• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Dat sla ik niet af."Antwoorde ze met een licht schorre stem .Ze bracht haar hoofd wat dichterbij en hield haar lippen ,een centimeter voor de mijne.
    Ik grijnsde en brach mijn lippen naar haar oor. "Kom ,we gaan ons eigen kamertje zoeken."fluisterde ik schor in haar oor en beet even speels op haar oorlel. waarna ik haar stevig vasthou en opsta ,waarna ik met Cress nogsteeds om mijn middel ,richting de badkamer ging.
    Zodra we daar waren ,draaide ik de deur op slot en drukte ik verlangend mijn lippen op die van Cress.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij grijnsde weer, maar in plaats van zijn lippen op die van mij te drukken, bracht hij deze naar mijn oor. "Kom, we gaan ons eigen kamertje zoeken." fluisterde hij schor. Ik voelde zijn tanden in mijn oorlel, en ik sloot mijn ogen terwijl ik op mijn lip beet. Hij hield me stevig vast, en nam me vervolgens mee naar de badkamer, waar ik zijn zachte lippen op de mijne voelde. Ik kuste hem hongerig terug, terwijl een arm in zijn nek lag en de andere tegen zijn kloppende hart aan zat. Ik beet zachtjes op zijn lip en hees mezelf nog iets meer omhoog. Ik verbrak de kus en grinnikte zachtjes. "Wil je dit nou echt in de badkamer van een van onze beste vriendinnen doen?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ze kuste me hongerig terug.Haar arm lag in mijn nek en haar hand lag op mijn borst.
    Ze beet zachtjes op mijn lip en hees zich een beetje omhoog. Ze verbrak jammer genoeg onze kus en grinnikte zachtjes.
    "Wil je dit nou echt in de badkamer van een van onze beste vriendinnen doen?" vroeg ze dan en ik keek haar even aan. "Nou ,het was dit of haar slaapkamer."zeg ik schouderophalend en kijk haar dan grijnzend aan ,waarna ik mijn lippen in haar nek druk en zo een spoor van kusjes achterlaat.
    "Of wil je toch liever ergens anders heen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Nou, het was dit of haar slaapkamer." zei hij schouderophalend, wat me zachtjes deed lachen. Ik voel zijn lippen in mijn nek, die zich langzaam een weg banen. "Of wil je toch niever ergens anders heen?" vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, hier kunnen we het tenminste nog opruimen als het vies wordt. Als Autumn een rare vlek in haar bed vindt, dan hebben we een probleem." lachte ik. Ik streek met mijn hand langs zijn wang, en trok langzaam zijn shirt wat omhoog, waardoor zijn fantastisch gespierde buik tevoorschijn kwam. Ik lag bijna te kwijlen. "Waarom ben jij zo gespierd, Gabe?" mompelde ik zacht, terwijl ik er bewonderend met mijn vingers overheen ging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Crissy ,schudde haar hoofd."Nee, hier kunnen we het tenminste nog opruimen als het vies wordt. Als Autumn een rare vlek in haar bed vindt, dan hebben we een probleem." lachte ze en ik lachte ook even.Haar hand streek over mijn wang en ze trok langzaam mijn shirt omhoog ,waarna die ergens op de grond beland.
    "Waarom ben jij zo gespierd, Gabe?" mompelde zacht ,waarna ze haar vingertoppen over mijn torso liet glijden en ik grinnik even.
    "Geen idee. Waarom ben jij zo leuk."vraag ik haar hetzelfde terug ,terwijl ik met mijn handen onder haar shirtje ging en die ook bij uitdeed en ik grijns even als ik haar 2 trosten zie.Mijn handen glijden over haar rug en stopten bij het slotje van haar bh.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij grinnikte even als reactie op mijn vraag. "Geen idee. Waarom ben jij zo leuk." vroeg hij. Zijn handen gingen onder mijn shirt, die binnen een paar seconden op de grond lag. Kippenvel verspreidde zich over mijn huid, en ik beet weer op mijn lip. "Hmm, ik weet het ook niet." zei ik speels. Een grijns speelde om zijn lippen toen hij het shirtje had verwijdert, en algauw voel ik zijn handen over mijn rug glijden, waar deze eindigen bij mijn bh-slotje. Tegelijk gleden mijn handen over zijn gespierde torso richting zijn broekknoop. "Nou, wie gaat eerst?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Hmm, ik weet het ook niet." zei ze speels ,waarna ze grijnsde.
    Haar handen gleden van mijn bovenlichaam ,tot naar mijn broek waar haar vingers met mijn broeksknoop speelden.
    "Nou, wie gaat eerst?" vroeg ze en ik grijnsde even. "Ik zou zeggen ladies first."zeg ik en open dan haar bh slotje. "Maar dan op deze manier."zeg ik grijnzend ,waarna ik haar bh op de grond gooi en lipbijtend kijk naar haar borsten.
    Ik plaats mijn handen erop en begin ze te masseren ,terwijl ik mijn lippen op de hare druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Ik zou zeggen ladies first." was zijn antwoord. Ik wilde zijn broek al openmaken, maar toen lag mijn bh al op de grond. "Maar dan op deze manier." grijnsde hij, om vervolgens lipbijtend naar mijn boezem te kijken. Al gauw voelde ik zijn handen, waarmee hij begon te masseren. Een zachte kreun verliet mijn mond. "Dat gaat zomaar niet." fluisterde ik hees, en ik maakte zijn broek los. Zacht streek ik over de stof van zijn boxer en speelde met de elastische rand.

    [Sorry, heel kort, maar ik moet snel weg :x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Cress kreunde zacht "Dat gaat zomaar niet." fluisterde ze hees en daarna opende ze mijn broek en straalde ze over de stof van mijn boxershort ,waardoor ik even kreun. "Hmmm."zeg ik met een grijns terwijl ik met mijn handen in haar broek ga en even in haar kont knijp.
    Mijn vingers ,glijden nu naar haar broeksknoop ,die ik open doe en zo haar broekje naar beneden trek.Ik plaats mijn lippen bij haar oor grijns even. "Jouw beurt."fluister ik in haar oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij kreun zachtjes, wat mij lichte voldoening geeft. Ik voel zijn handen afdwalen naar mijn broek, en voor ik het weet is deze naar beneden getrokken. Ik voel zijn lippen bij mijn oor. "Jouw beurt." Ik beet op mijn lip, waarna ik een zacht kusje op zijn mond plaatste. Ik zette mezelf op de grond neer. Vervolges gleden mijn vingers heel langzaam naar de rand van zijn boxer, en ik trok deze rustig naar beneden. Ik slikte even toen ik zag hoe opgewonden hij al was. Mijn vingers tastten zijn trots af, en ik keek naar zijn gezicht om zijn reactie te pijlen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ze drukte een zacht kusje op mijn mond en daarna ging ze op de grond staan ,omdat ,dat vast makkelijker zou zijn. en daarna liet ze haar vingers heel langzaam over de rand van mijn boxer glijden ,waardoor ik weer even kreun. Ze trok rustig mijn boxer naar beneden en liet haar vingers mijn trots af tasten ,waardoor ik weer even kreun.
    Ik haakte mijn vingers aan de rand van haar slipje,ik trok haar slipje omlaag en grijnsde even.
    Mijn vingers liet ik even haar clit kietelen en ik voelde dat ze al erg nat was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij kreunde een paar keer, wat mij op mijn lip deed bijten. Ik had mijn ogen gesloten, waarna ze meteen weer openschoten doordat ik zijn vingers achter mijn slipje voelde. Deze haalde hij omlaag, en ik zag hem grijnzen. Ik hapte scherp naar adem toen ik zijn vinger bij mijn clit voelde, waarna zijn vingers al bijna naar binnen gleden. "Hmm, Gabe. Gewoon zonder voorspel."mijn lippen vonden algauw de zijne weer, waar ik mijn tong zijn mond binnen liet dringen. Ik sloeg mijn benen om zijn middel, waardoor ik hem net niet in me voelde.

    [Ik voel me altijd zo awkward om dit te schrijven. Hehe :x]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 9:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc.Woods

    "Hmm Gabe gewoon zonder voorspel."Haar lippen plante ze gewoon weer op die van mij ,waarna ik haar tong binnen voelde dringen. Ik opende mijn mond en liet onze tongen een spelletje spelen.
    "Your wish is my command."prevel ik tegen haar lippen aan. Haar benen die ze om mijn middel had geslagen liet ik zonder pardon zakken waardoor ik in haar gleed en ik drukte haar tegen de muur aan voor betere steun ,waarna ik begon te stoten.

    (Haha ik voel me echt perf x3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Your wish is my command." prevelde hij tegen mijn lippen. Hij liet me zonder waarschuwing zakken, wat een luide kreun opleverde. Daarna begon hij herhaaldelijk te stoten terwijl ik tegen de muur aangedrukt zat. "Gabe!" kreunde ik zacht. Dankzij mijn lenigheid kon ik mijn been net over zijn schouder krijgen, waardoor hij veel dieper kon. Ik beet zo hard op mijn lip dat ik het bloed kon proeven, en mijn ademhaling versnelde steeds meer. Meerdere keren kreunde ik zijn naam.

    [Sorry ik heb geen inspiratie :x
    Me too.

    Even iets anders: ik zit te twijfelen over mijn profielfoto. Deze of die met dat meisje met de roosjes?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc.Woods

    Cress kreunde luid,waarna ze mijn naam even zacht kreunde. Ze verzette zich wat zodat ik dieper in haar kon stoten ,wat ik dan ook doe.
    Ik kreunde ook even en ik hoorde hoe ze vaak mijn naam kreunde. Ik drukte mijn lippen op de hare om ons gekreun wat te smoren.
    "Ohn Cress wat ben je toch zo lekker strak."kreun ik tegen haar lippen aan.
    Ik heb vroeger veel one night stands gehad ,maar als ik het met Cress doe ,weet ik toch zeker dat ze de beste is.
    Meestal had ik een drie stappen plan ,dat was dat ze luid zouden kreunen ,vooral genieten en op het einde zouden schreeuwen.
    Ik liet mijn lippen ,weer naar beneden dwalen ,richting haar borsten ,waar ik plagen en zacht in haar tepel.


    ( ik vind de bloemetjes mooier :3
    + waarom verheet ik telkens bij +16 stukes ,het condoom -_- .... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH