• Ik wil het heel even melden en waarschijnlijk nog 6 examens van het vwo gejat...

    http://f.cl.ly/items/0L1d2q3T2q3z3h2e3U2t/image.png

    De onnozele die het heeft gedaan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pabiloso schreef:
    Die jongen heeft een persoonlijlheidsstoornis. Ik heb ooit een vergelijkbare brief gezien met dit soort uitspraken. Hij denkt dat hij een wereldverbeteraar is, maar hij blaast de boel alleen op. En het aller sufste is dat hij te laf is om zijn naam eronder te zetten. SHRIMP.

    Wat goed dat je hem kan diagnosticeren aan de hand van 1 brief. Chapeau.

    Ontopic: jeetje... ik ben zo blij dat dit niet in mijn jaar is gebeurd. Heel veel succes aan de mensen met Frans!


    I am an idiot, I move.

    Het idiote is, is dat we nu nog bericht moeten krijgen van school. Anders moeten we toch naar school gaan, terwijl we sowieso geen examen krijgen. -____-
    Dus ik hoop dat ik nog even gebeld wordt o.i.d.

    Edit: Mijn mentor heeft net gebeld, dus nu is het officieel officieel. ;p Ik baal er nog steeds van. T.T

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 10:58 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shiki schreef:
    Dat hoop ik ook niet voor de mensen die examen hebben! ):


    26 - 02 - '16

    Het haalt zelfs het Belgische nieuws: Nieuwsblad

    Wat vervelend!
    Ik ben blij dat in België zulke examens niet bestaan. Alsnog heb ik er geen last van aangezien ik niet mee rin het middelbaar zit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het haalt zelfs het Belgische nieuws: Nieuwsblad

    Wat vervelend!
    Ik ben blij dat in België zulke examens niet bestaan. Alsnog heb ik er geen last van aangezien ik niet mee rin het middelbaar zit.

    Het probleem is in dit geval niet eens het examen, maar die achterlijke persoon die dit heeft gelekt :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Het probleem is in dit geval niet eens het examen, maar die achterlijke persoon die dit heeft gelekt :W

    Ja, maar de échte daders zijn die 6 (geloof ik) scholen die de examens aan hun leerlingen hebben gegeven. Ik bedoel, hóe oneerlijk! Ik snap het wel van hem, maar dan nog had hij het niet moeten doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat 'n zelfingenomen ass. Ik kan zijn motief enigszins begrijpen, maar dat kan je ook wel op een andere manier duidelijk maken, right? Je zult morgen maar op vakantie gaan...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kirito schreef:
    (...)
    Ja, maar de échte daders zijn die 6 (geloof ik) scholen die de examens aan hun leerlingen hebben gegeven. Ik bedoel, hóe oneerlijk! Ik snap het wel van hem, maar dan nog had hij het niet moeten doen.

    Dat van die zes scholen is niet bewezen, dat beweert die jongen alleen maar. Bovendien hebben die scholen niks gegeven, maar zegt hij dat het te makkelijk is om een examen te jatten. Wie er schuldig is, wordt o.a. hier besproken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Wat goed dat je hem kan diagnosticeren aan de hand van 1 brief. Chapeau.

    Ontopic: jeetje... ik ben zo blij dat dit niet in mijn jaar is gebeurd. Heel veel succes aan de mensen met Frans!


    Ik heb mijn redenen hiervoor om dat te denken, dank je wel.

    OT: Succes morgen! :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alayne schreef:
    Wat 'n zelfingenomen ass. Ik kan zijn motief enigszins begrijpen, maar dat kan je ook wel op een andere manier duidelijk maken, right? Je zult morgen maar op vakantie gaan...


    Agreed. Zonde van 't geld en studenten hebben het al niet zo breed. Tenminste, voor zover ik hoor dan.


    26 - 02 - '16

    Bij mij op school zijn er verschillende mensen die voor morgen een intake gesprek van een universiteit hadden of vanavond op vakantie wilden, echt sneu! Ik mag hopen dat dit volgend jaar niet gebeurt, pff.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Agreed. Zonde van 't geld en studenten hebben het al niet zo breed. Tenminste, voor zover ik hoor dan.


    Ja ze konden het lastig door laten gaan als het zo groots uitgelekt is hè. De schuld ligt bij de idioten die het examen ten eerste gestolen hadden en dan ook nog eens zo dom zijn om het te verspreiden.


    i put the fun in funeral