• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Hij schudde zijn hoofd. , 'ik heb wel een crush op zijn haar.' mompelt hij droogjes en ik kijk hem even grijnzend aan.
    'Je komt er toch wel achter dat....' zegt hij en ik kijk hem vragend aan ,dan pas heb ik door dat we al begonnen zijn en een grommend geluidje verlaat mij mond ,waarna ik me focus op het spel en meteen in de tegen aanval ga.
    'Ronaldo veel beter is dan crappy Messi.' zei hij en ik wist gewoon dat hij grijnsde. "Ja echt niet ,Messi is de beste."zeg ik ,waarna ik een goal scoor en grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Ja echt niet ,Messi is de beste." zegt hij waarna hij ook scoort. Ik grom even zachtjes en leg mijn kin op Autumn's schouder terwijl ik me weer focus op het spel. Mijn verdediging schiet naar de middenvelders die op zijn beurt weer naar Ronaldo schieten. Ik grom even als de verdediging van Barca op me af komt en schiet de bal snel naar Benzema. Die rent naar de goal en scoort. 'Zo doe je dat.' grijns ik..


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ibrahim gromde zachtjes en focuste zich ook weer op het spel ,iets wat ik nu ook deed. De spelers van hem gingen in de aanval dus ik stuurde mijn verdediging erop af ,maar hij was me te slim af ,waardoor ik in de tegenaanval ging. Eerst had hij de bal en dan snoepte ik die van hem af ,en zo ging het een tijdje verder tot ik toch uiteindelijk scoor. Twee ,twee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    Hmh, twee twee... Dit spel kon nog is interessant worden. Een tijdje gaat het spel zo door en het stopt met zes zes.. 'Hmh, good game... But i was still better.' grijns ik. Ik knak mijn vingers even en kijk hem aan. 'Nu mag jij kiezen. Call of Duty, Halo...' som ik op en kijk hem afwachtend aan...


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Het spel gaat zo door en uiteindelijk is de stand zes zes . 'Hmh, good game... But i was still better.' zei hij en ik grinnikte even . "Hell no."zeg ik grijnzend.
    Hij knakte zijn vingers en ik trok even een vies gezicht. Nee ik kon niet tegen het geluid van krakende botten ,vooral omdat ik bijna zelf eens mijn rug had gebroken.
    'Nu mag jij kiezen. Call of Duty, Halo...' somde hij op en ik grijns. "Ja Call of Duty sounds good."zeg ik met een grijnsje.

    (Waarom voel ik me toch een noob als het om voetbal en videogames gaat -_- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    Hij trok een vies gezicht en ik moet even lachen. Hij kon er niet tegen, daarom deed ik het juist. "Ja Call of Duty sounds good." zegt hij met een grijnsje en ik knik. 'Doe jij hem even erin, ik zit wel goed.' lach ik en sla mijn armen om Autumn's middel. 'Doe ons twee tegen de zombies, dat is leuk xd

    Ik weet alleen iets over voetbal xd En COD met zombies omdat ik dat speelde met mijn ex XD


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Doe jij hem even erin, ik zit wel goed.' lachte hij ,terwijl hij zijn armen om Autumns middel sloeg.
    Ik rol de sofa uit en ,ga naar de Xbox ,waar ik Call of Duty insteek. 'Doe ons twee tegen de zombies, dat is leuk " zei hij en ik lachte even.
    "Is goed ,Let's kill those monsters."grijns ik als ik weer in de sofa plof en tegen Cress ga aanleggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    Hij rolt de sofa uit en steekt Call of Duty in de Xbox. "Is goed ,Let's kill those monsters." grijnst hij vervolgens terwijl hij weer in de sofa ploft en tegen Cress aan ligt. Ik grinnik zacht en klik op de keuzes. 'Oké.' grijns ik. Al snel verschijnt de verwoeste stad in beeld en telt het spel af. Wanneer het bij 0 is grijns ik. 'Links naast je.' zeg ik aangezien ik naar zijn rug kijk en ik zie dat er langzaam een zombie links naar hem toe loopt. Ik draai mezelf om en zie rechts van me ook een zombie. Ik schiet hem in een paar knallen neer en zie er een naar Gabriel lopen van achter. Ik schiet hem snel neer en lach. 'You're welcome.' mompel ik..


    El Diablo.

    [Ik ga slapen, misschien reageer ik nog morgenochtend, anders om half een s'middags (: ]


    El Diablo.

    [Welke doen ze dan? World at War of Black Ops? Ze hebben namelijk beide verschillende graphics, functies en als ik het goed heb ook wapens.
    Maar in principe is Black Ops een soort van geupgade versie van WaW als je het mij vraagt. Bovendien is het voor CoD slecht, normaal vind ik het betere kwaliteit.
    En sws is het meer een nageaapte versie van Left 4 Dead qua zombies.]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Welke doen ze dan? World at War of Black Ops? Ze hebben namelijk beide verschillende graphics, functies en als ik het goed heb ook wapens.
    Maar in principe is Black Ops een soort van geupgade versie van WaW als je het mij vraagt. Bovendien is het voor CoD slecht, normaal vind ik het betere kwaliteit.
    En sws is het meer een nageaapte versie van Left 4 Dead qua zombies.]


    ( O-o Ik heb geen idee ,maar ze spelen Call of Duty :x Zal zo meteen reageren met Gabriel :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    ( O-o Ik heb geen idee ,maar ze spelen Call of Duty :x Zal zo meteen reageren met Gabriel :3 )


    [Haha, World at War en Black ops zijn dus beide versies van CoD. En is goed, zal ik daarna reageren met Cress.

    En ik game pittig veel, dus daarom deze reactie. :x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Oké.' grijnsde hij licht ,waarna hij bij de keuze opties de verwoeste stad aanduide en algauw gebint het spel. Ik liep voorop en Ibrahim haf me rugdekking.
    Ik schoot al verschillende zombies neer. 'Links naast je.' waarschuwde hij me en ik schoot die zombie neer.
    'You're welcome.' zei hij dan en ik merk dat hij een zombie die me ging aanvallen neerschoot ."Thanks bro."grijns ik en zo spelen we een tijdje verder.
    Bleh zelf zou ik geen zombie willen zijn. Ik vind ze maar goor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    De jongens hebben een hele discussie over gamen en het spel zelf, en ik luister aandachtig mee. "Man, jullie zijn pittig slecht in dit spel. Zo is er niks aan." mompel ik stilletjes. Ik zit tussen Gabe's benen tegen hem aan in een soort game-knuffel, en zakte een beetje onderuit. Ik neuriede zacht een liedje, waar ik met mijn vingers meedeed met de maat. Ineens kreeg ik een grandioos idee. "Laten we Truth or Dare doen!" gilde ik. "Geen gewone suffe, maar waarbij je alleen maar gekke en 'vieze' dingen moet doen." Smirkte ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Thanks bro." zegt Gabriel en ik knik even naar hem. Ik schiet nog snel wat zombies neer en ren dan naar een kist voor een nieuw wapen. Ik kijk snel omhoog en schiet een zombie neer voor hij kan springen. "Man, jullie zijn pittig slecht in dit spel. Zo is er niks aan." mompelt Cresselia en ik schud mijn hoofd even. 'Alsof jij het kan op het hoogste level.' zeg ik. Dit was het hoogste, dus we waren nog aardig goed. "Laten we Truth or Dare doen! Geen gewone suffe, maar waarbij je alleen maar gekke en 'vieze' dingen moet doen." Smirkte ze gillend. Ik knik even en schiet de laatste neer. 'Ik vind het best.' zeg ik..


    El Diablo.