• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The Brew • Central Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    lovehopex schreef:
    (...) Ehm, can you wait? Ik heb echt veel te doen voor school dus denk dat ik vanaaf pas online kom .. :(


    [Ik ben ook bezig met mijn huiswerk dus ben vanavond rond zevenen weer op Q.]

    Sempra schreef:
    (...)

    [eh, ik kan Amber wel naar je toe sturen?]

    Ik ga nu even posten, if you want you can meet me up :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drew Austin Whiteley

    Kayleigh knikt. "Een ijskoffie. Wat ga jij nemen?" Ik bijt nadenkend op mijn lip. "Een karamel frappuccino," antwoord ik, als ik er helemaal zeker van ben. "Dus, houd je van koffie?" vraag ik na een tijdje. Suf onderwerp Drew, heel erg suf. Ik weet niets anders te vragen. Het gesprek wat ik gister met Jake had, was toch wat makkelijker. "Woon je hier in de buurt?" vraag ik na een tijdje. Dat was al een beter onderwerp en om heel eerlijk te zijn was ik best wel trots op het feit dat ik het had verzonnen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Mijn haar sprong vrolijk rond mijn hoofd en ik telde de stappen die ik maakte. Ik was onderweg naar de Brew, ik voelde de eenzaamheid in het oude huis weer opborrelen waardoor ik gelijk wou vertrekken. Al snel was ik bij de Brew, het was om de hoek en ik kende de weg met mijn ogen dicht. De koffietent was druk en het zag er allemaal gezellig uit. Het was wel fijn, op de een of andere manier kon je nooit alleen zijn in deze buurt. 'Een cappucino graag,' zei ik tegen de jongen achter de kassa. De jonge knikte vriendelijk en ik glimlachtte even terug. Daarna draaide mijn blik naar de deur om te kijken of er nog iemand binnenkwam, om de 5 minuten zag je wel iemand snakkend naar koffie.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:21 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amber 'Ambs' McJohnson.

    Als Aiden niet antwoord zwaai ik even naar hem. ‘Ik ga alvast, zie je zo!’ Ik loop huppelend naar de Brew. Verscheidene mensen kijken me met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar ik negeer het. Ik loop de kroeg in. Ik ruik het vertrouwde luchtje van de Brew, noem me maar gek, maar als je hier dagelijks komt herken je dat luchtje echt wel. Het is een mengeling van aftershave, zoetigheid, koffie en zweet. Je zou het niet zeggen maar dat, samen, ruikt erg lekker. Ik loop naar de bar toe en ga naast een jongen zitten. ‘Cameron!’ Roep ik vrolijk, waarna ik hem een knuffel geef. Ik ken hem al lang, hij is een goede vriend van me geworden. ‘Mag ik vier donuts en een, ehm, koffie.’ Roep ik naar een barvrouw. Ik heb enorme honger. Al snel heb ik mijn donuts en later word ook de dampende koffie geserveerd. Ik draai me om naar Cameron. ‘En, nog iets interessants gebeurd?’

    Kayleigh Isabelle Hunter

    Hij bijt even op zijn lip. 'Een karamel frappuccino,' zegt hij dan.
    'Dus, houd je van koffie?' vraagt hij na een korte stilte. Ik glimlach even. Natuurlijk houd ik van koffie, waarom zou ik anders koffie hebben besteld? 'Ja, eigenlijk drink ik het best vaak,' geef ik toch maar als antwoord.
    'Woon je hier in de buurt?' vraagt hij dan. 'Ja, in een appartementencomplex hier vlakbij,' zeg ik. 'En jij?' Ik kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:31 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Blake Austin Gabriëls

    Ze grinnikte even ,om mijn slechte woordkeuze ,maar daarna was ze weer serieus.
    "En wat voor klusje mag dat dan zijn?" vroeg ze achterdochtig. "En niet om heel vervelend te klinken, maar zou ik er ook iets voor betaald krijgen?"
    "Ja tuurlijk krijg je ervoor betaald. En het is schilderen ,ik ben bezig met mijn huis op te knappen ,maar als ik alles alleen doe ,dan geraak ik echt niet ver."zeg ik met een glimlachje.
    "Als je akkoord gaat dan kunnen we een prijs afspreken."stel ik dan voor. Oké het is niet echt een baantje ,maar alleen is het soms echt saai.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Drew Austin Whiteley

    "Ja, eigenlijk drink ik het best vaak," antwoord Kayleigh. "Sorry, het was een stomme vraag ook, anders zou je hier natuurlijk niet zitten," zeg ik lachend. "Ja, in een appartementencomplex hier vlakbij," zegt ze, "En jij?" Ze kijkt me vragend aan. "Ik woon hier zo'n vijf minuten vandaan," antwoord ik glimlachend. Er komt toevallig een 'ober' langs, ik bestel snel mijn koffie en richt me daarna weer op Kayleigh. "Zit je nog op school?" vraag ik. Ze zag er uit als iemand van mijn leeftijd, maar ik kon me makkelijk vergissen en ten slotte kon het ook zijn dat ze na de middelbare school gestopt was met school.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Rustig slurp ik het romige randje van mijn cappuccino af en voel van achter dat iemand me knuffelt. Amber. Amber is al heel lang mijn vriendin, en nog een goede ook. Ze komt naast me zitten en ik moet lachen van haar verschijning. Net als mij, komt ze hier heel vaak. 'Vier donuts? Toe maar,' zeg ik en frons mijn wenkbrauwen en lach even. Al snel draait Amber zich om, haar blonde plukjes aan de zijkant van haar hoofd sieren vrolijk om haar hoofd en haar ogen zijn donker en groot. Ze ziet er altijd prachtig uit, maar ik heb Amber nooit meer gezien dan als mijn goede vriendin. Amber vraagt of er nog wat interessants is gebeurd. Ik zet mijn cappuccino neer en schud even mijn hoofd. Het was altijd het zelfde liedje, alcohol, eenzaamheid en de Brew. 'Niet echt,' zeg ik daarna en kijk haar even aan. 'Jou heb ik ook lang niet meer gezien.' Ik glimlach even naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:44 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aiden Sean West.

    Ik zie Amber voor mijn ogen zwaaien. 'Ik ga alvast, zie je zo!' zegt ze en ze huppelt naar The Brew. 'Hé!' zeg ik en ik sta snel op. 'Ik kom al!' zeg ik en ik trek een sprintje naar The Brew. Ik ontwijk een paar mensen en loop dan bij The Brew naar binnen. Ik glimlach als ik de oude vertrouwde geur ruik van The Brew. Ik keek even rond en zag verschillende mensen zitten. Oude mensen, hele jonge kinderen met hun ouders en mensen van mijn leeftijd. Ik liep naar de bar en bestel een Latté Machiato. Ik glimlach als ik hem krijg en leg het geld op de bar. Vervolgens draai ik me om en kijk even rond. Ik had mijn zusje nog niet gezien, misschien was ze wel achter. Ik zag Amber staan met Cameron en liep naar ze toe. 'Yo' zei ik en ik glimlachte even naar ze.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik liep naar de bar en zag dat er een nieuw dienblad met koffie op me stond te wachten. Ik zuchtte en streek een plukje achter mijn oor. Ik pakte het dienblad en hoorde en leuk swing liedje. Ik glimlachte en pakte een koffie. Ik draaide een pirouette voordat ik het kopje op de tafel zette voor wie hij bestemd was. Ik glimlachte even en liep toen verder om de volgende kopjes rond te brengen. Ik zette het dienblad op de bar en knikte tevreden en zette mijn armen even in mijn zij. Ik keek naar beneden toen er een minimensje tegen mijn been aanbotste omdat ze uitbundig aan het dansen was. Ze keek geschrokken naar mij en ik glimlachte. 'Sorry' kwam er snel uit. 'Geeft niet' zei ik en ik glimlachte. 'Wil je mee dansen?' vroeg ze me en ik knikte. 'Is goed' zei ik glimlachend en we begon samen uit ons dak te gaan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Al snel zag ik dat Aiden ook bij de bar arriveerde. 'Hey,' zei ik terwijl ik glimlachtte naar hem. Aiden kende ik ook al een tijdje, net als z'n zus waar ik altijd al een crush op had gehad. 'Hoe gaat het met jou?' Vroeg ik en gaf een teken dat hij kon gaan zitten. Ik keek naar Aiden die er als een model uit zag. Het was het perfecte voorbeeld voor de jongen die alle meisjes kon krijgen. Zijn lichaam was goddelijk gebouwd en zijn haar zat omhoog gestoken. Ik kon niet ontkennen dat ik nooit op hem had willen lijken. Ik pakte mijn cappuccino weer op waarna ik de laatste beetjes eruit dronk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amber 'Ambs' McJohnson.

    'Vier donuts? Toe maar,' zegt Cameron. Ik grinnik even. 'Jou heb ik ook lang niet meer gezien.' Meld hij dan. Ik knik, dat is waar. Ik had veel tijd besteed aan mijn werk, en ik vind het lekker om weer 's een keertje wat te bestellen, in plaats van bestellingen ophalen. 'Yo.' Geschrokken draai ik me om. “Aid-” ik kan me er nog net van weerhouden om niet keihard 'Aids' te gaan roepen. “-en. Aiden.” Glimlachend kijk ik hem aan waarna ik ook hem een knuffel geeft. “Je wilt vast wel wat drinken, oke ik betaal.” Ratel ik. Ik laat mijn blik even over Cameron gaan, hij heeft al drinken. “Twee frappuchino's graag.” Al snel worden die geleverd en geef ik er eentje aan Aiden. “Here you go.”

    Jake Harper

    "Ik ben niet zo van de koffie, ook niet van de latte. Ik vind het alleen lekker in een frappucino en als het te koud is daarvoor, neem ik alrijd een warme chocolademelk met slagroom." Zegt Esmée lachend. "Ook lekker, maar als je míjn latté proeft ben je om" zeg ik grijnzend. Esmée beaamd dat ze leukste en mooiste foto's onverwacht genomen word, waarbij ik weer knik. "Ik heb best veel foto's van mezelf terwijl ik toen niet doorhad dat die gemaakt werd. De meeste foto's zijn foto's waarmee ik bezig ben een paard. Mijn vader vindt dat ik een speciale band heb met paarden en dat die band zelfs te zien is op een foto." Ik knik even. "Dat kan heel goed, Emoties en banden zijn vaak heel goed te zien op foto's. Ik heb een keer een foto gemaakt van een koppel, ze waren naar elkaar aan het lachen maar je ziet gewoon dat het niet goed tussen hen ging. Niet veel later waren ze ook uit elkaar. Toen mijn leraar die foto zag ging hij uit zijn dak"

    Ondertussen loop ik naar het appartementen complex. Ik open de deur met mijn sleutel. Weer houd ik de deur voor haar open. Met de lift gaan we naar de vijfde en laatste verdieping. Vanaf daar is het een paar stappen. Ik open mijn appartement met de sleutel en loop naar binnen. Loop het kleine gangetje met twee stappen door, naar mijn ruime, lichte en schone appartement. Ik ben dan wel een man maar ik woon liever schoon. Dus ik houd het ook schoon en netjes. "Nou, welkom in mijn appartement" zeg ik. Ondertussen kijk ik het plafond rond. Waar was dat luik ookalweer?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Sorry, het was een stomme vraag ook, anders zou je hier natuurlijk niet zitten,' zegt Drew lachend. ik lach even mee.
    'Ik woon zo'n vijf minuten hier vandaan,' geeft hij antwoord op mijn vraag. Ik knik weer even. Hij bestelt koffie en vraagt dan: 'Zit je nog op school?' Ik schudt mijn hoofd. 'Nee, ik werk bij een modebedrijf hier in de buurt,' zeg ik. Vandaag heb ik een vrije dag, dus hoef ik niet te werken. 'En zit jij nog op school?' vraag ik dan maar terug. Hij ziet er niet uit alsof hij nog op school zit, iets ouder misschien.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Esmée Sophia Pearson
    "Ook lekker, maar als je mijn latté proeft ben je om" zegt hij nog grijnzend. "Ik zal het een keer proberen dan als je werkt en ik iets kom halen" zeg ik dan nog. Hij zegt dat het heel goed kan en dat emoties en banden heel goed te zien zijn op foto's. Al moet ik zeggen dat ik dat op mijn foto's zelf niet zie. Hij verteld nog iets over een foto dat hij van een koppel had gemaakt.

    Ik volg hem naar een appartementencomplex. Hij opent een deur met zijn sleutel en houd die voor me open dus loop ik naar binnen. We lopen naar de lift en gaan de 5e verdieping, wat tevens ook de hoogste verdieping is. Daar opent hij nog een deur en loop ik hem achterna zijn appartement in. Het is hier vrij ruim, licht en netjes. "Nou, welkom in mijn appartement" zegt hij dan en dan begint hij het plafond af te speuren. Ik loop door naar de woonkamer en kan ook meteen de keuken zien die er goed uitziet. "De keuken is in ieder geval een plus en het is ook niet te ver weg van mijn school" zeg ik dan en ik loop weer terug naar hem.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 19:02 ]