• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bieberen schreef:
    Hm, ik zoek hardloop muziek. En dan vooral muziek waarin je de bass goed hoort (cat) someone help me pls :c





    i put the fun in funeral

    Bieberen schreef:
    Hm, ik zoek hardloop muziek. En dan vooral muziek waarin je de bass goed hoort (cat) someone help me pls :c

    Hierop sportte ik altijd:


    OT: Weer eens kant-en-klaar eten. Ik mis het eten bij Nikki nu al T_T

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)

    Fijn dat je je beter voelt! En je advies is zo waar, al blijft het moeilijk.


    Zeker fijn, hoewel er nog wel momenten zijn waarop ik het moeilijk heb, maar we praten nog, dus dat is tenminste iets :') En ja, het was zeker moeilijk en bij mij ging het gepaard met een heel hoop tranen (mijn volgers op tumblr werden er niet echt blij van hahaha) maar nu gaat het wel weer de goede kant op. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The fuck? Bied je eindelijk je excuses aan omdat je altijd irritant doet, ga je de volgende dag gewoon weer door. Ja doei.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oh, wacht, omdat JULLIE Avatar kinderachtig vinden voor een meisje van zestien en het PULP vinden omdat het op Nickelodeon wordt uitgezonden, willen jullie mij waarschijnlijk [oftewel: gewoon] NIET de dvd-box geven die IK wil voor MIJN verjaardag. Fuckdiedeldo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb minuten op je zitten wachten, maar blijkbaar zijn je andere vrienden belangrijker en laat je me gewoon ergens anders stikken. En nu niet zeiken dat je geen tijd had, ik ken je langer dan vandaag. Reken maar op een jawel. Je had super veel tijd, maar je ging gewoon met dat !2&#&^#&@^ weg. Je had een keileuke dag terwijl je met mij had afgesproken. Weet je? Fuck you.


    Some people are art and do art at the same time

    Yes, een playlist gevonden met hardloop muziek :Y) Iedereen nog bedankt, ik ga sommige zeker even toevoegen! ^^

    Ik heb het gedaan en heb spijt. :c


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Ik heb het gedaan en heb spijt. :c
    Van je username? D;


    Some people are art and do art at the same time

    Godverark.


    Alleen maar tranen van geluk

    Bieberen schreef:
    Hm, ik zoek hardloop muziek. En dan vooral muziek waarin je de bass goed hoort (cat) someone help me pls :c




    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:15 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een mod zijn is toch moeilijker dan ik dacht T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjezus. Ik wil regelmaat, niet deze chaos!
    Ik wil ouders die mij motiveren, niet demotiveren! Yuk. Altijd eten we pas na half acht en dan ook nog iets kant en klaar. Ik wil VOEDZAME dingen, niet die troep die jullie mij altijd voorschotelen. Ik zal mijn kind dit nooit aandoen. Goede tip voor iedereen: begin geen eigen lunchroom.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik raak mezelf kwijt, vroeger zou ik nooit zo gereageerd hebben. Niet te geloven dat ik niet eens durf te reageren en na uren er nog altijd over zit te tobben en dieper afzak. Ik wil er gewoon een potje van janken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:31 ]


    Your make-up is terrible

    ^*Hug*
    Hell Yeah, Grey's Anatomy, here I come. :'D


    •*• Lululu •*•