• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Jake Harper

    Esmee neemt wat slokken van haar sap. " Wil je hier verder knuffelen, of in de slaapkamer? of onder de douche?' Ik glimlach. " Bepaal jij maar" zeg ik. Dan til ik Simba op die rond mijn voeten om aandacht aan het vragen is. "Jij wil ook knuffelen he" Ik kus hem op zijn kop en aai hem. "Maar jij houd niet zo van de douche" ik zet hem weer neer. " we zouden ook samen in bad kunnen gaan?" Stel ik voor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    (...)
    Thankyou =D, zal ik dan naar Blake zijn huis sturen?


    (Is goed C; )
    Blake Austin Gabriëls

    "Hm doe maar sap Alsjeblieft" antwoord ze en ik knik even ,waarna ik de fles sap en de cola fles uithaal.
    "Je hond is echt ontzettend lief" zei ze en ik grinnik zachtjes." Ja hij is erg lief,maar soms kan hij ook wel eens ondeugend zijn hoor."zeg ik zacht lachend.
    Als de timer af gaat staat Felicity op en haalt ze de pizza's uit en ik schenk ,de drankjes in ,om ze daarna weer in de koelkast te zetten.
    "Bedankt Blake, voor de onderdak en het eten en dat je zo aardig bent enzo" zei ze glimlachend ,waardoor ik naar haar glimlach -wat ik al heel veel gedaan heb vandaag- . "Graag gedaan hoor."zeg ik gemeend en haal een mes uit om de pizza's in verschillende stukken te verdelen.
    "Ik wist niet of je pizza liever met bestek of met je handen had,dus ik heb er bestek voor je bijgelegd."zeg ik dan tegen haar.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    Hij glimlacht. "Bepaal jij maar" antwoord hij. Dan tilt hij Simba van de grond. "Jij wil ook knuffelen hé" Hij geeft hem een kus op zijn kop en aait hem. Ik aai hem ook even. "Maar jij houdt niet zo van de douche" zegt hij en hij zet Simba weer op de grond. "We zouden ook samen in bad kunnen gaan" stelt hij voor. Ik glimlach en knik. Op mijn kamer had ik geen bad, maar vond het af en toe wel lekker om er eens in te zitten. "Kom jij straks maar lekker met mij knuffelen hoor Simba.." zeg ik dan grinnikend en drink mijn sap op. Ik kijk even naar de eettafel, die nog steeds niet is afgeruimd. Ik zet alle afwas in de vaatwasser, voordat Simba straks misschien de rol als vaatwasser op zich gaat nemen. "Nu is het knuffeltijd" zeg ik dan en ik geef Jake nog een kus. Ik loop de slaapkamer weer in en ga naar de badkamer. Ik laat het bad vollopen. "Heb je nog iets van badschuim of een geurtje voor in bad?" vraag ik als hij in de badkamer is.

    Cameron
    Wankelend liep ik door de deur van het penthouse. Ik was door Zoë weggestuurd en zal die ruzie nog niet vergeten, zeker niet als Aiden er van weet. Ik keek wat om me heen en zag een bouw huis, ik wist gelijk van wie het was en het drong niet tot me door dat ik hem zojuist nog had beledigd. Ik liep er naar toe, ik wist zeker dat het van Blake was. Het was zo.. nieuw. Ik drukte op de bel en leunde tegen de deurpost aan en wachtte even. Hopelijk had hij nog wat drank in huis.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Kom jij straks maar lekker met mij knuffelen hoor Simba" Zegt Esmee. Ze ruimt de tafel af. En zet alles in de vaatwasser. Dan loopt ze naar de badkamer en laat het bad vollopen. "Heb je nog iets van badschuim of een geurtje ofzo voor in bad?" Ik wijs een rek aan vlak boven het bad. " Daar staat alles in van bad olie tot aan badschuim" zeg ik. Dan loop ik terug naar de slaapkamer en laat de deur open staan voor als Simba er in wil, dat wil hij nog wel eens. Hij miauwt en loopt gelijk door naar de badkamer. ' ja dat dacht ik wel snoepert"

    Felicity harper

    "Graag gedaan hoor" zegt Blake. " Ik wist niet of je met je handen wilde eten of met bestek dus ik heb er ook bestek bij gedaan" Glimlachend ga ik zitten. " Pizza eet je met je handen" zeg ik geamuseerd. " maar bedankt" Ik pak een stuk pizza en neem een hap. Niet veel later gaat de deurbel. ik frons even en vraag me af wie er aan de deur zou staan. Heeft Blake misschien een vriendinnetje? Zo ja dan moet ik me echt dood gaan schamen, net zoals altijd eigenlijk. God wat ben je toch een kluns felicity


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij wijst naar een rek vlak boven het bad. "Daar staat alles in van badolie tot aan badschuim" zegt hij dan. Ik bekijk de flesjes/potjes/dingetjes (weet ik het) als hij de badkamer uit loopt. Dan komt Simba de badkamer in gewandeld. Ik til hem op en knuffel hem even. "Wat denk jij Simba? Lavendel, rozen of iets fruitigs zoals citroen?" Ik kijk nog eens naar het rekje en pak er maar gewoon wat vanaf. Ik doe er wat van in het bad en het begint al vrij snel te schuimen en het ruikt heerlijk. Ik draai de kraan dicht als het bad redelijk vol is en zet Simba weer op de grond neer nadat ik hem nog een kus en aai op zijn kop heb gegeven. Ik loop ook nog even de badkamer uit en loop door naar de huiskamer en rommel wat in mijn tas. Ik vis er een haarelastiekje uit en maak een knot in mijn haar terwijl ik weer terugloop. Ik loop naar Jake toe en sla mijn armen even om hem heen. "Het bad is klaar" ik geef hem nog een kus en loop dan naar de badkamer waar ik zijn shirt uittrek en in het bad ga zitten. Het water is heerlijk warm.

    Jake Harper

    Esmee komt naar me toegelopen en slaat haar armen om me heen. " het bad is klaar" zegt ze. Ze geeft me een kus en loopt terug naar de badkamer. " Ik kom eraan" Ik pak mijn telefoon uit de woonkamer. Straks belt Felicity weer, dan kan ze me iniedergeval bereiken. Ik loop naar de badkamer. Ik leg mijn telefoon op de wasbak. Dan trek ik mijn boxer uit en stap bij Esmee in het bad. Ik kijk even naar Simba die naast het bad zit. Hij likt even over zijn bekkie en houd ons in de gaten. " Wil je der ook in Simba?" grijns ik. " Miauw" ik grijns en steek mijn arm naar hem uit.

    [ik moet gaan :( Moet helaas morgen de hele dag werken tot half 4]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Sorry als ik laat reageer :x ik ben aan het tekenen)
    Blake Austin Gabriëls

    " Pizza eet je met je handen" zei ze geamuseerd ,waardoor ik zachtjes grinnik. " maar bedankt"
    Ik neem een stuk pizza en neem er een hap van ,maar net dan gaat de deurbel. Ik frons even. Wie gaat er zo laat nog aanbellen. "Ik ben zo terug."zeg ik nog tegen haar,voordat ik opsta en naar de hall ga.
    Als ik de deur opendoe kijk ik verbaasd. "Cameron? Wat doe jij hier nou zo laat?"vraag ik hem verbaasd. Hij zag er niet zo goed uit en stonk naar de drank.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Lang verhaal,' zei ik om een verhaal kort te maken en keek Blake aan. Wat zou die wel niet denken? Ik leunde met een arm tegen de deur en keek hem starend aan. 'Heb je wat drank ofzo?' Vroeg ik voor een reden om hier te staan. Het was nou niet een van de normaalste redenen maar het was geloofwaardig. Zeker hoe ik erbij stond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    Als hij de badkamer in komt gelopen legt hij zijn telefoon op de wasbak neer. Hij trekt zijn boxer uit en gaat bij me in bad zitten. Hij kijkt even naar Simba die naast het bad zit en ons in de gaten houdt. "Wil je der ook in Simba?" vraagt hij en hij grijnst. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ik ga zo zitten dat ik tussen zijn benen zit en tegen hem aan zit. Ik pak zijn hand vast van de arm die hij naar Simba uitstrekt en sla die om me heen. Hetzelfde doe ik met zijn andere arm. Ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder/nek en doe mijn ogen dicht. Hier kon ik wel aan wennen, al weet ik niet of dit veel vaker zal gebeuren. "Ik had geen knuffelaar achter je gezocht." Mompel ik dan.

    [ik moet morgen ook de hele dag werken... helaas pindakaas.... alleen dan tot half 6/6 uur :p]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:00 ]

    Fleeko schreef:
    (Sorry als ik laat reageer :x ik ben aan het tekenen)
    Blake Austin Gabriëls

    " Pizza eet je met je handen" zei ze geamuseerd ,waardoor ik zachtjes grinnik. " maar bedankt"
    Ik neem een stuk pizza en neem er een hap van ,maar net dan gaat de deurbel. Ik frons even. Wie gaat er zo laat nog aanbellen. "Ik ben zo terug."zeg ik nog tegen haar,voordat ik opsta en naar de hall ga.
    Als ik de deur opendoe kijk ik verbaasd. "Cameron? Wat doe jij hier nou zo laat?"vraag ik hem verbaasd. Hij zag er niet zo goed uit en stonk naar de drank.


    Is oké :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

( :o mijn topic doet plots zo raar en ik krijg het niet meer normaal :C )
Blake Austin Gabriëls
'Lang verhaal,' zei hij om het niet te hoeven uitleggen. Hij leunde met zijn arm tegen de deur.'Heb je wat drank ofzo?' ik sla mijn armen over elkaar op hem met een opgetrokken wenkbrauw aan te kijken.
"Nee ,het enige wat ik voor jou heb is water en pillen tegen de hoofdpijn ,want zo te zien zul je die nodig hebben."zeg ik wat bot tegen hem. Niet dat het mijn bedoeling was,maar ik was wel nog steeds boos op hem.
Ik zucht en kijk hem aan."Vertel me gewoon wat er is gebeurt ,want je ziet er niet uit."zeg ik dan en kijk hem afwachtend aan. Hopelijk heeft hij zichzelf niet in de problemen gebracht.


I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Oke me topic doet heel raar...... :(


Everything is illuminated by the light of our past.

[Bij mij doet hij ook hewl eaar.. hen het alleen bij dit topic though... weird..!]

Cameron
Ik negeerde zijn opmerking, maar algauw kwam hij met de vraag wat er was gebeurd. 'Ach Blake, wat zou jou dat nou boeien. Heb je wat drank of niet?' Ik klonk wat dreigender ookal was het niet mijn bedoeling. Ik reikte mijn hand uit naar zijn schouder en gaf er een paar tikjes op. 'Je bent een goede vent, maar je hoeft niet alles te weten.' Ik had het heus wel kunnen vertellen, maar aangezien hij zo moeilijk deed over mijn vraag was ik niet van plan alles zo uit mijn mouw te schudden.


Everything is illuminated by the light of our past.