• Ik wil het heel even melden en waarschijnlijk nog 6 examens van het vwo gejat...

    http://f.cl.ly/items/0L1d2q3T2q3z3h2e3U2t/image.png

    De onnozele die het heeft gedaan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    :O


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik hoop dat het morgen gewoon doorgaat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ja ik zag nog geen topic maar ik wilde het gewoon even melden ook al heb ik geen examens meer...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jeetje wat erg...


    Life is hard and then we die

    Ja, ik hoorde het ook. Flink balen dit. Ik moet dat examen dus morgen gaan maken en ik weet echt niet waar ik aan toe ben. Volgens het eindexamenjournaal van 3fm, is het de bedoeling dat we gewoon naar school gaan, maar ik weet dus niet of we hem nu wel moeten gaan maken of niet...
    Ik hoop echt niet dat het uitgesteld wordt. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat hoop ik ook niet voor de mensen die examen hebben! ):


    It's never gonna happen, Guys.

    Parachutes schreef:
    Ja, ik hoorde het ook. Flink balen dit. Ik moet dat examen dus morgen gaan maken en ik weet echt niet waar ik aan toe ben. Volgens het eindexamenjournaal van 3fm, is het de bedoeling dat we gewoon naar school gaan, maar ik weet dus niet of we hem nu wel moeten gaan maken of niet...
    Ik hoop echt niet dat het uitgesteld wordt. T.T

    Ik moet 'm ook nog maken, echt kut dit. Maar ze 'streven ernaar' dat we het morgen gewoon kunnen maken, ik hoop dat dat lukt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    3fm tweette daarnet dat we morgen sowieso het examen krijgen. Ze hadden gebeld met de directeur van het college van examens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    3fm tweette daarnet dat we morgen sowieso het examen krijgen. Ze hadden gebeld met de directeur van het college van examens.



    Ik ben nog nooit zo blij geweest met een examen :W Ik zag het al helemaal voor me dat we 'm volgende week dinsdag moesten maken, de dag van ons gala.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)



    Ik ben nog nooit zo blij geweest met een examen :W Ik zag het al helemaal voor me dat we 'm volgende week dinsdag moesten maken, de dag van ons gala.


    Op de één of andere manier geloof ik het pas als ik morgen dat examen op mijn tafel heb liggen. XD
    Ik zag het al voor me dat ik het op 17 juni zou krijgen, in het tweede tijdvak, op de dag na Pinkpop. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Die jongen heeft een persoonlijlheidsstoornis. Ik heb ooit een vergelijkbare brief gezien met dit soort uitspraken. Hij denkt dat hij een wereldverbeteraar is, maar hij blaast de boel alleen op. En het aller sufste is dat hij te laf is om zijn naam eronder te zetten. SHRIMP.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Die jongen heeft een persoonlijlheidsstoornis. Ik heb ooit een vergelijkbare brief gezien met dit soort uitspraken. Hij denkt dat hij een wereldverbeteraar is, maar hij blaast de boel alleen op. En het aller sufste is dat hij te laf is om zijn naam eronder te zetten. SHRIMP.



    Ja dat wist ik niet maar alsnog een beetje achterlijke actie...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vandaag om 10:00 wordt er een besluit genomen: of ze vanmiddag een vervangd examen wordt gegeven of dat het examen wordt verplaatst. Aldus de Telegraaf.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Vandaag om 10:00 wordt er een besluit genomen: of ze vanmiddag een vervangd examen wordt gegeven of dat het examen wordt verplaatst. Aldus de Telegraaf.


    Ik hoop gewoon dat ze het door laten gaan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Ik hoop gewoon dat ze het door laten gaan

    Ik heb zelf geen examens, maar ik ken een aantal mensen die wel examens hebben en die alleen nog Frans moeten. Dat is dan echt zo lullig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis