• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Cresselia Vera Laocon.
    "Oh Cress, wat ben je toch lekker strak." kreunde hij. Ik wist dat hij weer bezig was met zijn stappenplan. Als we eens een feestje hielden en hij aardig dronken was, kwam ons seksleven wel eens aan de praat. Dit was natuurlijk voor Gabe en ik "samen" waren. Stap 1 was voltooid. Stap 2 waren we beide mee bezig, en stap 3 zou absoluut nog komen, al gunde ik hem dat plezier niet. "GABE!" en daar was de gil al. Ik voelde me fantastisch, en dat hij bleef stoten stimuleerde dat alleen maar meer.

    [Ik. Voel. Me. Zo. Damn. It. Perf.
    Poof. A random condom has appeared.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 12:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "GABE!" gilde ze en ik grijns meteen. Ik stootte lekker door en ik voelde mijn hoogtepunt bijna naderen ,waardoor ik ook weer even kreun. Ik drukte kusjes in haar half en maakte een mooi rode zuigplek op haar schouder.
    Ik voelde hoe ik kwam en ik kreunde luid haar naam ,waarna ik uit haar ga en een kusje op der lippen druk.
    Ik gooi het condoom in de vuilbak ,die daar stond en doe dan mijn boxer weer aan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 14:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kun je ook doen dat hij stopt? Dan was die gil gewoon dat ze kwam, en dan kunnen we weer iets langere post schrijven. :')]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Kun je ook doen dat hij stopt? Dan was die gil gewoon dat ze kwam, en dan kunnen we weer iets langere post schrijven. :')]


    (oeps ^^ ,aangepast ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Toen hij ook kwam kreunde hij mijn naam, en ik glimlachte. Ik kreeg een klein kusje op mijn lippen, en vervolgens deed Gabe het condoom af, gooide deze in de prullenbak en deed zijn boxer weer aan. Ook ik begon me weer aan te kleden. Toen ik alles weer aan had, grijnsde ik. "Dat had ik even nodig." Zuchtte ik, en ik sprong bij hem op de rug. "Zullen we maar teruggaan dan?" vraag ik met een glimlach.

    [Sorry zit op mobiel, ik kan niet precies zien hoe lang hij is. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods
    Ik deed de rest van mijn kleren aan en Cress volgde mijn voorbeeld. "Dat had ik even nodig." zuchtte ze en ik grijns even ,waarna ze op mijn rug springt en ik eventjes lach.
    "Zullen we maar teruggaan dan?" vroeg ze met een glimlach en ik knik even.
    "Is goed ,ze vervelen zich vast zonder ons."grijns ik ,waarna ik haar benen vastneem ,zodat ze niet van mijn rug zou vallen en ,daarna gaan we de badkamer uit ,richting beneden ,naar de garage ,waar Ibrahim en Autumn nog zaten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    Gabriel en Cresselia verschijnen opeens weer in de garage en met een lichte grijns kijk ik ze aan. 'Stelletje seksbeesten.' grinnik ik en schud mijn hoofd even. Nou ja, bij mij zien ze ook vaak genoeg de dames vertrekken dus ik mag eigenlijk niet klagen. Ik kijk even grijnzend naar Autumn en vervolgens naar Gabriel.
    'Nou... Hebben jullie nog tijd om wat te drinken of gaan jullie straks verder met ronde twee?' vraag ik grijnzend en knik even naar de fles cola op het tafeltje.

    [Sorry als het kort is, ik kan niet uitzoomen op mijn mobiel om het te zien -.-"]


    El Diablo.

    Cresselia Vera Laocon.
    "Stelletje seksbeesten." grijnst Ibrahim als we terugzijn. Hij grinnikt en schud zijn hoofd. "We zien jou ook vaak genoeg gaan, Ibrahim." zeg ik lacherig. "Nou, hebben jullie nog tijd om wat te drinken of gaan jullie straks verder met ronde twee?" vraagt hij grijnzend. Ik geef hem een zachte tik tegen zijn hoofd. "Als je je er aan stoort ga jij toch lekker met Autumn naar boven?" vroeg ik glimlachend. Ik sprong bij Gabe op zijn rug. "Wij vermaken ons wel, haha." Het sarcasme in mijn stem is duidelijk te horen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Stelletje seksbeesten." grijnst Ibrahim als we terugzijn en ik grinnik even. "We zien jou ook vaak genoeg gaan, Ibrahim." zei ze lacherig.
    "Nou, hebben jullie nog tijd om wat te drinken of gaan jullie straks verder met ronde twee?" vraagt hij grijnzend en ik lach even."Drank kan er altijd in bij mij."zeg ik grijnzend. Cress haf Ibrahim een tik op zijn hoofd. "Als je je er aan stoort ga jij toch lekker met Autumn naar boven?"zei ze glimlachend.
    Ze sprong weer op mijn rug en ik lach even. "Wij vermaken ons wel, haha." zei ze sarcastisch. Ik liep naar de Sofa toe en liet Cresselia erop 'vallen ' en daarna ga ik naast haar zitten. "Kunnen we niet gewoon gamen ? Daar heb ik nou meer zin in."grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    "We zien jou ook vaak genoeg gaan, Ibrahim." zegt Cresselia lachend en al snel voel ik een lichte tik tegen mijn hoofd. Ik lach kort en kijk haar onschuldig aan, 'wat? de kans krijg je daar niet voor in Dubai.' zeg ik met een pruillipje. Vervolgens grijns ik. "Als je je er aan stoort ga jij toch lekker met Autumn naar boven?"zei ze en ik grijns. 'Tuurlijk.' zeg ik en trek Autumn grijnzend op mijn schoot en steek vervolgens mijn tong uit. "Kunnen we niet gewoon gamen ? Daar heb ik nou meer zin in."grijnst hij en ik knik. 'Fifa?, of ben je weer bang dat ik je versla, zoals gewoonlijk.' grijns ik.


    El Diablo.

    Autumn Madison McJohnson.

    Al snel werd ik bij Ibrahim op schoot gezet. Snel stelt hij voor dat we kunnen gamen. ‘Ik houd niet van gamen.’ Werp ik tegenstribbelend tegen. ‘Als jullie willen moeten jullie gewoon drinken pakken.’ Grijnsde ik. ‘Of zijn jullie niet moe van jullie avontuurtje?’ Voegde ik er lachend achteraan. Ik haalde een hand door mijn haren, we moesten straks ook nog naar die ballerina’s. Of dat geweldig zou worden wist ik niet, maar ik had wel zo’n vermoeden. Ballet is voor watjes.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ibrahim lachte kort.'wat? de kans krijg je daar niet voor in Dubai.'zei hij met een pruillipje en vervolgens grijnst hij ,waarna hij Autumn grijzend op zijn schoot trok en vervolgens stak hij zijn tong uit en lach ik even. 'Fifa?, of ben je weer bang dat ik je versla, zoals gewoonlijk.' grijnst hij en ik grijn terug.
    "Ja vast ,het Ierse geluk zit aan mijn kant vandaag."zeg ik met een grijns. "Dus kom maar op!"zeg ik uitdagend. Ik kijk even naar Authumn ,die zei dat ze niet van gamen hield en ik kijk haar zielig aan. "Maar ikke wel."zeg ik op een kinderachtige toon.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 22:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    ‘Ik houd niet van gamen.’ werpt Autumn tegen. "Maar ikke wel." zegt Gabriel terwijl hij haar zielig aankijkt en ik lach even. 'Ja, wij wel.' grijns ik. Ik start de xBox op en geef Gabriel een console. Grijnzend plaats ik een klein kusje op Autumn's wang en kies snel mijn favoriete team: Real Madrid. 'Nu nog jouw keuze zien' grijns ik en kijk naar Gabriel..


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Ja, wij wel.' zei Ibrahim grijnzend. Hij starte de xbox en haf me een console ,waardoor ik even grijns. Ibrahim drukte een kusje op Autumns wang en hij koos al meteen Real Madrid daarom nam ik FC Barcelona. Grijnzend keek ik Ibrahim aan.
    "Jij hebt gewoon een crush om Ronaldo is het niet Ibrahim."grijns ik naar hem. Messi is gewoon vele malen beter.


    (vat dit niet persoonlijk op ,ik heb geen verstand van voetbal xD en schrijf gewoon met de meeste mensen die houden van voetbal zeggen over een discussie van Messi en Ronaldo.... :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    Tuurlijk kiest hij FC Barcelona, was zijn favo club volgens mij. Weet ik veel. Grijnzend kijkt hij me aan, "Jij hebt gewoon een crush om Ronaldo is het niet Ibrahim." grijnst hij. Ik schud mijn hoofd, 'ik heb wel een crush op zijn haar.' mompel ik droogjes. Het was wel zo, die gozer had geweldige kapsels! En na een paar jaar weet ik nog steeds niet hoe het moet... 'Je komt er toch wel achter dat....' zeg ik en scoor een goal met Ronaldo. 'Ronaldo veel beter is dan crappy Messi.' grijns ik...


    El Diablo.