• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Callum
    Het meisje stelt zich voor als Cariate of eigenlijk Cari en stekt haar hand uit, 'ik ben Callum' zeg ik dan vervolgens terwijl ik haar hand aanneem en schud en vervolgens weer loslaat. 'Waar was je baar opweg voor onze botsing?'


    Caritate Mansue May
    'Ik ben Callum.' zegt de jongen, Callum, en pakt mijn hand aan.
    'Waar was je naar opweg voor onze botsing?' vraagt hij vervolgens
    'Eigenlijk nergens naar. Ik kom net van buiten. En waar ging jij naartoe, Callum?' antwoordt ik


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Sorry dat het zo laat is. Ik zit om 18.00 op dansen. En school eindigd om 16.00 -.-]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand voor May?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Katherine Garcia
    Ik volg Tylers voorbeeld en pak ook een dienblad, deze vul ik met 3 broodjes, twee appels en twee glazen/pakjes drinken. 'Waar wil je gaan zitten?'

    (Lol. It would be kinda cute if Katherine and Tyler would fall in love :3)


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik glimlach lichtjes en bijt nog een stuk van mijn appel. 'Ik ben gewoon moe, sorry.' glimlach ik. Ik pak haar hand vast over de tafel en geef er een liefdevol kneepje in. Dan eet ik terug van mijn appel.

    Drew
    Wacht nog maar, denk ik in mezelf en doe haar jeans uit. ik begin haar lichaam te strelen, haar intieme plekken, door de stof heen zodat ze er nog steeds van kan genieten en druk terug mijn lippen net boven haar tepels, die door de bh bedekt worden.


    Leslie Sadler
    "Het geeft niets," zeg ik dan en eet verder van mijn eten. Ik kijk op als Jake mijn hand beet pakt en glimlach. "Ik heb eigenlijk niet zo'n trek," zeg ik dan tegen Jake en schuif mijn dienblad van me af. "Moet jij nog iets van mijn eten?"

    Mich
    komt later, ben niet in de stemming..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Traitor schreef:
    (...)

    Caritate Mansue May
    'Ik ben Callum.' zegt de jongen, Callum, en pakt mijn hand aan.
    'Waar was je naar opweg voor onze botsing?' vraagt hij vervolgens
    'Eigenlijk nergens naar. Ik kom net van buiten. En waar ging jij naartoe, Callum?' antwoordt ik


    Callum
    'Eigenlijk was ik opzoek naar mijn kamer, maar op een of andere manier ben ik er voorbij gelopen of ik heb gewoon een onvindbare kamer.' Antwoord ik, 'dus ik had mjjn zoekactie een beetje opgegeven.'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Callum
    'Eigenlijk was ik opzoek naar mijn kamer, maar op een of andere manier ben ik er voorbij gelopen of ik heb gewoon een onvindbare kamer.' Antwoord ik, 'dus ik had mjjn zoekactie een beetje opgegeven.'


    Caritate Mansue May
    'Eigenlijk was ik opzoek naar mijn kamer, maar op een of andere manier ben ik er voorbij gelopen of ik heb een gewoon onvindbare kamer'. antwoordt hij
    'Dus had ik mijn zoekactie een beetje opgegeven.'
    Ik begin te lachen.
    'Zou ik je anders helpen?' zeg ik nog lachend


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    Caritate Mansue May
    'Eigenlijk was ik opzoek naar mijn kamer, maar op een of andere manier ben ik er voorbij gelopen of ik heb een gewoon onvindbare kamer'. antwoordt hij
    'Dus had ik mijn zoekactie een beetje opgegeven.'
    Ik begin te lachen.
    'Zou ik je anders helpen?' zeg ik nog lachend


    Callum
    Lachend vraagt ze of ze misschien kan helpen, 'jawel, al zou ik anders gewoon op de gang gaanslpen, of en wilekeurige kamer binnnlopen en daar op een bed aan liggen.' Antwoord ik met een grijns, 'het is kamr numer 42'




    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Judy Faith
    Ik hoor hoe Lucas vanuit de kamer zegt dat ik wel een heel slecht humeur heb en mijn ogen staan somber. Alsof ik er iets aan kan doen? Ja. Mijn schuld. Mijn schuld dat ik nu zo ben. Eigen schuld, dikke bult. "I know, ik weet niet wat ze heeft." Eigenlijk heb ik helemaal niets meer behalve mijn tante en de medicijnen. Wanneer ik de badkamer uitloop, kijkt Casey me aan en ze fronst. Alsof er naar iets te kijken valt? "Is alles oke?" vraagt ze dan en ze klinkt haast bezorgd. Dan kijkt ook Lucas me aan en een schampere lach rolt over mijn lippen. "Nooit kan alles oke zijn, heeft niemand je dat ooit verteld?" Dan loop ik weer verder naar mijn bed. Als zij denken dat ik van plan ben om ook maar iets te zeggen, dan hebben ze het mis. De medicijnen heb ik in mijn toilettas opgeborgen, dus die zullen ze ook niet tegenkomen. Ik ga op mijn bed liggen en pak een boek uit mijn tas. In mijn oren stop ik oortjes en luister dan naar zachte muziek zonder verder nog hun kant op te kijken. Ik hoop ook dat ze niet naar mij zullen kijken, aangezien ik nog steeds lichtelijk tril.


