• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan..

    " Niall geef hem maar aan Marlottea ls dat van Lisa mag." Zegt ze en ik glimlach even. "Ze mag niets eten of drinken, geen idee hoe mje zoiets overleefd maargoed" zucht ik zacht. " eet jij maar op ik heb hem soeciaal voor jou gemaakt en dit is de lekkerste pindakaas ever" zeg ik en begin zelf weer te ten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma;

    Ik pak het dan tog maar aan nadat Niall er zelf ook 1 van genomen. Ik glimlach dankbaar ' dankje Niall' grinnik ik en trek hem even in een korte knuffel.
    'Niall , heb je zin om dalijk samen anders even wat te gaat tokkenlen? ' Zeg ik springent en iets te blij... ' Sorrie ik vind het leuk om met andere een beetje te jammen... ' Zeg ik blozendd. En grinnik daarna weer even.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'Dank je Niall' zegt ze en ik glimlach. 'Niall , heb je zin om dadelijk samen anders even wat te gaat tokkelen? ' vraagt ze blij en ik knik.. ' Sorry ik vind het leuk om met andere een beetje te jammen... ' Ik glimlach 'Tuurlijk, ik wil zo nog even naar Marlotte en mijn been moet nog schoon gemaakt worden maar daarna wil ik best wat jammen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Dus zijn we nu..? Nee ik moet het vragen. Wil je mijn.. Nou ja.. Als in, samen.." Eventjes kijk ik hem vragend aan, God, Louis met zijn gestamel. Ik frons en kijk hem vragend aan. "V-vergeet wat ik zei." Zegt hij dan waarna hij wegloopt, letterlijk. Ik bijt op mijn onderlip en haal mijn hand door mijn natte haren. Shit, goed gedaan Violet. Ik zucht en glip de meisjestent binnen. Maak je een vriend, raak je 'm al meteen terug kwijt. Ik open mijn koffer, wat zouden we vandaag gaan doen? Ik schud mijn hoofd, hopelijk niks, ik krab zachtjes op mijn wang als ik een tikkelend gevoel krijg en merk al snel dat mijn vingers nat zijn. Ik haal diep adem en laat me op mijn bedje zakken, shit, shit, nat! Ik spring terug recht met een klein gilletje en draai me richting het bedje toe. Ik haal mijn hand nog maar eens door mijn haar. Ik moet rustig worden, ik moet, rustig worden. Ik haal snel een outfit uit mijn tas en kleed me om waarna ik een extra zak grijp om daar een andere outfit in te moffelen. Ik verlaat de tent, ik geloof wel dat ik een tent gezien heb met een houten platform, ze zullen daar wel een radio hebben en anders vraag ik het wel aan iemand van de leiding waar ik er één kan halen. Ik grijp nog mijn cd met dansliedjes, gekregen van mijn dansleraar. Ik kleed me wel om in het wc-hokje. Ik knik en gooi mijn tas over mijn schouder om dan de tent uit te wandelen en mijn zonnebril op te zetten.


    The artist is the kid that survived.

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    'Dank je Niall' zegt ze en ik glimlach. 'Niall , heb je zin om dadelijk samen anders even wat te gaat tokkelen? ' vraagt ze blij en ik knik.. ' Sorry ik vind het leuk om met andere een beetje te jammen... ' Ik glimlach 'Tuurlijk, ik wil zo nog even naar Marlotte en mijn been moet nog schoon gemaakt worden maar daarna wil ik best wat jammen'


    ( hee, wat zullen we zo in ons stukje gaan schrijven? ik heb nu namelijk even een leptop tot mijn beschikbaar.. hahaha.
    zullen we zo Lisa en Mar opzoeken, of dat jij alleen gaat en Emma gaat douche ofzo? en dan daarna gaan jammen?x Ik hoor het wel xo.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Naat lisa eerst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Naat lisa eerst


