• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Cameron
    Ik mocht hier slapen? En niks in me hoofd halen? Ik was verbaasd door haar reactie en grijnsde toen. 'Dus, ik mag niks in me hoofd halen?' Vroeg ik nogmaals. 'Dat meen je niet, je haalt jezelf net zo veel dingen in je hoofd als mij.' Ik liep vervolgens wat rond in het penthouse aangezien ik was weggeduwd door Zoë. 'Ik kan niks beloven schat.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dus, ik mag niks in me hoof halen?' vroeg hij. Ik knikte als antwoord, daar moest hij maar genoegen mee nemen. 'Dat meen je niet, je haalt jezelf net zoveel dingen in je hoofd als mij.' zei hij en hij liep wat rond in mijn penthouse. 'Ik haal me helemaal niks in mijn hoofd.' zei ik terwijl ik hem licht arrogant aankeek, normaal was ik niet arrogant. 'Ik zal je je kamer wijzen.' zei ik en ik liep voor hem uit naar boven. Ik wist eigenlijk niet of ik dat bed had opgemaakt, ik hoopte van wel aangezien het een tweepersoons bed was kon je dat niet even snel opmaken en al helemaal niet in mijn eentje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Het was een hele andere Zoë dan in de Brew, maar het beviel me. 'Oh Zoë, heb jij geen plaats meer voor me. Ik kwam weer naar haar toe en omhelsde haar van achter. 'Je hebt vast geen een-persoonsbes. Genoeg ruimte voor mij, en ik weet dat je vast niet alleen wilt slapen. Zo zag je er niet uit toen je me in de Brew zo zat op te geilen,' fluisterde ik in haar oor. Ik wreef weer door me haar en stopte toen mijn ene hand in mijn broekzak terwijl ik met mijn andere arm leunde op Zoë. 'Heb je niks om mijn dorst te lessen?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Je hebt vast geen eenpersoonsbed. Genoeg ruimte voor mij, en ik weet dat je vast niet alleen wilt slapen. Zo zag je er niet uit toen je me in de Brew zo zat op te geilen,' zei hij schaamteloos. 'Cameron, please.' zei ik wat geërgerd, maar dat geërgerde kwam niet heel goed over. Ik liep naar de logeer kamer en zag dat het bed was opgemaakt. Ik zuchtte van blijdschap en keek hem aan. Ik leunde tegen de deurpost van de logeer kamer aan en keek hem aan. 'Je kan hier slapen.' zeg ik en ik sla mijn armen weer over elkaar heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ze liep koppig door, terwijl ze nog even ontkende. Boven zag ik het bed opgemaakt terwijl zij tegen de deurpost aan leunde met haar armen over elkaar. "Je kan hier slapen." Haar toon klonk bot. 'Dat meen je niet, je wilt me niet missen.' Ik praatte eigenlijk tegen mezelf, ik wou haar eerder niet missen. 'Je bent zo mooi.' Weer pakte ik haar vast en zoende haar dit keer in haar nek. Nu ik er op letten zag de logeer kamer er nog net zo netjes uit als de rest van het huis.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dat meen je niet, je wilt me niet missen.' zei hij en ik zuchtte 'Ofcourse.' zei ik en ik keek hem aan. 'Je bent mooi.' zei hij. 'Ja en jij bent dronken.' zei ik en ik voelde mijn warme lippen in mijn nek. Shitt... Dit was mijn zwakke plek. Ik weet niet waarom en ik baal er van dat hij mijn zwakke plek gevonden. Ik sluit mijn ogen even. Shittt..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    16+

    Ik voel Esmée haar handen door mijn haar gaan. Ik spreid haar benen met mijn handen en geef zachte kusjes rond haar dijen, eigenlijk om haar een beetje te plagen. Dan ga ik steeds meer naar haar privé delen, naar haar vagina. Eenmaal daar aangekomen begin ik het te verkennen met mijn mond en met mijn tong. Even doe ik dat. Maar dan kom ik weer overeind en doe een condoom om.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    "Mijn hond heet puck, en hij is erg aardig hoor. Ik glimlach even en aai Puck over zijn kopje. "Echt sorry voor mijn rommelige huis. Ik ben aan het schilderen en niet alles is af" Ik kijk Blake met een vriendelijke en verlegen glimlach aan. "Dat geeft echt niks hoor. Ik kan je zelfs wel een keer helpen" zeg ik terwijl ik een beetje rondkijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pesrson
    16+

