• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HAHAHAAHAHAH DIE LAATSTE ZIN VAN DREW!

    Ik doe nog steeds aan musicalles en daar deden we Grease. Ik was gecast als Kenicky en toen moest ik dat ook zeggen ><

    Michelle Fox
    Een zachte zucht verlaat mijn mond en ik stop dan met lopen. Hier heb ik ook geen zin in, alleen gaan naar de kantine. Even kijk ik om me heen, mooi, niemand in de gang. Ik flits mezelf naast Drew op het bed en pak dan een koekje van hem en begin er van te eten.

    Leslie Sadler
    "Oke een jongen dus. Een ouder iemand of van onze leeftijd?" vraag ik aan haar. "En die wonde gaat er vanzelf wel weer beter eruit zien. We zullen niets aan Mayra en Tyler vertellen als je dat niet wilt." Brandon schraapt even zijn keel. "Eh, ja, ik zal niets vertellen." Dan flitst hij weg uit de kamer, geen idee waarheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk niet op als Mich naast me zit en concentreer me op de koekjes. Het zijn koekjes met die lekkere stukjes chocolade erin... hoe noem je die? American cookies? Jah dat was het.

    Alexi
    Ik kijk haar gefrustreerd aan. 'Ik weet het niet, ik weet enkel dat ik de stem herkende en het moet wel een demon zijn of heks, andere dingen zoals engelen en mensen kunnen dat niet. En zeker niet verbranden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Drew negeert me straal en ik zucht dan. "Dus nu ga je me negeren terwijl ik teruggekomen ben?" vraag ik aan hem. Ik eet nog een koekje op en ga dan languit achterover liggen op zijn bed, maar eerst ben ik wel omgedraaid zodat ik bij zijn voeten lig met mijn hoofd.

    Leslie Sadler
    "Oh nou sorry hoor," zeg ik, "ik probeer alleen maar te helpen." Ik sta op van haar bed en loop dan naar de deur toe. "Misschien heb je het je wel verbeeld, dat je het jezelf hebt aangedaan. Denk daar maar eens aan." Ik open de deur en begin dan weg te lopen. Het enige wat ik probeerde, was helpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Nee. Ik negeer je niet omdat je weg ging, ik negeer je omdat ik gewoon zei dat je belangrijker was dan eten en je werd kwaad.' zeg ik simpel en eet terug van de koekjes. 'Dus als je daarom kwaad word, doe ik goed en word eten belangrijker.'

    Jake Sadler
    Oh ow, dit gaat niet de goede kant op. 'Oke stop het alle 2. Alexi, laat het varen en Leslie... ik weet dat je het goed bedoelt maar kom nu gewoon hier.' Ik glimlach lichtjes en kijk haar warm aan.

    [Zijn al je perso's licht op hun tenen getrapt of zo o.O]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja :Y)]

    Michelle Fox
    "Zo kwam het anders niet over," zeg ik nukkig, "het kwam op mij over alsof je maar ineens begon 'omdat het maar moest'." Ik kijk naar het plafond en zucht weer een keer. "En oke, vreet je maar lekker stampesvol, dan ga ik wel naar mijn eigen bed." Ik verschijn op mijn eigen bed, ga onder de dekens liggen en draai Drew mijn rug toe.

    Leslie Sadler
    Ik kijk om naar Jake en zucht. "Ik ga wat eten in de kantine," even kijk ik naar Alexi en dan terug naar Jake. "Je mag hier blijven als je wilt. Het maakt mij niets uit." Dan loop ik alsnog de kamer uit, op weg naar de kantine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    En nu doe ik alweer wat verkeerd. Ik zucht en sta recht. Ik loop naar haar bed en ga naast haar liggen. 'Het spijt me, ik bedoelde het niet zo. Ik vind je prachtig en zou je elke seconde van de dag wel willen aanraken. je bent het belangrijkste wat er is voor me. Het spijt me zo dat ik je de verkeerde indruk gaf.' zeg ik zachtjes met een spijtige ondertoon.

