• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ik zoek voor Esmée nog een woonplaats.. misschien is het een leuk idee als een van jullie personages haar aanbied dat hij/zij wel een kamer vrij heeft ofzo. Als iemand dit ten minste een leuk/goed idee vindt]

    Esmée sophia Pearson
    Ik was vandaag al vrij vroeg wakker en nadat ik heb ontbeten en heb gedoucht, ben ik achter de computer gaan zitten om een korte advertentie te maken. Het is nu zomervakantie en ik heb besloten om deze vakantie te gebruiken om een kamer/appartementje te zoeken in de buurt van de school. Terwijl ik een paar kopieën print van de advertentie, trek ik de pumps aan die bij mijn outfit passen en pak mijn tas. Ik stop de uitgeprinte advertenties erin en loop vervolgens de deur uit. Het is mooi weer dus ik zet mijn zonnebril op en begin richting The Brew te lopen. Ik kom hier sinds een half jaar en zit daar regelmatig een schoolboek te lezen of mijn huiswerk te maken. Er komen daar veel studenten en misschien weet iemand nog wel een leuke kamer of appartementje waar ik kan wonen. Ik wandel erheen en binnen 5 minuten ben ik er. Ik ga naar binnen en loop naar het prikbord dat er hangt (ik verzin maar iets haha) en hang de advertentie op.

    GEZOCHT

    In verband met mijn opleiding ben ik opzoek naar een leuke kamer of een leuk appartementje in de buurt van de New York Institute of Technology.
    Heb jij of weet jij een leuke kamer of een appartementje? Neem dan contact met mij op.

    Contactgegevens:
    Telnr: 0609393489
    E-mail: E.S.Pearson@hotmail.com

    Met vriendelijke groet,

    E.S. Pearson


    De advertentie stelde niet veel voor, maar het was duidelijk wat ik zocht: namelijk een kamer of appartement. Natuurlijk heb ik wel zo mijn voorkeuren, maar die bespreek ik liever persoonlijk en ik wil ook zeker eerst kijken voordat ik meteen ja zeg. Ik weet hoe sommige studentenkamers eruit zien en daar wordt je niet altijd vrolijk van. Ik loop naar de bar en bestel daar een Caramel Frappucino, het was nu veel te warm om koffie of warme chocolademelk te drinken. Met de frappucino in mijn hand loop ik naar een tafeltje en ga zitten.

    [+ iemand voor Esmée? :p]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:22 ]

    Robyn Ferguson

    "Ik neem ontslag!" Gefrustreerd en woedend gooi ik mijn schort op de toonbank. Ik werp nog een laatste nijdige blik op mijn inmiddels ex-baas en been vervolgens de bakkerij uit. Ik had het gehad met die kerel en zijn broodjes. Altijd deed ik iets fout in zijn ogen en de enige die wel iets goed kon doen was zijn eigen dochten. Nou het kwam me de keel uit. Hij mocht maar lekker iemand anders gaan zoeken.
    Haastig liep ik in de richting van Central Park, in de hoop rustiger te worden. Inmiddels kwam het idee bij me op dat het misschien niet zo slim was geweest om zo impulsief ontslag te nemen, want ik moest de helft van de huur betalen en ik had geen idee waar ik dat geld nu vandaan moest halen. Dat maakte me alleen maar pissiger. Op één of andere manier vond ik dat dit allemaal de schuld was van mijn ex-baas. In mijn woede keek in niet goed waar ik heen liep. Toen ik een hoek omsloeg knalde ik vol tegen iemand aan. Ik was al in een slechte bui en dan dit ook nog? Mijn eerste reactie was om de persoon waar ik net tegen op was gelopen of compleet te negeren, of helemaal verrot te schelden, maar ik beheerste me. Ik kan alleen niet ontkennen dat er misschien één niet erg netjes woord uitfloepte.
    "Sorry, het spijt me. Gaat het?" Vraag ik zo beleeft als ik op kan brengen, terwijl ik kijk tegen wie, of wat, ik nu eigenlijk ben opgelopen. Ik zag dat het een jongen was, die klaarblijkelijk zijn hond aan het uitlaten was. Bij het zien van de puppy verdween een beetje van mijn woede, ik had nou eenmaal een zwak voor dieren. Dit betekende echter niet dat ik volledig gekalmeerd was, dus besloot ik mijn mond maar te houden, voordat ik iets stoms zou zeggen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:23 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    [Ik vind altijd: hoe langer hoe beter.. maar ik heb soms niet zo veel inspiratie om hele lange stukjes te typen haha]

    [Bij mij ligt het eraan, ik vind het altijd wel fijn om ook stukken van anderen te lezen om te kijken wat zij doen enzo, maar als die stukken heel lang zijn begin ik daar maar niet aan. Voor de rest vind ik langere stukken wel fijner. Ook al heb ik niet zo vaak inspiratie :') ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    mismi schreef:
    [Ik vind altijd: hoe langer hoe beter.. maar ik heb soms niet zo veel inspiratie om hele lange stukjes te typen haha]


    [Haha, agreed. Ik heb al best wel een tijdje niet meer ge-rpgt en mijn inspiratie kwam opeens eruit, waarschijnlijk is ie daarom wat langer :p Als ik stukken van anderen lees, lees ik ze ook vaker als ze wat korter zijn. Meestal heb ik de motivatie niet om een lap tekst te lezen :(]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:30 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Rochelle Leah George

    Ik vervang snel het ringetje in mijn lip door een wit steentje en kijk goedkeurend in de spiegel. Mijn bekende diamantje naast mijn oog, mijn lippiercing, mijn outfit... Perfect. Ik pak snel mijn schoudertasje van de bank en mijn sleutels, vervolgens loop ik naar de deur. Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me. Ik laat mijn sleutels in mijn tas gljiden en mijn handen glijden over mijn zwarte short. Het was mooi weer, gelukkig. Nou, laat ik de dag maar weer beginnen als elke New Yorker. Met koffie. Ik loop naar de lift en luister naar het getik van mijn zwarte Jeffrey Campbells. Ik druk op het knopje van de lift en wacht af. Ondertussen gljid mijn hand kort over de spikes van mijn hakken, maar ik schrik op door het geluid van de lift. Ik loop snel naar binnen en druk op het knopje van de begane grond. De lift gaat snel naar beneden en ik sta binnen een mum van tijd buiten. Gelukkig was het maar 5 minuutjes lopen naar The Brew, dus ik was er al snel. 'Allowa people.' grijns ik en plof op een krukje bij de bar. Ik bestel mijn vaste drankje, een caramel macchiato.


    El Diablo.

    [Wie wil Rochelle meeten?]


    El Diablo.

    [@ Mismi Jake woont alleen??]

    Jake Harper

    "Aha vandaar. Zoek je iemand?" vraagt de jongen. Ik grinnik even "Een mooie dame... Maar wie niet op deze leeftijd" Ik knipoog even. "Ik ben Drew" Ik schud de jongen zijn hand. "Jake" antwoord ik dan. De jongen beaamd dat hij me waarschijnlijk hier van kent maar dat het eventueel ook van school zou kunnen. Ik pak mijn Camera aangezien het drukker begint te worden en al snel heb ik al een paar hele mooie lachjes tevoorschijn getoverd. "Woon je in de buurt?" vraag ik dan. Mijn baas geeft me een groetelijk knikje, knipoogt en knikt naar een paar mooie dames verderop. Ik grijns breed, waardoor hij dat ook doet en daarna wegloopt. "Welke school zit je eigenlijk?" vraag ik na nog een slok genomen te hebben en houd de mensen ondertussen alle mensen in de gaten.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:40 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Iemand voor Zoella btw?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amell schreef:
    [Jake woont alleen??]

    Jake Harper

    "Aha vandaar. Zoek je iemand?" vraagt de jongen. Ik grinnik even "Een mooie dame... Maar wie niet op deze leeftijd" Ik knipoog even. "Ik ben Drew" Ik schud de jongen zijn hand. "Jake" antwoord ik dan. De jongen beaamd dat hij me waarschijnlijk hier van kent maar dat het eventueel ook van school zou kunnen. Ik pak mijn Camera aangezien het drukker begint te worden en al snel heb ik al een paar hele mooie lachjes tevoorschijn getoverd. "Woon je in de buurt?" vraag ik dan. Mijn baas geeft me een groetelijk knikje, knipoogt en knikt naar een paar mooie dames verderop. Ik grijns breed, waardoor hij dat ook doet en daarna wegloopt. "Welke school zit je eigenlijk?" vraag ik na nog een slok genomen te hebben en houd de mensen ondertussen alle mensen in de gaten.
    [oke :p leuk.. kan ie reageren op de advertentie.. dat ie ziet dat ze die heeft opgehangen ofzo.....]

