• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Niall komt naast me zitten te huilen. Ik wil hem gaan troosten maar dan komt Louis al tegen hem praten. Ik sta op en fluit even hard. 'IEDEREEN, HET IS TIJD OM TE GAAN SLAPEN! JULLIE MOGEN NOG MAXIMAAL EEN HALF UUR OPBLIJVEN MAAR DAARNA MOET IEDEREEN IN DE TENTEN ZIJN. DANKU' roep ik. Ik ga weer even op een ander bankje zitten en kijk wie er allemaal gaan slapen. EN wat die anderen gaan doen. En dat mensen niet in de verkeerde tenten gaan... etc.

    { NOG NIET ZOMAAR NAAR DE OCHTEND GAAN OKE MENSEN? :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Verdrietig staar ik in het vuur, als Marlotte dood zou gaan door haar kutziekte zou ik haar achterna gaan, dat stond vast. Wat moest ik anders doen? Ik werd gepest, mijn ouders en broer wisten het niet maar ik merkte dat mijn broer belangrijker was. Zelfs hier maakte ik ruzie met mensen. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht terwijl mijn schouders schokken, ik schrik op als ik een hand voel op mijn schouder en langzaam kijk ik op Niall, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen! Je bedoelde het alleen maar goed. Ik moet mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag' Ik snif even en schud mijn hoofd 'Ik drong door Louis, terwijl jij het niet wou. Ik had gewoon moeten stoppen. De pesters hebben gelijk ik ben gewoon een laf, zielige jank Ier' snif ik en staar weer zonder emoties naar het vuur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Geen vuur :$ Erik is daar al weg....)
    Louis Tomlinson:

    'Ik drong door Louis, terwijl jij het niet wou. Ik had gewoon moeten stoppen. De pesters hebben gelijk ik ben gewoon een laf, zielige jank Ier' zegt hij. Ik ga naast hem zitten en zeg: 'Nee! Dat ben je niet!' en ik draai zijn gezicht en kijk in zijn ogen. 'Dat. Ben. Je. Niet! Oke?' zeg ik en ik laat hem los. Ik ga wat meer onderuit zitten en zeg: 'Ik ben gewoon wat prikkelbaar vandaag... En jij drong helemaal niet door je zei het gewoon meedere keren' en ik geef hem een glimlach. Als ik echt talent had zou hij het wel vaker mogen zeggen... LOL


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik zucht als het vuur uit is en negeer wat Erik allemaal schreeuwt, ik zou zo wel gaan. Even kijken hoe ik eht met omkleden ging doen.
    Kijken of Liam niet boos was... 'Nee dat ben je niet' zegt hij als Louis naast me zit en draait mijn gezicht naar hem toe. Even verwacht ik een klap te krijgen. 'Dat ben je niet! Oke?' zegt hij en laat me los. 'k ben gewoon wat prikkelbaarvandaag, jij drong helemaal niet door je zei het gewoon meerdere keren' zegt Louis en gilmlacht. Ik glimlach zwak terug. 'Vrienden? ' vraag ik aarzelend en geef hem even een korte knuffel. 'sorry, maarre ik ga slapen. Kom je ook mee? Ik ga Marlotte even weltrusten wensen.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Vrienden? ' vraagt hij en ik krijg een redelijk ongemakkelijke knuffel. 'Vrienden? Die bestaan niet meer' *Dramatische pauze* 'Bro's!' lach ik.
    'sorry, maarre ik ga slapen. Kom je ook mee? Ik ga Marlotte even weltrusten wensen.' zegt hij. Ik denk even na, maar doe het toch niet. Waarom zou ik eigenlijk? Niet dat er iets mis is met Marlotte, maar ik ken haar amper.
    'No bro, ga jij je G-F maar ff n snogg geven yo' zeg ik tegen hem. Dat klonk best wel vaag, maar het wijkt niet veel af van mijn gewone taal... 'Laterz' zeg ik. 'Oke, dat klinkt niet, see ya later is beter' zeg ik lachend. 'Bro'! voeg ik er nog aan toe. 'Oke, misschien ben ik wat melig...' mompel ik in mezelf.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Vrienden die bestaan neit meer' ik kijk hem even met grote ogen aan. 'Bro's ' lacht hij en ik begin weer te glimlachen. 'No Bro, ga jij je GF maar ff n snogg geven yo'zegt hij en ik grinnik even. 'Laterz, oke dat klinkt niet see ya later is beter Bro' zegt hij lachend 'oke misschien ben ik wat melig' ik grinnik weer. 'Dan zie ik je zo. Onee fuck ik mag niet naar Marlotte want Lisa is haar aan het operen' zucht ik zacht. 'Naja zullen wij maar naar de tent gaan dan sms ik haar wel' Ik dacht na, hoe ging ik mezelf eigenlijk omkleden? Liggend zou niet gaan, maar staand eigenlijk ook niet. Agh ik had toch een trainingsbroek aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Erik:

    Niall komt naast me zitten te huilen. Ik wil hem gaan troosten maar dan komt Louis al tegen hem praten. Ik sta op en fluit even hard. 'IEDEREEN, HET IS TIJD OM TE GAAN SLAPEN! JULLIE MOGEN NOG MAXIMAAL EEN HALF UUR OPBLIJVEN MAAR DAARNA MOET IEDEREEN IN DE TENTEN ZIJN. DANKU' roep ik. Ik ga weer even op een ander bankje zitten en kijk wie er allemaal gaan slapen. EN wat die anderen gaan doen. En dat mensen niet in de verkeerde tenten gaan... etc.

    { NOG NIET ZOMAAR NAAR DE OCHTEND GAAN OKE MENSEN? :) }
    (hahaa sure babe.:-)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (hee girls ik was naar mijn begleider gitaar aan spellen, ik vergeet steeds jullie namen:$ btw, zeg jij MYxLOUBEAR waneer ht ochtend is? dan kan ik eventueel dat ene stukje plaatsen, had je gezien dat ik hem had verwijderd? IrishNialler, sorrie dat ik beetje doordrong over telnmmr.. ik snap het ook wel! ik heb echt respect voor hoe goed jullie allemaal kunnennschrijven(iedereen die in dit verhaal een bijdragen mee geeft! ben zelfs ookwel een betje trots dat ik jullie mag helpen.. :$ misschuen dring ik me daarom wel een beetje op.. voor mij is duidelijkheid heel belangrijk... ikhougewoonnnuuualvanjullie! hhhaha. xE.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Haha, ik zeg het wel hoor :) LOL }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Okkii xx)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    "Niks.." Zegt Louis, ik zucht wanneer Niall komt aanlopen, oh God. Hij begint zijn verontschuldigingen aan te bieden aan Louis en meteen begrijp ik dat ik me er beter buiten houd. Waarna de blonde jongen zich weer omdraait om weg te gaan, spring Louis uit zijn schild. "Niall, WACHT!" Roept hij de jongen nog na, hij kijkt nog eventjes naar me. "Eh, ik ga even naar Niall hoor." Ik knik. Ik snapte het wel, vrienden hoor je te steunen en helpen en ruzie's moeten worden opgelost. Wanneer hij achter Niall is aangelopen laat ik mezelf weer achteruit zakken, er was wel degelijk iets mis met Lou, hij zag er niet zijn blije zelve uit, God, misschien zat ik wel helemaal fout, misschien is hij eigenlijk niet zo blij, al betwijfel ik dat. Ik zucht zachtjes en zet me terug recht om dan mijn tekenblok van de grond te rapen en op te staan. Louis zal waarschijnlijk toch niet terugkomen en zachtjes zucht ik, hij was supertof, en schattig, grappig, vol enthousiasme en spirit, ik wist dat ik iemand nodig had in mijn leven zoals Louis, een beetje avontuur in mijn leven kon zeker geen kwaad. En Louis was avontuur op zich, het kon zelfs zijn middelste naam geweest zijn. Ik schud mijn hoofd, hij vond me waarschijnlijk vervelend en saai en een loser.


    The artist is the kid that survived.

    (Goedd!!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Marlotte

    Ik ontwaak uit een vage slaap. Geen droom. Geen pijn. Geen hemel. Geen hel. Ik zucht en voel mijn keel branden. Ik kijk voorzichtig om me heen en zie Lisa. 'hi.' zeg ik schor. Ik hoest een beetje en kijk haar wat dromerig aan. 'Wat is er gebeurd?' zeg ik nadat ik had gehoest. Ik ga iets rechter opzitten en zie Niall lopen. 'Niall?' zeg ik bijna schreeuwend. Ik mis hem. Ik mis hem zoveel. Ik wil dat hij hier is, me helpt. Waarom mag ik verdorie niet bij hem slapen. Ik zucht en wacht ongeduldig op antwoord van Lisa.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik kijk op als iemand mijn naam schreeuwt. 'Ik kom zo oke, ik moet heel even' zeg ik gehaast en wijzend naar Marlotte. Snel als ik kan ga ik naar Marlotte en glimlach naar Lisa. 'Ik blijf niet te lang' bweloof ik. 'Lieverd' zeg ik opgelucht en druk voorzichtig een kusje op haar wang.'Hoe voel je je? Gaat het al wat beter?' ik geef haar het flesje water naast het bed aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Dan zie ik je zo. Onee fuck ik mag niet naar Marlotte want Lisa is haar aan het operen' zucht hij zacht. 'Naja zullen wij maar naar de tent gaan dan sms ik haar wel' en ik knik. Dan schiet me iets te binnen. 'Wacht heel even hoor' en ik kijk om me heen en zie Violet staan. Ik loop even naart haar toe. 'Ja... Ik weet dus niet precies wat ik zou zeggen maaruh... Goodnight' zeg ik waarna ik glimlach. Ik bekijk haar nog eens van top tot teen. Damn, ze ziet er zo goed uit. Daar valt niet over te discuseren(sorry). Ik bijt even op mijn lip als ik bijna verdrink in haar ogen. Ze is ook zo aardig, en ze lacht zo schattig. Ze is zo lief, mooi, cool, sportief, gezellig, kortom: alles in 1. Ze wil me zelfs troosten, hoe perfect kan iemand zijn? God, wat moet ik nu doen? Ik strijk even door haar haren terwijl ik haar een glimlach geef. Ik buig naar voren om haar vervolgens een kusje op haar neus te geven en zeg dan zacht: 'Tot morgen'. Met moeite draai ik me weer om en loop ik terug. Niall is nergens te bekennen. Weet je wat... 'WIE HET LAATSTE IN DE TENT IS MOET MORGEN AFWASSEN!' roep ik. Ach, als ik dan wil slapen dan is iedereen ook al in de tent. Ik grinnik even, ja vast. Ik en slapen, succes. Ik sprint naar de tent en plof op mijn matje. 'Hoppa!' roep ik als ik op Niall wacht.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:15 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3