• Heyy mensjes

    Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een probleempje: mijn haar is extreem dik.
    Van mezelf heb ik eigenlijk ook een bos krullen, maar vanwege het feit dat mijn haar zo dik en lang (15 cm onder mijn schouders) is, zakken ze altijd uit binnen 5 minuten. Ik heb al vaak de kapper om advies gevraagd (verschilldende kappers zelfs xD), en die hebb en geen flauw idee.
    -Als je het in laagjes knipt gaat mijn haar nog wijder om mijn hoofd heen staan, wat er echt totaal niet uit ziet
    -Zelfs áls de krullen blijven zitten, ziet het er niet uit want krullen staan me niet
    -Stijlen (zelf of de kapper) werkt niet, want mijn haar is daar echt te dik voor
    -Leuke tutorials van youtube werken vaak ook niet, want die worden gedaan door mensen met lang dun niet-pluizend haar xD

    Ik weiger mijn haar kort te laten knippen, ik heb het een keer gedaan en daar heb ik heel veel spijt van gehad, het werd nog veel lelijker. Als ik een normale paardenstaart doe ziet dat er ook vreemd uit omdat mijn haar dan in de paardenstaart ontploft :P

    Tegenwoordig draag ik mijn haar alstijd in een schuine vlecht, maar ik vind het zo saai. Ik gebruik de shampoo, conditioner en *random spuitflesje waarvan ik de naam niet weet* van de antipluis lijn van andrelon, maar ik heb niet het idee dat het werkt.

    Heeft iemand een advies over iets nieuws wat ik met mijn haar kan doen, wat niet teveel tijd kost? Of weet iemand wat ik met mn haar aanmoet?
    Thanks :)

    PS: sorry voor mijn extreem lange verhaal :P


    Music is life :)

    Ik heb ook dik haar, alleen volgens mij ben ik de enige die er geen last van heeft o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elke dag stijlen is slecht voor je haar, dus dat doe ik liever niet :/

    Luminoase schreef:
    Ik heb ook dik haar, alleen volgens mij ben ik de enige die er geen last van heeft o-o.


    Haha denkt t ook xD


    Music is life :)

    Je kappers hebben geen flauw idee? Naar wat voor kappers ga jij? :'D Gewoon laten uitdunnen.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Je kappers hebben geen flauw idee? Naar wat voor kappers ga jij? :'D Gewoon laten uitdunnen.


    Mijn kappers zeggen altijd dat ik zulke mooie krullen heb, dan doen ze wat peperdure zooi in mn haar, en heb ik een halfuur lang een bos krullen.... Ugh
    :p


    Music is life :)