    Okii geef jij maar aan waneer je dat stukje wilt doen, want we MYxLOUBEAR moet dan ook wel online zijn. x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    Ik heb gewoon even tijd nodig om te denken. Ik pak een banaan en loop daarna rechtstreeks het bos in. Ik ruk de schil er af en neem meteen een grote hap. Door mijn tempo kom ik al snel bij het strandje. Ik ga zitten en volg met mijn ogen het water tegen de stoming in. Mijn ogen beginnen te twinkelen als ik een waterval zie. Waarom had ik dat niet gezien toen ik hier met Violet was? Ach, we hadden het gezellig. Ik sta op en loop richting de waterval. Naar mate ik dichterbij kom zie ik dat er een pad is die naar achter de waterval leidt. Ik ren steeds sneller en al snel ben ik achter de waterval. Wat een prachtig gezicht dit. Na een paar minuuten staren schud ik mijn hoofd. Met mijn hand rijk ik naar het water, maar ik kom er net niet bij. Ik ga op de grond zitten en leun tegen de muur. Dit zou Violet vast mooi vinden. Ik schud mijn hoofd, waarom krijg ik haar nou niet uit mijn hoofd. Dat zou Eleanor moeten zijn. Ze is ook aardig, maar weetje... Met wie wil ik de rest van mijn leven blijven, dat is de beste vraag die ik kan verzinnen. Dan schiet me iets te binnen. Ik gris mijn mobiel uit mijn broekzak en open het internet. Ga ik dit echt doen? Ga ik serieus een vragenlijst over liefde invullen? Ben ik echt zo wanhopig? Als Violet er uitkomt dan ben ik niet zeker... Ze zal me vast niet goed genoeg vinden. Ach pech, proberen kan geen kwaad.

    Na het invullen maak ik me even klaar voor het resultaat en klik dan op verzenden. Ik kijk met mijn ogen als schoteltjes naar het beeldscherm waar opeens verschijnt: Bedankt voor het invullen van de vragenlijst, uw uitkomst zal over een paar minuten op het scherm verschijnen. Fuck, nee. Ik zucht en prop mijn mobiel weer in mijn zak. Ik heb deze vragenlijst eerst ingevuld met Eleanor. Ik sta op en eet het laatste stukje banaan op die ik blijkbaar nog had. Ik lik mijn vingers af en probeer om het water weer aan te raken. Steeds verder rijk ik, steeds verder leun ik naar voren tot ik op een gegeven moment in de waterval val.
    Ik schrik meteen maar probeer meteen allemaal bewegingen me 'levende' te houden. Met een harde plons kom ik op het water neer. Meteen denk ik: Naar de kant, naar de kant. Dus ik begin te zwemmen.
    Uiteindelijk kom ik toch bij de kant en hijg even uit. Ik schiet rechtop, mijn mobiel! Ik gris hem weer uit mijn zak en zie een zwart scherm. Ik gooi meteen hem zo ver mogelijk in het water en ga liggen. Ik probeer me wat vragen te herinneren. Een die wel aardig wat impact op me had was: Hoe vaak verschijnt ze in je gedachten? Meteen dacht ik aan Violet, wat best falend is. Nog een aantal vragen waren: Gedraag je je anders bij haar? Hoe veel waardeer je haar kleine dingen? maar vooral: Hoe voel je je (anders) bij haar?. Daar kon ik de antwoorden we bij raden, en bij alles dacht ik aan Violet. Als ik het nu niet snap dan ben ik echt blind. Ik wil het aan de ene kant niet, maar aan de andere kant wel. Ik moet het maar accepteren, ik ben verliefd op Violet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (myxloubear wil je met lisa de been van niall verschonen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sure :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik kijk om mijn horloge. Oeh, het is al redelijk laat. Ik zou vandaag Niall zijn voet nog even schoon maken en desinfecteren. Ik wandel naar de EHBO tent en pak de spulletjes om schoon te maken. Ik zie Liam ook niet meer, mooi. Niet dat ik hem niet mag -aardige jongen trouwens- maar hij is weer 'bezig'. Het beste om te herstellen. Tja, soms. Meestal rust... Maar ik zou naar Niall. Als ik de tent uitloop zie ik hem al zitten el ik loop op hem af. 'Hey Niall, is het goed als ik je been even schoonmaak?' vraag ik aan hem.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Uk glimlacj als Lisa in onze rihting kom en zwaai. :heey NIall is het goed als ik je voet even shoonmaak en ik knik. 'tuurlijk' ik doe de broek een stuk omhoog zodat ze kon doen wat ze meost doen en schuif het inmiddels lege bord een stukje opzij. 'Lisa wat gaan we vandaag doen?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'tuurlijk' zegt hij en meteen haalt hij zijn broek een stuk omhoog. 'Nou nou, niet meteen teveel van jezelf bloot geven' lach ik. 'Lisa wat gaan we vandaag doen?: vraagt hij terwijl ik een schoon en koud washandje over zijn been beweeg. 'Ik heb eerlijkgezegd echt geen flauw idee' leg ik uit. Ik pak het aparte desinfecterende doekje en waarschuw hem: 'Dit kan bijten... Denk maar aan eten waar je je tanden in kan zetten' probeer ik maar. Voorzichtig wrijf ik met het spul over zijn wond. Al redelijk snel ben ik klaar en haal ik het prikkende spul van zijn been. Nu ik er over nadenk gebruik ik eigenlijk opeens veel vage dubbelzinnige zinnen. Vaag...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Met veel geluk staat er een stereo in de tent, veel geluk. Ik had me omgekleed in het korst bijzijnde wc-hokje en trippelde om mijn tenen richting de tent waar ik mijn tas had neergegooid, met een plof laat ik met erlangs neervallen om dan mijn professionele dansschoenen eruit te halen, ja professionele, ik wil niet voor niks danseres worden. Ik ben al goed op weg, volgend jaar heb ik een studiebeurs op de Diana Meijer Dance & ShowBizz Academy! Zowat de beste dans academie in Nederland. Ik leg ze langs me neer en haal dan mijn sneakers eruit, alright. Wanneer ik ze aantrek druk ik tegelijk op 'Play' en spring recht. Nu maar hopen dat ik de choreografie nog ken. Maar eerst een opwarming natuurlijk, Ik haal een hand door mijn haar en rol me af, wervel per wervel natuurlijk, zo laag mogelijk en dan weer op, dan maak ik me zo lang mogelijk, benen uit elkaar, op de tippen van je tenen staan en druk dan je hielen weer tegen de grond. 'Denk dat je een sinaasappel perst met je hielen.' Zou mijn lerares altijd zeggen. Ik buig door mijn knieën en draai mijn voeten naar buiten, weer op je tippen, één, twee, drie, vier, vijf, neer, ik strek één been uit en buig dieper op het andere, voeten op één lijn en alle bij op de grond en op naar de andere kant, wanneer het eerste liedje gedaan is zet ik me recht en begin aan de dans.


    The artist is the kid that survived.

    Emma :

    Na dat Niall lachend is weg gegaan naar Lisa besluit ik even te gqqn douche.. Daar heb ik echt behoefte aan. Ik loop de meisjes tent in. Pak alleen even schoon ondergoed mee en 2 handoeken voor me lichaam en me haar. En me douche spulletjes.

    Ik loop naar de was ruimte. Ik pak gelijk de eerste douche. Kleed me uit en laat warme stralen op mijn lichaam kleterem. Terwel ik genietent shampoo is mijn haar spoel.
    Daarna spoel ik het uit doe nog een shampoo maskertje, en dan condishener.
    Vervolgens was ik m'n lichaam met zwitsel. En scheer mezelf even.
    Zing ondertussen mee op ' Never say never van jb ' in mijn nieuwe beats speaker.
    Even later komt down to earth... Huilend zing ik snikkend mee. Zelfs pap, vond dit mooi. Dus deed ik deze op zijn begravenis.
    Daarna komt ennie mennie , en zing ik weer mee. Ik draai de douche uit en maak nog wat gekke dans bewegingen, sla een handoek om me druppende lang bruine haar. En vervolgens nog een grote handoek om me dampende lichaam.
    Eenmaal afgedroogt kleed ik mijzelf weer aan.
    Borstel&Fhon me haar even snel.
    Ik doe daarna een paar lagen mascara op waar door er lange zwarte wimpers ontstaan. Ik doe licht wat cremekleurige oogschaduw op en een zwart dun lijntje met me eneliner.

    Vervolgens krul ik mijn haar en doe het in een staart, ik kijk tevrede naar het resultaat en stap naar buiten. Zal Niall al klaar zijn?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin