• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [jake en esmee lopen net the brew uit om te kijken naar zijn appartement haha]

    manonlarissa schreef:
    [Is er iemand voor Drew?]


    [Hij kan biij Aiden en Amber gaan zitten, ze zitten en het park op een bankje.]

    [Ik stuur hem wel naar Amber en Aiden!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kayleigh Isabelle Hunter ll Outfit

    Ik loop rustig naar de uitgang van het appartementengebouw waar ik woon. Als ik buiten ben, hoor ik meteen al de drukte van New York. Overal auto's en mensen. Het gebouw waar ik dus woon is vlak bij Central Park, dus ook vlakbij The Brew. Dat is dus mijn favoriete koffietentje waar ik best wel vaak kom. Snel loop ik door naar The Brew, het is tegenover Central Park. Als ik binnenkom, is het best vol. Ook al is het niet zo bekend. Ik ga snel aan een leeg tafeltje zitten en bestel een koffie.

    {Is er misschien iemand die bij Kayleigh kan gaan zitten?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Drew Austin Whiteley

    "Kom maar Sheba!" Ik klop op mijn bovenbenen en Sheba komt er aan gerend. Hij gaat zitten en laat me zijn halsband om doen. Hij weet altijd precies wanneer hij uitgelaten moet worden. Ik loop met Sheba het appartementencomplex en loop meteen door naar Central Park. Ik houd van Central Park, vooral in de zomer. Sheba begint wat enthousiaster te lopen wanneer Central Park in zicht komt. Sheba houdt er altijd van op de eekhoorntjes te jagen die in het park rondlopen, daarom laat ik Sheba vrijwel nooit meer los. Ik glimlach vriendelijk naar wat voorbijgangers en tegen een paar zeg ik 'hallo'. Ik zie vlakbij een bankje waar een jongen en een meisje op zitten, een eekhoorntje lopen. Sheba had hem al eerder door dan ik had en daardoor kon ik me niet voorbereiden op de kracht die Sheba zou uitoefenen op de riem. Voordat ik het weet glijdt de riem door mijn handen en rent Sheba als een malle achter het beestje aan. Ik doe een poging achter hem aan te rennen, maar ten hoogte van het bankje waar de twee mensen op zaten, stopte ik. "Hij komt vast wel weer terug," zeg ik zuchtend, "hoop ik."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ik kan Drew anders ook wel naar Kayleigh sturen?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    manonlarissa schreef:
    [Ik kan Drew anders ook wel naar Kayleigh sturen?]


    {ik vind het goed (:}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Drew Austin Whiteley

    Ik zucht nog een keer en liep toen verder. Af en toe roep ik Sheba een paar keer. Meestal komt hij wel als je hem roept. Dat is dit keer gelukkig ook zo. Als Sheba er aan komt rennen, pak ik hem meteen vast bij zijn riem en loop ik met hem terug naar mijn appartement. Ik laat Sheba snel binnen en loop daarna weer naar buiten.
    Zonder het zelf door te hebben, loop ik vrijwel direct naar the Brew. Ik denk dat het een soort automatische is geworden. Als ik binnen kom zie ik dat het druk is. Alle tafels zijn bezet en ook op elke barkruk zit iemand. Ik zucht en kijk de ruimte rond. Misschien zou ik kunnen vragen of ik bij iemand kan zitten, wat zou mijn therapeut dan trots zijn. Ik glimlach even. De ruimte scannend, valt mijn blik op een meisje die alleen aan een tafeltje zit. Ze ziet er wel aardig uit. Ik loop naar haar tafeltje toe en haal diep adem. Ik vind het eigenlijk echt doodeng om te vragen, maar het is voor mijn eigen best wil, anders kom ik tenslotte nooit van mijn angst af. "Hallo," begin ik, "Vind je het erg als ik hier kom zitten? Alle tafeltjes zijn al bezet namelijk." Ik glimlach vriendelijk naar het meisje en wacht haar antwoord af.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kan ik zo iemand meeten? Moet eerst even werkstuk afmaken!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kayleigh Isabelle Hunter

    Ik zit nog steeds op mijn koffie te wachten als er een jongen bij mijn tafel komt staan.
    'Hallo,' zegt hij, waardoor ik op kijk. 'Vind je het erg als ik hier kom zitten? Alle tafeltjes zijn al bezet namelijk.' Ik kijk even om me heen, en, inderdaad alle tafels zijn bezet. Dan had ik nog het geluk om een tafeltje te bemachtigen.
    Ik kijk de jongen weer aan. 'Ja hoor,' antwoord ik met een vriendelijke glimlach. De jongen ziet er aardig uit. Wacht eens, ik weet zijn naam niet eens. 'Ik ben Kayleigh,' stel ik mezelf dan voor.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:43 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    lovehopex schreef:
    Kan ik zo iemand meeten? Moet eerst even werkstuk afmaken!


    [eh, ik kan Amber wel naar je toe sturen?]

    Drew Austin Whiteley

    Het meisje kijkt op en kijkt even om zich heen. "Ja hoor," zegt ze dan glimlachend. "Dankjewel," zeg ik, terwijl ik ga zitten. "Ik ben Kayleigh," stelt ze zichzelf voor. "Ik ben Drew," stel ik mezelf ook voor, ik glimlach er even bij. Ik ben best trots op mezelf. Ik heb in een korte tijd nu al twee mensen ontmoet, iets wat ik nooit aangedurfd zou hebben. Die therapie werkte dus echt. In het begin had ik er altijd een hard hoofd in gehad. Ik geloofde niet dat het echt nut zou hebben. "Heb je al koffie besteld?" vraag ik. Ik zat al te bedenken wat ik nu eens zal gaan bestellen. De karamel frappuccino had mijn voorkeur, ik had wel zin in iets kouds en zoets.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kayleigh Isabelle Hunter

    Hij gaat zitten. 'Ik ben Drew,' stelt hij zich voor. Ik knik even. 'Heb je al koffie besteld?' vraagt hij dan. Ik knik. 'Een ijskoffie. Wat ga jij nemen?' vraag ik. Het is misschien een best saai onderwerp, maar ik ken hem nog maar net. Dus ik weet ook niet waar hij allemaal in geïnteresseerd is. En nu weet ik dus geen goed gespreksonderwerp, want ik weet niet waar hij graag over praat. En je kan over dit onderwerp met iedereen in The Brew praten, want het is een koffietent.
    En mijn koffie is dus nog steeds niet klaar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Sempra schreef:
    (...)

    [eh, ik kan Amber wel naar je toe sturen?]
    Ehm, can you wait? Ik heb echt veel te doen voor school dus denk dat ik vanaaf pas online kom .. :(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Robyn Ferguson

    Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Die jongen moest echt leren hoe hij dingen beter kon formuleren. Ik grinnikte even, maar werd daarna weer serieus. "En wat voor klusje mag dat dan zijn?" Vroeg ik, een beetje achterdochtig na zijn eerdere formulering. "En niet om heel vervelend te klinken, maar zou ik er ook iets voor betaald krijgen?" Als dat niet het geval was, had ik nog steeds het probleem van geen inkomen en loeiende ruzie met mijn zusje. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en keek Blake hoopvol aan. Hij was op dit moment mijn laatste hoop en dat was ook wel te zien in mijn blik.


    First things first, but not necessarily in that order