouden dop erop en ze werken perfect. IK heb ook allerlei zooi gebruikt, wat ook hielp om het te laten glanzen en minder pluizen was van de Kruidvat merk de fruit haarmasker te doen een keer per week, en van andrealon had ik een spuitflesje voor glanzend neit pluizend haar wat hielp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, ik denk dat we hetzelfde haar hebben :'D Ik heb ook lang, veel en dik haar alhoewel mijn krullen wel blijven zitten. Daarbij is mijn haar ook nog pluizig. Wat ik op dit moment doe, en wat helpt, is iedere avond conditioner door mijn haar gooien, kan wat van die andrelon krulspul op mijn natte haar en dan met nat haar slapen. 's Ochtends doe ik er mousse doorheen en olie van de bodyshop. Voor mij werkt het goed, op dit moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heel erg bedankt iedereen :)
    Van mijn moeder moet ik de kapper en extra haarproducten zelf betalen, dus dat moet allemaal nog even wachten :(
    En @spotgaai, er is niks mis met een schuine vlecht, maar het is zo saai om dat elke dag te hebben en iets anders werkt niet echt xD


    Music is life :)

    Krull schreef:
    Ik heb wel een product in de kast staan waarvan je mooiere krullen krijgt, maar je zegt dus dat je vind dat krullen je niet staan. Alleen van dit spul worden mijn krullen mooier maar ook veel platter, en dat blijft zo. Zonder dat spul staat mijn haar zowat als een rondje om mijn hoofd heen, en met dat spul heb ik ineens plat lang, maar wel krullend, haar.
    Het is wel prijzig (cat). Maar goed ik heb geen dik haar en jij wilt geen krullen, waar dit product voor bedoeld is..
    als je wel wilt weten hoe het heet dan moet je t maar zeggen dan zoek ik t ff voor je op.

    Hoe heet dat wat. Jij gebruikt? Het klinkt namelijk echt als de oplossing voor mijn weerbarstige krullenbos, ik ben nu zo wanhopig dat ik alles wel wil proberen


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    (...)
    Hoe heet dat wat. Jij gebruikt? Het klinkt namelijk echt als de oplossing voor mijn weerbarstige krullenbos, ik ben nu zo wanhopig dat ik alles wel wil proberen

    Frizz-ease van john frieda. en dan de 'curl reviver styling mouse'. Let op dat je het product voor krullen koopt, dat woord moet er ergens op staan, in plaats van voor stijl haar (cat). 'Geeft kracht en definieert krullen, terwijl het pluis in bedwang houdt en zorgt voor een mooie glans'.

    Adele schreef:
    Ik ben gezegend met veel, redelijke dik en stijl haar wat na een goede borstel beurt weer goed op zijn plek zit, dus echte haar tips heb ik niet. (Ik moet wel elke dag met crème spoeling douchen, anders is het verschrikkelijk droog.) Dan toch maar naar de kapper, die weten altijd wel veel meer. En een kapper hoeft niet eens perse zo duur te zijn, de kapper waar ik heen ga die kost 12,50 per knipbeurt geloof ik. De producten die je bij de kapper kan kopen zijn prijzig, maar wel goed. Als je echt niet zo veel geld hebt voor dat soort producten, zou ik naar winkels gaan die A-merken redelijk goedkoop verkopen.
    Bijvoorbeeld bij de action hebben ze gewoon A-merk conditioner die goedkoper is. In Groningen hebben we bijvoorbeeld ook de weg=pech, ook een winkel met goedkope A-merken.
    John Frieda producten zijn trouwens ook wel goed!

    Heeeu, waar zit die? Daar moet ik heen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CaramelCandy schreef:
    Die eerste lijkt me wel goed, ik snap alleen niet hoe je dan die gel er weer uit gaat krijgen xD
    Bij de tweede heb ik een beetje twijfels, want als ik nat haar vast draag, is het niet droog binnen 24 uur (raar maar waar xD)

    Wel heel erg bedankt voor de tips :)


    Mijn haar droogt ook héél langzaam en ik heb heel veel en heel dik haar, net zoals jou. Ik heb alleen (best erge) slag. Ik laat het altijd uitdunnen, en dat werkt bijna niet voor mijn gevoel. Ik stijl het elke dag, gewoon de stijltang op 230 graden zetten en knallen (cat)