• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Aangenaam kennis te maken Jake" Ik knik even naar de jongen. "Ik woon hier zo ongeveer vijf minuutjes vandaan" Ik knik nogmaals. "Colombia university" zegt hij "En jij dan" Ik knik even. "Zo eentje met Fotografie als een van de hoofd vakken. Het eindigt met school of arts ofzo. Ik ben niet zo goed met namen" geef ik toe. Ik zie verderop een meisje iets op het prikbord hangen. Met mijn hoofd licht schuin kijk ik er nieuwsgierig naar. Zo maar even gaan bekijken wat ze heeft opgehangen. "Wat studeer je?" vraag ik aan de jongen. Ik wil hem niet zomaar afwimpelen, hij lijkt me een jongen die al niet zo veel praat. Maar vanuit mijn ooghoek blijf ik af en toe nieuwschierig naar het blaadje of naar het meisje kijken. Ik neem nog een slokje van mijn Latté en kijk de jongen even nieuwschierig aan. "De mijne overduidelijk fotografie" ik grinnik even. Kan er niks aan doen, ben er nou eenmaal dol op.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée sophia Pearson
    Ik kijk even om me heen naar de mensen die hier allemaal zitten. Sommige zijn ijverig aan het werk achter hun laptop, de ander staart diep in gedachte een beetje voor zich uit en sommige mensen zijn gezellig met elkaar aan het praten. Mijn blik blijft even hangen bij twee jongens die met elkaar in gesprek zijn, waarvan er een een fototoestel in zijn handen heeft waar hij af en toe foto's mee maakt van de mensen die hier zitten. Ik herken hem ook van hier, aangezien hij hier werkt en mij al een aantal keer heeft geholpen. Ik frons even kort mijn wenkbrauwen als ik bedenk dat ie misschien ook een foto van mij heeft gemaakt. Ik vind het persoonlijk nogal raar als mensen zomaar foto's gaan maken van onbekende en vind het zelf ook niet zo leuk, aangezien je nooit weet wat er met die foto's gebeurd. Ik bedenk me dat ik de hele ochtend nog niet op mijn telefoon heb gekeken en pak hem uit mijn tas. Ik zie dat ik een gemiste oproep heb, maar het nummer is mij niet bekend. Ik bel het nummer terug en krijg een vrouw aan de telefoon. Ze legt uit dat ze via een kennis mijn telefoonnummer heeft gehad omdat ik haar paard zadelmak had gemaakt en had doorgereden. Ze heeft te horen gekregen dat ik nu in New York studeer en omdat ze er net buiten woont, dacht ze dat ze mij wel kon bellen om te vragen of ik nog werk zocht voor de vakantie. Ze verteld dat ze een paar springpaarden heeft staan die getraind moeten worden en biedt mij een baan aan. Ik twijfel even of ik deze wel aan zal nemen, want mijn studie gaat straks gewoon weer beginnen. Omdat ik het paardrijden toch wel mis en omdat ik geld nodig heb voor meubels in mijn eventuele nieuwe appartement (als ik die vind), besluit ik de baan aan te nemen. Na haar adres te hebben opgeschreven en gedag te hebben gezegd hang ik op. Ik open facebook en bekijk even de nieuwe berichten. Er is niet veel bijzonders aan de gang bij mijn vrienden zo te zien. De meeste zijn nu op vakantie. Ik neem een slok van mijn koude frappucino en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Dat dit zo lekker kan zijn.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:20 ]

    (men pc deed raar dus ga nu verder op me tel.)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Drew Austin Whiteley
    "Zo eentje met fotografie als een van de hoofdvakken. Het eindigt met school arts ofzo. Ik ben niet zo goed met namen," zegt Jake. "Zelfs niet van je eigen school?" vraag ik lachend. "Wat studeer je?" vraagt hij. "Rechten," antwoord ik. "Zo te horen ben jij een creatief type, of heb ik dat fout?" vraag ik aan Jake. Ik kijk even achter me, naar hetgeen waar Jake de hele tijd naar kijkt. Het enige wat ik zie is het prikbord wat aan de muur hangt. Misschien keek hij daar ook wel naar. "Je mag wel even kijken hoor," zeg ik tegen Jake, terwijl ik naar het prikbord knik. Ik drink mijn cappuccino op en kijk Jake weer aan.

    [Jake mag wel even gaan kijken hoor, ik moet toch gaan, dus dan kan ik het mooi afsluiten straks haha]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Aangezien Puck rustig was ,zette ik hem terug op de grond ,waar hij liever is en hij ging braafjes zitten.
    "Ik ben Robyn, aangenaam kennis te maken." stelde het meisje zich op een beleefde manier voor en ik glimlach even.
    Vervolgens ging ze hurkend voor Puck zitten die erg blij leek te zijn van de aandacht.
    "En wat is jou naam?" vroeg ze op zo'n typische toon ,waardoor ik even moet grinniken. Puck ,blaft even alsof hij zijn naam wilt zeggen.
    "Hij of zij bijt toch niet?" vroeg ze me dan onzeker en ik schudde mijn hoofd. "Nee ,hij bijt niet en zijn naam is Puck."glimlach ik.
    Puck steekt zijn pootje uit alsof hij haar hand wilde schudden en ik glimlach even ,omdat hij toch zo'n grappige hond is.
    Het humeur van Robyn leek weer beter te zijn dan op het moment dat ik tegen haar aan botste. Ergens was ik best wel benieuwd ,waarom ze er zo boos uitzag,maar ik vroeg het niet omdat het anders wat onbeleefd zou zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {iemand voor Kayleigh?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    {iemand voor Kayleigh?}
    [Volgens mij zoekt Malino met Rochelle nog iemand :p.. je kan haar post opzoeken en daar op reageren ;)

    post staat op de vorige pagina]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:33 ]

    Jake Harper

    Drew kijkt even om. "je mag wel even kijken hoor" Ik grinnik even. "Thanks. Ik spreek je later wel even" Ik hang mijn Camera om mijn nek, drink mijn Latté op en loop naar het prikbord. Er hangt een advertentie dat het meisje een woonruimte zoekt. Ik grijns even en schud mijn hoofd. Dat is wel heel slecht Jake, zelfs voor jou. Ik kijk nogmaals naar het briefje. Dan ga ik weer aan de bar zitten. Doen? niet doen? Ik heb wel een raar zolder opslag kamertje ding? Ik besluit haar een berichtje te sturen "Ik heb een klein zolderkamertje of bedbank? - Jake Harper


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Drew Austin Whiteley

    "Inderdaad, ik spreek je wel weer." Ik betaal voor mijn cappuccino en loop The Brew uit. Het is buiten nog lekker warm. Op een rustig tempo loop ik naar mijn huis. Misschien zou ik nog even een film kijken. Mijn ouders waren waarschijnlijk toch niet thuis. Dat waren ze bijna nooit. Niet dat ik dat heel erg vond, in tegendeel zelfs, ik vond het wel fijn. Dan had ik in ieder geval geen gezeur aan mijn hoofd. Even rust. Na een kleine tien minuten kom ik thuis aan. Ik besef me dat ik wel heel langzaam heb gelopen, gezien ik er nu bijna het dubbele aantal minuten over heb gedaan. Ik geef Sheba een aai over zijn kop als ik binnen komen plof meteen op de bank neer. Met de afstandsbediening zet ik de grote televisie aan en zap ik door de kanalen, tot ik wat leuks heb gevonden.

    [Ik ga, bye iedereen!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoella "Zoë" Niamh West || Outfit

    Nadat ik een paar kopjes en bordjes op mijn dienblad had staan wou ik naar de bar lopen. Kort nadat ik een paar stappen naar de bar had gezet voelde ik dat ik de grond hard raakte. Ik keek even moeilijk en stond snel op. Ik keek gelijk naar een grijnzende jongen. Gelijk betrok mijn gezicht. De leider van een andere crew waar wij vaak tegen battelen. Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Joey, ga iemand anders vervelen wil je.' zei ik. Je kon het opvatten als een vraag, maar dat was het zeker niet. Ik raapte snel de kapotte kopjes op en zag en voelde dat mijn knie aardig pijn deed. 'Het spijt me verschikkelijk, Zoë' zei hij slijmend. Ik deed net of ik moest overgeven. 'Donder op, Joey' zei ik en ik liep naar de bar. Ik voelde veel ogen op mij branden, maar probeerde er niet veel aandacht aan te besteden. Ik hoorde hoe hij achter me aan liep. 'Joey, als je nu niet gauw opdonderd-' zei ik maar voordat ik mijn zin af kon maken zei hij: 'Wat? Dan wat? Haal je je broer erbij?' zei hij met een verschrikkelijke grijns op zijn gezicht. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen, daar heb ik em niet bij nodig'zei ik en ik keek hem boos aan. Ik gooide de kapotte kopjes weg en zette degene die heel waren onder de bar. Ik pakte een stoffer en blik en wou achter de bar vandaan lopen, maar Joey stond voor me. Ik keek hem aan en omdat hij veel groter dan mij was moest ik aardig hoog omhoog kijken. 'Mag ik er langs?' zei ik terwijl ik er langs probeerde te komen, maar hij liet me er niet langs. Normaal zou hij alleen een knietje in zijn kruis hebben gehad, maar omdat ik op mijn werk ben houd ik me in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée sophia Pearson
    Niet lang nadat ik heb opgehangen, krijg een berichtje op mijn telefoon. Ook dit nummer is weer onbekend. Ik open het berichtje. "Ik heb een klein zolderkamertje of bedbank? - Jake Harper. Ik frons even met een wenkbrauw. Een klein zolderkamertje of een bedbank? Naja.. ik kan altijd kijken wat dat zolderkamertje inhoud en hoe groot het is en of er bed, kast en bureau in past. Ik begin aan het typen van een antwoord, als ik bedenk dat ik net pas de eerste advertentie heb opgehangen hier binnen. Ik kijk even om me heen en besluit het nummer dan te bellen terwijl ik de mensen in de gaten blijf houden. De jongen met fototoestel is inmiddels aan de bar gaan zitten. Al snel hoor in de beltoon, een teken dat de telefoon over gaat, en kijk goed om me heen. Er is nu niemand aan het bellen en niet veel later zie ik dat de jongen aan de bar met het fototoestel zijn telefoon op neemt. Ik sta op en loop naar hem toe terwijl ik weer ophang. "Hoe klein is 'klein?" vraag ik dan.

    Robyn Ferguson

    "Aangenaam kennis te maken met je, Puck." Zei ik, en ik schudde grinnikend de poot die de hond had uitgestoken. Ik stond weer op en keek de jongen aan. Eigenlijk wilde ik hem een vraag stellen, maar ik twijfelde of het daar nu wel het moment voor was. Na enkele momenten twijfelen, besloot ik het toch maar te vragen. "
    Ik snap dat dit raar kan overkomen, maar het antwoord op deze vraag zou wel eens mijn leven kunnen redden. Weet jij toevallig baan voor mij?" Er zat een spoortje hoop in m'n stem. Ik kon de reactie van mijn zusje haast al horen als ze hoorde dat ik ontslag had genomen en waarschijnlijk zou ze me ons appartement uitzetten. Ik had er totaal geen behoefte aan om straat te leven en te moeten bedelen voor mijn eten, dus wildvreemden vragen die ik pas net had ontmoet of ze toevallig een baan hadden voor me, was mijn laatste optie.


    First things first, but not necessarily in that order

    [ iemand voor Amber? ]

    Blake Austin Gabriëls

    "Aangenaam kennis te maken met je, Puck." zei ze en schudde grinnikend zijn pootje.
    Ze stond weer op en keek me even aan. " Ik snap dat dit raar kan overkomen, maar het antwoord op deze vraag zou wel eens mijn leven kunnen redden. Weet jij toevallig baan voor mij?" vroeg ze me dan plots. Dit was een erg onverwachte vraag. Zelf had ik geen werk ,omdat ik het de druk had ,maar ik had ook geen idee waar ze nog werknemers nodig hadden.
    "Nee ,het spuit me ,maar ik heb geen idee."zeg ik ,maar kwam dan plots op een idee. "Maar misschien heb ik wat anders ,waarmee je geld kunt verdienen ,als je veel tijd hebt en niet bang bent om je handen vuil te maken. "zeg ik dan ,nu ik erover nadacht ,kon dit heel erg verkeerd over komen.
    "Ik bedoel als een soort van klusje."verbeter ik mezelf. Ik kon mezelf wel voor mijn voorhoofd slaan.
    Ik bedoelde met het klusje ,me helpen met het schilderen van mijn huis en niet dat andere ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempra schreef:
    [ iemand voor Amber? ]


    [Ik heb Aiden voor je?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †