• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Man, jullie zijn pittig slecht in dit spel. Zo is er niks aan."mompel ze en ik grinnik even. 'Alsof jij het kan op het hoogste level.' zei Ibrahim "Cressy dat zombies moord ,dat wil ik wel eens zien in het echt.."grijns ik plagend.
    "Laten we Truth or Dare doen! Geen gewone suffe, maar waarbij je alleen maar gekke en 'vieze' dingen moet doen." Smirkte ze gillend.
    'Ik vind het best.' stemde Ibrahim in en ik knikte ook. "Ik ben ook in."grijns ik.

    (Ik ga nu alvast melden dat ik er niet ben van 5 tot 19 juli ,dus jullie mogen Gabe besturen ,zoalang hij maar Gabe blijft ;3 )

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 10:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Ik vind het best." Zei Ibrahim. "Ik ben ook in." Ik keek met een grijns naar de twee jongens. "Truth or Dare. Wie eerst?" vroeg ik met een glimlachje. Ik had al fantastische ideeen in mijn hoofd. Op dit soort vlakken was ik best geniaal en gemeen.

    [Ahum. Ik heb totaal geen inspiratie, daarom voor deze ene keer een One-liner.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ibrahim Omar el Nissene

    Cresselia keek ons met een grijns aan en ik had gelijk al spijt dat ik had ingestemd. "Truth or Dare. Wie eerst?" vroeg ze met een glimlachje. Ik kijk haar aan. 'Ik speel even safe voor truth.' grijns ik. 'En voor je dares van straks, ik mag geen gay dingen doen voor je het vraagt. Islam, weet je nog.' zeg ik met een glimlachje..


    El Diablo.

    [Ik ga nu drie weken op vakantie, maar heb waarschijnlijk wel wifi. Anders besturen jullie mijn personage maar (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Malino ---> Adnane ]


    El Diablo.

    Cresselia Vera Laocon.
    Ik grijnsde toen hij zei dat hij safe ging voor truth. Dat dacht hij. Niks was safe als je dit spel speelt met Cresselia. 'Heb je er ooit aan gedacht om als je Gabe en mij bezig hoorde mee te willen doen en zou je het willen?' Vroeg ik, waarna ik speels op mijn lip beet. Niks was safe. Dat had hij gedacht.

    [Mobiel post.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ibrahim Omar el Nissene

    'Heb je er ooit aan gedacht om als je Gabe en mij bezig hoorde mee te willen doen en zou je het willen?' vroeg ze terwijl ze speels op haar lip beet. 'Mhm, dat is nog aardig safe.' grijns ik. ' En nee... Ik wou het wel een paar keer onderbreken om te pesten, maar nee... Als ik een threesome heb, zijn er twee dames bij.' grijns ik. 'Dus je kan geluk hebben als je een vriendin mee neemt...' grinnik ik. 'Maargoed, truth or dare?'


    El Diablo.

    [Oke, ik heb hier dus nog helemaal niet op gereageerd aangezien ik een tijd afwezig was. Kan ik ergens inspringen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Autumn Madison McJohnson.

    Plotseling merk ik dat Cresselia en Ibrahim truth or dare doen. Snel ga ik erbij zitten. ‘Ik doe ook mee.’ Zeg ik vrolijk. 'Heb je er ooit aan gedacht om als je Gabe en mij bezig hoorde mee te willen doen en zou je het willen?' Ik grijns en kijk verwachtingsvol naar Ibrahim. ‘Mhm, dat is nog aardig safe.' grijnst Ibrahim. ' En nee... Ik wou het wel een paar keer onderbreken om te pesten, maar nee... Als ik een threesome heb, zijn er twee dames bij.’ Ik schiet in de lach. Later vraagt hij weer aan Cresselia truth or dare.

    Cresselia Vera Laocon.
    "Mhm, dat is nog aardig safe. En nee... Ik wou het wel een paar keer onderbreken om te pesten, aar nee... Als ik een threesome heb, zijn er twee dames bij. Dus je kan geluk hebben als je een vriendin meeneemt..." Autumn schiet in de lach, en ik doe hetzelfde. "Maargoed, Truth or Dare?" vraagt hij met een grijns. "Dare, ofcourse. Maar ik vind dat als jij geen gay dingen mag doen van de Islam, dat Gabe dat ook niet hoeft. En ik en Autumn geen lesbische. Dat mag niet van ons Atheisme." Zeg ik met een engelenglimlachje. Ik ben hetero, en dat wil ik graag zo houden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    ‘Ik doe ook mee.’ Zegt Autumn vrolijk,terwijl ze erbij komt zitten. 'Heb je er ooit aan gedacht om als je Gabe en mij bezig hoorde mee te willen doen en zou je het willen?' Ik begin effe kort te lachen,Ik zou het me eigenlijk niet willen voorstellen ‘Mhm, dat is nog aardig safe.' grijnst Ibrahim. ' En nee... Ik wou het wel een paar keer onderbreken om te pesten, maar nee... Als ik een threesome heb, zijn er twee dames bij.’ besluit hij dan en ik grijns even.
    "Zou ik ook doen."zeg k vastbesloten. Daarna vraagt hij truth or dare aan Cress en ik kijk haar grijnzend aan ,ergens wilde ik dat ze dare zou doen ,omdat ik ergens mee wilde lachen.
    "Dare, ofcourse. Maar ik vind dat als jij geen gay dingen mag doen van de Islam, dat Gabe dat ook niet hoeft. En ik en Autumn geen lesbische. Dat mag niet van ons Atheisme." zegt ze dan en ik knikte even en grijnsde dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Dare, ofcourse. Maar ik vind dat als jij geen gay dingen mag doen van de Islam, dat Gabe dat ook niet hoeft. En ik en Autumn geen lesbische. Dat mag niet van ons Atheisme." zegt Cresselia met een engelenglimlach en ik knik even.'Goed genoeg.' zeg ik en speel even met het haar van Autumn die naast me zit. Ik denk na, een leuke dare voor Cresselia.... 'Ehm... ga met een doorweekt shirt naar buiten en gil "ik ben gestoord"....' grijns ik..


    El Diablo.

    Cresselia Vera Laocon.
    "Ehm... Ga met een doorweekt shirt naar buiten en gil 'Ik ben gestoord' " grijnsde hij. Ik trok mijn wenkbrauw op. "Kon je echt niks beters verzinnen?" zei ik grijnzend. Ik liep naar de keuken, trok mijn shirt uit en hield deze onder de kraan tot deze kletsnat was. Ik grijnsde geniepig. Ik trok deze weer aan, liep naar buiten en schraapte mijn keel. "IK BEN GESTOORD!" gilde ik op mijn allerluidst, zodat Ibrahim het zeker zou horen. Ik liep weer naar binnen. "Are u happy now?" vroeg ik grinnikend. Ik keek naar beneden. "Deze is wel heel nat... Nu kan ik hem niet meer dragen." zei ik. Ik trok langzaam mijn shirt uit, en beet op mijn lip. Dan zou ik maar even sexy gaan doen, als Ibrahim dacht mij te pakken. "Truth or Dare aan Gabe. Of eigenlijk dare or dare. Leuker." verklaarde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Ehm... Ga met een doorweekt shirt naar buiten en gil 'Ik ben gestoord' " grijnsde Ibrahim en Cress leek het niet zo spannend te vinden.
    "Kon je echt niks beters verzinnen?" vroeg ze dan grijnzend ,waarna ze de keuken in ging. Niet veel later hoorden we de stem van Cressy . "IK BEN GESTOORD!" ik begon te lachen ,soms was ze dat inderdaad.
    Daarna kwam ze weer binnen en ik grijnsde even naar haar.. "Are u happy now?" vroeg ze grinnikend en ik keek even naar haar shirt die weldegelijk doorweekt was. "Deze is wel heel nat... Nu kan ik hem niet meer dragen." zei ze dnan ,waarna ze haar shirt uittrok en op haar lip beet ,waardoor ik nog meer sta te grijnzen."Truth or Dare aan Gabe. Of eigenlijk dare or dare. Leuker." ik grijnsde even. "Dare naturlijk."zeg ik dan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Dare natuurlijk." zei Gabe meteen. "Oke, ik ben zo terug." Ik stond op en liep de trap op. Daar sloeg ik meteen rechtsaf voor de kamer van Autumn's ouders. Ik rommelde wat in de laatjes, en vond uiteindelijk een gigantische BH. Ook gierde ik van het lachen toen ik ergens helemaal achterin een dildo vond. Die nam ik dan ook maar mee. Ik had zoiets altijd al verwacht van mevrouw McJohnson, eerlijkgezegd. Ik liep de trap weer af, en hield de twee voorwerpen met een brede grijns in de lucht. "Trek je shirt uit, doe de BH aan en loop naar buiten. Daar vraag je aan de eerste vrouw die je tegenkomt of ze haar handtas ook wil ruilen tegen deze hier." Giechelde ik. Dit was machtig.

    [Ik ben melig en vond dit wel grappig.]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 10:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.