    Casey Rose Hazel
    Ze lacht even shamper nadat ik haar vraag of alles 'oke' is. 'Nooit kan alles oke zijn, heeft niemand je dat ooit verteld?' Zegt ze dan en loopt zonder me nog een blik te geven naar haar bed, duidelijk dat ze niet van plan is nog iets te zeggen. Ik lach ook even schamper en rol mijn ogen. 'Ze hebben het jouw duidelijk te vaak gezegd.' mompel ik en zucht. 'En geloof me, ze hebben het mij nooit hoeven te vertellen, ik ben er zelf achter moeten komen.' zeg ik zacht bijna onhoorbaar. Ik kijk weer op naar het meisje Judy en zie dan dat ze haar oortjes in haar oren heeft zitten, dus ik naam aan dat ze naar muziek aan het luisteren is, en ze een boek in haar handen heeft wat ze is aan het lezen. Waarschijnlijk heeft ze dan toch niet gehoord wat ik net zei. Ik draai mijn hoofd dan maar weer richting mijn koffer en kijk daarvoor toch nog even vlug naar Lucas. Als ik dan mijn aandacht weer op mijn koffers en tassen heb gericht ga ik weer verder met uitpakken. Als snel ben ik klaar en schuif al mijn tassen onder mijn bed en ga dan op mijn bed liggen en staar even kort naar het plafon en sluit voor een seconden mijn ogen en let niet meer op Judy of Lucas. Als ik weer mijn ogen open staar ik even kort voor me uit en kijk dan naar mijn pols waar de o zo bekende armbadjes omheen zitten, en ik laat even kort mijn vingers langs ze glijden en zucht. Dit bracht alleen maar herinneringen op, slechte herineringen. Dat het ooit zo ver is gekomen, maar zo ver zal ik het nooit meer laten gaan. Ik weet maar al te goed dat het nooit 'oke' is. Maar ikk ben nu hier voor mezelf, ver van hun vandaan, van iedereen die ik ken. Een nieuw begin, een nieuwe start.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaah das waar :)]

    Tyler Parker
    'Gewoon aan een lege tafel?' stel ik voor en scan even de tafels om een lege te vinden. 'Gevonden.' glimlach ik dan en kijk naar Katherine voor ik haar voor loop naar de tafel. Ik zet mijn plateau op de tafel en ga zitten.

    Jake Sadler
    Ik druk een kus op haar hand en kijk haar aan. 'Nee heb niet zo'n honger.' zeg ik ook.
    'Wat wil je doen?' vraag ik haar dan.

    Lucas Booth
    Ze zijn nu alle 2 depri, Judy en Casey, en ik voel de stemming op me drukken. Ik zucht en loop naar de badkamer om wat water in mijn gezicht te houden, ik hoop dat de stemming verbeterd dit jaar anders zal ik ze steeds moeten proberen op te monteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jeej, Lucas zit met twee depri tieners.. Moet gezellig voor hem zijn! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ idd, wat is er wel met Judy dat ze plots depri is?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik ga dichter bij Jake zitten en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder aan. "Mm, misschien moeten we maar gewoon terug naar de kamer gaan ofzo en daar nog rustig een boekje lezen of wat dan ook."

    Judy Faith
    Mijn blik blijft gewoon op het boek gericht, maar ik merk het heus wel op dat Casey even naar me loopt te kijken. Mensen denken vaak ongezien dingen te kunnen doen, maar ze worden vaker gezien dan ze denken. Ik haal kort een hand door mijn haar en voel hoe de medicijnen hun werking gaan nemen. Fijn. Eindelijk wordt het wat rustiger in mijn hoofd. Nu concerteer ik me echt op het boek dat ik lees, de Engelenmaker van Stefan Brijs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik gaap lichtjes. 'Ik ga misschien al slapen.' zeg ik zachtjes en sta dan op waarna ik haar ook recht trek. Ik sla mijn arm om haar middel en leid haar terug naar de kamer. ik zie Alexi op haar knieen scherven of zo opruimen en zie dan dat het haar gsm is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'