    [Iemand kan naar Rochelle hoor :p Ik reageer straks, ff wat te eten maken!]


    El Diablo.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Drew Austin Whiteley
    De jongen grinnikt even. "Een mooie dame, maar wie niet op deze leeftijd," zegt hij met een knipoog. Ik lach. "Ik eigenlijk niet.. Ik ben er niet zo mee bezig in ieder geval, ik zie het wel komen, als je begrijpt wat ik bedoel."
    De jongen schudt mijn hand en stelt zich voor als Jake. "Aangenaam kennis te maken Jake." Jake leek me wel een aardige kerel. Hij pakt zijn camera en schiet een paar foto's. "Woon je in de buurt?" vraagt hij dan. Ik knik. "Ja, zo'n vijf minuutjes lopen vanaf hier. Jij dan?" Hij heeft even een onderonsje met een man, die volgens mij de eigenaar van The Brew is. "Welke school zit je eigenlijk?" vraagt hij. "Columbia University," antwoord ik. "Jij dan?" Ik neem een slok cappuccino en kijk Jake vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    "Komaan puck."zeg ik lachend ,als ik zie hoe de puppy ,zijn best doet om mee te lopen. Doordat ik niet oplette ,botste ik tegen iemand op.
    Licht geschrokken kijk ik het meisje aan ,maar zet dan meteen een schuldige blik op.
    Het meisje haar humeur leek van boos ,naar wat blijer te gaan.
    "Sorry, het spijt me. Gaat het?" vroeg het meisje beleefd en ik knikte even en glimlach dan zwak. "Het spijt me ook, ik was even niet aan het opletten." verontschuldig ik mezelf ook en keek het meisje even kort aan. Ze had rode golvende lokken en haar ogen waren donkerblauw van kleur.
    Zo nieuwsgierig als Puck was ,liep hij naar het meisje toe en begon hij haar te besnuffelen. Voordat ze nog rare dingen kon denken van mijn hond ,nam ik hem op en hiel ik hem vast. Ook omdat ik weet ,dat hij nog zou kunnen wegrennen op een ongepast moment.
    'Ik ben trouwens Blake ,aangenaam."stel ik me dan voor aan haar. Ik wist niet echt of dit wel een goed moment was om me voor te stellen of niet ,maar een gokje kon geen kwaad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Robyn Ferguson

    De jongen verschuldigde zich ook, terwijl hij me met een schuldige blik aankeek. Het voelde zo onrechtvaardig om boos te blijven op de jongen, hij kon er ook niets aan doen dat ik een rotdag had. Ik probeerde wat vrolijker over te komen en toen de puppy van de jongen me begon te besnuffelen verdween mijn woede. Wie zou nou niet smelten van zo'n schattige hond? De jongen trok de hond weer terug en ik focuste mijn blik weer op de jongen. 'Ik ben trouwens Blake, aangenaam." Stelde de jongen, Blake, zich voor. Ik bekeek hem van top tot teen, gedeeltelijk om in te schatten of ik deze jongen mijn naam toevertrouwde, en gedeeltelijk om zijn naam niet te vergeten, mocht ik hem ooit nog tegenkomen.
    Ik besloot dat het geen kwaad kon om mezelf voor te stellen. "Ik ben Robyn, aangenaam kennis te maken." Zei ik, nog steeds op een beleefde toon. Vervolgens ging ik op mijn hurken voor de hond zitten. "En wat is jou naam?" Zei ik, in een toontje waarop de meeste mensen met honden praatten. "Hij of zij bijt toch niet?" Vroeg ik onzeker, omdat ik ontzettend de behoefte had het dier over de kop te aaien en geen zin had in bloederige tandafdrukken in mijn hand.


    First things first, but not necessarily in that order