    Hij spreidt mijn benen met zijn handen en geefy me zachte kusjes rond mijn dijen. Mijn ademhaling en hartslag schieten omhoog en worden onregelmatig. Langzaam gaat hij steeds meer naar boven tot hij uiteindelijk mijn vagina bereikr. Ik kan een kreun niet inhouden en ook mijn ademhaling en hartslag gaan omhoog en worden onregelmatig. Hij blijft even doorgaan tot hij recht op gaat zitten en een condoom omdoet. Als hij het condoom om heeft trek ik hem weer bovenop me en zoen hem. Ik laat even een korr afkeurend geluidje horen omdat ik mezelf proef. Ik verstrengel mijn vingers weer in zijn haar en trek hem een beetje tegen me aan.


    Grrr had ik een stukje geschreven.. ging mijn teledoon automatisch verbinding maken met de wifi in de trein.. hele tekst weg omdat je je dan moet aanmelden pff

    Cameron
    "Ja, en jij bent dronken," zei ze. Daarna liet ze mij mijn gang gaan en sloot ze haar ogen. Ik grijnsde even en ging daarna naar haar lippen toe. Ik wist niet dat het zo makkelijk ging.
    Ze had zachte lippen en een glimlach verscheen terwijl ik mijn lippen op hare drukte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij kuste door naar mijn mond en hij zoende me. Ik zoende hem even terug, maar herstelde me snel en duwde hem zacht van me af. 'Ik heb cola' zei ik als antwoord op zijn vraag of ik wat te drinken had. Ik liep snel naar beneden, naar de keuken. Ik deed de koelkast open en haalde de fles cola uit de koelkast. Ik pak twee glazn en schenk het in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ze duwde me al gauw zacht van haar af en ik grijnsde. ''Ik heb cola,'' antwoordde ze op de vraag van drinken. Ze wist wel wat ik wou, maar negeerde het. Ik liep met haar mee en leunde op het aanrecht, voor balans. 'Zoë,' begon ik mijn zin. Ik knipperde een paar keer en keek haar toen snel aan. Ik was niet van haar af te slaan en kustte haar al snel weer in haar hals en glimlachtte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Ik hoorde hoe hij mij achterna liep en ik keek even naar hem. Ik zag hem tegen het aanrecht leunen, voor balans, omdat hij anders zou omvallen, omdat hij zou zat als wat is. Zoë,' begon hij en ik zette de cola waar weg. Ik had het gevoel dat hij nog wat meer wou zeggen, maar dat was niet zo. Ik voel zijn lippen weer in mijn nek. Ik voel hem glimlachen en draai me om. Ik pak een glas en geef het aan hem. 'Alsjeblieft.' zeg ik en ik pak het andere glas. Ik neem een slok en kijk hem aan. Er ging niks gebeuren vanavond, dat wist ik zeker, althans, dat denk ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Drew Austin Whiteley
    Kayleigh knikte even toen ik klaar was met praten. "Maar als je gelukkig bent, hoeven ze zich toch niet voor je te schamen?" Ik zuchtte, waarschijnlijk snapte ze het niet en zou ze het ook nooit snappen. Mensen dachten dat het vanzelfsprekend was dat ouders van je houden en je steunen in alles. Mijn ouders hielden wel van me, maar ze steunden me in bijna niets. "Je snapt het niet," zucht ik, "het is ingewikkeld."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Ze draaide zich om en duwde het glas in mijn handen. 'Asjeblieft.' Ik keek haar wat vaag aan. 'Wat is er met jou gebeurd?' Vroeg ik dan maar en steunde weer op het aanrecht. 'Jij bent altijd in voor de liefde toch.' Ik glimlachtte naar haar, 'en je weet dat ik je super mooi vindt schat.' Ik had het al duizend keer gezegd. Ik nam een slok van mijn cola. Het proefde zo anders dan de wijn die ik had gedronken. Het was niet mijn smaak.


    Everything is illuminated by the light of our past.