• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The Brew • Central Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sourire schreef:
    (...)

    [Ik heb Aiden voor je?]


    [oke, waar is 'ie?]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:10 ]

    Jake Harper
    Plotseling gaat mijn telefoon af. Maar als ik opneem hoor ik eigenlijk niemand. Ik bestel nog een Latté Macchiato "Hoe klein is klein?" Ik draai me om en zie het meisje naast me staan. Ik neem haar even snel in me op. "Niet groot" antwoord ik. Ik neem rustig een slokje voor ik verder praat. "Eigenlijk weet ik het niet. Ben er pas 1x geweest toen ik er net in trok. Verder niet. Alles wat ik nodig heb zit in het apartement." nu niet meer voorzichtig bekijk ik haar even. Ik vraag me af hoe ze is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempra schreef:
    (...)

    [oke, waar is 'ie?]


    [Central Park, op een bankje]

    [Dat heb ik net even verzonnen ;)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sourire schreef:
    (...)

    [Central Park, op een bankje]

    [Dat heb ik net even verzonnen ;)]


    [Is het goed als ik morgenochtend schrijf?]

    Esmée sophia Pearson
    Hij heeft net wat te drinken besteld voordat hij zich naar mij omdraait als ik wat tegen hem zeg. Hij neemt me even in zich op en antwoord dan dat het niet groot is. Hij neemt een slokje van zijn drinken en gaat dan verder "Eigenlijk weet ik het niet. Ben er pas 1x geweest toen ik er net in trok. Verder niet. Alles wat ik nodig heb zit in het appartement. Hij bekijkt me even goed zonder het te verbergen, waardoor ik me eigenlijk een beetje ongemakkelijk voel, maar laat dat niet merken. "Past er denk je een bed, een kast en een bureau in?" vraag ik dan. "Wacht even" excuseer ik me dan en ik pak mijn drinken en tas van de tafel waar ik net zat, zodat andere mensen er kunnen zitten, en neem vervolgens naast Jake plaats. De kamer die ik nu heb is ook niet super groot, maar alles past er in. "En hoe zit het met eten en douchen enzo?" vraag ik nog. Ik heb geen zin om elke keer buiten de deur te eten en daarbij kon ik redelijk goed koken dus vond ik het ook vaak zonde om veel geld uit te geven aan uiteten gaan.

    Jake Harper

    "past er een bed, een buro en een kast in? wacht even" Het meisje loopt even weg en komt later terug met haar spullen, en gaat naast me zitten. "Bed ja, kast misschien, buro denk het niet. Maar er staat een buro met een computer in de woonkamer. Eventueel kun je zelfs de eettafel gebruiken." Antwoord ik. "hoe zit het met eten en douchen?" Ik haal even kort en onopvallend mijn wenkbrouwen op. "Ik heb een keuken. En je mag de badkamer gebruiken. je moet alleen door mijn slaapkamer heen om er te komen. Oh en t toilet is daar ook helaas"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Bed ja, kast misschien, bureau denk het niet. Maar er staat een bureau met een computer in de woonkamer. Eventueel kun je zelfs de eettafel gebruiken" antwoord hij. Dat zou inderdaad wel kunnen, en anders kan ik altijd mijn huiswerk nog op school maken of hier. "Ik heb een keuken. En je mag de badkamer gebruiken. Je moet alleen door mijn slaapkamer heen om er te komen. Oh en t toilet is daar ook helaas" antwoord hij op mijn tweede vraag. Ik frons even mijn wenkbrauwen en denk na. Dat kan wel raar worden, vooral als ik eerder op moet staan. "En wat als ik dan eerder op moet staan dan jij.. wordt je er dan niet wakker van als ik door je kamer heen moet lopen om naar de wc te gaan, te douchen en om me klaar te maken?" vraag ik dan. Straks wordt ie elke keer boos als ik hem wakker maak, daar heb ik nou ook weer niet zoveel zin in. Ik bedenk me dat ik me nog helemaal niet heb voorgesteld. "Ik ben trouwens Esmée" zeg ik dan nog en ik glimlach even.

    Amber 'Ambs' McJohnson.

    Rustig loop ik het hotel uit. Al een halfjaar geleden ben ik eruit gekickt bij mijn moeder omdat we telkens ruzie hadden, uiteindelijk was ik naar een hotel gegaan, wat bleek? Had mijn moeder een kamer voor me gereserveerd, waar ik nu eigenlijk al een halfjaar 'woon'. Laatst had ze zelf geld problemen waardoor ik het van vrienden moest lenen, ik had wat geleend van Aiden en gelukkig heb ik het terugverdiend met mijn baantje als kassiére in de plaatselijke supermarkt. Met het geld op zak, in totaal vijfhonderd euro, loop ik naar Central Park, we hadden daar afgesproken. Eenmaal daar aangekomen zie ik hem al snel zitten. Vrolijk loop ik naar hem toe.
    'Aideeeeeeeen!' Gil ik vrolijk. Als ik naast hem neerplof haal ik het geld uit mijn zak.
    ‘Alsje.’ Zeg ik luchtig. ‘Zullen we zo naar The Brew gaan? Jij betaalt.’ Vraag ik waarna ik hem een knipoog geef.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 23:30 ]

    Jake Harper

    "En wat als ik dan eerder op moet staan dan jij.. wordt je er dan niet wakker van als ik door je kamer heen moet lopen om naar de wc te gaan, te douchen en om me klaar te maken?" Ik kan niet anders dan zachtjes grinniken. "Ik denk niet dat je eerder wakker word dan ik. Ik sta namelijk elke ochtend vroeg op om te sporten. Daarnaast, mocht het een keer gebeuren, Vind ik het niet erg om een dame 's ochtends vroeg door mijn kamer te zien lopen" Geef ik toe. Kan maar beter meteen laten zien hoe ik ben, anders staat ze nog voor een verrassing."Ik ben trouwens Esmée" Ik schud haar hand "Jake aangenaam"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Hij grinnikt even zachtjes voordat hij antwoord geeft. "Ik denk niet dat je eerder wakker wordt dan ik. Ik sta namelijk elke morgen vroeg op om tw sporten. Daarnaast, mocht het een keer gebeuren, vind ik het niet erg om een dame 's ochtends vroeg door mijn kamer te zien lopen." Antwoord hij. Ik tuit even mijn lippen wn knik dan. "Zit er een slot op de badkamer?" Vraag ik dan. Ik weet niet of ik wel zin heb dat ie ineena binnen komt wandelen terwijl ik onder de douche sta. "Ik ben meestal ook vrij vroeg wakker. Al helemaal nu ik werk heb voor de vakantie. Ik zal vast wel een paar keer moeten voeren in de ochtend." Antwoord ik dan. "Verder wil ik natuurlijk wel eerst even kijken naar hoe groot het nou eigenlijk is." Zeg ik nog en ik drink even van mijn frappucino.

    Jake Harper

    Esmée tuit haar lippen. "Zit er een slot op de badkamer?" Ik grijns breed "ja" antwoord ik. "Ik ben meestal ook vrij vroeg wakker. Al helemaal nu ik werk heb voor de vakantie. Ik zal vast een paar keer moeten voeren in de ochtend" Ik haal mijn schouders even op. "verder wil ik natuurlijk wel even kijken hoe groot het nou eigenlijk is" Zegt Esmée en drinkt verder van haar drinken. Ik kijk op mijn horloge. Pas 11 uur. "Je kan nu even meelopen. het is hier vijf minuten vandaan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Hij grijnst breed en een lach verschijnt op mijn gezixht. "Ja" antwoord hij. Jongens.... denk ik bij mezelf. Hij kijkt op zijn horloge. "Je kan nu even meelopen. Het is hier 5 minuten vandaan" Zegt hij. Ik knik "dat is goed. Ik heb vandaag verder niks te doen, dus kan nu wel kijken." Ik drink mijn frappucino op. "Jij werkt hier ook toch?" Vraag ik dan. "En wat is dat met foto's maken van iedereen?" Vraag ik nieuwsgierig.

    Jake Harper

    Esmée lacht ook even. "Ja dat is goed, ik heb verder toch niks te doen vandaag Dus ik kan nu wel kijken." Zegt ze. "Ik wel, ik moet werken om 1 uur." Ik stap van mijn kruk en pak mijn camera en tas. Ik houd de deur voor haar open, en als ze er doorheen is loop ik zelf ook naar buiten. "Jij werkt hier toch ook?" vraagt Esmée als ze haar frappucchino op heeft. "Ja ik werk hier, De beste Latté maker van the brew je kant navragen" zeg ik. "En wat is dat met foto's maken van iedereen?" Vraagt ze dan. "Ik doe een opleiding fotografie, En je kan echt hele mooie foto's van lachende mensen of koppels samen maken als ze het niet vermoeden. Anders is het zo geforceerd." Antwoord ik. "Ik doe er verder niks mee hoor. Het gaat alleen in mijn portfolio, mijn leraar is gek op die fotos. En als ze écht heel mooi zijn gaan ze op de website, maar dan vraag ik om toestemming"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmee Sophia Pearson
    Hij antwoord sat hij om 1 uur nog moet werken waardoor ik op mijn horloge kijk om te zien hoe laat het nu is. Het is elf uur. Als antwoors op mijn vraag of hij hier werkt anrwoors hij ja en verteld er meteen bij dat hij de beste latte maakt. Ik moet even lachen. "Ik ben niet zo van de koffie, ook niet van de latte. Ik vind het alleen lekker in een frappucino en als het te koud is daarvoor, neem ik alrijd een warme chocolademelk met slagroom." Zeg ik.

    Op mijn vraag over de foto's antwoord hij dat hij een opleiding fotografie doet en dat je de mooiste foto's krijgt als mensen het niet doorhebben. Daar kan ik hem geen ongelijk in geven, want het is waar. "Daar heb je inderdaad gelijk in. De leukste foto's zijn vaak onverwachte foto's." Zeg ik. Ik loop met hem mee richting zijn appartement. Ik durf hem niet te vragen of ie ooit foto's van mij heeft genomen terwijl ik zat te leren of huiswerk zat te maken. Volgens mij was ie meestal aan het werk als ik hem daar zag. "Ik heb best veel foto's van mezelf terwijl ik toen niet doorhad dat die gemaakt werd. De meeste foto's zijn foto's waarmee ik bezig ben een paard. Mijn vader vindt dat ik een speciale band heb met paarden en dat sie band zelfs te zien is op een foto." Vertel ik hem en ik rol met mijn ogen. Ik heb die band nog nooit op de foto's gezien zoals hij dat altijd zegt.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:05 ]

    [Is er iemand voor Drew?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."