• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn record is ergens rond de 10.800, maar ik kan 'm niet direct vinden. Ik had toen echt heel veel geluk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb geen idee hoe tumblr werkt maar heb 't wel.

    Best veel, haha. Ik heb 210 followers, en maak zelf soms ook dingen maar ik reblog meer haha.


    They were never in fact homeless

    Mijn "recordpost" heeft 572 notes gekregen. Natuurlijk was dat geen post die ik écht grappig, leuk of goed vond, maar een stom ding dat ik maakte nadat het Eurovisie Songfestival was afgelopen en ik voor ik ging slapen nog even een dom grapje wilde maken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het meeste wat ik ooit had was iets van 5000+. Ik weet niet waar die post gebleven is en ik ga hem niet meer tussen al mijn pagina's terugzoeken :'D

    Ik vind het best veel, zeker met maar 3 followers.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eentje van mij is heeft de 102,909 notes gehaald. ;3

    http://wholves.tumblr.com/post/33307615128


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Een gifset die ik pas maakte heeft op dit moment 1,189 notes maar hij word nogsteeds gereblogd :')
    En foto van mn eigen was het meeste 303 notes.

    Ik doe niet aan tumblr, ik vind het onhandig. (':
    In plaats daarvan heb ik pinterest en daar worden mijn pins toch best vaak gerepinned, maar dat zijn gewoon random afbeeldingen van internet, ik heb daar niets zelf gemaakt ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ongeveer 1500 notes per post, en dan heb ik 230 followers.

    Ik heb gemiddeld zo'n 4500 notes per post, maar ik heb dan ook 6134 followers (':
    Mijn beste post heeft momenteel rond de 84000 notes, maar wordt nogsteeds gereblogt


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb eens een gif gemaakt en die had 30.733 notes (tot nu toe) en een gif die ik maakte van Josh Franceschi heeft iemand van me gejat en die had ook +20.000 notes


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik zit wel op Tumblr, maar ik heb geen account. Snap er helemaal niets van en het enige wat ik doe is naar One Direction gifs kijken (o.a bromance) :9~. Maar voor 3 followers vind ik dat echt veel hoor.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn meeste is 179, daar ben ik best trots op. En eentje die ik gister heb gepost heeft er nu 69 :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb 122 followers en mijn record is 6100 (;


    Travel far enough, you'll meet yourself