    Jake S.
    Ik kijk veronschuldigend naar Alexi en loop achter Leslie aan. 'Les wacht op mij' zeg ik en haal haar in.
    Ik pak dan voorzichtig haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik draai me terug naar Drew en kijk hem aan. "Het is al goed," zeg ik dan zachtjes. "Ik vergeef je." Ik glimlach naar hem en kus hem zachtjes. "Ik dacht dat ik je kon verrassen door het aan te trekken. En toen wilde je ineens gaan eten." Ik zucht zachtjes. "Alles opgelost."

    Leslie Sadler
    Jake haalt me al snel in en ik verstrengel onze vingers als Jake mijn hand beetpakt. "Vindt je dat ik onredelijk doe?" vraag ik dan aan Jake terwijl ik doorloop met hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach en trek haar zachtjes naar me toe. 'Je hebt me verrast maar ik wilde wat wachten voor ik mijn cadeautje uitpakte.' grijns ik lichtjes en speel met de bandjes van haar topje.

    Jake Sadler
    'Volgens mij ben je gewoon wat moe.' zeg ik 'En verrast door dat gedoe met Damon.' niet echt op haar vraag antwoordend. Ik vind wel dat ze iets zachter mocht geweest zijn voor Alexi. Ze had haar al doorgedreven met dat herinner gedoe en nu met die opmerking van dat ze haar alles verbeeld...

    Alexi Parker
    Ik word gek, Leslie heeft gelijk, ik draai door. Het kan niet anders. Ik rol me op in een bolletje en sluit mijn ogen terwijl de tranen vloeien. Ze moeten me opnemen ergens, in een gesticht of zo. Ik hoor mijn gsm terug afgaan en ontgrendel hem terug. Zie je zelfs je vrienden laten je in de steek. Ik begin harder te huilen en gooi de gsm stuk tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Door de grijns op Drew z'n gezicht weet ik al waar hij heen wil gaan en hij bevestigt het door met mijn topje te spelen. "Oh, is dat zo?" vraag ik dan, "en wil je nog steeds wachten of nu je cadeautje uitpakken?"

    Leslie Sadler
    "Dat is geen antwoord op mijn vraag Jake," zeg ik dan. Ik heb hem heus wel door. "Kom op zeg...zo raar is het niet dat ik het zeg. Eerst komt ze hierheen terwijl ze weet hoeveel herinneringen hier zijn. Dan flipt ze al helemaal als ik op een bed spring. Niet eens Axton's bed en dan is ze helemaal alleen in het bos. Ze dacht aan een herinnering en misschien heeft ze onbewust zichzelf toen gebrand, zodat het misschien allemaal echter leek."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb zin om wat met katherine te doen.. maar geen zin op een plaatje te zoeken xd vul haar later wil in, wil iemand haar nu meeten?


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik knik met een grijns en speel nu met de onderkant van haar topje. 'Wil mijn cadeautje ook uitgepakt worden?' grinnik ik dan en druk terug mijn lippen in haar hals zachtjes, terwijl ik daar kleine kusjes druk.


    Jake Sadler
    'En de smsjes? Ok ze is misschien niet emotioneel stabiel nu maar ze gaat haarzelf niet van die dingen sturen. Misschien heb je gelijk dat ze niet naar hier moest komen maar het laatste wat we willen is dat ze denkt dat ze gek is en dat ze het dan ook echt word.' zeg ik voorzichtig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Heb Tyler voor je?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sounds good, waar is hij?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gewoon ergens op het terrein, weet het zelf eigenlijk niet :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik reed naar school op de motor die ik een paar jaargeleden van mijn vader had gekregen, hij had me er op leren rijden, dat was iets wat aan het begin voor veel lachen en blauwe plekken gezorgt. Eenmaal op school aangekomen glip ik een beetje voor in de rij en loop ik vervolgens door de gang opzoek naar het kamernummer dat op mijn papiertje staat. 'Tyler' zeg ik met een glimlach als ik hem op de gang zie staan, ik had mijn tas over mijn schouder en mijn koffer en motor helm in mijn hand. 'Hoe gaat het?'


    Don't be like the rest of them, darling