• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wie gaat er reageren, Nick of Jake? :3 en ik ga even naar huis fietsen, dus over een uurtje of zo ben ik er weer (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Nee maar wel dat je van me eist dat ik mijn beste vriend laat vallen die me samen met mijn ex en mijn nicht over de donkerste periodes heeft geholpen.' bijt ik haar nu toe. De voorspelling pas op zegt een stem in mijn achterhoofd maar ik negeer het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake zegt iets wat me gewoon echt pijn doet. "Ik zeg helemaal niet dat je Axton moet laten vallen," zeg ik zacht en gebroken, "ik wil alleen een andere manier vinden om hem terug te halen, maar blijkbaar vindt je mijn ideeën niet belangrijk genoeg. Betekent onze trouwring überhaupt wel iets voor je? Of je tattoo? Want als dat zo is, dan gaan we gewoon een andere manier zoeken."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mijn blik verzacht iets. 'Ik ga een manier zoeken. Ik beloof je, ik doe niets gevaarlijks en als ik iets weet zal ik het je komen zeggen en zonder toestemming voer ik het niet uit, maar ik moet alleen zijn om na te denken.' zeg ik iets en pak haar handen vast. 'Ik ga naar Mila, misschien weet zij iets over sektes of ziet ze iets in Axton's toekomst waardoor we hebben kunnen overhalen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even kijk ik Jake verward aan. "J-je wilt alleen zijn?" vraag ik dan, omdat ik eigenlijk met stomheid geslagen ben. Dat had ik niet verwacht. "M-m-maar kunnen we niet samen dan naar een oplossing zoeken? Dan..denken er meer mensen aan mee toch?" Ik wil niet dat Jake ineens weggaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar met een glimlachje aan en streel haar wang. 'Het ligt niet aan jou Leslie maar ik word gewoon heel snel afgeleid en dat weet je ook wel hoe snel je me af kan leiden van iets.' zeg ik met een iets ondeugende ondertoon op het einde. 'Maar nu moet ik echt nadenken en geen stomme dingen doen, het zal jou ook goed doen en je kan misschien praten met Nate zonder dat ik me ermee moei.' Ik weet niet waarom maar ik wil gewoon dat ze met Nate praat, misschien om te zien of ik hen echt kan vertrouwen samen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik pak zijn handen stevig vast, alsof hij dan niet weg kan van. "Je weet best dat je niet afgeleid hoeft te worden," mompel ik in een poging hem hier te houden. "We hebben al eerder een lange pauze gehad." Ik kijk even naar Nick. "Kom op, zeg jij dan iets om hem hier te houden?" Ik bijt op mijn lip en kijk dan, weer verbaasd, als hij iets zegt over Nate. "Ik wil niet met Nate praten persé, ik wil jou bij me hebben."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wachten op El?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Your choice (: ik ben toch bezig met filosofie leren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    we wachten wel even xd ik ben fysica aan etleren xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik pak zijn handen stevig vast, alsof hij dan niet weg kan van. "Je weet best dat je niet afgeleid hoeft te worden," mompel ik in een poging hem hier te houden. "We hebben al eerder een lange pauze gehad." Ik kijk even naar Nick. "Kom op, zeg jij dan iets om hem hier te houden?" Ik bijt op mijn lip en kijk dan, weer verbaasd, als hij iets zegt over Nate. "Ik wil niet met Nate praten persé, ik wil jou bij me hebben."


    Nick Garcia
    Ik meng me niet echt in het gesprek en vang er ook niet veel van op tot Leslie naar mij kijkt. 'Kom op, zeg jij dan iets om hem hier te houden?' Zegt ze maar praat dan weer met Jake, 'als ik jou was zou ik doen wat je vrouw zegt' zeg ik dan tegen Jake. 'Er zijn vast wel andere manieren om hem eruit te krijgen, maar aangezien je niet eens weet of hij dat wil en ik betwijfel of hij het wil met hem praten. Je weet vast wel manieren om hem te vinden' vervolg ik, ik denk dat ik hun beter aleen kan laten 'ik ga maar'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik luister maar half naar hen beiden. '1 week Leslie, ik doe niets stoms, ga gewoon naar Mila en ga naar vrienden van Axton en heksen, ik beloof dat ik niet in de buurt van de sekte kom en niets stoms doet. Je vertrouwt Mila toch? Die zo het me nooit toelaten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik bijt op mijn lip en kijk dan naar de grond als Jake vraagt of ik Mila vertrouw. "Ja," mompel ik dan schoorvoetend. Ik kijk dan naar Nick, "dank je, voor je hulp." Dan kijk ik weer naar Jake. "Oke, ga dan maar," zucht ik, "maar als je ook maar één stap in de richting van die sekte zet, dan sleep ik je hoogstpersoonlijk terug, zorg ervoor dat de heks die Nate kent je vastbindt op een stoel met magische ketens en teister je net zo lang met kruiden totdat je het nooit meer wilt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grijns lichtjes. 'Dat klinkt kinky maar nee liever niet.' Ik druk mijn lippen liefdevol even op de hare. 'Voor je het weet is de week om, 1 week langer vraag ik niet.' zeg ik zachtjes tegen haar lippen aan. Ik zucht. Ik moet Brandon nog vertellen dat ik weg ga. 'Zeg jij het Brandon of ik?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'