• Omg omg omg omg
    Minder dan een uur geleden is de eerste volledige geanimeerde clip getoond van het nieuwe seizoen van Legend of Korra. Ik heb een paar maanden geleden al een topic gemaakt met de informatie die we tot nu toe hebben Klik. Het animatie werk is nu voltooid, we komen nu in de fase waarin we na maanden van stilte doodgegooid zullen worden met spotjes, clips en informatie.

    Take a look


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Klopt maar ach vroeger had je ook geen HD en toen was het ook prima.x3


    Ben in ieder geval blij dat ze uit Republic City zijn


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ben in ieder geval blij dat ze uit Republic City zijn


    Sjjjjt dat wist ik nog niet!!D=
    Ik probeer zo weinig mogelijk te weten over wat er komen gaat, het enigste wat ik wil weten is de release datum en voor de rest wil ik het liefst verrast worden.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Sjjjjt dat wist ik nog niet!!D=
    Ik probeer zo weinig mogelijk te weten over wat er komen gaat, het enigste wat ik wil weten is de release datum en voor de rest wil ik het liefst verrast worden.xd

    SORRY, ik wist niet dat het een spoiler zou zijn! Het is alleen erg jammer want bij Atla wisten ze dat ze 4 seizoenen mochten maken. Lok zou eigenlijk een miniserie zijn alleen werd het zo populair dat ze gelijk gezegd hebben dat ze aan het tweede seizoen konden beginnen. Vervolgens na het maken van de verhaallijn en script krijgen ze bevestigd dat ze ook een 3e en 4e seizoen mogen maken.

    Seizoen een had al een duidelijk einde, en dat gaat opnieuw zo zijn voor seizoen 2, het wordt helaas geen lopend verhaal net als bij Atla.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)
    SORRY, ik wist niet dat het een spoiler zou zijn! Het is alleen erg jammer want bij Atla wisten ze dat ze 4 seizoenen mochten maken. Lok zou eigenlijk een miniserie zijn alleen werd het zo populair dat ze gelijk gezegd hebben dat ze aan het tweede seizoen konden beginnen. Vervolgens na het maken van de verhaallijn en script krijgen ze bevestigd dat ze ook een 3e en 4e seizoen mogen maken.

    Seizoen een had al een duidelijk einde, en dat gaat opnieuw zo zijn voor seizoen 2, het wordt helaas geen lopend verhaal net als bij Atla.


    Dan weet je het nu, no more information.x)
    Dat is ergens wel jammer ja en dat wist ik al maar misschien is dat juist ook wel interessant.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Aww yiss
    Het doet me wel een beetje denken aan Bleach, met de hollows. c:

    Sorry dat ik dit bump maar het voelde een beetje zinloos om een nieuw topic te openen. 19 juli (Vrijdag a.s. dus) komt de eerste aflevering van Legend of Korra book 2 op Comic con San Diego, dit zal gefilmd worden (geen idee in wat voor kwaliteit) en op internet verschijnen. Als het zover is post ik hem wel op Quizlet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hashirama schreef:
    OHYES BABY.
    This is pretty dang awesome.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sinistre schreef:
    Sorry dat ik dit bump maar het voelde een beetje zinloos om een nieuw topic te openen. 19 juli (Vrijdag a.s. dus) komt de eerste aflevering van Legend of Korra book 2 op Comic con San Diego, dit zal gefilmd worden (geen idee in wat voor kwaliteit) en op internet verschijnen. Als het zover is post ik hem wel op Quizlet.


    Oké, dus het is tijd voor een mijn topics c: Ik moet hem eerder zien dan een paar van mijn vrienden. Ze willen hem namelijk eerder zien dan ik, omdat ik ze kei hard heb uitgelachen, toen ik het eerste boek meteen gewoon helemaal gekeken had en zei hem pas een half jaar later keken :p


    Happy Birthday my Potter!

    Sinistre schreef:
    Sorry dat ik dit bump maar het voelde een beetje zinloos om een nieuw topic te openen. 19 juli (Vrijdag a.s. dus) komt de eerste aflevering van Legend of Korra book 2 op Comic con San Diego, dit zal gefilmd worden (geen idee in wat voor kwaliteit) en op internet verschijnen. Als het zover is post ik hem wel op Quizlet.


    Graag want ik zit dan in Italie, als je hem hier post zie ik hem tenminste meteen.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Sinistre schreef:
    Sorry dat ik dit bump maar het voelde een beetje zinloos om een nieuw topic te openen. 19 juli (Vrijdag a.s. dus) komt de eerste aflevering van Legend of Korra book 2 op Comic con San Diego, dit zal gefilmd worden (geen idee in wat voor kwaliteit) en op internet verschijnen. Als het zover is post ik hem wel op Quizlet.


    I can't wait!
    Maar dan ben ik net op vakantie. D: Nou ja, dan maar kijken als ik terug thuis ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    - Waarschijnlijk wordt het zo gefilmd, dit zijn beelden van vorig jaar Comic Con


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nice :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Mild spoiler) Een beetje raar nieuws maar ik vond het wel interessant om te delen, in Book 2 van Legend of Korra komen twee afleveringen die geweid zijn aan de aller eerste Avatar - genaamd Wan. We krijgen te zien hoe Wan in zijn reis leert de connectie te maken tussen de spirit world en het sturen van de elementen. Dit speelt zich af 10.000 jaar voor Korra.



    Nog een note - Zodra ik de kans krijg zal ik de eerste aflevering in dit topic zetten.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 1:09 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (Mild spoiler) Een beetje raar nieuws maar ik vond het wel interessant om te delen, in Book 2 van Legend of Korra komen twee afleveringen die geweid zijn aan de aller eerste Avatar - genaamd Wan. We krijgen te zien hoe Wan in zijn reis leert de connectie te maken tussen de spirit world en het sturen van de elementen. Dit speelt zich af 10.000 jaar voor Korra.



    Nog een note - Zodra ik de kans krijg zal ik de eerste aflevering in dit topic zetten.

    Thanks for the update! Ik wil écht zien hoe Wan was, en hoe hij omging met het Avatar gedoe.:9~


    The odds are néver in our favor.

    Sinistre schreef:
    (Mild spoiler) Een beetje raar nieuws maar ik vond het wel interessant om te delen, in Book 2 van Legend of Korra komen twee afleveringen die geweid zijn aan de aller eerste Avatar - genaamd Wan. We krijgen te zien hoe Wan in zijn reis leert de connectie te maken tussen de spirit world en het sturen van de elementen. Dit speelt zich af 10.000 jaar voor Korra.



    Nog een note - Zodra ik de kans krijg zal ik de eerste aflevering in dit topic zetten.

    Haha, Wan ziet eruit als een surfer. Hij zou van mij zo in Lilo & Stitch kunnen c:
    Ik was eerst helemaal niet blij over dat er een nieuwe avatar zou komen, Korra dus, maar die afleveringen over Wan lijken we wel vet. :Y)