• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jevany Avril Claine

    Zachtjes zong ik American Idiot van Green Day terwijl ik een luide bonk hoorde van buiten mijn deur. Ik sloeg mijn benen van het bed af en keek nog even snel in de spiegel. Met een glimlach, maar ook een frons op mijn gezicht opende ik de deur, waar ik Kate aantrof. "Euhm, hello." Glimlachte ik en keek haar aan. "Verveel jij je ook zo?" Vroeg ik maar en leunde wat tegen de deurpost aan. Ik zuchtte even, ik had echt zin in mijn nieuwe kamergenoot. Mijn blik ging naar mijn schoenen en keek weer naar Kate. ''Heb jij trouwens die nieuwe mensen al gezien? Tot nu zijn ze spoorloos, vind ik. Dat kan ook gewoon komen omdat ik al bijna de hele dag in mijn kamer zit, helemaal alleen.'' Ik was niet hoe mensen me meestal zagen, maar ja. Een echte psychopaat was ik wel, maar mijn stemmingswisselingen werkten vaak ook niet echt mee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gabriel Simon Collins
    Ik begon me stilaan te vervelen ,de blonde jongen was flauw gevallen en dan moest er een andere jongen van die nieuwe dramatisch beginnen doen ,waardoor hij Aidan irriteerde en nu ook ,half gekeeld word. Hmm ik had ook zin om wat leuks te doen...
    Ik ga de drukke gang uit en ga ergens heen ,waar er niemand is. Zodra ik weet dat ik alleen ben ,haal ik een van mijn favoriete dingen uit . Drugs ,ik hield van het verlammende gevoel en de nawerkingen. Ik had het even nodig nu. Meestal nemen ze het van me af waardoor ik pillen ga slikken ,maar dat vind ik minder fijn dan een dosis morfine in mijn lijf. Ik haal nog een elastiekje uit mijn jaszak en bind deze om mijn arm en daarna zet ik de naald in mijn huid ,om het vervolgens erin te spuiten. Even word het wazig voor mijn ogen ,maar algauw vind ik weer mijn evenwicht. Het spuitje laat ik op de grond vallen en de elastiek steek ik weer zorgvuldig weg.

    (Iemand waar ik Gabe kan op af sturen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek naar het jochie wat nu als een verslagen kleuter op de grond zat. Ik wilde echt niet zo tegen hem doen, maar ik voelde me vreemd verantwoordelijk over hem. Misschien kwam dat ook omdat hij wel alleen tegen mij leek te praten. Ik keek naar hem. "Je hebt niets fout gedaan, maar dit is het eerste verse vlees in tijden, wil je dat direct opmaken?" zei ik liefjes. Gabe was ondertussen weg gelopen. Nouja. De jongen die ik nogsteeds tegen de muur gedrukt hield keek ik nu aan. "Weet je waar wij hier de speeltjes opruimen?" vroeg ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ik draaide mijn hand en duwde hem voor me uit langs Niall richting de houten deur van het rommelhok. "Hierin." Ik draaide de deur van slot en duwde hem erin voor ik hem weer sloot en dichtdraaide. "Antz! Kan jij die alleen aan? Dan kunnen we daarna warme chocomel gaan drinken ofzo." Afkicken van bloed had zeker zijn tol op me. Chocolade hielp soms de pijn te verminderen, maar meestal greep ik naar de sigaretten. Nu wilde ik dat eigenlijk ook niet doen, al riepen ze wel. Nee, nu moest ik het bij chocomel houden.


    Bowties were never Cooler

    Anthony Daniel Puckerman
    Ik wiegde mezelf zachtjes heen en weer, terwijl ik mijn ogen stevig dichtgeknepen hielt. "Je hebt niets fout gedaan, maar dit is het eerste verse vlees in tijden, wil je dat direct opmaken?" Aiden zijn toon was verradelijk. Heel anders dan de toon die hij had gebruikt met het bang maken van het verse bloed dat net binnen was gedropen. Mijn grote bruine kijker, kwam achter mijn oogleden vandaan en schuldbewust staarde ik Aiden aan. Ik wees naar mijn buik. 'Honger.' Fluisterde ik zacht. De mengeling van gebaren en nooit complete zinnen, leken altijd te werken. Maar ik wist niet of Aiden me zou begrijpen. Al sprak hij zelf over maaltijden en vlees. Dus ik dacht dat hij de link wel zou leggen. Ik wilde niet wachten. Ik wilde iemand anders zijn bloed ruiken in plaats van mij eigen. Aiden verdween met de jongen die nog wel bij bewustzijn was en sloot hem op in het opberghok, waar ik hem net op gewezen had. verward keek ik hem aan. Wat kon ik alleen aan? de blonde jonge op de grond, die op dit moment nog minder zei dan ik? Ik snapte hem niet.Maar ik wilde wel chocolademelk dus knikte ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kate Darcelle Aeron

    Het duurde even voor de deur openging en Jevany naar mij keek. Onderzoekend liet ik mijn blik over haar gezicht en lichaamshouding gaan. Ze stond bekend om haar stemmingswisselingen en dus was het belangrijk te bepalen in wat voor stemming ze op dit moment was. Dat gaf namelijk aan hoe je je het best bij haar kon gedragen. 'Euhm, hello. Verveel jij je ook zo?' De glimlach gaf aan dat de kust -tot nu toe dan, want het kon binnen een fractie van een seconde anders zijn- veilig was. 'Heb jij trouwens die nieuwe mensen al gezien? Tot nu zijn ze spoorloos, vind ik. Dat kan ook gewoon komen omdat ik al bijna de hele dag in mijn kamer zit, helemaal alleen.'
    Ik haalde mijn schouders op en keek de gangen even door. Ik hoorde nog steeds een heel stuk verderop stemmen. 'Zo te horen zijn ze er al wel. Er klinkt daar nogal wat rumoer vandaan. Maar ook ik heb alleen op mijn kamer gezeten. Ik begon mij net alleen inderdaad ook te vervelen, dus besloot ik maar een beetje op de gangen rond te hangen, opzoek naar iets om te doen.'


    Happy Birthday my Potter!

    [@Cannibal Heb je genoeg aan mijn reactie in LWYY?]

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek recht in Anthony's grote bruine kijkers. Ik glimlachte en knikte bij zijn woorden. Natuurlijk snapte ik hem. Hij snapte en begreep mij volgens mij ook. Iets wat ik erg fijn vond. De jongen die ik nogsteeds tegen de muur gedrukt hield keek ik nu aan. "Weet je waar wij hier de speeltjes opruimen?" vroeg ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ik draaide mijn hand en duwde hem voor me uit langs Niall richting de houten deur van het rommelhok. "Hierin." Ik draaide de deur van slot en duwde hem erin voor ik hem weer sloot en dichtdraaide.Ik liep terug naar Anthony en ging op mijn knieen naast hem zitten. "Misschien kunnen we er een beetje van de delicatesse in doen." Ik grijnsde een beetje en keek naar hem en toen naar de duidelijk zichbare aders in de bewusteloze jongen zijn onderarm. "Heb je een bekertje?" Het hoefde niet veel te zijn, maar een klein laagje door de warme chocolademelk zou hopelijk onze bloedlust lang genoeg uitstellen tot we van de rest deze speeltjes mochten gebruiken.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ruw werd ik in het opberghok geduwd. De deur werd achter mij op slot gedraaid. Fijn, daar zat ik dan. Ach, ik voelde me hier tenminste veiliger dan net. Ik hoopte dat mijn kamergenoot iets minder gestoord en kwaadaardig zou zijn dan deze twee. Maar ja, zolang niemand me komt redden zou het zomaar kunnen dat ik mijn eerste nacht hier in dit rommelhok doorbreng. Ik moest wel beter opletten met wat ik deed. Toen ik Niall namelijk in de gang zag liggen, flipte ik totaal. En ik heb mezelf er nu niet bepaald meegeholpen.
    Ik haal mijn hand langs mijn kin. Ze hebben wel gelijk, ik moet me inderdaad weer eens scheren. Maar ik weet niet of ik dat nu nog durf, na de bedreiging over scheermesjes op mijn keel.


    "Family don’t end in blood”

    [Kut, ja sorry. ik had hem vanochtend getypt, maar toen ik op verstuurde klikten had ik geen bereik en toen hij de pagina opnieuw laden was hij weg. nu heb ik al moeite met dingen 2x typen, maar moest ook vanuit de metro naar school lopen en zo ben ik het eigenlijk vergeten, omdat i kdan in mijn hoofd heb, dat ik het al gedaan heb. Maar hij komt eraan! ;3]

    Anthony Daniel Puckerman
    Aiden knielden naast me neer en mijn ogen schoten even naar de deur achter hem, waar net de nieuweling in was opgesloten. Ik verwachten kreten en hard gebonk, maar het bleef verbazingwekkend stil. Ze moesten mij eens horen, als ik weer eens in een isoleercel werd gedumpt. Niet dat iemand me dan hoorde of het tegen de zachte muren lopen, geluid maakten. Maar proberen deed ik wel. Alowel, tegen Aiden was het een ander verhaal. je kon beter problemen hebben met de begeleiding hier, dan met Aiden. Waar ik nu naar keek. Hij staarde naar de jongen, die nog altijd niet was bijgekomen en volgde zijn blik. Er vormde zich een onschuldig glimlachje op mijn lippen en ik knikte. "Heb je een bekertje?" Mijn ogen vernauwde samen om na te kunnen denken, waarna ik nogmaals knikten. Ik stond op en met snelle trippelende voeten ging ik de gang door. Ik had dan geen bekertjes, maar flesje had ik genoeg. Ik verdween mijn kamer in en kwam al snel terug met een leeg flesje.
    ik hielt van het geluid dat mijn blote voeten produceerde op het koude beton. De reden dat ik nooit sokken of schoenen droeg. Ik nam weer naast Aiden plaats alsof ik nooit was weggeweest en zetten het flesje voor zijn neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb hulp nodig. Over een paar dagen mag ik mijn gebruikersnaam veranderen en ik zit enorm te twijfelen tussen deze; Aquarii wat waterman betekend. Mijn sterrebeeld is waterman, vandaar. En tussen Kovu van de Lion King. Mijn favoriete Disney film. Ik wil ook een compleet Lion King profiel maken ^_^. Of ik wil iets anders wat met de Lion King te maken heeft.. Ik weet niet of beide bezet zijn. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    [Ik heb hulp nodig. Over een paar dagen mag ik mijn gebruikersnaam veranderen en ik zit enorm te twijfelen tussen deze; Aquarii wat waterman betekend. Mijn sterrebeeld is waterman, vandaar. En tussen Kovu van de Lion King. Mijn favoriete Disney film. Ik wil ook een compleet Lion King profiel maken ^_^. Of ik wil iets anders wat met de Lion King te maken heeft.. Ik weet niet of beide bezet zijn. ]


    (Hmmmm moeilijk.... Ik denk dat ik Aquarii de mooiste username vind, maar iets van Disney is natuurlijk altijd leuk ^^ Dus... maar ik denk dat ikzelf voor Aquarii zou gaan, omdat Latijn en sterrenbeelden cool zijn en Aquarii is natuurlijk afgeleid van Aqua en ik ben gek op water :p)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 7:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aidan Jonathan Mitchell
    De jongen in de kast maakte geen herrie. Dat was misschien ook wel beter. Ik had geen zin in hommelus zo vroeg op de dag. Als ik in isolatie zat zat ik altijd stil in een hoekje. Dan deed ik niets, helemaal niets, op ademhalen na. Het hielp toch niets te gaan gillen en tegen de muren op te lopen. Niemand hoorde je. Ik keek naar Antz en zag hem knikken bij mijn idee. Een beetje zou deze jongen echt niet missen. Daarbij leefde hij nog dus zou hij het snel genoeg zelf weer aanmaken. Opeens was Anthony weg. Vast een bekertje halen. Ik bleef bij de jongen. Mijn vingers gleden over de aders in zijn arm en de ader in zijn nek. Dit was een goed exemplaar. Ik hoopde hem al weer van verre terugkomen. Antz liep namelijk altijd op zijn blote voeten en het getrippel van zijn pootjes op het beton klonk best leuk. Zelf maakte ik nooit geluid als ik liep. Dan was namelijk alle lol van iemand belagen en die laten schrikken eraf. Ik pakte met een glimlach het flesje van Antz aan. "Dank je" Nu nog de goede ader zoeken. Ik klopte een paar keer op de verschillende aders in zijn arm tot ik volgens mij de juiste had gevonden. "Wil jij het doen? Of doe ik het?" Allebei zouden we moeite hebben onszelf in bedwang te houden. Het maakte dus niets uit. Daarbij hadden we allebei geen mes, dus moest het met zijn nagels of mijn tanden.


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga met school naar den haag, ben om half 9 thuis]


    Bowties were never Cooler

    [he, daar woon ik! =D]

    Anthony Daniel Puckerman
    Aiden pakte het flesje aan en vol opwinding keek ik naar hoe hij een goede ader opzocht. De aders werden beter zichtbaar, toen hij erop begon te kloppen en ongeduldig wiegde ik wat heen en weer. "Wil jij het doen? Of doe ik het?" Meteen wees ik naar mezelf. Aiden had hem al even met hem mogen spelen en ik was klaar met het toekijken. Ik pakte de jongen zijn arm over en kneep hem fijn in zijn bovenarm, zodat het bode zich zou ophopen en het er straks sneller uit zou lopen. Met mijn andere hand pakte ik zijn onderarm en ging ik snel er hard met de nagel van mijn duim, verticaal over de opgezwollen ader. En nog een keer en nog een keer. Snel en verfijnt schraapten ik de huid kapot. En al heel snel had ik de ader te pakken en sprong deze open. Raak. Het rode dikke vloeistof, deed mijn ogen glinsteren.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 10:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben nu in de stad, Den Haag. Lol, ik woon in DH)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Ik ben nu in de stad, Den Haag. Lol, ik woon in DH)

    [Ik ook! tenminste, op de grens. Maar zit nu in Rotterdam, op school :3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''