• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran.

    Erik komt terug met Emma. 'Oké jongens Lisa gaat nu shoppen en de mensen die mee willen mogen mee' zegt Erik maar gelijk voegt Lisa toe 'Ja, maar Niall moet hier blijven' Ik slaak een zucht. 'Wilt iemand dan voor mij een paar trainingsbroeken halen? Zwart of grijze ofzo Ik betaal het wel terug' zeg ik zuchtend. Ik had graag weg gewild maar ergens begrijp ik het ook wel. 'Ik blijf hier om op de rest ze zeggen dus wie gaan er mee?; vraagt Lisa maar er was amper iemand. 'Erik wat gaan wij doen? Ik wil vanavond wel helpen met kooken' ik zucht zagt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ja koken! Dat is mijn passie. Nouja, dat is wel erg overdreven. Ik doe het in ieder geval liever dan shoppen. 'Dan ga ik maar' zegt Lisa die zomaar verdwenen is. 'Kom Niall, zullen we een gerecht uitzoeken om te koken?' zeg ik vrolijk. Ik zou het echt leuk vinden als hij het in ietder geval wat leuk vind om te koen. Ik loop naar mijn caravan, haal snel mijn kookboek uit het kasje, en loop terug. Ik ga naast hem zitten en sta op het punt om het boek te openen. 'Beloof me dat je niet in je vingers snijd anders moet je iets saais gaan doen zoals gehakt prakken of sla wassen' leg ik uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [eten]\

    Niall HOran.

    Dan ga ik maar' zegt Lisa en ze verdwijnt. 'Kom Niall zullen we een gerecht uitzoeken om te koken?' ik knik en volgh em naar de caravan waaar ik buiten wacht. Hij gaat naast me zitten 'Beloof me dat je niet in je vingers snijd anders moet je iets saais gaan doen zoals gehakt prakken of sla wassen' zegt Erik en ik grinnik 'Dat zou dus echt iets voor mij zijn want ik ben niet bepaald de slimste dusjsa ik beloof niets' grinnik ik en wijs iets aan wat er wel lekker uitzag. 'heb je wel eigenlijk de ingredienten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik;

    'Dat zou dus echt iets voor mij zijn want ik ben niet bepaald de slimste dusjsa ik beloof niets' zegt hij en ik lach even. 'Je hoeft niet slim zijn om te koken, daar moet je passie voor hebben. Nouja, alleen als je een kookprogramma hebt ofzo. In ieder geval je hoeft niet beslist slim te zijn...' leg ik uit. Hij wijst een gerecht aan en meteen jeuken mijn handen om aan de slag te gaan. 'heb je wel eigenlijk de ingredienten?' zegt hij. Ik grijns en zeg: 'Echt wel! altijd in mijn caravan. Laten we maar gewoon spaghetti doem met een rijke saus oke?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan
    'Je hoeft niet slim zijn om te koken, daar moet je passie voor hebben. Nouja, alleen als je een kookprogramma hebt ofzo. In ieder geval je hoeft niet beslist slim te zijn...' Ik grinnik veven omdat hij er serieus op in gaat en ik knik maar. 'Echt wel! altijd in mijn caravan. Laten we maar gewoon spaghetti doem met een rijke saus oke?' Ik glimlach 'Dat is goed, ehm kun jij alles afwegen want met maten ben ik niet erg goed' geef ik blozend toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'Dat is goed, ehm kun jij alles afwegen want met maten ben ik niet erg goed' zegt hij wat verlegen. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Dat doe ik op mijn gevoel. Ik ben zo terug, ik ga even de spullen pakken' zeg ik. Ik sta op en loop weer naar mijn caravan. Ik buk en open allemaal kastjes. Ik kom terug met een aantal paprika's, uien, prei, enzovoort. Ik leg een snijplankje op Niall zijn schoot en zet de prei er op. 'Je weet toch wel hoe het werkt? Of moet ik even helpen?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [rond kwart over zes is mijn vriendin er voor dansen, ahha mijn broer heeft wss nieuwe auto, is er nu in het rijden

    Niall Horan.

    Erik schud zijn hoofd 'Dat doe ik op gevoel' ik grinnik even. 'Ik ben zo terug even de spullen pakken' ik zie hem richting de caravan lopen en stuur Marlotte snel een sms. Heey liefie, hoe gaat het? Tijdens het kanoën ben ik in het water gevallen dus ik werd weer geopereerd omdat alles open lag dus ik kan de caravan niet in met de rolstoel dus sms of bel me als je wakker bent. Hou van je xxxxErik komt terug met allerlei groentes en legt een snijplank op mijn schoot met prei. 'Je weet toch wel hoe het werkt? Of moet ik even helpen?' ik schud mijn hoofd. 'Ik weet wel hjoe dit moet, ik heb het wel eens gesneden als mijn broer niet meer wou koken voor me als ik honger had tussen door' ik grinnik over. 'Ik praat eecht vel zeg'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik besluit de broeken voor niall te mee te nemen zo dat hij ook heeft waar hij om vroeg voor mij neem ik ook 3 setjes mee en reken voor niall 4 trainingsbroeken af en 3 sweaters en een simpel niet al te diep Vhals shirtje.. Ik heb toch genoeg geld... Ik lach even naar dankbaar naar lisa.
    Als ik afgerekent heb lopen we veder het kruitvat in. Laat ik maar wat lekkere dingen meenemen en bad spulletjes enzo. Ook pak ik 3paar verschillende simpelen nepvans ik denk dat niall 40 heeft dus neem voor hem ook 1paar mee en voor mij 3paar 41. Zal ik voor liam ook mee nemen? Haha dan hebben we allemaal dezelfde ik grinnik even zachtjes. Wat lisa doet opkijken. 'Binnenpretje' zeg ik snel.
    Ik pak nog wat nagellak en makeup je weet hoe meiden zijn.. Ik loop naar het eten pak daar de spullen die ik denk nodig te hebben en een 8pak reddbull en 2flesjes cola en fanta.
    'Sorrie Lisa, maar ik wil altijd graag te veel meenmemen. ' Zeg ik blozend tot slot zie ik de luchtjes besluit een manneluchtje mee tenemen voor Erik van 'Gio' en een luchtje voor Lisa van 'playboy' voor haar.
    Ik laat de 2 dingen inpakken een manne inpak papiertje en een vrouwen. Gewoon omdat ze geweldig zijn. Als ik geslaagt ben en ik lisa geholpen heb met de laatste spullen besluiten we terug te gaan. ' Bedankt dat je dit voor me deed Lisa, je bent echt geweldig! Als je geen begleiding was was je zeker m'n beste vriendin geweest vanuit mij' zeg ik stralend.

    ( Ik ben nog even op me stage over een halfuur beschikbaar!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Zijn er alwwer mensen verveel me kapot zonder jullie ! )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    Ik volg het allemaal niet meer. Emma gooit vanalles in de kar. Ik ben bang voor de prijs, maar ik laat haar maar even shoppen. Het kan soms zo fijn zijn, zeker als.. Nouja als er problemen zijn. Ik volg het allemaal niet meer, alleen wel de redbull, cola en fanta. Ik zucht een keer maar laat het schieten. Als we uit de winkel zijn zegt ze: ' Bedankt dat je dit voor me deed Lisa, je bent echt geweldig! Als je geen begleiding was was je zeker m'n beste vriendin geweest vanuit mij'. ik glimlach naar haar en prop de laatste spullen in de kofferbak. Ik sluit hem en zeg: 'Ik ben echt toe aan nieuwe kleding. Oke, toch niet maar ik heb gewoon zin in shoppen' leg ik uit. 'Zullen we naar de H&M? V&D? C&A?' vraag ik. Haha, ik vind het altijd grappig om vergelijkingen te noemen. Oke, dat klinkt echt stom, maar kom op. Zie die namen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    "Ik vind het alvast, prachtig, net een sprookje, ik hou wel van sprookjes, zeker romantische sprookjes." zegt ze en ik knik instemmend. "Iedereen kan dansen, zelfs al ben je verschrikkelijk." verteld ze daarna en ik maar een ontkennend geluidje. Ze trekt zich op aan mijn hand en verstrengeld haar hand in die van mij. Ik kijk ernaar en glimlach en voel opeens een kusje op mijn wang. "Ooit van de tango gehoord?" vraagt ze terwijl ze haar broek afveegt. 'Kom maar op, ik ga winnen, grrr' zeg ik alsof ik klaar ben voor de strijd. Ik probeer wat en ga tegen Violet sta. Ik pak haar hand en strek hem uit. 'Oke, dit is wat ik weet. En nu?' vraag ik oprecht geintereseerd. Ik houd niet zo van dansen, maar met Violet voelt het wel fijn. Het maakt me even niet uit of ik faal, ze zal me hooguit uitlachen met haar schattige giechel. Geen straf dus.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [wil je ook met Erik reageren?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ik heb vanalles al klaargemaakt en doe nu de laatste groenten in de pan. 'Is de prei al klaar?' vraag ik aan Niall. Ik zie van wel en pak het plankje van hem. Ik doe ook de prei in de pan en leg het plankje op het aanrecht. Ik pak de pan vast en 'gooi' de groenten omhoog die weer in de pan vallen. Ik doe de saus er nog bij, check de spaghettislierten, en draai het vuur uit. De slierten bij de saus en voila! 'Eten!' roep ik en ik zet het meteen op de tafel. 'ETEN!' hethaal ik nog eens voor de rest.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Is de prei al klaar?' ik knik ales ik alles af heb. Hij det de prei erbij en pakt de pan met groente op om het omhoog te gooien en p te vangen. 'als ik dat doe gaat het altijd mis' Hij doet saus erbij en de slierten erbij. 'ETEN' roept hij en zet het op tafel en zegt het weer. 'blijf maar weg dan heb ik lekker veel' grijns ik even. 'Kom je komt nu gezellig bij ons aan de tafel aangezien niemand tegelijk eet' dwing ik hem en glimlachend rol ik de rolstoel naar de tafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'blijf maar weg dan heb ik lekker veel' grijnst hij en ik grinnik even. Ik pak borden, bestek, en al het nodige en leg het op de tafel. 'Kom je komt nu gezellig bij ons aan de tafel aangezien niemand tegelijk eet' zegt hij. 'Sure' antwoord ik aangezien hier niemand anders is. Ik ga tegenover hem zitten en schep zijn bord eerst vol. Dan die van mij en ik begin rustig te eten. ik ga eigenlijk best veel met Niall om. Niet dat ik het erg vind, hij is erg gezellig hoor, maar... Nouja hij zou bijvoorbeeld meer tijd moeten doorbrengen met Marlotte. Ik hoop dat het goed met haar gaat trouwens. Ik grinnnik even, iets te luid. Ik dacht aan mijn vriendin die me zo vertelde over een boek dat ze aan het lezen was. Over een leraar die op zijn leerling viel. Ik hield me in, maar zodra ik op een afstandje was proestte ik het uit. 'Sorry, binnenpretje' zeg ik terwijl ik naar mijn bord kijk en weer een hap in mijn mond stop. De overige slierten die uit mijn mond hangen slurp ik naar binnen. 'Nou, hoe vind je het?' vraag ik dan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3