• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb een enorme, verschrikkelijke hekel aan ziek zijn, aan schoolwerk en aan mensen die geen moeite doen om de waarheid in te zien.
    Ja. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Awh wat lief van je papa. Hihi, nieuw seizoen van Grey's Anatomy gekregen.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik ben blij, nu eindelijk. Het is opluchtend. Ik vind het een aanrader naar iedereen toe: Als je problemen hebt in een vriendschap, iemand doet je pijn of diegene weet niet hoe je je echt voelt; zeg het dan gewoon.

    Nu kunnen dingen eindelijk weer herstellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    OMFG FIJNE VERJAARDAG RAFAEL NADAAAAAL!


    The odds are néver in our favor.

    Ik kan niet wachten, het liefste stop ik nu al die dvd's in de tv.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik kan niet wachten, het liefste stop ik nu al die dvd's in de tv.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    Ik ben blij, nu eindelijk. Het is opluchtend. Ik vind het een aanrader naar iedereen toe: Als je problemen hebt in een vriendschap, iemand doet je pijn of diegene weet niet hoe je je echt voelt; zeg het dan gewoon.

    Nu kunnen dingen eindelijk weer herstellen.


    Fijn dat je je beter voelt! En je advies is zo waar, al blijft het moeilijk.


    You are beautiful, you are love.

    Maar weer eens verder aan mijn essay...


    Caution first, always.

    Hmm... De vriend van een vriendin vroeg me mee naar de film, just the two of us. Ik zou wel willen gaan, maar is dat niet vreemd? D:


    i put the fun in funeral

    Oké ik ga zo echt op dat knopje drukken.^^
    Goodbye, Mallory.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:30 ]


    •*• Lululu •*•

    You're a bunch of gold diggers. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mallory schreef:
    Oké ik ga zo echt op dat knopje drukken.^^
    Goodbye, Mallory.
    En dan plots; Naam is bezet. HAHA


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)En dan plots; Naam is bezet. HAHA


    Ja, fuck, daarom controleer ik dagelijks sowieso één keer of één van de usernames die ik op het oog heb, niet al zijn ingenomen. Crap, ik moet er niet aan denken. Ik heb nu eentje op het oog die voor een lange tijd zal zijn waarschijnlijk, dus als die nog bezet raakt, space ik de boel bij elkaar. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, ik zoek hardloop muziek. En dan vooral muziek waarin je de bass goed hoort (cat) someone help me pls :c

    Bieberen schreef:
    Hm, ik zoek hardloop muziek. En dan vooral muziek waarin je de bass goed hoort (cat) someone help me pls :c


    Nou, #THAT power is fijn en Dynamite van Taio Cruz gaat ook lekker, en uhm, DJ got us falling in love again.


    OT: Ik moet echt dat portfolio gaan maken en Frans leren WHO CARES... FOR NOW.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife